-
( )
-
ε καλοριζικο
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Λογικό το βρίσκω... Είναι από τα ομορφότερα sedan που έχω δει, η Opel παραδοσιακά έχει ποιοτικά εσωτερικά (έστω και χωρίς ...θήκες! ), έχει μια πλήρη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων (ακούει η Citroen; ) και θα έχει και πολύ καλή τιμή!Ε, δεν θέλει κι άλλα, ο κόσμος, δεν είναι τόσο χαζός όσο νομίζουν οι εταιρείες, είμαι βέβαιος πως το Insignia, θα αλλάξει τα δεδομένα στην κλάση του.
Ρε λύσσα με τις θήκες!!!
Τι να τις κάνεις τις θήκες, άνθρωπέ μου? Σουβλατζίδικο ή μπαρ θα το κάνεις το ρημάδι?
Στο αυτοκίνητο δεν χρειάζονται θήκες. Αλλιώς μπορεί να σου πέσει μέσα στον καφέ το κινητό π.χ.Σοβαρά. Εγώ προτιμώ να μην εχει καθόλου θήκες, εκτός από δίπλα στο χειρόφρενο.
-
Σωστά εσύ δίνεις σημασία μόνο στο χρώμα όλα τα άλλα είναι περιττές λεπτομέρειες
1 - 2 θηκούλες πρέπει να έχει για μικροπράγματα, βλ. γυαλιά, κινητό, φραπεδιά Για μας τους Θεσσαλονικιούς κανονικά θα έπρεπε να έχει και πτυσσόμενο τραπεζάκι για την μπουγάτσα, αλά airbus, όμως ας μην είμαστε υπερβολικοί
-
Ξέρεις κανένας να μας πει αν εχει θήκες για τον Φραπέ ή θα στείλουμε γράμμα στο περιοδικό? για να μαθουμε
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
( )Το χτύπησες ;
-
Εντυπώσεις
Οπως και άλλοι έτσι και εγώ πήγα στην έκθεση να θαυμάσω τα νέα μοντέλα.
Θα σταθώ στον τίτλο του Topic και θα σας πώ την γνώμη μου για το Insignia.Εξωτερικά . 8/10
Απο το πλάι , και σχεδόν σε όλες τις γωνίες έως το πίσω μέρος το αυτοκίνητο είναι αντικειμενικά όμορφο.
+Η ροή των γραμμών του είναι συνεχής και το στένεμα του πίσω μέρους αρμονικό.
+Σχεδιαστικά έχει σχεδόν σπορ χαρακτήρα του φέρνει σε coupe όπως CC το VW ή η CLS της MB.
=Μπροστά , υπάρχει θέμα . Οταν το βλέπεις 100% απο εμπρός είναι οκ. Αλλά όταν σταθείς υπο γωνία η στενή μούρη με τα έντονα φτερά και τα οβάλ χαρακτηριστικά της μάσκας χαλάνε την αρμονία.
+Θα μου πείτε ότι κυκλοφορούν ένα σωρό σχεδιαστικά χρέπια. ΟΚ θα συμφωνήσω .
+Το μαυρο του πάει τρελλάΕσωτερικά . 7/10
Απο πλευράς σχεδίασης έμεινα περισσότερο ικανοποιημένος απο ότι περίμενα απο αυτοκίνητο της όπελ.
+Επιτέλους ψιλοξέφυγε απο το πλαστικό αλουμίνιο με το οποίο μας είχε (όπως και άλλοι) πρίξει.
+Δεν έχει τους στρόγγυλους πομπόδες (λεγε με βγάζω μάτι) αεραγογούς.
+Δείχνει πλέον το νέο πατρόν σχεδίασης εσωτερικού και είναι πολύ φρέσκο.
+Τα καθίσματα είχαν πολύ καλή στήριξη ,στην έκδοση sport, σε όλο το σώμα.
+Το ταμπλό είναι πολύ όμορφο και η οβάλ γραμμή που διατρέχει το τάμπλο και τις πότρες είναι ολοκληρωμένη και ευχάριστη.
+Εξαιρετικά τα προσκέφαλλα.
=Μετριο σε πλάτος για τους πίσω επιβάτες και σχετικά καλό για το μήκος για τα γόνατα. (δεν είναι Mondeo).
=Μειονέκτημα θεωρώ τα πολλά κουμπάκια . ΠΟΠΟ κουμπάκιαααααα. Ηθελα να ήξερα πώς ο 40ντο 50ντάρης (υποψήφιος αγοραστής) θα τα καταφέρει. Εμένα μου άρεσαν, αλλά εγώ έχω 2 πτυχία και δοκτορά στους υπολογιστές.
+Τα πίσω καθίσματα είναι και αυτά ξεκούραστα και η θέα στο εμπρός μέρος του αυτ/του (ταμπλό) εντυπωσιακή.
Εκει που τα χαλάμε είναι :- η συναρμολόγηση των υλικών, με ιδιαίτερη έμφαση στην επένδυση γύρω απο το σύστημα του στερεοφωνικού και του κλιματιστικού.
- τα υλικά στο κεντρικό μέρος στήριξης της κονσόλας (κάτω απο το κλιματιστικό) εως τους πίσω αεραγωγούς.
-Μέτριο το υποβραχιόνιο και τρόπος με τον οποίο λειτουργεί (μια απο τα ίδια το απίστευτα αντιεργονομικό της c180).
-Οι πόρτες. Βαράνε όταν κλείνουν παρότι έχουν μπόλικο λάστιχο. (μια βόλτα στο περίπτερο της Audi , Volvo) και θα ακούσετε την διαφορά με τα ίδια σας τα αυτάκια , κρίμα που δεν είναι και ο πρωτομάστορας Honda.
(ελπίζω για τα μείων να φταίει το φρέσκο του εμπορεύματος.)
Βέβαια υπάρχει σε όλα αυτά και ο κινητήρας , που αν και δεν υπήρχε στην έκθεση αναμένεται να κάτι πάταγο με 1,6λιτρα και 180άλογα.
Περισσότερες πληροφορίες όταν το πιάσουμε στα χέρια μας . Θα το πιάσουμε να είστε σίγουροι. !!!
Α! και μην ξεχάσω.
Απο την στγμή που HB και sedan είναι σχηματικά ουσιαστικά το ίδιο, full για το HB παίδες. -
Καλησπέρα και από εμένα.
Πήγα και εγώ στην έκθεση, κυρίως για το insignia (ψάχνουμε για το επόμενο αυτοκίνητο ), και οφείλω να ομολογήσω ότι οι πρώτες μου εντυπώσεις (γινόταν πραγματικά χαμός με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και δεν είχες το χρόνο να ασχοληθείς και πάρα πολύ) είναι εξαιρετικές.Εξωτερικά θεωρώ ότι είναι πανέμορφο (προσωπικά μου άρεσε από όλες τις οπτικές γωνίες). Έχει φοβερές γραμμές, πολύ όμορφη και πολύ spor σχεδίαση. Πραγματικά το HB ήταν όλα τα λεφτά με το τεράστιο άνοιγμα της πόρτας (έχει και 20 λίτρα μεγαλύτερο πορτ παγκάζ). Απίστευτα πρακτικό.
Εσωτερικά η εντύπωση που σου δίνει είναι ότι πρόκειται για ακριβότερο αυτοκίνητο. Έχει πολλά κουμπάκια (δεν ξέρω αν τελικά θα είναι τόσο εύχρηστα) και αρκετά όμορφη σχεδίαση και αυτό. Το κάθισμα του οδηγού αρκετά καλό και βολικό. Ένα αρνητικό που διαπίστωσα είναι ότι αυτός που κάθεται πίσω αν είναι ψηλός είναι πολύ πιθανό σε κάποιες κινήσεις να βρει το κεφάλι του στον ουρανό καθώς χαμηλώνει αρκετά πίσω.
Γενικά με μια πρώτη ματιά το αυτοκίνητο είναι ΦΟΒΕΡΟ. Ας έρθει με το καλό και αν είναι τόσο καλό και από οδηγικής συμπεριφοράς μάλλον θα μπούμε σε έξοδα...
-
Ξερει κανεις αν το afl (xenon) μπορεις να το παραγειλεις σε ολες τις εκδοσεις?
π.χ. στην edition. -
Τις τιμές και τον εξοπλισμό του νέου μοντέλου Insignia ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Opel. Το νέο μεσαίο μοντέλο της Opel διατίθεται με πέντε μηχανικά σύνολα βενζίνης με απόδοση από 115 έως και 260 ίππους και με τιμές του ξεκινούν από τα 19.800 ευρω.
Τα μηχανικά σύνολα του Opel Insignia:· Βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 115 ίππους
· Βενζινοκινητήρας 1,8 λίτρων με απόδοση 140 ίππους
· Υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων με απόδοση 180 ίππους
· 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με απόδοση 220 ίππους.
· 6κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2,8 λίτρων με απόδοση 260 ίππους.Όλα τα μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή με αυτόματο για τις δύο τελευταίες εκδόσεις.
Αξίζει να σημειωθεί το σύστημα τετρακίνησης διατίθεται προαιρετικά στην 2λιτρη έκδοση και στάνταρ στην έκδοση 2,8 λίτρων.Αναλυτικά οι τιμές του νέου μοντέλου:
Insignia 1,6 115ps 19.800
Insignia 1,6 115ps Edition 21.100
Insignia 1,6 115ps Cosmo 22.500
Insignia 1,8 140ps 20.700
Insignia 1,8 140ps Edition 22.000
Insignia 1,8 140ps Sport 23.400
Insignia 1,8 140ps Cosmo 23.400
Insignia 1,6 T 180ps Edition 23.800
Insignia 1,6 T 180ps Sport 25.200
Insignia 1,6 T 180ps Cosmo 25.200
Insignia 2,0 T 220ps Edition 28.000
Insignia 2,0 T 220ps Sport 29.400
Insignia 2,0 T 220ps Cosmo 29.400
Insignia 2,0 T 220ps AWD Edition 30.000
Insignia 2,0 T 220ps AWD Sport 31.400
Insignia 2,0 T 220ps AWD Cosmo 31.400
Insignia 2,8 V6 Sport AWD 38.900
Insignia 2,8 V6 Cosmo AWD 39.400 Σημ. Οι τιμές είναι ίδιες και στις δύο εκδόσεις 4θυρη και Hatchback
Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνει ESP, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, ηχοσύστημα με MP3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υπολογιστή ταξιδίου, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και air-condition.
H έκδοση Edition περιλαμβάνει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, προβολείς ομίχλης και κλιματισμό.
Η έκδοση Sport περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επιπλέον της Edition ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σπορ καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ.
Η έκδοση Cosmo περιλαμβάνει επιπλέον της Edition ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικούς αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, διζωνικό κλιματισμό και αισθητήρα βροχής.
Αν και το μοντέλο θα λανσαριστεί τον προσεχή Ιανουάριο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν από τώρα να κάνουν τις παραγγελίες τους με τους πρώτους 350 κατόχους του μοντέλου να αποκτούν δωρεάν το σύστημα πλοήγησης-ήχου DVD Navi 800 αξίας 1.600 ευρώ.
πηγή:
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=73&NEWS_DATA_ID=72448Εαν καποιος θελει Ηλεκτρικη οροφη 900
Συστημα AFL(προσαρμοζομενος ενπροσθιος φωτισμος με Bi Xenon 1250
Συναγερμος εργοστασιακος 400
Μεταλικο χρωμα 550
πινακιδες τελη κυκλοφοριας 290
λοιπα εξοδα 324 ( μαλλον εξοδα τραπεζας )
Αισθητηρας παρκαρισματος εμπρος-πισω 500
Πριζα 230Vστη πισω κεντρικιη κονσολα!!! 120
opel eye (καμερα αναγνωρισης πινακιδων και αποκλισης απο λωριδα κυκλοφοριας ) 550 -
Στη Γερμανια απο οτι καταλαβαινω το AFL δεν μπαινει σαν επιλογη ουτε καν στην
sport εκδοση.Το εχει μονο η cosmo και μαλιστα standard.
Στην Ελλαδα τι θα ισχυει γνωριζει καποιος?
Το site της Γρτμανιας εκδοση sport 1.6 turbo.
http://www.opel.de/shop/cars/insignia/c ... select=TT2 -
Απ'ότι καταλαβαίνω θα έχει και σύστημα που στρίβει η δέσμη του φωτός σαν τα citroen? Και πάλι όμως ειναι πολλά. Θα τιγκάρει στα aftermarket
-
από nEK την 04/11/08 16:50
Συναγερμος εργοστασιακος 400
Μεταλικο χρωμα 550
πινακιδες τελη κυκλοφοριας 290
λοιπα εξοδα 324 ( μαλλον εξοδα τραπεζας )Tελικά με κάτι τέτοια 'ψιλά γράμματα' ανεβαίνει αμέσως και σαφώς η τιμή κατά 1.564 ευρώ !. Πολύ δύσκολα θα τα γλιτώσει κανείς και πάλι όχι όλο το ποσό.
-
Το συναγερμό γιατί να μην τον γλιτώσεις; Τι ακριβώς θα κερδίσεις με μια...σειρήνα να βαράει;
Καλύτερα με τα λεφτά αυτά να κάνεις μια ασφάλεια κλοπής και όταν...τελειώσουν, θα είναι 5ετίας, οπότε δεν θ'ασχολούνται τα κλεφτρόνια με δαύτο... -
Τα εξοδα τραπεζας πριν λιγα χρονια ηταν 150 ευρω...τωρα τα εχουν παει 324;;;Γενικα οι αντιπροσωπειες βρισκουν ολο κ καινουρια τρικ να κονομανε λεφτα(πχ εξοδα προετοιμασιας 200 ευρω...δωσ'το μου με τα κερια ρε γυφτε!)...
-
Λοιπόν το είδα και εγώ στην έκθεση και έχω να πω οτι η θέση οδήγησης είναι φανταστική!
έχω να νιώσω ετσι απο 5αρα Ε34
με τις τιμές που έχει, το Passat θα ιδρώσει πολύ.
εννοείται 5θυρο καθώς ο χώρος αποσκευών γίνεται πλήρως εκμεταλλεύσιμος ενώ οπτική διαφορά 0, κυριολεκτικά κοιτώντας τα δίπλα δίπλα δεν μπορείς να πεις πιο είναι 4θυρο και πιο 5θυρο. μόνο το πίσω παραθυρο διαφέρει λίγο. -
Ο χρήστης fanhs76 έγραψε:
Στη Γερμανια απο οτι καταλαβαινω το AFL δεν μπαινει σαν επιλογη ουτε καν στην
sport εκδοση.Το εχει μονο η cosmo και μαλιστα standard.
Στην Ελλαδα τι θα ισχυει γνωριζει καποιος?
Το site της Γρτμανιας εκδοση sport 1.6 turbo.
http://www.opel.de/shop/cars/insignia/c ... select=TT2' target='_blankΣτα τωρινά μοντέλα AFL παραγγέλνεις και βάζεις σε όλες πλην της βασικής. Το πρόσθετο στις χαμηλές εκδόσεις είναι οι προβολείς ομίχλης που είναι προαπαιτούμενο για τα AFL μιας που εάν χαλάσει ο μηχανισμός του φαναριού , η λάμπα ή το φανάρι γενικά , ανάβει ο αντίστοιχος προβολέας ομίχλης.
Απ'ότι καταλαβαίνω θα έχει και σύστημα που στρίβει η δέσμη του φωτός σαν τα citroen? Και πάλι όμως ειναι πολλά. Θα τιγκάρει στα aftermarket
Εννέα λειτουργίες θα έχει για αντίστοιχους τρόπους οδήγησης και συνθήκες ( οδικές , καιρικές ) ενώ επιπλέον θα προσφέρει υποβοήθηση παρκαρίσματος και φωτισμό διασταύρωσης.Το τωρινό με μία λειτουργία φωτισμού στροφής , την λειτουργία αυτοκινητοδρόμου και φωτισμού διασταύρωσης και είναι πολύ καλό. Τα αξίζει τα λεφτουδάκια του και θα τα ξαναέδινα.
Το συναγερμό γιατί να μην τον γλιτώσεις; Τι ακριβώς θα κερδίσεις με μια...σειρήνα να βαράει;
Καλύτερα με τα λεφτά αυτά να κάνεις μια ασφάλεια κλοπής και όταν...τελειώσουν, θα είναι 5ετίας, οπότε δεν θ'ασχολούνται τα κλεφτρόνια με δαύτο...Ο εργοστασιακός συναγερμός , ενώ παρέχει λιγότερες λειτουργίες από τον ΜΕΤΑ και MED που βάζει η Opel σε όσους δεν θέλουν εργοστασιακό , έχει το μεγάλο ατού ότι οι βλάβες του μπορούν να αναγνωστούν και διορθωθούν μέσω του TECH2 όπως και οι εργοστασιακοί αισθητήρες παρκαρίσματος. Δεν βάζεις ξένα πράγματα στο αμάξι και τα ελέγχει όλα το CAN BUS.
Τα εξοδα τραπεζας πριν λιγα χρονια ηταν 150 ευρω...τωρα τα εχουν παει 324;;;Γενικα οι αντιπροσωπειες βρισκουν ολο κ καινουρια τρικ να κονομανε λεφτα(πχ εξοδα προετοιμασιας 200 ευρω...δωσ'το μου με τα κερια ρε γυφτε!)...
Η GMAC σταμάτησε την χρηματοδότηση και στην Ελλάδα ( μεταξύ άλλων 20 ή 25 χωρών ).Οι άλλες τράπεζες χρεώνουν κάτι παραπάνω.
-
Μηπως το 1.6Τ επρεπε να ειναι λιγο πιο φτηνο ή τουλαχιστον σε παραπλησια τιμη με τον 1.8.
2.000 ευρω διαφορα εχουν και δεν νομιζω να δικαιολογουνται. -
Εχουν 1800 ευρω διαφορα και πιστευω αξιζουν για τα 40 παραπανω αλογα
και την τεραστια ροπη απο πολυ χαμηλα.
Στο φυλλαδιο λεει οτι η edition εχει χειριστηρια ηχοσυστηματος στο τιμονι.
Στη photo ομως βλεπω μονο αριστερα τα χειριστηρια για το cruise control. -
Το οτι το αξιζουν δεν το συζηταμε καν.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η opel βρηκε ευκαιρια να βγαλει (παραπανω απο το κανονικο) λεφτα απο το 1.6Τ εκμεταλευομενη αυτο το γεγονος, διοτι εχω την εντυπωση οτι το κοστος κατασκευης και των δυο κινητηρων ειναι περιπου το ιδιο.
Κατι σαν το γκολφ 1.4tsi με τα 140, οταν πρωτοβγηκε ηταν ηταν 500 ευρω πιο φτηνο απο το 1.6 fsi με τα 115.
Νομιζω οτι και ο 1.6Τ της opel οταν πρωτοτοποθετηθηκε στο astra ηταν πιο φτηνος απο το 1.8. Κανω λαθος?
Αν μπορει καποιος να βρει τις αντιστοιχες τιμες που ισχυουν για το insignia στο εξωτερικο, θα βοηθουσε να δουμε αν η ελληνικη αντιπροσωπια παει να 'τσιμπισει' φραγκα.
Opel Insignia