-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Και όμως, ΔΕΝ γυρνάει δεξιόστροφα-αριστερόστροφα εναλλάξ! Η φορά περιστροφής του είναι τυχαία (ή έτσι μου φαίνεται, τελος πάντων...)Είναι ένα είδος (φτηνής φυσικά) βηματικής μηχανής/κινητήρα.Δηλαδή του δίνεις ρεύμα και αρχικά περιστρέφεται (ας πούμε) δεξιά.
Σταματάς την παροχή και μετά του ξαναδίνεις ρεύμα.
Αυτός αμέσως αρχίζει να περιστρέφεται ανάποδα.
Είναι φτιαγμένοι αυτοί οι κινητήρες για να το κάνουν αυτό.Τώρα το πώς το κάνουν είναι κάπως δύσκολο να το εξηγήσω, μιας και χρειάζεται σχεδιαγράμματα κτλ.Πάντως αυτή είναι η ιδέα.Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).
-
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα. -
Γιατί ήρθαν σε αυτόν τον μάταιο κόσμο με ένα μπουρί στο κεφάλι τους. Πέρα από την πλάκα δεν υπάρχει λογική εξήγηση νομίζω. Κάποιο πρόβλημα υπάρχει και εμείς ίσως δεν είμαστε κατάλληλοι να το λύσουμε.
-
Μηπως ειναι φθηνοτερες απο των αυτοκινητων;
Η επειδη υπαρχει αρκετα μεγαλη αγορα μεταχειρισμενων, φθηνοτερων, οποτε ευκολα βολευονται. -
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα.Το σίγουρο είναι πως μάλλον χάνουν σε απόδοση παντού... Ο λόγος που το κάνουν είναι σίγουρα η εμφάνιση και ο ήχος, ακολουθούν το αντίθετο μότο δηλαδή του form follows function!
Η τιμή είναι ένα θέμα πάντως... Γενικά δεν πρέπει να είναι φθηνότερα από ένα universal αυτοκινήτου, αλλά μάλλον είναι πιο bling bling!
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;Πλούσιο σε βενζίνη μείγμα και ταυτόχρονα αφαίρεση του καταλύτη οπότε φτάνει στην έξοδο της εξάτμισης άκαυστη βενζίνη η οποία και αναφλέγεται λόγω των θερμοκρασιών.
Εντυπωσιακό μεν αλλά προσωπικά το έχω εντάξει στις μέγιστες καγκουριές για τον απλούστατο λόγο ότι προϋποθέτει την αφαίρεση του καταλύτη. Κάτι εγκληματικό για όλους μας αλλά και για τον ίδιο τον όδηγό του φλογοβόλου (αλλά ποιος το έχασε το μυαλό για να το βρουν κάποιοι...)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).Ε, πως, υπάρχουν σε εκτυπωτές, throttle by wire αμάξια κλπ. Πάντως αυτό με το λεμονοστίφτη το είχα κι εγώ απορία!
Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα.Είναι εντελώς άκυρο για πολλούς λόγους. Ας δούμε τι προσφέρει μια aftermarket εξάτμιση στις μηχανές. Δίνουν πιο ελεύθερη ροή καυσαερίων (και αντίστοιχα πολύ περισσότερο θόρυβο) και λιγότερο backpressure. Όμως, ένα Ι4 600άρι που στροφάρει μέχρι 15000rpm πάλι βγάζει λιγότερα καυσαέρια από ένα 1600άρη κινητήρα αυτοκινήτου στις 7000rpm (τυπικά νούμερα για ένα 600SS και ένα Saxorallo). Άρα το αμάξι μάλλον πνίγεται έτσι.
Επίσης υπάρχουν λόγοι αισθητικής. Στο αυτοκίνητο όμως που να φανούν τα ανθρακονήματα;
Ένας ακόμα λόγος είναι η μείωση του βάρους. Αλλάζοντας ολόκληρη την εξάτμιση με λαιμούς τιτανίου και τελικό από τιτάνιο ή CRE μπορείς να κερδίσεις ακόμα και 10 κιλά βάρους (με τετραψήφιο κόστος όμως!). 10 κιλά στα 180-220 είναι αξιόλογη διαφορά. 10 κιλά στα 1000 πάλι... πιο πολύ ζυγίζει το 12άρι καγκουρογουφερ.Άρα:
Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;
Οι φλόγες σημαίνουν ότι άκαυστο μίγμα φτάνει στην εξάτμιση. Είτε από πολύ πλούσια ρύθμιση, είτε από το τρόπο που δουλεύει ο κόφτης ή το traction control (where applicable), αν κόβει το σπινθήρα. Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).
-
Ο κυβισμός μιας μηχανής σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από την άδεια , που αλλού διακρίνεται? Αν ανοίξω το καπό υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρω?
Υ.Γ έκανα search στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι γι αυτό...
-
Σε τι αμάξι;
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).
Ε, πως, υπάρχουν σε εκτυπωτές, throttle by wire αμάξια κλπ. Πάντως αυτό με το λεμονοστίφτη το είχα κι εγώ απορία!
Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).Mε ποιό τρόπο;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).
Mε ποιό τρόπο;
Ζορίζεις το μοτέρ (τέρμα γκάζι) με ταχύτητα που 'δεν τραβάει', πχ με 4η ή 5η σε ανηφόρα. Μετά κατεβάζεις σχέση, πατάς και αφήνεις 1-2 φορές το γκάζι και... ΜΠΟΥΜ!
Το έκανα τραβώντας τρέιλερ με ένα παλιό LR Defender V8 κάποτε που έκαιγε σούπερ και είχε την εξάτμιση βγαλμένη στο πλάι
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Γνωρίζει κάποιος τι παίζει για εισαγωγή μεταχειρισμένου από έξω σαν αναπηρικό και τι παίζει γενικά δηλαδή με τα αναπηρικά (ποιός και που μπορεί να το οδηγήσει).Ή κάποιο site με πληροφορίες ???
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).
Mε ποιό τρόπο;
Ζορίζεις το μοτέρ (τέρμα γκάζι) με ταχύτητα που 'δεν τραβάει', πχ με 4η ή 5η σε ανηφόρα. Μετά κατεβάζεις σχέση, πατάς και αφήνεις 1-2 φορές το γκάζι και... ΜΠΟΥΜ!
Το έκανα τραβώντας τρέιλερ με ένα παλιό LR Defender V8 κάποτε που έκαιγε σούπερ και είχε την εξάτμιση βγαλμένη στο πλάι
Υπάρχει ακόμα καλύτερος τρόπος. Πάς με 3η-4η με σταθερή ταχύτητα και πατημένο γκάζι και όπως είσαι κλείνεις το διακόπτη χωρίς να αφήσεις το γκάζι. Περιμένεις 1-2 δευτερόλεπτα και ξανανοίγεις το διακόπτη. ΜΠΑΜ!
Όσο πιό πολή ώρα το κρατήσεις με το διακόπτη σβηστό, τόσο πιό πολή βενζίνη μαζεύει και τόσο πιό δυνατή έκρηξη θα κάνει. Αν το παρακάνεις μπορεί να πάρεις και την εξάτμιση στο χέρι. Το έκανα συνέχεια στο R6 με το killswitch. Μια μέρα εκτοξεύτηκε το καπάκι της εξάτμισης που είναι πριτσινωμένο πίσω.
-
Τί ειναι αυτά που κάνετε ρε σεις
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μια μέρα εκτοξεύτηκε το καπάκι της εξάτμισης που είναι πριτσινωμένο πίσω.Κάγκουρα!
@ BASSstarlet: αυτός είναι ο τρόπος. Το kill switch κόβει την ανάφλεξη (φώτα, φλας δουλεύουν κανονικά, υδραυλική/ηλεκτρική υποβοήθηση έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει πουθενά) και ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται ως αντλία και ρουφάει βενζίνη από τα καρμπυρατέρ κανονικά, την οποία στέλνει στην εξάτμιση άκαυτη.
Γίνεται μόνο με καρμπυρατέρ, χωρίς καταλύτη. -
Ο χρήστης sarboz έγραψε:
Ο κυβισμός μιας μηχανής σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από την άδεια , που αλλού διακρίνεται? Αν ανοίξω το καπό υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρω?Υ.Γ έκανα search στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι γι αυτό...
Ίσως με ένα γκούγκλισμα βρεις τις φώτο των μοτέρ με τους διάφορους κυβισμούς και δεις ποιο μοτέρ είναι ίδιο με το δικό σου...
Ερώτηση 1: Ποιά είναι η διαφορά σε ετήσια έξοδα (βενζίνης/σέρβις εξαιρουμένης) μεταξύ 1.6 και 1.8?
Ερώτηση 2: Πώς μπορώ να φτιάξω το τυρί που βάζουν στα ντορίτος?
-
Απάντηση 1: Τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια και η ασφάλεια δεν είναι ιδιαίτερα ακριβότερη (γύρω στα 60 ευρώ το έτος). Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι προτίθεται να κάνει (ή τι έκανε τελικά) η κυβέρνηση με τα τεκμήρια.
-
Audi A5
Lancia ένα της καινούργιο μοντελο.Έχουν πανομοιότυπα μικρα φώτα μπροστα - πολλά λαμπάκια μικρα μικρα στη σειρά!!!!
Για ποιό λόγο οι κάτοχοι αυτων των αυτοκινητων τα ανάβουν μέρα μεσημέρι?? -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Audi A5
Lancia ένα της καινούργιο μοντελο.Έχουν πανομοιότυπα μικρα φώτα μπροστα - πολλά λαμπάκια μικρα μικρα στη σειρά!!!!
Για ποιό λόγο οι κάτοχοι αυτων των αυτοκινητων τα ανάβουν μέρα μεσημέρι??Ειναι προγραμματισμενα να ειναι ανοιχτα μερα μεσημερι καθως δν κλεινουν...αυτα ειναι τα λεγομενα φωτα ημερας.Απο το 2011 ειναι υποχρεωμενα ολα τα νεα μοντελα να εχουν κ ηδη καποια τα εχουν ηδη(δ,Α5,scirocco,A4 κλπ)
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο