Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Στα €90,000 τι ανήσυχο οικογενειακό παίζει?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    70
    207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      βασικα οτιδηποτε μετα τη cls νομιζω οτι ειναι πεταμενα λεφτα.

      δε σε εχει ικανοποιησει και θες κατι αλλο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Παίδες δεν αγοράζεται τίποτα αυτή την στιγμή, απλά παρατήρησα ότι C63 στε λάφτα του δείχνει άρκετα value for money.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scandinavian last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          Ωραία,το Volvo S80 και η Cadillac CTS δεν είναι ανήσυχα αυτοκίνητα αλλά η Jaguar XF;Δεν έχει καμιά σχέση με την S-type....

          H CTS-V με τα 550 άλογα δεν είναι 'ανύσηχη' ?
          Μου φαίνεται πως όταν ακούτε cadillac φαντάζεστε τα ροζ ποταμόπλοια του elvis και μόνο.

          Επίσης η XF έχει όλα τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο της S-type, όχι πως είναι κακό αυτοκίνητο αλλά σε σχέση με όσα συζητιούνται εδώ έχει πολύ πιο οικογενειακό χαρακτήρα.

          Aνήσυχα δεν εννοώ αυτοκίνητα που απλά έχουν πολλά άλογα αλλά αυτά που σε προδιαθέτουν να εμπλακείς σε έναν πιο διασκεδαστικό τρόπο οδήγησης...και έτσι γι'αυτό το λόγο ένας ενδιαφερόμενος θα μπορούσε να απορρίψει τη Cadillac και το Volvo όπως και την οποιαδήποτε Ε-class κτλ...γιατί ως αυτοκίνητα είναι μεν πολύ δυνατά αλλά δεν είναι καθόλου ανήσυχα με την έννοια όπως την ορίζει ο συντάκτης του πρώτου post...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Μετά από μια σύντομη έρευνα βρήκα ποιο είναι καλύτερο από την υπάρχουσα CLS55 για όλες τις χρήσεις.

            Είναι η ... CLS55 στην οποία θα τοποθετηθεί αυτό:

            Bilstein

            τα οφέλη του οποίου βλέπεις εδώ (η pss9/10 είναι):

            Brochure

            Από το σχολείο μέχρι την πίστα με το ίδιο αυτοκίνητο και άσε τη C63 να 'χτυπιέται' ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Έχετε φαγωθεί με τη μαούνα. Δοκιμάσατε ποτέ να τη χωρέσετε σε επαρχιακό στροφιλίκι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                professeur last edited by

                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                Έχετε φαγωθεί με τη μαούνα. Δοκιμάσατε ποτέ να τη χωρέσετε σε επαρχιακό στροφιλίκι;

                Συμφωνώ, αλλά για επαρχιακό στενό στροφιλίκι μάλλον δεν κάνει κανένα απ' όσα αναφέρθηκαν ήδη!
                Η πρόταση μου είχε να κάνει με τον χαρακτηρισμό 'πλοίο' που είχε αποδοθεί πιο πάνω και σαφώς ή άλλαγη που πρότεινα θα έδινε έναν πιο all around (+ σκληρό όποτε θα απαιτούνταν εννοώ) χαρακτήρα απ' ότι με τη C63 η οποία δεν διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ούτε κατ' επιλογή σε αντίθεση με τη Μ3. Δεν εννοούσα ότι θα το μεταμορφώσει το CLS σε Rallye !

                Φιλοσοφώντας, κάπου διάβαζα ότι ζούμε στην εποχή του 'προχείρου' (το οποίο απορρέει από τον άκρατο καταναλωτισμό) και δεν δενόμαστε ούτε προσπαθούμε να βελτιώσουμε τίποτα από όσα κατέχουμε. Το λέω φιλικά προς όλους αυτό (και προς τον εαυτό μου φυσικά ) ότι η βελτίωση, η παραμετροποίηση και το 'δέσιμο' παρά η αλλαγή προσφέρει πολύ πιο όμορφα συναισθήματα. Αυτό το νόημα είχε η φιλική μου προς τον ιδιοκτήτη πρόταση. Το πιο καλό sex λέει ο λαός δεν γίνεται στα one night stand αλλά στις μακροχρόνιες σχέσεις (για το σεξ στο 'γάμο' δε ξέρω αλλά δεν ακούγονται και πολύ καλά λόγια! ) που ξέρεις και σε ξέρει καλά! Ο Επίκτητος είχε πεί πριν ποοολά χρόνια αλλά παραμένει επίκαιρος ειδικά στα χρόνια μας : 'Οχι τι κατέχουμε αλλά τι ευχαρίστηση αντλούμε από αυτό που ήδη κατέχουμε αποτελεί το μέτρο της ευτυχίας μας ! Εεε κάπως έτσι είναι και τα αυτοκίνητα !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                  Έχετε φαγωθεί με τη μαούνα. Δοκιμάσατε ποτέ να τη χωρέσετε σε επαρχιακό στροφιλίκι;

                  Συμφωνώ, αλλά για επαρχιακό στενό στροφιλίκι μάλλον δεν κάνει κανένα απ' όσα αναφέρθηκαν ήδη!
                  Η πρόταση μου είχε να κάνει με τον χαρακτηρισμό 'πλοίο' που είχε αποδοθεί πιο πάνω και σαφώς ή άλλαγη που πρότεινα θα έδινε έναν πιο all around (+ σκληρό όποτε θα απαιτούνταν εννοώ) χαρακτήρα απ' ότι με τη C63 η οποία δεν διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ούτε κατ' επιλογή σε αντίθεση με τη Μ3. Δεν εννοούσα ότι θα το μεταμορφώσει το CLS σε Rallye !

                  Εμένα μου φαίνεται ότι η c class και η 3αρα βολεύονται ΣΑΦΩΣ καλύτερα. Σίγουρα το υπάρχον ποταμόπλοιο της μερκ κάνει καλύτερο ταξίδι σε ανοιχτούς δρόμους, αλλά ο cpp ανέφερε για πολλά χλμ σε επαρχιακό δίκτυο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης Professeur έγραψε:

                    Έχετε φαγωθεί με τη μαούνα. Δοκιμάσατε ποτέ να τη χωρέσετε σε επαρχιακό στροφιλίκι;

                    Συμφωνώ, αλλά για επαρχιακό στενό στροφιλίκι μάλλον δεν κάνει κανένα απ' όσα αναφέρθηκαν ήδη!

                    Ας μην υπερβάλλουμε.

                    Από όλους τους στενούς επαρχιακούς ανά την επικράτεια που έχω επισκεφθεί, συμπεριλαμβανομένων και όλων των 'b', έχω σημειώσει μόνο δύο φουρκέτες τόσο στενές ώστε να θέλει πολλή προσοχή το πέρασμα ακόμα και με supermini. Είναι και οι δύο στον Αγ.Μερκούριο.

                    Θα συμφωνήσω όμως με τον Χάρη, ότι τα μεσαία D, είναι σαφώς πιο ευέλικτα από τα Ε. Και λόγω μεταξονίου, αλλά και για ψυχολογικούς λόγους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Συνήθως το πρόβλημα σε στενούς δρόμους δεν είναι τόσο το μήκος ή το μεταξόνιο αλλά το πλάτος και μια CLS δεν είναι ιδιαίτερα πιο φαρδιά από μια C ή M3.

                      Ειδικά για την CLS ή την Ε-class δεν νομίζω πως υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα σε στενούς επαρχιακούς δρόμους λόγω διαστάσεων, δεν είναι και ΤΟΣΟ μεγάλα αυτοκίνητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Συμφωνώ απόλυτα.

                        Αν σκεφτούμε ότι από τέτοιους δρόμους περνάνε συχνά μέχρι και φορτηγά, θα ήταν αστείο να πούμε ότι δεν χωράει να περάσει μια Ε ή μία 5άρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          professeur last edited by

                          Συμφωνώ και εγώ στα λεγόμενα σας αλλά προσωπικά δεν μιλούσα τόσο από άποψη να χωράει- δε χωράει μια C ή μια CLS σε επαρχιακό στροφιλικί αλλά εννοούσα ότι είναι πολύ πιο 'δύσκολο' να πλασαριστείς, να παίξεις, να το αφήσεις να φύγει, να κάνεις διάφορα τέλος πάντων με μια C, CLS ή 3άρα των 5 πάρα μέτρων από ότι μ' ένα αυτοκίνητο πολύ μικρότερου μήκους. Πρώτα απ' όλα από την αίσθηση και μόνο και από τη ψυχολογία που σου δημιουργεί (όπως αναφέρθηκε).

                          Σαφώς και χωράει παντού η CLS (και η C) αλλά ακόμη σαφέστερα δεν είναι αυτός ο ρόλο της αλλά η εθνική. Με ένα όμως τιουνάρισμα (like AMG) σε ανάρτηση μπορεί να το κάνει αυτό έστω και στη δική της 'κλίμακα'. Άλλωστε 400 παρά άλογα δεν είναι και λίγα για να 'παίξεις' ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4
                          • 4 / 4
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr