Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο
    • 1
    • 2
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 77
    • 234
    • 235
    • 75 / 235
    Περί αυτοκίνησης
    444
    4696
    33485
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
      Και όμως, ΔΕΝ γυρνάει δεξιόστροφα-αριστερόστροφα εναλλάξ! Η φορά περιστροφής του είναι τυχαία (ή έτσι μου φαίνεται, τελος πάντων...)

      Είναι ένα είδος (φτηνής φυσικά) βηματικής μηχανής/κινητήρα.Δηλαδή του δίνεις ρεύμα και αρχικά περιστρέφεται (ας πούμε) δεξιά.
      Σταματάς την παροχή και μετά του ξαναδίνεις ρεύμα.
      Αυτός αμέσως αρχίζει να περιστρέφεται ανάποδα.
      Είναι φτιαγμένοι αυτοί οι κινητήρες για να το κάνουν αυτό.Τώρα το πώς το κάνουν είναι κάπως δύσκολο να το εξηγήσω, μιας και χρειάζεται σχεδιαγράμματα κτλ.Πάντως αυτή είναι η ιδέα.

      Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
        Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kon5 last edited by

          Γιατί ήρθαν σε αυτόν τον μάταιο κόσμο με ένα μπουρί στο κεφάλι τους. Πέρα από την πλάκα δεν υπάρχει λογική εξήγηση νομίζω. Κάποιο πρόβλημα υπάρχει και εμείς ίσως δεν είμαστε κατάλληλοι να το λύσουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            festonero last edited by

            Μηπως ειναι φθηνοτερες απο των αυτοκινητων;
            Η επειδη υπαρχει αρκετα μεγαλη αγορα μεταχειρισμενων, φθηνοτερων, οποτε ευκολα βολευονται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
                Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα.

                Το σίγουρο είναι πως μάλλον χάνουν σε απόδοση παντού... Ο λόγος που το κάνουν είναι σίγουρα η εμφάνιση και ο ήχος, ακολουθούν το αντίθετο μότο δηλαδή του form follows function!

                Η τιμή είναι ένα θέμα πάντως... Γενικά δεν πρέπει να είναι φθηνότερα από ένα universal αυτοκινήτου, αλλά μάλλον είναι πιο bling bling!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  professeur last edited by

                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                  Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;

                  Πλούσιο σε βενζίνη μείγμα και ταυτόχρονα αφαίρεση του καταλύτη οπότε φτάνει στην έξοδο της εξάτμισης άκαυστη βενζίνη η οποία και αναφλέγεται λόγω των θερμοκρασιών.

                  Εντυπωσιακό μεν αλλά προσωπικά το έχω εντάξει στις μέγιστες καγκουριές για τον απλούστατο λόγο ότι προϋποθέτει την αφαίρεση του καταλύτη. Κάτι εγκληματικό για όλους μας αλλά και για τον ίδιο τον όδηγό του φλογοβόλου (αλλά ποιος το έχασε το μυαλό για να το βρουν κάποιοι...)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
                    Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).

                    Ε, πως, υπάρχουν σε εκτυπωτές, throttle by wire αμάξια κλπ. Πάντως αυτό με το λεμονοστίφτη το είχα κι εγώ απορία!

                    Να ρωτήσω κάτι κι εγώ με τη σειρά μου?τι προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο αν το βάλεις καζανάκια τελικά από μηχανή μεγάλου κυβισμού?
                    Στην Πάτρα συναντώ όλο και πιο συχνά τέτοιους κάγκουρες.Και δε με νοιάζει που το αμάξι τους ακούγεται σαν μηχανή πλέον, αλλά έτσι επειδή θα σκάσω από απορία θα κατεβάσω παράθυρο κάποια μέρα και θα ρωτήσω έναν από αυτούς γιατί το έκανε αυτό το (άκυρο για μένα) ατόπημα.

                    Είναι εντελώς άκυρο για πολλούς λόγους. Ας δούμε τι προσφέρει μια aftermarket εξάτμιση στις μηχανές. Δίνουν πιο ελεύθερη ροή καυσαερίων (και αντίστοιχα πολύ περισσότερο θόρυβο) και λιγότερο backpressure. Όμως, ένα Ι4 600άρι που στροφάρει μέχρι 15000rpm πάλι βγάζει λιγότερα καυσαέρια από ένα 1600άρη κινητήρα αυτοκινήτου στις 7000rpm (τυπικά νούμερα για ένα 600SS και ένα Saxorallo). Άρα το αμάξι μάλλον πνίγεται έτσι.
                    Επίσης υπάρχουν λόγοι αισθητικής. Στο αυτοκίνητο όμως που να φανούν τα ανθρακονήματα;
                    Ένας ακόμα λόγος είναι η μείωση του βάρους. Αλλάζοντας ολόκληρη την εξάτμιση με λαιμούς τιτανίου και τελικό από τιτάνιο ή CRE μπορείς να κερδίσεις ακόμα και 10 κιλά βάρους (με τετραψήφιο κόστος όμως!). 10 κιλά στα 180-220 είναι αξιόλογη διαφορά. 10 κιλά στα 1000 πάλι... πιο πολύ ζυγίζει το 12άρι καγκουρογουφερ.

                    Άρα:

                    Μια και μιλάτε για εξατμίσεις,το πλούσιο μείγμα είναι υπεύθυνο για τις φλόγες;

                    Οι φλόγες σημαίνουν ότι άκαυστο μίγμα φτάνει στην εξάτμιση. Είτε από πολύ πλούσια ρύθμιση, είτε από το τρόπο που δουλεύει ο κόφτης ή το traction control (where applicable), αν κόβει το σπινθήρα. Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sarboz last edited by

                      Ο κυβισμός μιας μηχανής σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από την άδεια , που αλλού διακρίνεται? Αν ανοίξω το καπό υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρω?

                      Υ.Γ έκανα search στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι γι αυτό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Σε τι αμάξι;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                          Οι βηματικές μηχανές γενικότερα έχουν εκλείψει από τη ζωή μας γιατί έχουν πολύ περιορισμένο εύρος χρήσης (όπως ο λεμονο-πορτοκαλο-στίφτης ).

                          Ε, πως, υπάρχουν σε εκτυπωτές, throttle by wire αμάξια κλπ. Πάντως αυτό με το λεμονοστίφτη το είχα κι εγώ απορία!
                          Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).

                          Mε ποιό τρόπο;

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:

                            Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).

                            Mε ποιό τρόπο;

                            Ζορίζεις το μοτέρ (τέρμα γκάζι) με ταχύτητα που 'δεν τραβάει', πχ με 4η ή 5η σε ανηφόρα. Μετά κατεβάζεις σχέση, πατάς και αφήνεις 1-2 φορές το γκάζι και... ΜΠΟΥΜ!

                            Το έκανα τραβώντας τρέιλερ με ένα παλιό LR Defender V8 κάποτε που έκαιγε σούπερ και είχε την εξάτμιση βγαλμένη στο πλάι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blinkys last edited by

                              Ο χρήστης jean29 έγραψε:
                              Γνωρίζει κάποιος τι παίζει για εισαγωγή μεταχειρισμένου από έξω σαν αναπηρικό και τι παίζει γενικά δηλαδή με τα αναπηρικά (ποιός και που μπορεί να το οδηγήσει).

                              Ή κάποιο site με πληροφορίες ???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dog80 last edited by

                                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                Σε παλιά μηχανή με καρμπυρατέρ πάντως είναι εύκολο να το κάνεις (αν όχι φλόγες, έστω μπαμ).

                                Mε ποιό τρόπο;

                                Ζορίζεις το μοτέρ (τέρμα γκάζι) με ταχύτητα που 'δεν τραβάει', πχ με 4η ή 5η σε ανηφόρα. Μετά κατεβάζεις σχέση, πατάς και αφήνεις 1-2 φορές το γκάζι και... ΜΠΟΥΜ!

                                Το έκανα τραβώντας τρέιλερ με ένα παλιό LR Defender V8 κάποτε που έκαιγε σούπερ και είχε την εξάτμιση βγαλμένη στο πλάι

                                Υπάρχει ακόμα καλύτερος τρόπος. Πάς με 3η-4η με σταθερή ταχύτητα και πατημένο γκάζι και όπως είσαι κλείνεις το διακόπτη χωρίς να αφήσεις το γκάζι. Περιμένεις 1-2 δευτερόλεπτα και ξανανοίγεις το διακόπτη. ΜΠΑΜ!

                                Όσο πιό πολή ώρα το κρατήσεις με το διακόπτη σβηστό, τόσο πιό πολή βενζίνη μαζεύει και τόσο πιό δυνατή έκρηξη θα κάνει. Αν το παρακάνεις μπορεί να πάρεις και την εξάτμιση στο χέρι. Το έκανα συνέχεια στο R6 με το killswitch. Μια μέρα εκτοξεύτηκε το καπάκι της εξάτμισης που είναι πριτσινωμένο πίσω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Τί ειναι αυτά που κάνετε ρε σεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                    Μια μέρα εκτοξεύτηκε το καπάκι της εξάτμισης που είναι πριτσινωμένο πίσω.

                                    Κάγκουρα!

                                    @ BASSstarlet: αυτός είναι ο τρόπος. Το kill switch κόβει την ανάφλεξη (φώτα, φλας δουλεύουν κανονικά, υδραυλική/ηλεκτρική υποβοήθηση έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει πουθενά) και ο κινητήρας συνεχίζει να περιστρέφεται ως αντλία και ρουφάει βενζίνη από τα καρμπυρατέρ κανονικά, την οποία στέλνει στην εξάτμιση άκαυτη.
                                    Γίνεται μόνο με καρμπυρατέρ, χωρίς καταλύτη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης sarboz έγραψε:
                                      Ο κυβισμός μιας μηχανής σε ένα αυτοκίνητο, εκτός από την άδεια , που αλλού διακρίνεται? Αν ανοίξω το καπό υπάρχει κάποιος τρόπος να το βρω?

                                      Υ.Γ έκανα search στο φορουμ αλλά δεν βρήκα κάτι γι αυτό...

                                      Ίσως με ένα γκούγκλισμα βρεις τις φώτο των μοτέρ με τους διάφορους κυβισμούς και δεις ποιο μοτέρ είναι ίδιο με το δικό σου...

                                      Ερώτηση 1: Ποιά είναι η διαφορά σε ετήσια έξοδα (βενζίνης/σέρβις εξαιρουμένης) μεταξύ 1.6 και 1.8?

                                      Ερώτηση 2: Πώς μπορώ να φτιάξω το τυρί που βάζουν στα ντορίτος?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        arrowsfa1 last edited by

                                        Απάντηση 1: Τα τέλη κυκλοφορίας είναι ίδια και η ασφάλεια δεν είναι ιδιαίτερα ακριβότερη (γύρω στα 60 ευρώ το έτος). Από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι προτίθεται να κάνει (ή τι έκανε τελικά) η κυβέρνηση με τα τεκμήρια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Audi A5
                                          Lancia ένα της καινούργιο μοντελο.

                                          Έχουν πανομοιότυπα μικρα φώτα μπροστα - πολλά λαμπάκια μικρα μικρα στη σειρά!!!!
                                          Για ποιό λόγο οι κάτοχοι αυτων των αυτοκινητων τα ανάβουν μέρα μεσημέρι??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jntaras last edited by

                                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                            Audi A5
                                            Lancia ένα της καινούργιο μοντελο.

                                            Έχουν πανομοιότυπα μικρα φώτα μπροστα - πολλά λαμπάκια μικρα μικρα στη σειρά!!!!
                                            Για ποιό λόγο οι κάτοχοι αυτων των αυτοκινητων τα ανάβουν μέρα μεσημέρι??

                                            Ειναι προγραμματισμενα να ειναι ανοιχτα μερα μεσημερι καθως δν κλεινουν...αυτα ειναι τα λεγομενα φωτα ημερας.Απο το 2011 ειναι υποχρεωμενα ολα τα νεα μοντελα να εχουν κ ηδη καποια τα εχουν ηδη(δ,Α5,scirocco,A4 κλπ)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 75 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr