-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
γ. να μη βλέπω καλά πλέον τη νύχτα, με αποτέλεσμα να γκρινιάζω ασυστόλως και αδιακρίτωςΓελάμε αλλά ...όλοι εμείς που προσπαθούμε να δούμε καλύτερα το βράδυ επεμβαίνοντας μόνο στα φώτα πότε εξεταστήκαμε τελευταία φορά από οφθαλμίατρο;
Για να δω απαντήσεις.....
Μήπως μερικοί θεωρούμε εαυτούς πολύ νέους για να έχουμε οποιοδήποτε πρόβλημα όρασης, κατά συνέπεια δεν έχουμε εξεταστεί ποτέ;
-
Τελευταία φορά πριν 2 χρόνια όταν διαπιστώθηκε ότι είχε εξαφανιστεί η μικρή μυωπία μου (.75 στο αριστερό), για να αντικατασταθεί σε λίγο καιρό φαντάζομαι από πρεσβυωπία!
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
γ. να μη βλέπω καλά πλέον τη νύχτα, με αποτέλεσμα να γκρινιάζω ασυστόλως και αδιακρίτως
Γελάμε αλλά ...όλοι εμείς που προσπαθούμε να δούμε καλύτερα το βράδυ επεμβαίνοντας μόνο στα φώτα πότε εξεταστήκαμε τελευταία φορά από οφθαλμίατρο;
Για να δω απαντήσεις.....
Μήπως μερικοί θεωρούμε εαυτούς πολύ νέους για να έχουμε οποιοδήποτε πρόβλημα όρασης, κατά συνέπεια δεν έχουμε εξεταστεί ποτέ;
Έχω μυωπία από τη δευτέρα δημοτικού. Τώρα είμαι 26 ετών και η μυωπία μου και στα δύο μάτια είναι περίπου στους 7 βαθμούς. Είχα ανέκαθεν λίγο μεγαλύτερο πρόβλημα στον ήλιο και περισσότερη δυσκολία στο σκοτάδι ως κλασσικός μύωπας, ίσως γι' αυτό και να έβαλα τότε το ρελέ στο μικρό αυτοκίνητο. Κάτι η μυωπία, κάτι τα παλιά φωτιστικά σώματα, κάτι το κλίμα της Κοζάνης... Τα μάτια μου πάντως τα προσέχω σαν... τα μάτια μου!
-
Μέτρησα σήμερα την τάση στα φανάρια του αυτοκινήτου και διαπίστωσα πως με τον κινητήρα σε λειτουργία και τα μεσαία σκάλα αναμμένη έχω στην μπαταρία 14,3Volt, στη μεσαία σκάλα 13,45Volt στο ένα φανάρι και 13,4Volt στο άλλο. Ανάβοντας και την μεγάλη σκάλα η τάση στη λάμπα της μεγάλης είναι 13,6Volt και στα μεσαία παραμένει στα 13,4.
Ως πληροφορία να αναφέρω πως τα ρελέ των φώτων είναι στην πρόσθετη ασφαλειοθήκη στο χώρο της μηχανής.
Αξίζει να ασχοληθώ με ''ενισχυτή'' φώτων;Εντωμεταξύ άνοιξα τα φανάρια και καθάρισα τους καθρέπτες και τα κρύσταλλα από μέσα (χωρίζεται το φανάρι στα δύο) και η διαφορά στη φωτεινότητα είναι μεγάλη! Από την σκόνη είχαν θολώσει αρκετά οι καθρέπτες. Χώρια που η ποσότητα της σκόνης με ανησύχησε αλλά φρόντισα να το μονώσω καλά πριν το κλείσω.
Στο άλλο αμάξι, Fiesta mk3, που είχα βάλει χειροποίητο ενισχυτή φώτων περιορίστηκε η διαφορά τάσης σε 0,2Volt από 1,5Volt και η διαφορά ήταν παραπάνω από αισθητή.
Με αυτό το αμάξι τι προτείνεται να κάνω;
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
Μέτρησα σήμερα την τάση στα φανάρια του αυτοκινήτου και διαπίστωσα πως με τον κινητήρα σε λειτουργία και τα μεσαία σκάλα αναμμένη έχω στην μπαταρία 14,3Volt, στη μεσαία σκάλα 13,45Volt στο ένα φανάρι και 13,4Volt στο άλλο. Ανάβοντας και την μεγάλη σκάλα η τάση στη λάμπα της μεγάλης είναι 13,6Volt και στα μεσαία παραμένει στα 13,4.Ως πληροφορία να αναφέρω πως τα ρελέ των φώτων είναι στην πρόσθετη ασφαλειοθήκη στο χώρο της μηχανής.
Αξίζει να ασχοληθώ με ''ενισχυτή'' φώτων;
Με αυτό το αμάξι τι προτείνεται να κάνω;αν δεις το αρθρο που γραφει 2-3 σελιδες πιο κατω για να καταλαβεις αν οντως χρειαζεσαι ενισχυση στα φωτα κανε το εξης απλο :παρε ενα καλωδιο πολυκλωνο 2,25 παχους αναψε τα φωτα σου στην μεσαια σκαλα (βραδυ κατα προτιμηση για να καταλαβεις διαφορα) ακουμπησε την μια ακρη στην μπαταρια και την αλλη επανω στο 'ακρο' της λαμπας που περνει ρευμα απο την εργοστασιακη καλωδιωση(δεν υπαρχει φοβος να την καψεις) εκει θα δεις αν παιρνοντας κατευθειαν ρευμα απο την μπαταρια εχει διαφορα μεγαλη στο φωτισμο οποτε και χρειαζεσαι ενισχυση..αλλα με χασουρα τασης 1 volt σχεδον..καλο θα ηταν να το κανεις!
-
Το έκανα ήδη αλλά διαφορά με το μάτι δεν κατάλαβα. Μεγαλύτερη διαφορά κατάλαβα με το που καθάρισα τα φανάρια εσωτερικά. Επειδή τα ρελέ των φώτων είναι στην ασφαλειοθήκη στο χώρο του κινητήρα και παίρνουν τα ρελέ απευθείας ρεύμα από την μπαταρία μέτρησα πτώση τάσης στις ασφάλειες (μετά πάει το ρεύμα απευθείας στο φανάρι) και είναι της τάξης του 0,1 Volt. Οπότε τα υπόλοιπα 0,6-0,7 Volt χάνονται μέχρι να φτάσει στη λάμπα το ρεύμα, οπότε θα τραβήξω μάλλον καλώδια για ενίσχυση από τα ήδη υπάρχοντα ρελέ μέχρι τις λάμπες
-
φερε ολη την εγκατασταση οσο πιο κοντα γινεται στα φαναρια και την μπαταρια...μονο ετσι θα γλυτωσεις χασουρα τασης!οσο τα ρελε βρησκονται μακρια απο φαναρια και μπαταρια τοση μεγαλυτερη διαδρομη καλωδιου αρα και μεγαλυτερη απωλεια...εμενα μπαταρια με ρελε εχει αποσταση..15 εκαστοστων και αριστερο φαναρι ρελε αλλα 10 εκατοστα!απο εκει και περα γεφυρωσα τα 2 φαναρια και τελος...
-
Αν θέλουμε να αλλάξουμε το ψυχρό λευκό ενός led σε θερμό...τι θα μπορούσαμε να βάλουμε μπροστά του για να το πετύχουμε κάπως???
-
-
εκτός από αυτό?
-
Kάποιο σελοφάν, σαν αυτά που έχουν στα αμάξια για να αλλάζουν το χρώμα στους πίνακες ίσως;
-
χρώματος όμως?
Ήδη υπάρχει μια μπλε απόχρωση.... αν βάλω κίτρινο ας πούμε λογικά θα βγει πράσινο μετά
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
χρώματος όμως?Ήδη υπάρχει μια μπλε απόχρωση.... αν βάλω κίτρινο ας πούμε λογικά θα βγει πράσινο μετά
Τα φίλτρα δέν λειτουργούν σωστά στα led γιατί το φάσμα εκπομπής δέν είναι συνεχές όπως στις λάμπες πυρακτώσεως. Η δεν θα φωτίζει καθόλου, ή θα φωτίζει πάλι με το αρχικό χρώμα.
Η μόνη λύση είναι να βρείς άλλο led που βγάζει το φως που θέλεις.
-
λαμπτήρες Η7 για να αλλάξω τα δικά μου που μπορώ να βρω;
-
Στη Φραντζή στο Νέο Κόσμο σε πληθώρα καταστημάτων.
Αν εργάζεσαι προς Αθήνα μεριά στο 17ο χλμ της Λ. Μαραθώνος στην Παλλήνη (ερχόμενος από Ραφήνα προς Αθήνα στο δεξί σου χέρι), λίγο μετά το Alex Pack. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν εργάζεσαι προς Αθήνα μεριά στο 17ο χλμ της Λ. Μαραθώνος στην Παλλήνη (ερχόμενος από Ραφήνα προς Αθήνα στο δεξί σου χέρι), λίγο μετά το Alex Pack.
Σε ευχαριστώωωωω ...πώς λέγεται; Γιατί δεν κατάλαβα ποιο λες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αν εργάζεσαι προς Αθήνα μεριά στο 17ο χλμ της Λ. Μαραθώνος στην Παλλήνη (ερχόμενος από Ραφήνα προς Αθήνα στο δεξί σου χέρι), λίγο μετά το Alex Pack.
Σε ευχαριστώωωωω ...πώς λέγεται; Γιατί δεν κατάλαβα ποιο λες...
Ξέχασα το σημαντικότερο...
ΙΑΠΩΝΙΚΗ Α.Ε. (ανταλλακτικά αυτοκινήτων).
Από εκεί είχα πάρει τις Philips X-treme Power που είχα βάλει στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου.
Επίσης έχω ψωνίσει λάμπες από εδώ:
Eltrekka
ΑΘΗΝΑ - Νέος Κόσμος
Φραντζή & Μαστραχά 5
11744, Ν. Κόσμος
Αθήνα
Τηλ: +30 210 9270201-2
Fax: +30210 5753549ΑΘΗΝΑ - Περιστέρι
Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως 7
12132 Περιστέρι,
Αθήνα
Τηλ: +30210 5704600
Fax: +30210 5725440 -
A! την ιαπωνική την ξέρω. Σε ευχαριστώ πολύ. Είναι κ κοντά.
Και την Eltrekka την ξέρω από εκεί πήρα δισκόφρενα απλά είναι λίγο μακρυά ...και έχει κ τρελή κίνηση εκεί. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Αυτές τις ημέρες με την ευκαιρία της απουσίας αρκετών αυτοκινήτων από τον υπόγειο χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων μου, έκανα ένα συγκριτικό ανάμεσα σε ορισμένες λάμπες H4. Θεωρητικά ψάχτηκα στις καλύτερες λύσεις πριν τα xenon.
Τις δοκίμαζα και στο colt και στο 107 για να δω αν έχουν διαφορά σε δυο διαφορετικά φανάρια.Οι λάμπες που δοκίμασα είναι:
Wurth xenon light (Κόστος τζάμπα μου τις είχαν δώσει και τις φόραγα στο Colt. Aμέσως κερδίζουν στο κόστος/απόδοση )
Philips extreme (Κόστος 12/13 ευρώ έκαστη)
Osram night breaker (Κόστος 12/13 ευρώ έκαστη)
PIAA (Κόστος 90+ ευρώ το σετ. Βγήκαν από αυτοκίνητο φίλου και δοκιμάστηκαν. Σιγά μην έδινα 90 ευρώ για δοκιμή.)Σαν σημείο αναφοράς χρησιμοποίησα τις Osram silverstar και τις 'μαμά' osram του colt και τις αγνώστου κατασκευής και προελεύσεως 'μαμά' του 107. Κάθε δυο αλλαγές μέτραγα, σε όργανο που μεταφέρθηκε από κοντινό φιλικό συνεργείο, τις δέσμες μήπως και έχουν απορυθμιστεί.
Σε σχέση με τις μαμά όλες είναι πιο 'ξεκούραστες', θα μπορούσα να πω, στο μάτι λόγο πιο λευκού φωτισμού.
Η δέσμη δε έχει σημαντική διαφορά σε απόσταση φωτισμού (τρία τέσσερα μέτρα) αλλά όπου φτάνουν έχουν σεβαστή διαφορά στην ένταση της φωτεινότητας.
Σε σχέση με τις Osram silverstar η διαφορά με όλες μειώνεται, ή σχεδόν εξαλείφεται στη περίπτωση των Wurth και στην δέσμη και στην ένταση.Μεταξύ τους τώρα.
Οι Philips και οι Osram είναι τόσο ίδιες στην απόδοση με την Osram να έχει μια ελαχιστότατη πιο κιτρινωπή χροιά. Αν έχουμε τη μια στο ένα φανάρι και την άλλη στο άλλο μόνο εμείς θα μπορούμε να δούμε τη διαφορά που θα το ξέρουμε. Στους υπόλοιπους μάλλον θα περάσει απαρατήρητη.
Οι PIAA έχουν κάπως καλύτερες δυνατότητες, όχι τόσο σε απόσταση φωτισμού όσο στην ένταση, από τις δυο προηγούμενες ειδικά τοποθετημένες στο Colt το οποίο έχει κρύσταλλο και όχι πλαστικό στο φανάρι του, αλλά με τέτοια διαφορά κόστους αλίμονο αν δεν υπήρχε λίγη, έστω και ψυχολογική, διαφορά στην απόδοση.
Τελικά κατέληξα κι έβαλα και στα δυο αυτοκίνητα τις Osram night breaker σαν τον ιδανικό συνδυασμό κόστους απόδοσης. Κράτησα τις δίδυμες τις Philips σαν ανταλλακτικές* (Αντιπαθώ τη Philips και έστω και αν η Osram ανήκει στη Philips δεν άντεχα να ξέρω ότι έχω λάμπες με αυτό το όνομα στα φανάρια μου) μιας και ουσιαστικά είναι ίδιες.
*Πιθανότατα να χρειαστούν σχετικά γρήγορα μια και στις συσκευασίες η ίδια η Osram δίνει διάρκεια ζωής τη μισή από τα standard.
(Προς κατόχους 107/C1/Aygo αν σας καεί κάποια λάμπα, ειδικά η αριστερή, καλύτερα να βρείτε ένα τροπέτο και να αλλάξετε όλη τη μούρη. Πιο εύκολο θα είναι από το να αλλάξετε τη λάμπα. )
συμπτωματικά... http://my107.blogspot.com/2007/05/my107-with-xenon.html
-
Με αφορμή κάποιες δημοσιεύσεις εδώ να πω ότι εδώ και δύο χρόνια περίπου και 30000km έχω στο αυτοκίνητό μου της PIAA Extreme White χωρίς πρόβλημα (π.χ. να έχει καεί κάποια). Δεν είναι άσχημα δεδομένου ότι τον τελευταίο χρόνο τουλάχιστον έχω (σχεδόν) όλη την ημέρα τη μεσαία σκάλα ανοιχτή.
Βελτίωση στα φώτα;