Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2008
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 16
    • 17
    • 8 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    95
    337
    738
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-dimou last edited by

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

      Eπίσης το MTA έχει αναλώσιμα (δίσκο-πλατώ) που δεν έχει το CVT... εαν καταλαβαίνεις που το πάω...

      Δεν διαφωνώ για τα περί κόστους και δυνατότητων χρήσης κοινών μερών αλλά σήμερα εκτός και αν καρφώνεις τις αλλαγές στο απλό χειροκίνητο πως θα φας σε ένα i-shift το δίσκο και το πλατώ??? Τις αλλαγές της αναλαμβάνει ο ρουφιάνος!!

      Εδώ το TIPO που είχα 140,000 χιλιόμετρα και με εξαίρεση το συγχρονιζέ της 2ας στο κατέβασμα (από την αγορά του πρακτικά με 50,000 χιλιόμετρα μεταχειρισμένο) ούτε δίσκο ούτε πλατώ ούτε συμπλέκτη (καλά αυτός είχε γίνει 16~18 κιλά βάρος αλλά δεν μάσαγα.

      Πάντως ειδικά για το Jazz καθώς μετά το yaris είναι δημοφιλής επιλογή στους εκπαιδευτές από όσο γνωρίζω το κιβώτιο του είναι αυτό που λέμε 'υπερδιαστασιολογημένο όσο δεν παίρνει' ή αυτό που λέγεται στην πιάτσα 'ΘΕΡΙΟΝ'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jap-power last edited by

        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
        Δυστυχώς η Χόντα ανακοίνωσε ότι το υβριδικό Jazz θα κυκλοφορήσει και μόνον στην Ιαπωνία.

        Αυτό οφείλεται στην πολύ μεγάλη ζήτηση του συμβατικού Jazz στην Αμερική και το γεγονός ότι η Χόντα θέλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στο α) τον αντικαταστάση του Insight που θα μοιάζει σχεδιαστικά με το prius και β) στο CR-Z.

        Exoυμε κανα λινκ?Μας απογοητευσες....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης jap-power έγραψε:

          Δυστυχώς η Χόντα ανακοίνωσε ότι το υβριδικό Jazz θα κυκλοφορήσει και μόνον στην Ιαπωνία.

          Αυτό οφείλεται στην πολύ μεγάλη ζήτηση του συμβατικού Jazz στην Αμερική και το γεγονός ότι η Χόντα θέλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στο α) τον αντικαταστάση του Insight που θα μοιάζει σχεδιαστικά με το prius και β) στο CR-Z.

          Exoυμε κανα λινκ?Μας απογοητευσες....

          http://www.autobloggreen.com/2008/08/22 ... to-the-us/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            ernest last edited by

            http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=56168

            Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8292

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                ernest last edited by

                Τιμές Πώλησης(όλες με μεταλλικό χρώμα):
                1,2 Trend 90ps
                6 αερόσακοι, ESP+αντισπίν, 4 δισκόφρενα, A/C, RCD-MP3, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, υπολογιστής ταξιδιού κτλ....13500 €

                1,4 Comfort 100ps
                Επιπλέον της έκδοσης Trend έχει αυτόματο κλιματισμό, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, φλας στους καθρέπτες..............................................14590 €

                1,4 Elegance 100ps
                Επιπλέον της έκδοσης Comfort έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ζάντες αλουμινίου 15', προβολείς ομίχλης, δερματινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων, είσοδο USB.................................................15300 €
                Το ημιαυτόματο-σειριακό σαζμαν με paddles στο τιμόνι χρεώνεται 800 €

                1,4 Exclusive 100ps
                Επιπλέον της έκδοσης Elegance έχει Cruise control, Bluetooth, ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική οροφή,
                υποβραχιόνιο οδηγού, ζάντες αλουμινίου 16', αισθητήρες βροχής και φωτός...................16690 €
                Το ημιαυτόματο-σειριακό σαζμαν με paddles στο τιμόνι χρεώνεται 800 €

                Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Είναι λιγάκι ακριβό ή μου φαίνεται....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thanix last edited by

                    Ειναι παραδοσιακα ακριβο το τζαζ
                    αλλα επειδη το εχει καποιος στο οικογενειακο μου κυκλο τα αξιζει(αν μπορουμε να το πουμε αυτο)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      govus last edited by

                      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                      Είναι λιγάκι ακριβό ή μου φαίνεται....

                      Εξαρτάται με ποια μοντέλα το συγκρίνεις...
                      Πάντως, σούπερ-μίνι με 100 ίππους και κάτω από 15χιλιάρικα (με αξιοπρεπή εξοπλισμό, σαν του Jazz Elegance π.χ.) δεν μπορώ να σκεφτώ και πολλά ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jap-power last edited by

                        Μια χαρα οι τιμες ...σχεδον στα ιδια επιπεδα με το παλιο και πιο πλουσια εξοπλισμενο..καλυτερη επιλογη το elegance.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          το confort είναι σε καλή τιμή γενικά. Αυτό νομίζω ότι του πάει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ο χρήστης Thanix έγραψε:
                            Ειναι παραδοσιακα ακριβο το τζαζ
                            αλλα επειδη το εχει καποιος στο οικογενειακο μου κυκλο τα αξιζει(αν μπορουμε να το πουμε αυτο)

                            Εξαρτάτε με τι το συκρίνεις...

                            Δηλαδή εαν το συκγρίνεις με τα κλασσικά supermini (Clio,GPunto, Fiesta κτλ) φαίνεται κάπως ακριβό..

                            αλλά η αλήθεια είναι οτι σε χώρους και πρακτικότητα παίζει μισή κατηγορία πάνω και ίσως η πιο σωστή σύγκριση να είναι με τα Opel Meriva, Lancia Musa κτλ οπότε τότε η τιμή φαίνεται λογικότατη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              coyote last edited by

                              αυτή είναι η κατηγορία του. αν και το μεριβα φαίνεται λίγο μεγαλύτερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stred last edited by

                                καλα αν είναι ακριβο το jazz τι να πεις για το civic.. για να δούμε και κανα τεστ επι ελληνικού εδάφους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  το civic μολις φορεσει τον 100αρι θα στρώσει λίγο σε επιδόσεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.

                                    Ως προς τις τιμές.

                                    Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.

                                    Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.

                                    Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.

                                    Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.

                                    E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.

                                    ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.

                                    Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.

                                    To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).

                                    Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).

                                    Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).

                                    Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.

                                    @ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      λες να ειναι χαμάμ χαμάμ....? Τουρκαλα... εμπα μέσα στα άλογα μου εμίρη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        ernest last edited by

                                        Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                        IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.

                                        Ως προς τις τιμές.

                                        Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.

                                        Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.

                                        Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.

                                        Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.

                                        E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.

                                        ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.

                                        Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.

                                        To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).

                                        Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).

                                        Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).

                                        Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.

                                        @ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???

                                        Αγαπητέ Χρήστο σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την ανάλυσή σου (όπως συνήθως πρέπει να πω καθώς σε διαβάζω προσεκτικά!)
                                        Λοιπόν, το τιμόνι σε ολες τις εκδόσεις ρυθμίζεται και μέσα-έξω (τηλεσκοπικά οπως λέμε)
                                        Ο ακριβής κυβισμός της έκδοσης 1,4 είναι 1339 κ.εκ. και πάλι
                                        Χώρα προέλευσης : δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω υπεύθυνη-έγκυρη απάντηση ακόμα, υπομονή λίγες μέρες ακόμα...και εξηγούμαι : στη χθεσινή παρουσίαση του αυτοκινήτου στους dealers της Βορείου Ελλάδας
                                        αναφέρθηκε οτι η χώρα προέλευσης θα είναι η Κίνα...κι όμως έχω στα χέρια μου τον αριθμό πλαισίου του πρώτου δικού μας αυτοκινήτου, το οποίο είναι made in Japan (προσοχή, στα οχήματα Honda, το πρώτο ψηφίο του VIN δηλώνει ξεκάθαρα χώρα προέλευσης, ήτοι J =Japan, S= England, N= Tourkey ).Θα γνωρίζω με σιγουριά σε λίγες μέρες
                                        Θα εκτιμούσα αν περισσότερα μέλη σχολίαζαν τις τιμές, τους εξοπλισμούς κτλ. Με βοηθάει στη δουλειά μου!

                                        Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Ο χρήστης Ernest έγραψε:

                                          IMHO η καλύτερη επιλογή είναι το 90άρι.

                                          Ως προς τις τιμές.

                                          Α. Τα 13500 με το μεταλλικό και το ESP δεν είναι και κανένα φοβερό ποσό αν λάβουμε υπόψη ότι το Jazz είναι στην κατηγορία αυτή δεν υπάρχουν και πολλοί με standard το ESP. Από την άλλη βέβαια η τιμή είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i30.

                                          Β. Θεωρώ ότι η πολιτική της μίας έκδοσης για το 1.2 λάθος. Θα μπορούσε να έρχεται και σε μία 2η έκδοση.

                                          Γ. Αν και πια είναι σχεδόν standard σε όλους οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες για ένα αυτοκίνητο στις συνθήκες της Αθήνας είναι ένα σημαντικό επιπλέον κόστος όταν και όποτε χρειαστεί να τους αντικαταστάσεις.

                                          Δ. Η διαφορά του 1.2 με το 1.3 (διάολε αν τα κυβικά είναι κάτω από 1350 1.3 θα έπρεπε να λέγεται) είναι μόλις 1090 ευρώ και πέραν των 10 επιπλέον αλόγων έχουμε και τον αυτόματο κλιματισμό και τα χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (τα άλλα τα θεωρώ ολίγον superflual). Άρα καθώς και τα λοιπά έξοδα είναι ελάχιστα μεγαλύτερα (από την κατηγορία 7-8 πάει στο 9-10 για τις ασφαλιστικές κάτι που μεταφράζεται σε μερικές δεκάδες ευρώ παραπάνω το χρόνο) προβλέπω ότι τα 100 άλογα θα φορεθούν πολύ.

                                          E. Αν πρέπει να εκταμιεύσω πάνω από 15k για να έχω ζάντες αλουμινίου (κάτι που στο Ελλάντα είναι must) μάλλον πυροβολώ τον ευατό μου στο πόδι.

                                          ΣΤ. Το i-shift θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και στην φθηνή 1.4 έκδοση.

                                          Ένα όχημα που θα καλύψει αυτούς που γνωρίζουν.

                                          To 1.2 σε σχέση με το απερχόμενο 1.2 που στοιχίζει 12800 έχει παραπάνω, 4 αερόσακους και φυσικά το ESP. Για 700 ευρώ δηλαδή πλέον της αυξημένης παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας αλλά και των χώρων εισπράτουμε και 12 άλογα (από τα 78 στα 90).

                                          Το 1.4 της έκδοσης Trend στα ίδια ακριβώς λεφτά (40 ευρώ παραπάνω) έχει +17 άλογα, 4 αερόσακους και το ESP καθώς και την ηλεκτρική αναδίπλωση (κάτι χρήσιμο με όλα τα παπιά που κυκλοφορούν και κάτι που χρησιμοποιώ με ιδιαίτερη συχνότητα στο ΙΜΑ).

                                          Υποθέτω ότι πλέον του πάνω - κάτω στο τιμόνι θα έχουμε και το μέσα έξω (πολύ χρήσιμο σε άτομα homo-italicus όπως εγώ).

                                          Εν κατακλείδι οι τιμές είναι καλές και το όχημα έχει ήδη το κοινό του. Δεν θα ξαναγράψει τις ισορροπίες στην κατηγορία αλλά φευ αυτή είναι η πολιτική της Η στο κόσμο γενικότερα και από αυτήν δεν αποστασιοποιείται.

                                          @ Εrnest όσον αφορά το 'φλέγον ζήτημα' της χώρας κατασκευής έχουμε κανένα στοιχείο???

                                          Αγαπητέ Χρήστο σε γενικές γραμμές συμφωνώ με την ανάλυσή σου (όπως συνήθως πρέπει να πω καθώς σε διαβάζω προσεκτικά!)
                                          Λοιπόν, το τιμόνι σε ολες τις εκδόσεις ρυθμίζεται και μέσα-έξω (τηλεσκοπικά οπως λέμε)
                                          Ο ακριβής κυβισμός της έκδοσης 1,4 είναι 1339 κ.εκ. και πάλι
                                          Χώρα προέλευσης : δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω υπεύθυνη-έγκυρη απάντηση ακόμα, υπομονή λίγες μέρες ακόμα...και εξηγούμαι : στη χθεσινή παρουσίαση του αυτοκινήτου στους dealers της Βορείου Ελλάδας
                                          αναφέρθηκε οτι η χώρα προέλευσης θα είναι η Κίνα...κι όμως έχω στα χέρια μου τον αριθμό πλαισίου του πρώτου δικού μας αυτοκινήτου, το οποίο είναι made in Japan 💫 (προσοχή, στα οχήματα Honda, το πρώτο ψηφίο του VIN δηλώνει ξεκάθαρα χώρα προέλευσης, ήτοι J =Japan, S= England, N= Tourkey ).Θα γνωρίζω με σιγουριά σε λίγες μέρες
                                          Θα εκτιμούσα αν περισσότερα μέλη σχολίαζαν τις τιμές, τους εξοπλισμούς κτλ. Με βοηθάει στη δουλειά μου!

                                          Μας μπερδεύεις? Δε τους ρώτησες? Στην κίνα νομίζω ότι φτιάχνουν χρόνια αμάξια πάντως και τα φέρνουν εδω. Υπάρχει γράμμα για την Κίνα. Δηλαδή έχεις δει αμάξι με CH ή C?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου να είναι Κίνα. Ο φορητός μου που εδώ και 3 χρόνια έχει φάει του κόσμου τις πτώσεις είναι Κινέζικος και ακόμα αντέχει.

                                            Να υποθέσω όμως ότι εφόσον υπάρχει γραμμή παραγωγής τόσο στη γείτονα και φίλη χώρα όσο και στην Αγγλία δύσκολο το βλέπω να μας φορτώσουν με Κινέζικα που τουλάχιστον στη μεταφορά θα στοιχίζουν πολύ περισσότερο.

                                            Εν πάσει περιπτώσει οψόμεθα. Δεν έχει ακούσει άσχημα λόγια για το 4θυρο civic που είναι Τουρκίας (αν και να λέμε την αλήθεια πόσα 4θυρα μη υβριδικά Civic πουλούνται το έτος?????).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 8 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr