Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eπίσημο thread: GP Κίνας 2008-Shanghai
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Eπίσημο thread: GP Κίνας 2008-Shanghai
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Formula 1
    41
    186
    326
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      patro last edited by

      δε νομιζω οτι ηταν μετρια αλλα σε καποιους αγωνες ηταν μετριος ως ανυπαρκτος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rxristos last edited by

        Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί εδω μέσα συνεχίζουνε και αφορίζουνε τον Μάσσα...

        Είναι στην κατάσταση που είναι, καθαρά εξαιτίας της ομάδας και όχι της οδηγικής του ικανότητας.
        Φταίει αυτός που του έσπασε κινητήρας 3 γύρους πριν το τέλος ενώ πήγαινε για νίκη? (-10 πόντοι), φταίει αυτός για την αντλία που πήρε παραμάζωμα ενώ ήτανε πρώτος και με καλή διαφορά απο τον Λούι? (-10 πόντοι) ή φταίει αυτός για την στρατηγική που του επιβάλανε σε βρεγμένο GP? Να μήν μιλήσουμε για το καλημέρα του πρωταθλήματος και τον σπασμένο κινητήρα...Αν ο Μασσα ήταν στους 107+ βαθμούς τώρα θα λέγαμε οτι δεν το αξίζει? Ισόποσες νίκες έχουνε.
        ΟΚ μπορεί να μην τον πηγαίνει καθόλου κάποιο GP αλλά αυτό συμβαίνει σε όλους τους οδηγούς ακόμα και στους κορυφαίους.

        Το έχω πει και θα το ξαναπώ...του κατσε καλά φέτος του Λούι η αναξιοπιστία της Ferrari...θα κλαιγότανε στον Ντένις απο πολύ νωρίς φέτος για το δεύτερο χαμένο πρωτάθλημα. 3 μηχανικές βλάβες είχανε στην McLaren και οι 3 ήτανε του Κοβα. Μα τόσο πολύ τον θέλει τον μαυρούκο?

        Ισόποσες φορές έχουν ανέβει στο πρώτο σκαλί και άν ανέβει για ακόμα μια φορά ο Μάσσα στην Βραζιλία ο Λούις θα είναι ένας ΠΠ με λιγότερες νίκες. Να το χαίρονται το ταλέντο τους.
        Δεν νομίζεται πως είναι άδικο για έναν οδηγό να κρίνεται από το αποτέλεσμα του οποίου υπαίτιος είναι η ομάδα του? Ο Μάσσα θα έπρεπε να είναι πρωταθλητής φέτος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fn1m last edited by

          Ο χρήστης RXristos έγραψε:
          Ισόποσες φορές έχουν ανέβει στο πρώτο σκαλί και άν ανέβει για ακόμα μια φορά ο Μάσσα στην Βραζιλία ο Λούις θα είναι ένας ΠΠ με λιγότερες νίκες.

          Mήπως αυτός που ανέβηκε στο πρώτο σκαλί στο Βέλγιο ήταν ο Χάμιλτον;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

            ΥΓ: Ο Irvine το '99 δεν πήρε το πρωτάθλημα για να μην διαταραχθεί το status quo του MS... Πιστεύεις ότι ομάδα μηχανικών στην οποία έριχνε με το μαστίγιο ο Brawn και που δεν είχε κάνει λάθος για χρόνια θα έχανε έτσι απλά ένα λάστιχο στη Γερμανία; Και μια που αναφέρθηκε ο συγκεκριμένος οδηγός να θυμίσω ότι σε αρκετές πίστες είχε εκθέσει τόσο τον Hakkinen όσο και τον Coulthard. Όπως και το ότι ο Dennis τον ήθελε το 2000 στην McLaren στη θέση του DC αλλά δεν τον πήρε και για το προφίλ του και (κυρίως) επειδή ζήταγε χρήματα που μόνο η Jaguar του έδινε.

            Tο θεωρώ αρκετά τραβηγμένο.Όχι ότι ο εγωισμός του γερμανού θα μπορούσε να αντέξει κάτι τέτοιο (το οποίο αν είχε συμβεί θα είχε αλλάξει κατά πολύ την μετέπειτα ιστορία τόσο της ομάδας όσο και του γερμανού),αλλά δίνουμε περισσότερη βαρύτητα στο γεγονός με το λάστιχο,από όση πραγματικά είχε.Αμέσως μετά τη Γερμανία,στα GP Βελγίου,Ιταλίας,Ευρώπης και δευτερευόντως Ουγγαρίας και Ιαπωνίας,ο βορειοιρλανδός φρόντισε να πιστοποιήσει,ότι όταν αυτοχαρακτηριζόταν 'ο καλύτερος Νο2 οδηγός του grid' το εννοούσε,εξαφανιζόμενος στην κατάταξη.
            Ο Irvine έφτασε να διεκδικεί πρωτάθλημα και η Ferrari να κατακτά το κατασκευαστών (συμμετέχοντας μάλιστα στη μισή σεζόν χωρίς MS),γιατί τα πρώτα σημάδια αποδιοργάνωσης της McLaren,που θα οδηγούσαν τη σεζόν 2001 σε 12 εγκαταλείψεις σε 34 συνολικά εκκινήσεις,είχαν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              Μήπως πιστεύεις ότι ο MS δεν μπορούσε να περάσει τον Hakkinen στην Ιαπωνία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                Μήπως πιστεύεις ότι ο MS δεν μπορούσε να περάσει τον Hakkinen στην Ιαπωνία;

                Δεν ξέρω.Πιθανόν να μπορούσε.Δεν αμφιβάλω για αυτό που υπονοείς καθόλου,αλλά σου φρεσκάρω τη μνήμη λίγο.Aκόμα και να τον περνούσε,μέχρι τα μισά και πλέον του αγώνα αυτό δεν θα ήταν αρκετό για τον Irvine,καθώς ο Coulthard κρατούσε άνετα την τρίτη θέση....την οποία έχασε,εγκαταλείποντας μετά από ηλίθια έξοδο,γεγονός που στέρησε τελικά και το κατασκευαστών από τη McLaren.
                Ο Irvine δεν θα εξαρτάτο από την αβροφροσύνη του γερμανού και το συνδυασμό αποτελεσμάτων,αν είχε κάνει το εξής απλό και επιβεβλημένο.Ένα καλύτερο πλασάρισμα από την 6 και 7 θέση που κατέλαβε σε GP Ιταλίας και Ευρώπης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                  Μήπως πιστεύεις ότι ο MS δεν μπορούσε να περάσει τον Hakkinen στην Ιαπωνία;

                  Δεν ξέρω.Πολύ πιθανόν να μπορούσε.Δεν αμφιβάλω για αυτό που υπονοείς καθόλου,αλλά σου φρεσκάρω τη μνήμη λίγο.Aκόμα και να τον περνούσε,μέχρι τα μισά και πλέον του αγώνα δεν θα ήταν αρκετό,καθώς ο Coulthard κρατούσε άνετα την τρίτη θέση....την οποία έχασε χάνοντάς το ηλιθιωδώς,γεγονός που στέρησε τελικά και το κατασκευαστών από τη McLaren.
                  Ο Irvine δεν θα εξαρτάτο από ελεημοσύνες του γερμανού και συνδυασμό αποτελεσμάτων,αν είχε κάνει το εξής απλό και επιβεβλημένο.Ένα καλύτερο πλασάρισμα από την 6 και 7 θέση που κατέλαβε σε GP Ιταλίας και Ευρώπης.

                  ΙΜΗΟ δεν μπορούσε και δεν ήθελε ο MS. Δεν μπορούσε γιατί η τότε McLaren ήταν καλύτερη στη συγκεκριμένη πίστα και δεν ήθελε γιατί ο MS δεν είχε λόγους να στέψει τον #2 οδηγό παγκόσμιο. Τώρα αν πραγματικά ίσχυε το 1ο ή το 2ο το γνωρίζει μόνον ο MS. Επιπλέον δεν υπήρχε θέμα να εμπλακεί σε ακόμα μία ιστορία άλλα 1997 καθώς ο πέλεκυς θα έπεφτε πολύ βαρύς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    phaethon last edited by

                    Μέχρι κάποιους αγώνες πριν ο Massa δικαιολογουσε τίτλο συγκριτικά με τους υπόλοιπους. Όχι ξεκάθαρα, αλλά έλεγες ότι αν το πάρει αυτός ή ο Λούης θα ήταν αποδεκτό. Οι τελευταίες του άνευρες εμφανίσεις έχουν γείρει την πλάστιγγα υπέρ του Λούη σαφώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanix last edited by

                      Απλα αν δεν το παρει φετος δεν θα το παρει ποτε ο μασα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geo-f1 last edited by

                        Ο ΜΣ το 1999 στην Σουζουκα ξεχασε να ξεκινησει..Πολυ κραυγαλεο για μενα!!

                        Κοιταξτε διαφορα στην 1st curve!!

                        Youtube Video

                        Τεσπα θα συμφωνησω με την αποψη του Ριππερ πιο πολυ σε αυτην την κουβεντα..Οι ατυχιες ειναι μεσα στο προγραμμα για ολους..και δεν πρεπει να αναφερονται τοσο πολυ οταν μιλαμε για την εκβαση ενος πρωταθληματως..Δλδ ΑΝ δεν εσπαγε το μοτερ στην Ουγγαρια, ΑΝ εβγαινε η μανικα κανονικα στην Σιγκαπουρη κλπ..Οποτε στεκομαι στο καθαρο αγωνιστικο και οδηγικο κομματι που εκει ο Λουη εβγαλε ματια,παρολα τα λαθακια του..Για μενα το aggresive δεν ειναι κακο..Φ1 βλεπουμε..Αν ζηταμε μαχες και προσπερασματα και να ξαναγινει η φ1 οπως ηταν παλια,δεν πρεπει να μας ξινιζει η οδηγηση του Λουη!!Και οι παλιοι τα εκαναν αυτα και τους δοξαζαμε..τωρα σαν πολυ μυγιαγγιχτοι γιναμε!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Ο χρήστης greo έγραψε:
                          Eνταξει, πατα λιγο μπαλα. Κι εγω μπορει να λεω στη γυναικα μου οτι θελω να κατσει μαζι μου, αλλα να την εχω ταυτοχρονα φλομωσει στο κερατο μπροστα στα μουτρα της. Δεν στεκει και το ξερεις.

                          E ναι ρε συ, έπρεπε να διαλέξει έναν από τους δύο και διάλεξε τον Senna. Αυτό τον κάνει κάθαρμα;
                          Δεν αντιλαμβάνομαι τη λογική.

                          Αντίστοιχα ο Hamilton αξίζει να πάρει τον τίτλο για:
                          -τις βλακείες και την αναξιοπιστία της Ferrari που στέρησαν νίκες από τους οδηγούς της
                          -τις στούκες και τις παρολίγον στούκες που έκανε στους άλλους οδηγούς (aggresive driving και ο εμβολισμός του Kimi στον Καναδά; )
                          -τις δηλώσεις του περί θεοποίησης;

                          Εγώ εξέφρασα τις αντιρρήσεις μου στο 'ο καημένος ο Massa, του στερεί το πρωτάθλημα η Ferrari' δεν μίλησα για το αν αξίζει ή όχι ο Hamilton.
                          Όσο για το τι έχει δείξει ο Lewis, έχει δείξει μια ικανότητα στη βροχή, έχει δείξει μια μαχητικότητα όταν για κάποιο λόγο πέφτει πίσω στην κατάταξη, έχει κάνει ένα τσουβάλι προσπεράσματα (ξέρεις αυτό που πλέον ονομάζεται agressive driving), έχει κερδίσει τις ανώτερες σε ταχύτητα Ferrari, έχει αφήσει και 1 και 2 sec πίσω του τον teammate του. Ο Massa τι από αυτά έχει κάνει;

                          Φετος μαλιστα δεν του εχει χαριστει καποιος βαθμος, οπως πχ περσι του χαριστηκε προκλητικα μια νικη.

                          Του έχουν αφαιρεθεί όμως.
                          Ποια νίκη;

                          Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μερικοί εδω μέσα συνεχίζουνε και αφορίζουνε τον Μάσσα...

                          Γιατί είναι μέτριος και οδηγεί κορυφαίο μονοθέσιο, Τουλάχιστον 5 οδηγοί θα ήταν καλύτεροι στη θέση του με Ferrari.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Ο χρήστης ripper έγραψε:

                            Όσο για το τι έχει δείξει ο Lewis, έχει δείξει μια ικανότητα στη βροχή, έχει δείξει μια μαχητικότητα όταν για κάποιο λόγο πέφτει πίσω στην κατάταξη, έχει κάνει ένα τσουβάλι προσπεράσματα (ξέρεις αυτό που πλέον ονομάζεται agressive driving), έχει κερδίσει τις ανώτερες σε ταχύτητα Ferrari, έχει αφήσει και 1 και 2 sec πίσω του τον teammate του. Ο Massa τι από αυτά έχει κάνει;

                            Εκεί πιστεύω κι εγώ ότι κερδίζει το δικαίωμα στον τίτλο φέτος ο Lewis. Αν είδαμε 'κάτι' διαφορετικό και παραπάνω από κάποιον μεταξύ των 4 οδηγών Ferrari+McLaren, αυτός ήταν ο Lewis.
                            (Τον Κub, παρά την εξαιρετική του χρονιά, τον βγάζω απ'έξω γιατί σε καμία περίπτωση δεν αγωνιζόταν υπό το βάρος διεκδίκησης τίτλου)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rxristos last edited by

                              @ripper: αν όπως λές ήτανε κάποιος όχι μέτριος οδηγός ,όπως αποκαλείς τον Μάσσα, στην φερραρι τι παραπάνω θα είχε κάνει? Βουντού στον κινητήρα να μήν σπάσει? Βουντού στο σύστημα σηματοδότησης στα πιτ στοπ κλπ κλπ κλπ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                                @ripper: αν όπως λές ήτανε κάποιος όχι μέτριος οδηγός ,όπως αποκαλείς τον Μάσσα, στην φερραρι τι παραπάνω θα είχε κάνει? Βουντού στον κινητήρα να μήν σπάσει? Βουντού στο σύστημα σηματοδότησης στα πιτ στοπ κλπ κλπ κλπ?

                                Δεν θα ειχε κανει τετ α κε στην Μαλαισια οντας ανετα μονος του στην 2η θεση,
                                Δεν θα ειχε κανει 5-6 τετ α κε στο Σιλβερστον
                                Δεν θα τα θαλλασωνε οταν γενικα εμενε πισω
                                Και το πιο σημαντικο,τωρα στο τελος επρεπε να δειξει την ταχυτητα του και την σταθεροτηττα του!!Αλλα τωρα βλεπουμε να ανεβαινει ο Κιμι και να ξεφουσκωνει ο Μασσας...

                                Αληθεια ποσες φορες εχεις δει τον Μασσα (συνολο στην καριερα του) να μενει πισω και να ανεβαινει?

                                Εμενα 2 μου ρχονται στο μυαλο..Αγγλια 2006,και Αυστραλια 2007..!Που και παλι εφτασε μεχρι την 4-6η θεση

                                Και ξαναλεω..μην στεκεστε στις ατυχιες!!!Αυτα συμβαινουν σε ολους και παντα ειναι μεσα στο προγραμμα!!!

                                Αν η αναρτηση της Γουλιαμς πηγαινε 50 ποντους πιο πανω ο Σεννα θα ζουσε
                                Αν δεν εσπαγε το μοτερ του Μικα στην Ινδιαναπολη μπορει να ειχε και 3ο τιτλο 2000
                                Αν δεν εσπαγε το μοτερ του Σουμι στην Σουζουκα μπορει να επαιρνε εκεινος τον τιτλο 2006
                                Αν φρεναρε πιο σωστα ο Σουμι στην Αγγλια το 99 μπορει να ειχε εναν ακομη τιτλο
                                Αν ο Σατο δεν περναγε τον Αλονσο που ειχε προβλημα με τα ελαστικα του στον Καναδα θα ηταν εκεινος πρωταθλητης 2007

                                και απειρα ακομα παραδειγματα!!

                                Οποτε ας σταθουμε στα γεγονοτα αυτα καθε αυτα!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  patro last edited by

                                  χασαμε τη μπαλα με τις μετριοτητες...

                                  ο μασσα μια χαρα στοιχεια εχει δειξει ,

                                  η φερραρι απο που προκυπτει οτι ηταν γρηγοροτερη? και υπερ του αντιθετου υπαρχουν στοιχεια....

                                  ο μασσα εχασε δυο νικες απο βλακειες της ομαδας ολα τα αλλα δεν εχουν σημασια. (γραφει καποιος οτι εχασε το δρομο ο μασσα στο μονακο... , ναι και ο λουης βρηκε τοιχο με αποτελεσμα να κερδισει (αντε κανε κουβεντα...) )

                                  ο κοβαλαινεν λεει αρχισε να μουρμουραει περι ισοτητας...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geo-f1 last edited by

                                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                                    (γραφει καποιος οτι εχασε το δρομο ο μασσα στο μονακο... , ναι και ο λουης βρηκε τοιχο με αποτελεσμα να κερδισει (αντε κανε κουβεντα...) )

                                    Μονος σου απαντησες Πατρο γιατι ο Μασσα ειναι μετριος και ο Λουης καλος.. 😉

                                    Και οι 2 καναναν μ@λ@κια αλλα ο ενας την νικησε και κερδισε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rxristos last edited by

                                      @Geo F1: όπως βλέπεις τα ΑΝ δεν τα βάζω για τις δικές του κουλαμάρες αλλά για αυτά που δεν μπορεί να ελέγξει εκείνος, για αυτά που δεν περνάνε απο το χέρι του.

                                      Πώς να το κάνουμε όμως...αυτές οι ατυχίες είναι που τον έχουνε φέρει σε αυτή την θέση, κάποιους βαθμούς πίσω απο τον Λούη, με αποτέλεσμα κάποιοι εδω μέσα να τον χαρακτηρίζουνε μέτριο. ΑΝ ΔΕΝ συμβαίνανε αυτές οι ατυχίες και είχαμε να κάνουμε ΜΟΝΟ με τις δικές του κουλαμάρες που ανέφερες...θα ήτανε ένας μέτριος πρωταθλητής!!! Γίνεται αυτό???Εκεί θέλω να καταλήξω.

                                      Οι ατυχίες σε Χακινεν και Σούμι που ανέφερες απλά τους στέρησαν ΑΚΟΜΑ ενα πρωτάθλημα, στον Μάσσα ‘απλά’ την ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει το ΠΠ. Τον δεύτερο δεν τον θυμάται κανένας και παίρνει όλη την αρνητική κριτική.
                                      Και ΟΧΙ δεν συμβαίνουνε ατυχίες σε όλους...βλέπε Λούη. Και τα κλαταρισμένα λάστιχα δεν είναι ατυχίες… ας τα διαχειριζότανε καλλίτερα. Οπότε πωωωως χαρακτηρίζουμε έναν άνθρωπο που δεν του συμβαίνουν ατυχίες ενώ σε όλους τους άλλους όπως λες συμβαίνουν? ΤΥΧΕΡΟ.
                                      Και δεν θα πώ ότι θα πάρει το πρωτάθλημα μόνο από τύχη, φυσικά είναι ικανός οδηγός αλλά τίποτα παραπάνω από τον Μάσσα για να αξίζει περισσότερο το πρωτάθλημα. Τι και αν παλεύει να ανέβει όταν μένει πίσω? Τι και αν τον πάει το βρεγμένο, και τον RB τον πηγαίνει… ε και? Που φαίνεται αυτό στην βαθμολογία? Να παλεύει μέχρι τον τελευταίο αγώνα για το πρωτάθλημα? Άρα κάτι καλό θα έχει και ο αντίπαλός του. Και ένας μέτριος αντίπαλος δεν θα τον έκανε να ‘τρέχει’ μέχρι το τελευταίο αγώνα για να πάρει το ΠΠ. Και όχι τιποτα άλλο...απο αλλού το περιμένανε στην McLaren (βλεπε Κιμι, πρωτο οδηγό, ΠΠ) και απο αλού τους ήρθε...(βλέπε Μάσσα, δευτερο οδηγό, 'μετριότητα')...Ναι, έτσι είναι οι μετριότητες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        patro last edited by

                                        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                                        (γραφει καποιος οτι εχασε το δρομο ο μασσα στο μονακο... , ναι και ο λουης βρηκε τοιχο με αποτελεσμα να κερδισει (αντε κανε κουβεντα...) )

                                        Μονος σου απαντησες Πατρο γιατι ο Μασσα ειναι μετριος και ο Λουης καλος.. 😉

                                        Και οι 2 καναναν μ@λ@κια αλλα ο ενας την νικησε και κερδισε...

                                        **ΟΧΙ Ο ΛΟΥΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΚΟΛΟΦΑΡΔΟΣ **

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ripper last edited by

                                          Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                                          @Geo F1: όπως βλέπεις τα ΑΝ δεν τα βάζω για τις δικές του κουλαμάρες αλλά για αυτά που δεν μπορεί να ελέγξει εκείνος, για αυτά που δεν περνάνε απο το χέρι του.

                                          Πώς να το κάνουμε όμως...αυτές οι ατυχίες είναι που τον έχουνε φέρει σε αυτή την θέση, κάποιους βαθμούς πίσω απο τον Λούη, με αποτέλεσμα κάποιοι εδω μέσα να τον χαρακτηρίζουνε μέτριο. ΑΝ ΔΕΝ συμβαίνανε αυτές οι ατυχίες και είχαμε να κάνουμε ΜΟΝΟ με τις δικές του κουλαμάρες που ανέφερες...θα ήτανε ένας μέτριος πρωταθλητής!!! Γίνεται αυτό???Εκεί θέλω να καταλήξω.

                                          Οι ατυχίες σε Χακινεν και Σούμι που ανέφερες απλά τους στέρησαν ΑΚΟΜΑ ενα πρωτάθλημα, στον Μάσσα ‘απλά’ την ευκαιρία να αποδείξει ότι αξίζει το ΠΠ. Τον δεύτερο δεν τον θυμάται κανένας και παίρνει όλη την αρνητική κριτική.
                                          Και ΟΧΙ δεν συμβαίνουνε ατυχίες σε όλους...βλέπε Λούη. Και τα κλαταρισμένα λάστιχα δεν είναι ατυχίες… ας τα διαχειριζότανε καλλίτερα. Οπότε πωωωως χαρακτηρίζουμε έναν άνθρωπο που δεν του συμβαίνουν ατυχίες ενώ σε όλους τους άλλους όπως λες συμβαίνουν? ΤΥΧΕΡΟ.

                                          Ναι ο καημενόυλης ο Massa όλο ατυχίες.
                                          Όταν ψήθηκε το μισό μονοθέσιο του Raikkonen στην Γαλλία, μεγάλη ατυχία.
                                          Όταν του χαρίστηκε η νίκη στο Spa ενώ έπαιρνε τον υπνάκο του, πάλι ατυχία.
                                          Όταν στην Γερμανία το SC τον έβγαλε μπροστά από τον Hamilton, ατυχία.
                                          +1 πόντος bonus στο Fuji επειδή έπεσε πάνω στον Bourdais, ατυχία.
                                          Πέφτει πάνω στον αντίπαλο του, δεν παθαίνει τίποτα και ο άλλος καταλήγει τελευταίος, πάλι ατυχία.

                                          Ο δε Λούης, όλο τυχερός.
                                          Στον Καναδα που ήταν μόνος του μπροστά, SC
                                          Στην Γερμανία το ίδιο.
                                          Στην Αυστραλία το ίδιο.
                                          Επίσης το σκάσιμο του ελαστικού είναι ατυχία για όλους εκτός από τον Hamilton-->αξίωμα.
                                          Ο Kovalainen πχ στην Κίνα ήταν άτυχος επειδή πάτησε debris. Αν είχε σκάσει το λάστιχο του Hanilton θα είχαμε φτάσει στις 58 σελίδες για τον 'κανίβαλο των ελαστικών'.

                                          Και δεν θα πώ ότι θα πάρει το πρωτάθλημα μόνο από τύχη, φυσικά είναι ικανός οδηγός αλλά τίποτα παραπάνω από τον Μάσσα για να αξίζει περισσότερο το πρωτάθλημα. Τι και αν παλεύει να ανέβει όταν μένει πίσω? Τι και αν τον πάει το βρεγμένο, και τον RB τον πηγαίνει… ε και? Που φαίνεται αυτό στην βαθμολογία? Να παλεύει μέχρι τον τελευταίο αγώνα για το πρωτάθλημα? Άρα κάτι καλό θα έχει και ο αντίπαλός του. Και ένας μέτριος αντίπαλος δεν θα τον έκανε να ‘τρέχει’ μέχρι το τελευταίο αγώνα για να πάρει το ΠΠ. Και όχι τιποτα άλλο...απο αλλού το περιμένανε στην McLaren (βλεπε Κιμι, πρωτο οδηγό, ΠΠ) και απο αλού τους ήρθε...(βλέπε Μάσσα, δευτερο οδηγό, 'μετριότητα')...Ναι, έτσι είναι οι μετριότητες.

                                          Που φαίνεται στην βαθμολογία;
                                          Δεν απονέμονται βαθμοί στους βρεγμένους αγώνες; Όταν μένεις πίσω και ανεβαίνεις δεν κερδίζεις βαθμούς;
                                          Το καλό που έχει ο αντίπαλός του είναι το μονοθέσιο και μια μικρή τόση δα καλύτερη αντιμετώπιση από τους αγωνοδίκες.
                                          Σε ποιον τομέα ήταν καλύτερος ο Massa από τον Hamilton;
                                          Για τον Hamilton έχουμε πει ήδη. Aκούω.

                                          η φερραρι απο που προκυπτει οτι ηταν γρηγοροτερη? και υπερ του αντιθετου υπαρχουν στοιχεια....

                                          ο μασσα εχασε δυο νικες απο βλακειες της ομαδας ολα τα αλλα δεν εχουν σημασια. (γραφει καποιος οτι εχασε το δρομο ο μασσα στο μονακο... , ναι και ο λουης βρηκε τοιχο με αποτελεσμα να κερδισει (αντε κανε κουβεντα...) )

                                          ο κοβαλαινεν λεει αρχισε να μουρμουραει περι ισοτητας...

                                          Καταρχήν στην αρχή της χρονιάς δεν ήταν απλά γρηγορότερη, ήταν πολύ γρηγορότερη. Στη συνέχεια η McLaren ισορρόπησε, αλλά σε ρυθμό αγώνα η Ferrari είναι όλη τη χρονιά ένα κλικ ταχύτερη. Επίσης οι δύο Ferrari είναι πάντα γρήγορες, ενώ η μία McLaren σε πολλούς αγώνες όχι.

                                          Στη Σιγκαπούρη o Massa δεν έχασε τη νίκη από τη βλακεία της ομάδας του. Αν υποθέσουμε ότι θα έκανε σωστό πιτ stop θα έβγαινε και αυτός όπως και ο Hamilton πίσω από τον Coulthard. Στην καλύτερη τρίτος δηλαδή, όπως και ο Hamilton.

                                          Όσο για την ισότητα, ο Hamilton ήταν μονίμως ταχύτερος του Kova και δεν του χαρίστηκε κανένας βαθμός.
                                          Στον Massa μέχρι στιγμής έχουν χαριστεί δύο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rxristos last edited by

                                            Καλά ripper στα περί ατυχίας και τύχης τα σκέφτηκες πολύ για να μου προβάλεις αυτά τα επιχειρήματα?

                                            Ποια είναι η ατυχία του Λούη? το ότι στούκαρε κάποιος ΑΛΛΟΣ και βγήκε SC? Κρίμα ρε γαμωτο τον ατυχο τον Λούη..και το υπόλοιπο grid μαζί. Και μάλιστα εις τριπλούν...ε αυτό είναι συμφορά.

                                            Αντε βγάλε μας και τον Μάσσα τυχερό τώρα να το δούμε και αυτό.
                                            Θα τρελαθούμε τελείως.

                                            Για τα λάστιχα τι το ψάχνεις βρε παιδί μου? Εδώ η ίδια η ομάδα του το έχει παραδεχτεί οτι η πρόωρη φθορά συμβαίνει εξαιτίας του οδηγικού του στυλ.

                                            Όσο για το βρεγμένο και τα ανεβάσματα διάβασε τι λέω... εννοώ οτι ΠΑΡΟΛΑ τα 'μαγικά' (να τα κάνει ο θεός) που κάνει οδηγώντας στο βρεγμένο αλλα και το να ανεβαίνει απο τις πίσω θέσεις...το μόνο που έχει καταφέρει συγκριτικά με τον ατάλαντο και μέτριο Μάσσα είναι να περιμένει να τελειώσουν τα 305χλμ της Βραζιλίας για να δει αν θα είναι ΠΠ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr