-
Νεότερα για το θέμα της χώρας προέλευσης...
Επιθεωρητής πωλήσεων της Γενικής Αυτοκινήτων μας πληροφόρησε οτι τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι από Ιαπωνία και τα επόμενα από Κίνα.
Προσωπικά κι εμένα αυτό δε με προβληματίζει...
Μήπως πρέπει να πάμε στο 'Κατασκευαστές και Μοντέλα' πλέον ? -
ποιοτικά πως είναι? Είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με το προηγουμενο?
πλησιάζει τα αντίστοιχα γερμανικά επίπεδα??είμαι πολύ ζεστός για το i shift αλλά είμαι πολύ περίεργος για το πως συγκρίνεται με το cvt..
-
Σαν κατοχος του τωρινου μοντελου εχω να πω οτι αξιζει τα λεφτα του μεχρι τελευταιο ευρω.
Σιγουρα σε αυτα τα λεφτα υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα αλλα χωρους σαν του jazz δεν εχει κανενα.
Οταν πχ το Fiat 500 1.4 εχει τα ιδια χρηματα με το jazz δεν πιστευω οτι ειναι ακριβο.
Συν το οτι ειναι 1.3!!! -
Ο χρήστης jazzmaniak έγραψε:
Συν το οτι ειναι 1.3!!!Πέστο ψέμματα!!!!!!! αυτά τα 1339 κ.εκ είναι μεγάλη οιστορία στα θέμα των ασφαλίστρων και τών τελών κυκλοφορίας.
Αν αν ο 1.4-βασικά 1.3- με την ιπποδύναμη να είναι στα 100 αλογα είναι και οικονομικός τότε μιλάμε για μεγάλη ευκαιρία.
-
Aπο θεμα ποιοτητας δεν εχει να ζηλεψει τιποτα ουτε το προηγουμενο ειχε, αν τα βλεπαμε μετα απο 10 χρονια τοτε θα βγαζαμε ενα συμπερασμα για το ποιο ειναι πιο ποιοτικο και εχει αντοχη στον χρονο.
-
Στο θέμα τιμολόγησης νομίζω πως ιδίως το 1,2 κοστίζει αρκετά καλά σε σχέση με τον εξοπλισμό του.
Το 1,3 πάντως με κορυφαίο εξοπλισμό αγγίζει και ξεπερνά ... μικρομεσαία.
Σχετικά με τον τόπο παραγωγής νομίζω πως η Honda όπως και άλλες εταιρίες δεν διακινδυνευουν να μειώσουν την ποιότητα τους και την 'εικόνα' τους απο εργοστάσιο σε εργοστάσιο.
Πάντως εμπειρικά εγώ έχοντας αγγλο-ουγγρικά ... ιαπωνικά αλλά και άλλα παλιότερα δεν αντιμετώπισα κάτι που να μου προκαλεί τον διαχωρισμό των εργοστασίων.ΥΓ. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ένα κινέζικο αυτοκίνητο που απλώς έχει κινητήρα απο την χ επώνυμη εταιρία ή κάποια εξαρτήματα θα με έβαζε σε σκέψεις ίσως και θα με απέτρεπε αλλά για ένα επώνυμο και καταξιωμένο αυτοκίνητο που απλώς κατασκευάζεται στην Κίνα δεν θα αποτελούσε λόγος απαξίωσης του.
-
**Διόρθωση **
Η έκδοση 1,2 Trend δεν έχει VSA (Vehicle Stability Assist) στον στανταρ εξοπλισμό, θα χρεώνεται 400 €
κατόπιν παραγγελίαςΕπίσης, οι αυτόματες εκδόσεις θα έρθουν στην Ελλάδα το Δεκέμβριο.
-
Το 1200άρι jazz είναι ακριβό σχετικά. Η πιο ακριβή έκδοση όμως με τον εξοπλισμό που έχει μια χαρά μου φαίνεται.
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
**Διόρθωση **
Η έκδοση 1,2 Trend δεν έχει VSA (Vehicle Stability Assist) στον στανταρ εξοπλισμό, θα χρεώνεται 400 €
κατόπιν παραγγελίαςΕπίσης, οι αυτόματες εκδόσεις θα έρθουν στην Ελλάδα το Δεκέμβριο.
άρα με τιμή 13900 ευρώ το 1.2 και 14590 το 1.4 το 1.2 (με VSA) δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Κρίμα μεγαλύτερο καθώς το VSA παντού θα επέτρεπε στην εταιρεία να έχει στο στόλο της εν Ελλάδι 100% οχήματα με σύστημα ευστάθειας.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Κρίμα μεγαλύτερο καθώς το VSA παντού θα επέτρεπε στην εταιρεία να έχει στο στόλο της εν Ελλάδι 100% οχήματα με σύστημα ευστάθειας.
Έχω την εντύπωση οτι μέσα στο 2009 θα γίνει αυτό...
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Κρίμα μεγαλύτερο καθώς το VSA παντού θα επέτρεπε στην εταιρεία να έχει στο στόλο της εν Ελλάδι 100% οχήματα με σύστημα ευστάθειας.
Έχω την εντύπωση οτι μέσα στο 2009 θα γίνει αυτό...
Πως με κολπάκια 'τώρα και με VSA...' όταν θα έρθουν τα κινέζικα??
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
**Διόρθωση **
Η έκδοση 1,2 Trend δεν έχει VSA (Vehicle Stability Assist) στον στανταρ εξοπλισμό, θα χρεώνεται 400 €
κατόπιν παραγγελίαςΕπίσης, οι αυτόματες εκδόσεις θα έρθουν στην Ελλάδα το Δεκέμβριο.
άρα με τιμή 13900 ευρώ το 1.2 και 14590 το 1.4 το 1.2 (με VSA) δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Κρίμα μεγαλύτερο καθώς το VSA παντού θα επέτρεπε στην εταιρεία να έχει στο στόλο της εν Ελλάδι 100% οχήματα με σύστημα ευστάθειας.
ίσως σκεφτήκανε ότι θα πιάσουν και νοικιάρικα....
-
Να αναφέρω και εγω μερικά χαρακτηριστικά του 1.4 Elegance σε σχέση με κάποια του 1.2 Comfort σε παρένθεση όπου θυμαμαι...
Clima (Air Condition)
Ηλ.Παραθυρα Μπροστά/Πίσω (Μπροστά)
Trip Computer
Ηχοσύστημα με 6 ηχεία - 4 μπροστά + 2 πίσω και USB input/ipod (2 + 2, χωρις USB/ipod)
Ηλεκτρονικο συστημα πρόσφυσης TRC
Υποβοήθησε φρεναρισματος BAS
Ηλ.κατανομή φρεναρίσματος EBD
Σύστημα ευστάθειας VSA (Οχι)
Δισκόφρενα 4
Isofix x 2
Ζάντες 15' αλουμινίου (Οχι)
Εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένα flash (Χωρίς flash)
Εξωτερικοί αναδιπλούμενοι καθρέπτες (Οχι)
Προβολείς ομίχλης (Οχι)Η διαφορά του 13.500 (1.2 Comfort) σε σχέση με τα 15.300 (1.4 Elegance) είναι σίγουρα μικρή αν υπολογίσουμε τόσο την βασική διαφορά του κινητήρα με τις επιμέρους μεγάλες διαφορές (VSA, προβ.ομίχλης, ζάντες κτλ) αλλά και τις μικροδιαφορές (USB, 6 ηχεια, αναδ.καθρέπτες κτλ).
-
Ο χρήστης MarWax έγραψε:
Να αναφέρω και εγω μερικά χαρακτηριστικά του 1.4 Elegance σε σχέση με κάποια του 1.2 Comfort σε παρένθεση όπου θυμαμαι...Clima (Air Condition)
Ηλ.Παραθυρα Μπροστά/Πίσω (Μπροστά)
Trip Computer
Ηχοσύστημα με 6 ηχεία - 4 μπροστά + 2 πίσω και USB input/ipod (2 + 2, χωρις USB/ipod)
Ηλεκτρονικο συστημα πρόσφυσης TRC
Υποβοήθησε φρεναρισματος BAS
Ηλ.κατανομή φρεναρίσματος EBD
Σύστημα ευστάθειας VSA (Οχι)
Δισκόφρενα 4
Isofix x 2
Ζάντες 15' αλουμινίου (Οχι)
Εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένα flash (Χωρίς flash)
Εξωτερικοί αναδιπλούμενοι καθρέπτες (Οχι)
Προβολείς ομίχλης (Οχι)Η διαφορά του 13.500 (1.2 Comfort) σε σχέση με τα 15.300 (1.4 Elegance) είναι σίγουρα μικρή αν υπολογίσουμε τόσο την βασική διαφορά του κινητήρα με τις επιμέρους μεγάλες διαφορές (VSA, προβ.ομίχλης, ζάντες κτλ) αλλά και τις μικροδιαφορές (USB, 6 ηχεια, αναδ.καθρέπτες κτλ).
Το 1.2 λέγεται 'Trend', η έκδοση 'Comfort' είναι η βασική στο 1.4 με τιμή πώλησης 14590 €...
Για το θέμα της χώρας προέλευσης πληροφορήθηκα τα εξής:
Μετα την πρώτη παρτίδα που θα υπάρχουν και Γιαπωνέζικα και Κινέζικα, όλα τα Exclusive (μηχανικά ή αυτόματα) θα έρχονται αποκλειστικά από Ιαπωνία. Για όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις θα έρχονται κινέζικα Jazz εκτός από τα λευκά (κωδικός χρώματος NH-578) που θα είναι από Ιαπωνία...
Μη με ρωτάτε γιατί -
Όταν τα έλεγα εγώ για την Κίνα, κάποιοι έλεγαν πως αποκλείεται να έρθουν Jazz κινέζικα...
Πάντως, ούτως ή άλλως, η σωστή έκδοση είναι η Exclusive. Αν όντως είναι made in Japan, ακόμη καλύτερα!
-
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
**Διόρθωση **
Η έκδοση 1,2 Trend δεν έχει VSA (Vehicle Stability Assist) στον στανταρ εξοπλισμό, θα χρεώνεται 400 €
κατόπιν παραγγελίαςΑυτό το VSA θα βγαίνει ή θα είναι μόνιμο;;;
-
για την πίστα ρωτάς? ή φοβάσαι μη κάνει η γυναίκα κανένα κουλό?
-
Γεια χαρα παιδες.
Οι τιμες που αναφερετε ειναι απο αντιπροσωπειες που επισκεφθηκατε φανταζομαι.
Ποτε θα φιλοτιμηθει ο Σ να ανανεωσει το χειροτερο site των ελληνικων αντιπροσωπειων αυτοκινητων και να βαλει το jazz και το civic facelift??? -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
**Διόρθωση **
Η έκδοση 1,2 Trend δεν έχει VSA (Vehicle Stability Assist) στον στανταρ εξοπλισμό, θα χρεώνεται 400 €
κατόπιν παραγγελίαςΑυτό το VSA θα βγαίνει ή θα είναι μόνιμο;;;
Το VSA απενεργοποιείται με σχετικό κουμπί...
@Panos1979 : οι τιμές είναι οι επίσημες από τον εισαγωγέα (Γενική Αυτοκινήτων) -
Θα το συγκρίνατε με το πολύ βέβαια ακριβότερο Α-150 mercedes?
Νομίζω ότι πρέπει να έχει παρόμοιες διαστάσεις όπως και σχήμα.
Επίσης έχει και αντίστοιχο κυβισμό και υποδύναμη.
Λοιπόν τι λέτε θα άξιζε σε αυτόματο για γυναίκα γύρω στα 60? Η να πάει στο Α-150 auto?
Honda Jazz 2008