-
Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
πειτε γνωμες πλιζ! -
Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
πειτε γνωμες πλιζ! -
Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
πειτε γνωμες πλιζ! -
Ισως θα επρεπε να περιμενεις να ερθει και στην Ελλαδα το Pandaki με τον Multijet 1.3 με τρελλες ροπες και 70 αλογατα.... Φυσικα ολα εξαρτωνται απο το κρατος...
-
βασικα ενω μου αρεσει το ντιζελ σαν ιδεα, ειμαι δυσπιστος οσον αφορα την ποιοτητα των καυσιμων, αλλα και των σερβις των συνεργειων....
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
βασικα ενω μου αρεσει το ντιζελ σαν ιδεα, ειμαι δυσπιστος οσον αφορα την ποιοτητα των καυσιμων, αλλα και των σερβις των συνεργειων....κοιτα...μεχρι να χρειαστει σερβις ο ντιζελ, θα εχουν μαθει κ τα συνεργεια!
βεβαια ντιζελ φιατ.......
ελα πλακα κανω....
Περιμενε για το ντιζελ...Ροπη οικονομια, τραβηγμα....
τελεια.... -
ναι αλλα αν λογω καυσιμων χρειαστει συντηρηση αμεσως ο ντιζελ??
ειναι και φιατ...
τεσπα ΠΟΤΕ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ? μας πρηξανε!!
τα χριστουγεννα ημουνα γαλλια... επηξα στα ντιζελ κλιο 1.9... και εγω θελω! -
Οι Diesel της Fiat ειναι παρα πολυ καλοι κινητηρες... και αν δεν κανω λαθος (διορθωστε με αν σφαλω) καθε συγχρονος diesel κινητηρας διαθετει φιλτρα, νεροπαγιδες κλπ κλπ για το καυσιμο. Καθαρα καυσιμα θα ελεγα πως ηδη υπαρχουν στην αγορα. Η Shell εχει ηδη λανσαρει πετρελαιο υψηλης καθαροτητας και αποδοσης... και τελος παντων, αμα ηταν τοσο νοθευμενα τοτε ολοι οι ταρριφες ρε παιδια θα το ειχαν κλεισει το μαγαζι! Το κοστος επισκευης ενος diesel απο νοθεια ειναι μεγαλο... τουλαχιστον ετσι ειχα διαβασει πριν μερικους μηνες σε ενα περιοδικο (drive η 4τροχοι)
Παντως για 1.2 με 80 μαλλον θα πρεπει να το ξεχασει ο φιλος Spiros19. Δεν ανακοινωθηκε τιποτα απολυτως για αυτον τον κινητηρα. Ακομα και η Sport εκδοση που ανακοινωθηκε, θα φερει τον 1.3 Multijet με 103 αλογα!!! (ο νορμαλ ειναι στα 70 αλογα).
-
Οι diesel της Fiat όντως είναι πολύ καλοί και πρωτοπόροι. Έχει μεγάλη εμπειρία από επαγγελματικά αυτοκίνητα και πουλάει κινητήρες και σε άλλους κατασκευαστές.
Έχω την εντύπωση ότι θα βγούν και πιο ικανοποιητικοί κινητήρες βενζίνης για το Panda όπως ο 95 αλόγων... Αν και ο diesel μάλλον είναι καλύτερη επιλογή για γενική χρήση. -
Του χρόνου θα έρθει έκδοση με 1.4 95 άλογα. Για τους πιο 'ανήσυχους' νομίζω ότι θα είναι ό,τι πρέπει.
Για Επαρχία (προς το παρόν), πολύ καλή λύση ο diesel, για λόγους που αναλύθηκαν και σ'αυτό το thread και σε άλλα.
-
ναι αλλα ΠΟΤΕ θα μπορω να εχω ντιζελ στην ΑΘΗΝΑ με νοιαζει... μας τα εχουνε κανει τουμπανα! ολο ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ... τι να πω...!!!!!!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Του χρόνου θα έρθει έκδοση με 1.4 95 άλογα. Για τους πιο 'ανήσυχους' νομίζω ότι θα είναι ό,τι πρέπει.Χμμμ... του χρόνου αγοράζω αυτοκινητάκι! Και ήμουν ανάμεσα σε Panda και Getz και, σε περίπτωση που η οικογένεια μπορούσε να συμβάλει, Clio. Φυσικά το Clio είναι πάνω από όλα αυτά, αλλά ελλείψει χρημάτων, μπορεί να προτιμήσω το Panda από το Getz. Το μόνο που μου την έδινε μέχρι τώρα είναι ότι δεν είχε έναν ισχυρό κινητήρα για το μέγεθός του.
Για να δούμε... -
Αν δεν κάνω λάθος η πιο γρήγορη έκδοση του Panda θα είναι η 'Abarth'.
Mε τον 1.4 του Punto, όπως προαναφέρθηκε. Τώρα πότε θα βγει, δε γνωρίζω..
Πάντως είναι πολύ όμορφο αυτοκινητάκι. -
Nα τα ξαναπούμε για τα diesel;
Kανένα -KANENA!!- common rail ή EUI σύστημα δεν επισκευάζεται EΠIΣHMA στην Eλλάδα. Mαϊμουδιές κάνουν πολλοί. Kαμία αντιπροσωπεία ή ειδικό συνεργείο diesel δεν έχει τον απαιτούμενο πανάκριβο εξοπλισμό -και πολύ καλά κάνουν που δεν τον έχουν με τόσα λίγα diesel που κυκλοφορούν. Ότι χαλάει αλλάζεται, με το ανάλογο κόστος
Tο καύσιμο εξακολουθεί να είναι χάλια και πολλοί επαγγελματίες έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, απλώς ακόμα είναι μικρός -συγκριτικά- το πλήθος των σύγχρονων diesel έναντι των παλιών.
Tα συστήματα της Fiat τα κατασκευάζει η Bosch (αυτά για τους γερμανο-ιταλόφιλους).
Tο πρώτο common rail σύστημα σχεδιάστηκε-κατασκευάστηκε από τη Magnetti-Marelli η οποία το πούλησε στην Bosch (λόγω τεχνογνωσίας στο diesel γενικά) με όρο να μην ασχοληθεί με το common rail για κάποια χρόνια. Aν όχι φέτος, του χρόνου ο όρος στο συμβόλαιο λήγει. (να δούμε πότε θα ξαναρχίσει η 'μάχη' )
Tα πρώτα συστήματα της Bosch (αντλίες τύπου CP1) κατασκευάζονται στην Iταλία (γιατί άραγε;; )
Σ.ίγουρα ρισκάρει όποιος έχει σύγχρονο diesel στην Eλλάδα, αλλά όταν γεμίζεις κάθε 800-1000χλμ περίπου, μειώνεται -σχετικά- το ρίσκο, ειδικά αν γεμίζεις σε συγκεκριμένο, έμπιστο βενζινάδικο.
-
Για να μπούμε λίγο και στο ζουμί του τόπικ, θυμάμαι ότι η ΦΙΑΤ σε κάποια έκθεση (Μπολόνια ή Βρυξέλλες) είχε εκδόσεις του Panda και με τον 1,2 καθώς και με τον 1,4 και αν θυμάμαι καλά πρόκειται να βγούνε και τα δυο στην παραγωγή.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Nα τα ξαναπούμε για τα diesel;Kανένα -KANENA!!- common rail ή EUI σύστημα δεν επισκευάζεται EΠIΣHMA στην Eλλάδα. Mαϊμουδιές κάνουν πολλοί. Kαμία αντιπροσωπεία ή ειδικό συνεργείο diesel δεν έχει τον απαιτούμενο πανάκριβο εξοπλισμό -και πολύ καλά κάνουν που δεν τον έχουν με τόσα λίγα diesel που κυκλοφορούν. Ότι χαλάει αλλάζεται, με το ανάλογο κόστος
Tο καύσιμο εξακολουθεί να είναι χάλια και πολλοί επαγγελματίες έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, απλώς ακόμα είναι μικρός -συγκριτικά- το πλήθος των σύγχρονων diesel έναντι των παλιών.
Tα συστήματα της Fiat τα κατασκευάζει η Bosch (αυτά για τους γερμανο-ιταλόφιλους).
Tο πρώτο common rail σύστημα σχεδιάστηκε-κατασκευάστηκε από τη Magnetti-Marelli η οποία το πούλησε στην Bosch (λόγω τεχνογνωσίας στο diesel γενικά) με όρο να μην ασχοληθεί με το common rail για κάποια χρόνια. Aν όχι φέτος, του χρόνου ο όρος στο συμβόλαιο λήγει. (να δούμε πότε θα ξαναρχίσει η 'μάχη' )
Tα πρώτα συστήματα της Bosch (αντλίες τύπου CP1) κατασκευάζονται στην Iταλία (γιατί άραγε;; )
Σ.ίγουρα ρισκάρει όποιος έχει σύγχρονο diesel στην Eλλάδα, αλλά όταν γεμίζεις κάθε 800-1000χλμ περίπου, μειώνεται -σχετικά- το ρίσκο, ειδικά αν γεμίζεις σε συγκεκριμένο, έμπιστο βενζινάδικο.
Γιατί πού επισκευάζεται δηλαδή μπεκ πετρελαίου ή ακόμα και βενζίνης αν χαλάσει; Η μήπως στην Γερμανία βγάζουν τις ειδικές τάπες που έχει η μπεκιέρα των DIESEL CR που αντέχουν πίεση 1600bar. Ή μήπως επισκευάζουν αντλίες πουθενά(βενζίνης ή Πετρελαίου CR) για να απαιτούμε να τις επισκευάσουν εδώ; Τους εγκεφάλους μήπως τους επισκευάζουν;
Πρόσφατα άνοιξα έναν καμμένο από 1.2 60Hp Doblo που κάηκε (Είναι πολύ της μόδας προσοχή όσοι έχουν το συγκεκριμένο μοτέρ PUNTO, Y, DOBLO, PANDA. Βγάζει βλάβη στους πολλαπλασιαστές αλλά πρόβλημα έχει η μονάδα ελέγχου και απαιτείται αντικατάσταση) αν το ανοίξεις δεν είναι δυνατό να το κλείσεις και φυσικά ούτε λόγος για επισκευή μιας και το μόνο πράγμα που βλέπεις είναι κάτι σαν εσωτερικό από τσιπάκι.
Μην απαιτούμε παράλογα πράγματα! Ό,τι χαλάει αντικαθίσταται και προκειμένου για τα FIAT εντός 5ετής εγγύησης.
Το πετρέλαιο πρέπει να επιτραπεί γιατί είναι καλύτερο και απλούστερο. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Όσο για την FIAT είναι πρωτοπόρος στο πετρέλαιο και καλά κάνει. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Γιατί πού επισκευάζεται δηλαδή μπεκ πετρελαίου ή ακόμα και βενζίνης αν χαλάσει; Η μήπως στην Γερμανία βγάζουν τις ειδικές τάπες που έχει η μπεκιέρα των DIESEL CR που αντέχουν πίεση 1600bar. Ή μήπως επισκευάζουν αντλίες πουθενά(βενζίνης ή Πετρελαίου CR) για να απαιτούμε να τις επισκευάσουν εδώ; Τους εγκεφάλους μήπως τους επισκευάζουν;
Πρόσφατα άνοιξα έναν καμμένο από 1.2 60Hp Doblo που κάηκε (Είναι πολύ της μόδας προσοχή όσοι έχουν το συγκεκριμένο μοτέρ PUNTO, Y, DOBLO, PANDA. Βγάζει βλάβη στους πολλαπλασιαστές αλλά πρόβλημα έχει η μονάδα ελέγχου και απαιτείται αντικατάσταση) αν το ανοίξεις δεν είναι δυνατό να το κλείσεις και φυσικά ούτε λόγος για επισκευή μιας και το μόνο πράγμα που βλέπεις είναι κάτι σαν εσωτερικό από τσιπάκι.
Μην απαιτούμε παράλογα πράγματα! Ό,τι χαλάει αντικαθίσταται και προκειμένου για τα FIAT εντός 5ετής εγγύησης.
Το πετρέλαιο πρέπει να επιτραπεί γιατί είναι καλύτερο και απλούστερο. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
Όσο για την FIAT είναι πρωτοπόρος στο πετρέλαιο και καλά κάνει.Οι αντλίες CR επισκευάζονται ήδη σε αρκετές χώρες της Ευρώπης με πρωτοπόρο την Ιταλία. Τα μπεκ θα ερχίσουν να επισκευάζονται φέτος -ευελπιστούν οι εταιρείες- και σίγουρα θα αρχίσουν να επισκευάζονται τα EUI -τα πιο δημοφιλή τουλάχιστον.
Ορισμένοι εγκέφαλοι επίσης επισκευάζονται, υπάρχουν αρκετές εταιρείες στο εξωτερικό -Αγγλία περισσότερο- που ανακατασκευάζουν εγκεφάλους, φυσικά όχι για πολύ καινούρια αυτοκίνητα.
-
Επειδή εγώ δουλεύω πάνω σε συστήματα ψεκασμού για βενζίνες και ξέρω πώς είναι τα πράγματα λίγο πολύ, μου φαίνεται αδύνατο να ανοιχτεί μπεκ μιας και η κατασκευή του δεν το επιτρέπει. Αλλά άντε πες ότι το ανοίγεις. Οι οπές που περνάει το καύσιμο είναι τόσο μικρές και τα εξαρτήματα τόσο προσεγμένα που μου φαίνεται αδύνατο να ξαναρθεί στην αρχική του μορφή.Οι εγκέφαλοι τελευταίας γενιάς ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ. Οι προηγούμενοι επισκευάζονται και εδώ (Το έχουμε κάνει στο μαγαζί).
Επειδή το αυτοκίνητο όμως έχει και **5 χρόνια εγγύηση **ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Λίγο προσοχή στα πρατήρια (κάτι ΕΠ με παλιές αντλίες αποκλείονται) και τακτικές αλλαγές φίλτρων και δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα.Άλλωστε δύο φίλοι μου που έχουν καινούργια DIESEL (DOBLO, OPEL Combo)επαγγελματικά και κάνουν κάθε μέρα χιλιόμετρα, δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και φυσικά σώθηκαν οι άνθρωποι γιατί θα δίνανε περιουσίες σε καύσιμα για τα δρομολόγια που κάνουν. Στο κάτω κάτω τόσος κόσμος έχει Πετρέλαιο δεν μπορεί όλοι να μείνανε. -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επειδή εγώ δουλεύω πάνω σε συστήματα ψεκασμού για βενζίνες και ξέρω πώς είναι τα πράγματα λίγο πολύ, μου φαίνεται αδύνατο να ανοιχτεί μπεκ μιας και η κατασκευή του δεν το επιτρέπει. Αλλά άντε πες ότι το ανοίγεις. Οι οπές που περνάει το καύσιμο είναι τόσο μικρές και τα εξαρτήματα τόσο προσεγμένα που μου φαίνεται αδύνατο να ξαναρθεί στην αρχική του μορφή.Οι εγκέφαλοι τελευταίας γενιάς ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ. Οι προηγούμενοι επισκευάζονται και εδώ (Το έχουμε κάνει στο μαγαζί).
Επειδή το αυτοκίνητο όμως έχει και **5 χρόνια εγγύηση **ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Λίγο προσοχή στα πρατήρια (κάτι ΕΠ με παλιές αντλίες αποκλείονται) και τακτικές αλλαγές φίλτρων και δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα.Άλλωστε δύο φίλοι μου που έχουν καινούργια DIESEL (DOBLO, OPEL Combo)επαγγελματικά και κάνουν κάθε μέρα χιλιόμετρα, δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και φυσικά σώθηκαν οι άνθρωποι γιατί θα δίνανε περιουσίες σε καύσιμα για τα δρομολόγια που κάνουν. Στο κάτω κάτω τόσος κόσμος έχει Πετρέλαιο δεν μπορεί όλοι να μείνανε.Φυσικά και δεν εννοώ επισκευή μπεκ βενζίνης, αλλά diesel CR.
-
Βρήκα εταιρείες που επισκευάζουν τέτοια πράγματα ή τουλαχιστον λένε ότι το κάνουν αλλά αυτές απο ότι κατάλαβα ανακατασκευάζουν προσθέτοντας δικά τους ανταλλακτικά. Μία καλή επιχειρηματική λύση για το κοντινό μέλλον είναι να ερθω σε επαφή μαζί τους και να συνεργαστώ αν είναι δυνατό. Βέβαια αφού λήξουν οι εγγυήσεις και αρχίσει να έρχεται κόσμος στο μαγαζί. Ήδη σκεφτόμαστε να παραγγείλουμε αναλυτή καυσαερίων για DIESEL για έκδοση κάρτας καυσαερίων.
Όλα φυσικά θα εξαρτηθούν από τον κόσμο και το πόσο θα αποδεχτεί αυτό που στην Ευρώπη και όλο τον κόσμο έχουν εδώ και χρόνια και φυσικά από το κ..οκράτος που εμμένει σε βλακώδεις αποφάσεις οι οποίες στα κάτω κάτω δεν έχουν καμία λογική βάση και είναι και ενάντιες στην ελευθερία επιλογής.
Πάντως αν σας δωθεί η ευκαιρία οδηγήστε ένα σύγχρονο DIESEL. Είναι υπέροχο! Θα καταλάβετε τι θα πει ΡΟΠΗ. -
Έχουμε κανένα νέο για το Panda με κανέναν 'ανθρώπινο' κινητήρα;
Fiat panda 1.2 80hp