-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Eπίσης το MTA έχει αναλώσιμα (δίσκο-πλατώ) που δεν έχει το CVT... εαν καταλαβαίνεις που το πάω...
Δεν διαφωνώ για τα περί κόστους και δυνατότητων χρήσης κοινών μερών αλλά σήμερα εκτός και αν καρφώνεις τις αλλαγές στο απλό χειροκίνητο πως θα φας σε ένα i-shift το δίσκο και το πλατώ??? Τις αλλαγές της αναλαμβάνει ο ρουφιάνος!!
Εδώ το TIPO που είχα 140,000 χιλιόμετρα και με εξαίρεση το συγχρονιζέ της 2ας στο κατέβασμα (από την αγορά του πρακτικά με 50,000 χιλιόμετρα μεταχειρισμένο) ούτε δίσκο ούτε πλατώ ούτε συμπλέκτη (καλά αυτός είχε γίνει 16~18 κιλά βάρος αλλά δεν μάσαγα.
Πάντως ειδικά για το Jazz καθώς μετά το yaris είναι δημοφιλής επιλογή στους εκπαιδευτές από όσο γνωρίζω το κιβώτιο του είναι αυτό που λέμε 'υπερδιαστασιολογημένο όσο δεν παίρνει' ή αυτό που λέγεται στην πιάτσα 'ΘΕΡΙΟΝ'.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δυστυχώς η Χόντα ανακοίνωσε ότι το υβριδικό Jazz θα κυκλοφορήσει και μόνον στην Ιαπωνία.Αυτό οφείλεται στην πολύ μεγάλη ζήτηση του συμβατικού Jazz στην Αμερική και το γεγονός ότι η Χόντα θέλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στο α) τον αντικαταστάση του Insight που θα μοιάζει σχεδιαστικά με το prius και β) στο CR-Z.
Exoυμε κανα λινκ?Μας απογοητευσες....
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Δυστυχώς η Χόντα ανακοίνωσε ότι το υβριδικό Jazz θα κυκλοφορήσει και μόνον στην Ιαπωνία.
Αυτό οφείλεται στην πολύ μεγάλη ζήτηση του συμβατικού Jazz στην Αμερική και το γεγονός ότι η Χόντα θέλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στο α) τον αντικαταστάση του Insight που θα μοιάζει σχεδιαστικά με το prius και β) στο CR-Z.
Exoυμε κανα λινκ?Μας απογοητευσες....
http://www.autobloggreen.com/2008/08/22 ... to-the-us/
-
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=56168
-
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8292
-
Τιμές Πώλησης(όλες με μεταλλικό χρώμα):
1,2 Trend 90ps
6 αερόσακοι, ESP+αντισπίν, 4 δισκόφρενα, A/C, RCD-MP3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, υπολογιστής ταξιδιού κτλ....13500 €1,4 Comfort 100ps
Επιπλέον της έκδοσης Trend έχει αυτόματο κλιματισμό, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, φλας στους καθρέπτες..............................................14590 €1,4 Elegance 100ps
Επιπλέον της έκδοσης Comfort έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου 15', προβολείς ομίχλης, δερματινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, είσοδο USB.................................................15300 €
Το ημιαυτόματο-σειριακό σαζμαν με paddles στο τιμόνι χρεώνεται 800 €1,4 Exclusive 100ps
Επιπλέον της έκδοσης Elegance έχει Cruise control, Bluetooth, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική οροφή,
υποβραχιόνιο οδηγού, ζάντες αλουμινίου 16', αισθητήρες βροχής και φωτός...................16690 €
Το ημιαυτόματο-σειριακό σαζμαν με paddles στο τιμόνι χρεώνεται 800 € -
Είναι λιγάκι ακριβό ή μου φαίνεται....
-
Ειναι παραδοσιακα ακριβο το τζαζ
αλλα επειδη το εχει καποιος στο οικογενειακο μου κυκλο τα αξιζει(αν μπορουμε να το πουμε αυτο) -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είναι λιγάκι ακριβό ή μου φαίνεται....Εξαρτάται με ποια μοντέλα το συγκρίνεις...
Πάντως, σούπερ-μίνι με 100 ίππους και κάτω από 15χιλιάρικα (με αξιοπρεπή εξοπλισμό, σαν του Jazz Elegance π.χ.) δεν μπορώ να σκεφτώ και πολλά ... -
Μια χαρα οι τιμες ...σχεδον στα ιδια επιπεδα με το παλιο και πιο πλουσια εξοπλισμενο..καλυτερη επιλογη το elegance.
-
το confort είναι σε καλή τιμή γενικά. Αυτό νομίζω ότι του πάει
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Ειναι παραδοσιακα ακριβο το τζαζ
αλλα επειδη το εχει καποιος στο οικογενειακο μου κυκλο τα αξιζει(αν μπορουμε να το πουμε αυτο)Εξαρτάτε με τι το συκρίνεις...
Δηλαδή εαν το συκγρίνεις με τα κλασσικά supermini (Clio,GPunto, Fiesta κτλ) φαίνεται κάπως ακριβό..
αλλά η αλήθεια είναι οτι σε χώρους και πρακτικότητα παίζει μισή κατηγορία πάνω και ίσως η πιο σωστή σύγκριση να είναι με τα Opel Meriva, Lancia Musa κτλ οπότε τότε η τιμή φαίνεται λογικότατη
-
αυτή είναι η κατηγορία του. αν και το μεριβα φαίνεται λίγο μεγαλύτερο.
-
καλα αν είναι ακριβο το jazz τι να πεις για το civic.. για να δούμε και κανα τεστ επι ελληνικού εδάφους.
-
το civic μολις φορεσει τον 100αρι θα στρώσει λίγο σε επιδόσεις
-
IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.
Ως προς τις τιμές.
Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.
Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.
Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.
Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.
E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.
ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.
Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.
To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).
Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).
Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).
Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.
@ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???
-
λες να ειναι χαμάμ χαμάμ....? Τουρκαλα... εμπα μέσα στα άλογα μου εμίρη
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.Ως προς τις τιμές.
Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.
Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.
Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.
Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.
E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.
ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.
Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.
To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).
Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).
Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).
Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.
@ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???
Αγαπητέ Χρήστο σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την ανάλυσή σου (όπως συνήθως πρέπει να πω καθώς σε διαβάζω προσεκτικά!)
Λοιπόν, το τιμόνι σε ολες τις εκδόσεις ρυθμίζεται και μέσα-έξω (τηλεσκοπικά οπως λέμε)
Ο ακριβής κυβισμός της έκδοσης 1,4 είναι 1339 κ.εκ. και πάλι
Χώρα προέλευσης : δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω υπεύθυνη-έγκυρη απάντηση ακόμα, υπομονή λίγες μέρες ακόμα...και εξηγούμαι : στη χθεσινή παρουσίαση του αυτοκινήτου στους dealers της Βορείου Ελλάδας
αναφέρθηκε οτι η χώρα προέλευσης θα είναι η Κίνα...κι όμως έχω στα χέρια μου τον αριθμό πλαισίου του πρώτου δικού μας αυτοκινήτου, το οποίο είναι made in Japan (προσοχή, στα οχήματα Honda, το πρώτο ψηφίο του VIN δηλώνει ξεκάθαρα χώρα προέλευσης, ήτοι J =Japan, S= England, N= Tourkey ).Θα γνωρίζω με σιγουριά σε λίγες μέρες
Θα εκτιμούσα αν περισσότερα μέλη σχολίαζαν τις τιμές, τους εξοπλισμούς κτλ. Με βοηθάει στη δουλειά μου! -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.
Ως προς τις τιμές.
Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.
Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.
Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.
Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.
E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.
ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.
Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.
To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).
Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).
Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).
Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.
@ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???
Αγαπητέ Χρήστο σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την ανάλυσή σου (όπως συνήθως πρέπει να πω καθώς σε διαβάζω προσεκτικά!)
Λοιπόν, το τιμόνι σε ολες τις εκδόσεις ρυθμίζεται και μέσα-έξω (τηλεσκοπικά οπως λέμε)
Ο ακριβής κυβισμός της έκδοσης 1,4 είναι 1339 κ.εκ. και πάλι
Χώρα προέλευσης : δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω υπεύθυνη-έγκυρη απάντηση ακόμα, υπομονή λίγες μέρες ακόμα...και εξηγούμαι : στη χθεσινή παρουσίαση του αυτοκινήτου στους dealers της Βορείου Ελλάδας
αναφέρθηκε οτι η χώρα προέλευσης θα είναι η Κίνα...κι όμως έχω στα χέρια μου τον αριθμό πλαισίου του πρώτου δικού μας αυτοκινήτου, το οποίο είναι made in Japan (προσοχή, στα οχήματα Honda, το πρώτο ψηφίο του VIN δηλώνει ξεκάθαρα χώρα προέλευσης, ήτοι J =Japan, S= England, N= Tourkey ).Θα γνωρίζω με σιγουριά σε λίγες μέρες
Θα εκτιμούσα αν περισσότερα μέλη σχολίαζαν τις τιμές, τους εξοπλισμούς κτλ. Με βοηθάει στη δουλειά μου!Μας μπερδεύεις? Δε τους ρώτησες? Στην κίνα νομίζω ότι φτιάχνουν χρόνια αμάξια πάντως και τα φέρνουν εδω. Υπάρχει γράμμα για την Κίνα. Δηλαδή έχεις δει αμάξι με CH ή C?
-
Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου να είναι Κίνα. Ο φορητός μου που εδώ και 3 χρόνια έχει φάει του κόσμου τις πτώσεις είναι Κινέζικος και ακόμα αντέχει.
Να υποθέσω όμως ότι εφόσον υπάρχει γραμμή παραγωγής τόσο στη γείτονα και φίλη χώρα όσο και στην Αγγλία δύσκολο το βλέπω να μας φορτώσουν με Κινέζικα που τουλάχιστον στη μεταφορά θα στοιχίζουν πολύ περισσότερο.
Εν πάσει περιπτώσει οψόμεθα. Δεν έχει ακούσει άσχημα λόγια για το 4θυρο civic που είναι Τουρκίας (αν και να λέμε την αλήθεια πόσα 4θυρα μη υβριδικά Civic πουλούνται το έτος?????).
Honda Jazz 2008