-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπράβο ρε G60, το αυτοκίνητο δηλαδή αξιολογεί σήμερα τον ΑΝΘΡΩΠΟ εε?Ελα ρε μεγάλε,γάτα είσαι.....
Σε μένα το λες αυτό? -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σημείωση: ούτε στο Σιρόκο απενεργοποιείται πλήρως το ESP, ούτε σε κανένα αυτοκίνητο του Group VW από νέο Α4 και μετά (A4, A5, Tiguan, Ibiza, Golf VI, Scirocco). Υπάρχει κουμπί απενεργοποίησης, βγαίνει εντελώς off το antispin, αλλά ΟΧΙ το ESP, που γίνεται πιο διακριτικό, αλλά μπαίνει και σε μαζεύει κάποια στιγμή.Σπύρο το esp στο ΤΤ πχ θέλει γεναία προσπάθεια (και τάσεις αυτοκτονίας) για να επέμβει ξανά, δηλαδή μόνο εαν υπάρξει μεγάλη απώλεια πρόσφυσης και ταυτόχρονα τσαρούχωμα στα φρένα... υπο οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες όσο είσαι στο άσε πάτα και ελαφρύ τσίμπημα στα φρένα, μπορείς να έρθεις και τετακέ χωρίς να ξαναμπεί (επιτρέπει μεγάλες γωνίες... μέχρι και χειρόφρενο)... δεν είναι πχ σαν της merc που ξαναμπαίνει μόλις ανοίξει λίγο παραπάνω την ουρά...
Στα νέα μοντέλα του group δεν είναι το ίδιο...? -
Μήπως επεμβαίνει διακριτικά και δεν το καταλαβαίνεις; Το τρίγωνο στο ταμπλό δεν αναβοσβήνει ακόμα κι όταν γλιστράς (ελαφρά);
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...
Σημείωση: ούτε στο Σιρόκο απενεργοποιείται πλήρως το ESP, ούτε σε κανένα αυτοκίνητο του Group VW από νέο Α4 και μετά (A4, A5, Tiguan, Ibiza, Golf VI, Scirocco). Υπάρχει κουμπί απενεργοποίησης, βγαίνει εντελώς off το antispin, αλλά ΟΧΙ το ESP, που γίνεται πιο διακριτικό, αλλά μπαίνει και σε μαζεύει κάποια στιγμή.(+1 morpheus)
Φαίνεται να είναι έτσι έτσι αλλά δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ έτσι. Το έχω ψάξει αρκετά και έχει την εξής λειτουργία (βέβαια παραμένει για όποιον θέλει και η ριζική λύση της αφαίρεσης της ασφάλειας όπου χάνεις ABS-ESP ταυτόχρονα αλλά ας το αφήσουμε αυτό) : όταν το απ ενεργοποιείς παραμένει εκτός ακόμη και αν γλιστράς ακόμη και αν πατήσεις φρένο. Η ΜΟΝΗ περίπτωση να ξαναμπεί είναι να γλιστράει το αυτοκίνητο ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να πατήσεις φρένο. Τότε μπαίνει και σε μαζεύει.
Θα προτιμούσα φυσικά το εντελώς ΟΦ (π.χ. BMW) και φυσικά καθόλου τις ες της Ρενό και της Άλφα (GTA) όπου ακόμα και αν έχουν ΟΦ μετά τα 50 χλμ ξαναμπαίνουν (δηλαδή το οφ απλά το έχουν για να ξεκινήσεις σε κάνα χιόνι ή άμμο).
Η λειτουργία της VW (υποθέτω στα περισσότερα του γκρουπ έτσι είναι) είναι αρκετά καλή σε δρόμο που γνωρίζεις καλά ή σε πίστα όπου μπορείς να παίξεις με γλίστρημα άνετα αρκεί να έχεις στο νου σου ότι γλιστρώντας αν πατήσεις φρένο εκείνη τη στιγμή ενεργοποιείς το ESP. Αλλά να πω την αλήθεια (και για αυτό δεν με έχει χαλάσει πολύ) αν γλιστράς και θελήσεις να φρενάρεις ουσιαστικά ζητάς να κάνεις τη δουλειά του ESP (κατά ένα μέρος τουλάχιστον, όχι ακριβώς) . Στην πίστα δηλαδή όπου σε κάθε πέρασμα μπορείς να αυξάνεις το γλίστρημα σου ελεγχόμενα το ESP μπορείς να το έχεις ΟΦ κανονικότατα αφού εκεί επιτρέπεται λόγω χώρου αρκετά μεγαλύτερο γλίστρημα από τους δημόσιους δρόμους και δεν είσαι με τη λαιμητόμο του αντίθετου ρεύματος οπότε και το πόδι σου μπορεί να 'απέχει' από το φρένο ...
Ξαναλέω όμως ότι οι 'σωστες' λύσεις είναι της BMW. Εντελώς ΟΦ.
'Άσε με να κάνω λάθος, μη μου λες τι είναι σωστό' που τραγουδούσε και ο Παπακωσταντίνου πριν χρόνια ...ΕΝΤΙΤ
Για να δείτε με εικόνα αυτά που λέω δείτε το επόμενο βίντεο (το είχα βάλει και στα τεχνικά για άλλο θέμα) και ΜΗΝ θεωρήσετε ότι έχουν βγάλει καμιά ασφάλεια απλά το έχουν στο ΟΦ. Παρατηρήστε μόνο ότι είναι στο γκάζι και δεν φρενάρει καθόλου.
http://www.youtube.com/watch?v=NiXrrm9KCUg' target='_blankΕΡΩΤΗΣΗ : το esp της Μιτο και γενικά των νέων Αλφα πως δουλεύει ακριβώς, ξέρει κανείς στην πράξη ?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Μήπως επεμβαίνει διακριτικά και δεν το καταλαβαίνεις; Το τρίγωνο στο ταμπλό δεν αναβοσβήνει ακόμα κι όταν γλιστράς (ελαφρά);Όχι, δεν αναβοσβήνει είτε γλιστρήσεις είτε τραβήξεις χειροφρενιά και φέρεις 2 σβούρες (αν είναι απενεργοποιημένο)...
Το κάνει μόνο όταν χαθεί η πρόσφυση και ταυτόχρονα πατήσεις απότομα φρένο, όπως λέει και ο προφέσορ, και αμέσως ξαναβγαίνει off...
Δεν επεμβαίνει πχ στην τοποθέτηση όταν αυτή γίνεται σωστά... αρκεί να μην τσαρουχώσεις και στρίψεις ταυτόχρονα απότομα (που αυτό δεν είναι τοποθέτηση αλλά επίκληση)... -
Πιστεύω οτι και τα δυο ειναι παρα πολυ καλα.Το Scirocco παιζει σε μια κατηγορια μονο του...οπως και η mito.Δεν νομιζω οτι υπαρχει συγκριση.καποιος αλλος θα κοιταξει σ αυτα τα χρηματα και καποιο μεταχειρισμενο.......
Να δωσω ιδεες????? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σημείωση: ούτε στο Σιρόκο απενεργοποιείται πλήρως το ESP, ούτε σε κανένα αυτοκίνητο του Group VW από νέο Α4 και μετά (A4, A5, Tiguan, Ibiza, Golf VI, Scirocco). Υπάρχει κουμπί απενεργοποίησης, βγαίνει εντελώς off το antispin, αλλά ΟΧΙ το ESP, που γίνεται πιο διακριτικό, αλλά μπαίνει και σε μαζεύει κάποια στιγμή.
Σπύρο το esp στο ΤΤ πχ θέλει γεναία προσπάθεια (και τάσεις αυτοκτονίας) για να επέμβει ξανά, δηλαδή μόνο εαν υπάρξει μεγάλη απώλεια πρόσφυσης και ταυτόχρονα τσαρούχωμα στα φρένα... υπο οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες όσο είσαι στο άσε πάτα και ελαφρύ τσίμπημα στα φρένα, μπορείς να έρθεις και τετακέ χωρίς να ξαναμπεί (επιτρέπει μεγάλες γωνίες... μέχρι και χειρόφρενο)... δεν είναι πχ σαν της merc που ξαναμπαίνει μόλις ανοίξει λίγο παραπάνω την ουρά...
Στα νέα μοντέλα του group δεν είναι το ίδιο...?Εξαρτάται η ρύθμισή του από το μοντέλο. Στο ΤΤ όντως μπαίνει ΠΟΛΥ αργά. Σε πιο mainstream κατασκευές, Ibiza, A4 κλπ, σε μαζεύει πιο νωρίς.
-
απο μενα Σιροκο...
ή golf '6'...ιδια δεν ειναι?
ή....
ασε,μια χοιρινο τηγανια φιλε,και κρασακι...περαν της πλακας,δν θα αγοραζα vw ποτε,οσο καλο και να ειναι,απλα γιατι δν με φτιαχνουν.μου μοιαζουν πολυ κοινα,και δεν θα θελα να εχω πληρωσει για να παρω vw...
αυτο βεβαια δν σημαινει οτι το σιροκο δν ειναι εξαιρετικο και κορυφαιο,οπως καθε vw σχεδον.το συγκεκριμενο τουλαχιστον ειναι και ομορφο περαν απο πολυ καλο..
αλλα εμενα δν θα ηταν ποτε στη λιστα μου 'to buy'....
και βασικα,δν υπαρχει καν λιστα σε μενα.
alfa romeo απλως..αδιαφορη η θεση της σε σχεση με τον ανταγωνισμο.για αυτο τη λενε αλφα. -
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
απο μενα Σιροκο...
ή golf '6'...ιδια δεν ειναι?
ή....
ασε,μια χοιρινο τηγανια φιλε,και κρασακι...Μοιάζει περισσότερο σαν σχήμα το scirocco στο Golf ή η Mito στο Grande Punto?
-
κανε ενα γκαλοπ στο δρομο και θα δεις...
αισθητικα,εξωτερικα,βρες μου ενα μονο ενα,σημειο που η mito δανειζεται απο το punto ....
να σου πω τουλαχιστον αρκετα που απο μια απλη φωτο ειναι ιδια μεταξυ golf 6 και scirocco εξωτερικα...αν οχι ιδια,καταλαβαινεις,σχεδον ολοιδια..αναλογη ιστορια και μεσα,αν και η mito κλεβει στοιχεια εμφανως απο τη φιατ..οστοσο το σιροκο,δν κλεβει,υιοθετει ολοκληρο εσωτερικο ουσιαστικα...
παντως το scirocco εμενα μου αρεσε,προσωπικα το προτεινα και σε φιλο να το αγορασει εναντι μιας mito,μιας και οι αναγκες του ηταν πιο βολικες προς το vw.. -
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
κανε ενα γκαλοπ στο δρομο και θα δεις...
αισθητικα,εξωτερικα,βρες μου ενα μονο ενα,σημειο που η mito δανειζεται απο το punto ....
να σου πω τουλαχιστον αρκετα που απο μια απλη φωτο ειναι ιδια μεταξυ golf 6 και scirocco εξωτερικα...αν οχι ιδια,καταλαβαινεις,σχεδον ολοιδια..αναλογη ιστορια και μεσα,αν και η mito κλεβει στοιχεια εμφανως απο τη φιατ..οστοσο το σιροκο,δν κλεβει,υιοθετει ολοκληρο εσωτερικο ουσιαστικα...
παντως το scirocco εμενα μου αρεσε,προσωπικα το προτεινα και σε φιλο να το αγορασει εναντι μιας mito,μιας και οι αναγκες του ηταν πιο βολικες προς το vw..Ναι, αναφερόμουν στο σχήμα. Μπορεί η μάσκα να μοιάζει αλλά το scirocco είναι πολυ πιο χαμηλό και πολύ πιο φαρδύ από το Golf. Η Μito μπορεί να διαφέρει στις λεπτομέρειες από το GP αλλά το σχήμα είναι σχεδόν το ίδιο. Λογικό βέβαια αφού η Μito δεν προοριζόταν και δεν θα μπορούσε να γίνει κουπέ αλλά λέμε τώρα.
-
μισο...
η αλφα,ειναι μικρο πολης,χατσμπακ,που ποτε δεν πλασαριστηκε ως κουπε..δλδ,το κορσα συγκρινετε με το σιροκο?η το μινι με το σιροκο?
η μιτο ειναι μικρο αμαξι,με μεγαλου χαρακτηριστικα..το σιροκο,παει με astra gtc,megane coupe και τετοια οχηματα..
τωρα επειδη οι μισοι απο εδω που γραφουν,δν προκειται στα επομενα 10χρονια να διαθεσουν τα λεφτα να παρουν κανενα απο τα δυο,οκ,γινεται μια συζητηση κουκουρουκου.δν λεω για σενα φυσικα.θεωρω αδιανοητο ,νοημων ανθρωπος,που δουλευει-βγαζει-πληρωνει,και θελει αμαξι να ειναι μεταξυ των δυο αφενος,και αφετερου και αναποφασιστος...αλλο το ενα αλλο το αλλο..ειναι σαν να συγκρινεις το polo με το Α3...βασικα το σιροκο,με ενα bravo 3d θα ταιριαζε...γιατι και εδω που τα λεμε,τυπικο κουπε δν ειναι το σιροκο,αλλα κατι σαν σπορ χατσμπακ....
-
Ο χρήστης dr.spiderman έγραψε:
μισο...
η αλφα,ειναι μικρο πολης,χατσμπακ,που ποτε δεν πλασαριστηκε ως κουπε..δλδ,το κορσα συγκρινετε με το σιροκο?η το μινι με το σιροκο?
η μιτο ειναι μικρο αμαξι,με μεγαλου χαρακτηριστικα..το σιροκο,παει με astra gtc,megane coupe και τετοια οχηματα..
τωρα επειδη οι μισοι απο εδω που γραφουν,δν προκειται στα επομενα 10χρονια να διαθεσουν τα λεφτα να παρουν κανενα απο τα δυο,οκ,γινεται μια συζητηση κουκουρουκου.δν λεω για σενα φυσικα.θεωρω αδιανοητο ,νοημων ανθρωπος,που δουλευει-βγαζει-πληρωνει,και θελει αμαξι να ειναι μεταξυ των δυο αφενος,και αφετερου και αναποφασιστος...αλλο το ενα αλλο το αλλο..ειναι σαν να συγκρινεις το polo με το Α3...βασικα το σιροκο,με ενα bravo 3d θα ταιριαζε...γιατι και εδω που τα λεμε,τυπικο κουπε δν ειναι το σιροκο,αλλα κατι σαν σπορ χατσμπακ....
Ελα ομως που δν υπαρχει bravo 3d...
Ποιό απο τα 2 είναι πιο καλό συνολικά;; Scirocco ή Mito;