-
Σιγά ρε συ.
-
Σκατά και η Cayenne? Τι είναι porsche δηλαδή? Είναι η μιζέρια της μόδας?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η αυτοκίνηση είναι μπίζνα, όποιος είναι ρομαντικός, ας ασχοληθεί με την ποίηση.Σαφώς,απλά εγώ ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.
Απ την άλλη μην ακούσω κανέναν να λέει περί σχολών και παπαριές τούμπανες κι οτι οι γιαπωνεζοι πλέον ειναι ΑΚΟΜΑ πισω κλπ.
Α κατάλαβα,σε θέμα πρεστίζ υπολειπονται ακόμα,αλλό πράγμα το μερσεντε!!!Υπάρχει και η άλλη οδος αγαπητέ.
Μπίζνα μεν δε διαφωνώ αλλά μπορέις να βγάλεις προιόντα μέσω της κουλτούρας και της τεχνογνωσίας.
Αν το καταλαβαίνεις και πάλι επιλέγεις τότε είσαι θύμα.Αλλά το μαρκετινγκ κοστίζει ποιό φθηνα στα εργοστάσια,μόνο που εγώ δεν ειμαι διατεθιμένος να το πληρώσω.
TOYOTA και ξερό ψωμί παρά κώλο στη γκόμενα και κάθε μέρα στο συνεργείοΕγώ επειδή δε βλέπω ουσιαστική πρόοδο απ την ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια ο επόμενος γκαζοφοανιάς θα είναι σχιστομάτης
Εσυ πάρε μόστρα να τη δείχνεις στη γκόμενα.
Εγώ?
Αν την αρέσει,αν δεν τη αρέσει να πάρει μερσεντες αλλά μην εμφανιστεί σπίτι -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σκατά και η Cayenne? Τι είναι porsche δηλαδή? Είναι η μιζέρια της μόδας?911
911 γκε τε δύο
959
Aυτά είναι PORSCHEAς βγάλουν κι αγροτικό.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Σκατά και η Cayenne? Τι είναι porsche δηλαδή? Είναι η μιζέρια της μόδας?
911
911 γκε τε δύο
959
Aυτά είναι PORSCHEAς βγάλουν κι αγροτικό.
με τη καρότσα μπροστά
-
Η Cayman είναι Porsche?
-
Προφανώς όχι, ούτε η Boxster, ούτε οι 928, 968, 914, κλπ κλπ
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Σκατά και η Cayenne? Τι είναι porsche δηλαδή? Είναι η μιζέρια της μόδας?
911
911 γκε τε δύο
959
Aυτά είναι PORSCHEAς βγάλουν κι αγροτικό.
με τη καρότσα μπροστά
Το γελάς?
Εδώ που φτάσαμε για όλα είναι ικανοί αλλά ξερεις και το άλλο?
Υπάρχει και η εκδίκηση του καλού
Η VW πρόσφατα είχε βγάλει στην αμερικάνικη έκθεση ένα τερας αγροτικό για την αμερικάνικη αγορά.
Η Toyota ήδη κυκλοφορεί ενα οχτακύλινδρο τερας το οποίο σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να ανταγωνιστει τα αμερικανικα αλλά πάλι έχει μια καλη θεση κι αυτό γιατί πολύ απλά ειναι σκυλιά.
Μολις το παρουσιάσανε (πονηροι ντε να δουνε αντιδρασεις ) το αποσυρανε ως προτζεκτ.
Ε που πας ρε κολωβλαχε να χτυπήσεις το RAM που θες να κατακτήσεις όλο τον κόσμο αγνοώντας κουλτούρες και ανάγκες?
Να το φορτώσει ο αμερικάνος και να αρχίσει να ξερνάει λάδια κι απ το ταμπλώ?
Ειναι μια κατηγορία που δεν μπορεις να τη φτάσεις,τα μοτορια που φοράνε ειναι σκυλια μαυρα.Απ την άλλη όμως δεν αφήνουμε ολη τη γιαπωνεζικη γκαμα να ερθει εδω όπως και τα αμερικάνικα φυσικά
Κουτσοι στραβοί όλοι έχουν χασει το μετρο συγκρισης,να βγάλουν όλες τις κατηγορίες οχημάτων,ε δε γινετε και μετα τρωνε τα μουτρα τους.
-
'εδώ που φτάσαμε'
μου θυμίζει αυτό που διαβάζω σε κάθε δοκιμή supercar από τη δεκαετία του '80, πως είναι το 'τελευταίο' γιατί 'εδώ που φτάσαμε' η αυτοκίνηση είναι είδος προς εξαφάνηση..
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Είσαι άρρωστος, Μάκη? [πλάκα κάνω]
κανει τον ...Αμερικανο
Eμ αυτά τα εργαλεία έμειναν ρε Σπύρο μόνο,mustung,dodge challenger/charger (καλά για το RAM δεν το συζητάω ) κλπ.
BMW 316 me 35χιλιάρικά να το βαράς κόφτες και να έχεις και έναν βοηθό να το τραβάει κλωτσιές πίσω στο φτερό να γυρίσει σβούρεςκαλα ολα αυτα, αλλα τα japonia που κολανε?
ειναι μηπως αυτοι οι πιστοι της αγνης αυτοκινησης?
-
Καινούργιο χόμπυ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Η VW πρόσφατα είχε βγάλει στην αμερικάνικη έκθεση ένα τερας αγροτικό για την αμερικάνικη αγορά.
H VW έχει εξαγοραστεί από την Porsche (το άκουσα πρόσφατα) άρα τίποτα δεν είναι τυχαίο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Καινούργιο χόμπυΤο χαβά σου εσύ,μεινε με τα citroen στο ονομα.....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Είσαι άρρωστος, Μάκη? [πλάκα κάνω]
κανει τον ...Αμερικανο
Eμ αυτά τα εργαλεία έμειναν ρε Σπύρο μόνο,mustung,dodge challenger/charger (καλά για το RAM δεν το συζητάω ) κλπ.
BMW 316 me 35χιλιάρικά να το βαράς κόφτες και να έχεις και έναν βοηθό να το τραβάει κλωτσιές πίσω στο φτερό να γυρίσει σβούρεςκαλα ολα αυτα, αλλα τα japonia που κολανε?
ειναι μηπως αυτοι οι πιστοι της αγνης αυτοκινησης?
Τουλάχιστον θα πάρω toyota και θα δουλευει μια ζωή,δε θα με δουλευει ο ευρωπαιος με τις παπαριες και την ανυπαρκτη προσωπικοτητα στο βωμο του ονοματος και του συναγωνισμου της......αφταστης ιπποδυναμης με χιλια μυρια προβλήματα.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Είσαι άρρωστος, Μάκη? [πλάκα κάνω]
κανει τον ...Αμερικανο
Eμ αυτά τα εργαλεία έμειναν ρε Σπύρο μόνο,mustung,dodge challenger/charger (καλά για το RAM δεν το συζητάω ) κλπ.
BMW 316 me 35χιλιάρικά να το βαράς κόφτες και να έχεις και έναν βοηθό να το τραβάει κλωτσιές πίσω στο φτερό να γυρίσει σβούρεςκαλα ολα αυτα, αλλα τα japonia που κολανε?
ειναι μηπως αυτοι οι πιστοι της αγνης αυτοκινησης?
Τουλάχιστον θα πάρω toyota και θα δουλευει μια ζωή,δε θα με δουλευει ο ευρωπαιος με τις παπαριες και την ανυπαρκτη προσωπικοτητα στο βωμο του ονοματος και του συναγωνισμου της......αφταστης ιπποδυναμης με χιλια μυρια προβλήματα.
Στο Λιτόχωρο άλλα έλεγες για τα Avensis...A ναι ξέχασα γι αυτά φταίνε οι Άγγλοι...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είσαι άρρωστος, Μάκη? [πλάκα κάνω]
κανει τον ...Αμερικανο
Eμ αυτά τα εργαλεία έμειναν ρε Σπύρο μόνο,mustung,dodge challenger/charger (καλά για το RAM δεν το συζητάω ) κλπ.
BMW 316 me 35χιλιάρικά να το βαράς κόφτες και να έχεις και έναν βοηθό να το τραβάει κλωτσιές πίσω στο φτερό να γυρίσει σβούρεςκαλα ολα αυτα, αλλα τα japonia που κολανε?
ειναι μηπως αυτοι οι πιστοι της αγνης αυτοκινησης?
Τουλάχιστον θα πάρω toyota και θα δουλευει μια ζωή,δε θα με δουλευει ο ευρωπαιος με τις παπαριες και την ανυπαρκτη προσωπικοτητα στο βωμο του ονοματος και του συναγωνισμου της......αφταστης ιπποδυναμης με χιλια μυρια προβλήματα.
Στο Λιτόχωρο άλλα έλεγες για τα Avensis...A ναι ξέχασα γι αυτά φταίνε οι Άγγλοι...
Σαφως,οπου βαλαν το χερι τους σκατα τα εκαναν.
Ξέρω πολύ τι έλεγα,αν θες να στο αναλύσω πάλι.
Επιγραματικά,αν είναι ΣΗΜΕΡΑ να πάρω ευρωπαικό γιατί έχει ενα κλικ καλυτερη αναρτηση και τιμονι και να με πεθανει στα προβλήματα χιλιες φορες καλύτερα γιαπωνεζο και το κεφαλι ησυχο.
Δεν μπορει να με πεισει κανεις ευρωπαιος πλεον οτι ακολουθει και σεβεται την ιστορια του.
Ολα ειναι χρήμα,οπως λεμε ολα ειναι δρομος και οι εταιριες πλεον πουλανε βασιζομενες μονο στο ονομα τους και σε κολημενους.
Ο ευρωπαιος κοιταει πως να πουλαει αμαξι στον ιδιο κατοχο καθ 2 χρονια κι εγω κοιταω πως να κρατησω το αμαξι 15 χρονια.
Ο καθενας κοιταει το συμφερον του -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η VW πρόσφατα είχε βγάλει στην αμερικάνικη έκθεση ένα τερας αγροτικό για την αμερικάνικη αγορά.
H VW έχει εξαγοραστεί από την Porsche (το άκουσα πρόσφατα) άρα τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Καλά αυτά μην τα πολυπιστεύεις,ποιό πιθανό το κόβω για χρηματιστιαριακό παιχνίδι όπου πέραν των συμφερόντων πολύ πιθανόν να είναι και ένα τρυκ για να επωφεληθει η πορσε και στην υπόλοιπη γκάμα της εμπορικά.
-
@G60
Σε όλα τα ποστς σου....
+1000Γι'αυτό και τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι Ευρωπαίοι ...ξεθάβουν μάρκες και ονόματα και μοντέλα από το μακρυνό ή πιο κοντινό παρελθόν (βλέπε mini,ιζέτα,σκαραβαίος,μειμπαχ και δεν συμμαζεύεται, μπας και πουλήσουν λιγάκι...)
Πάντως εδώ που τα λέμε όλες λίγο πολύ οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κατά καιρούς βγάλει.... εκτρώματα! -
Σίγουρα έχουν βγάλει εκτρώματα και δεν κρίνεις μια εταιρία από ένα ατυχές μοντέλλο αλλά απ τη συνολική της εικόνα και φιλοσοφία γενικότερα.
Αν η ευρώπη της καινοτομίας και της πρωτοτυπίας έχει να επιδείξει κάτι ουσιαστικό και χρήσιμο την τελευταία δεκαετία είναι το common rail και ο άμεσος ψεκασμός βενζίνης.
Από κει και πέρα......τρεις λαλουν και δυό χορεύουν,μιας χρήσης αμάξια τα κάναν.
Κατηγορουσαμε πριν χρόνια τους γιαπωνεζους που αλλάζουν τα μοντέλλα κάθε τέσσερα χρόνια κι αυτοί συναγωνίζονται σήμερα ποιός θα βγάλει πρώτος στο εξάμηνο.
Κάποτε πέραν την τεχνολογικής υπεροχής πλήρωνε ο πελάτης και αξιοπιστία/μεταπώληση.
Το FSI 1.6 Golf τριων ετών δεν το πουλάς ουτε για παλιοσίδερα σήμερα.
Στο καπάκι βγάλαν τα διπλοτουρμπινα και μέχρι να πουλήσουν βγαίνει το 6.
Σε κανα δυο χρόνια ουτε για 10χιλιάρικα δε θα πουλιούνται τα tsi.
Ειναι δυνατόν ρε παιδιά,δεν τα βλέπει ο κόσμος αυτά και πάτε και τους δίνετε και λεφτά?
Ε καλά κάνουν και τα εργοστάσια τότε. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κάποτε πέραν την τεχνολογικής υπεροχής πλήρωνε ο πελάτης και αξιοπιστία/μεταπώληση.
Το FSI 1.6 Golf τριων ετών δεν το πουλάς ουτε για παλιοσίδερα σήμερα.
Στο καπάκι βγάλαν τα διπλοτουρμπινα και μέχρι να πουλήσουν βγαίνει το 6.
Σε κανα δυο χρόνια ουτε για 10χιλιάρικα δε θα πουλιούνται τα tsi.έχεις μπερδέψει τα αυτοκίνητα με τα οικόπεδα μου φαίνεται..
δηλ. να μην βγάζουν νέα καινοτόμα προϊόντα για να μην απαξιωθούν τα παλιά;
και μόνο το Golf FSI 1.6 απαξιώνεται; ή συνολικά τα ατμοσφαιρικά με αναιμικούς κινητήρες;
μακάρι στην αγορά να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες τεχνολογικές επιλογές για όλες τις ανάγκες
Porsche Panamera