Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat panda 1.2 80hp
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Fiat panda 1.2 80hp
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    10
    20
    51
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros19 last edited by

      Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
      αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
      να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
      πειτε γνωμες πλιζ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        spiros19 last edited by

        Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
        αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
        να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
        πειτε γνωμες πλιζ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros19 last edited by

          Βασικα θελω να μαθω για το φιατακι αν θα βγει με τον 80αρη κινητηρα... εχετε ακουσει τιποτα? βασικα το ειδα και επαθα πλακα και θελω να το παρω!!
          αλλα με 60 μουλαρια μου φαινεται θα ειναι απελπισια...
          να ειναι πιο αργο απο το σεατ κορντομπα 1.4 68hp???
          πειτε γνωμες πλιζ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            corsair last edited by

            Ισως θα επρεπε να περιμενεις να ερθει και στην Ελλαδα το Pandaki με τον Multijet 1.3 με τρελλες ροπες και 70 αλογατα.... Φυσικα ολα εξαρτωνται απο το κρατος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spiros19 last edited by

              βασικα ενω μου αρεσει το ντιζελ σαν ιδεα, ειμαι δυσπιστος οσον αφορα την ποιοτητα των καυσιμων, αλλα και των σερβις των συνεργειων....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mkiii last edited by

                Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                βασικα ενω μου αρεσει το ντιζελ σαν ιδεα, ειμαι δυσπιστος οσον αφορα την ποιοτητα των καυσιμων, αλλα και των σερβις των συνεργειων....

                κοιτα...μεχρι να χρειαστει σερβις ο ντιζελ, θα εχουν μαθει κ τα συνεργεια!

                βεβαια ντιζελ φιατ.......
                ελα πλακα κανω....
                Περιμενε για το ντιζελ...Ροπη οικονομια, τραβηγμα....
                τελεια....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros19 last edited by

                  ναι αλλα αν λογω καυσιμων χρειαστει συντηρηση αμεσως ο ντιζελ??
                  ειναι και φιατ...
                  τεσπα ΠΟΤΕ ΤΑ ΝΤΙΖΕΛ? μας πρηξανε!!
                  τα χριστουγεννα ημουνα γαλλια... επηξα στα ντιζελ κλιο 1.9... και εγω θελω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    corsair last edited by

                    Οι Diesel της Fiat ειναι παρα πολυ καλοι κινητηρες... και αν δεν κανω λαθος (διορθωστε με αν σφαλω) καθε συγχρονος diesel κινητηρας διαθετει φιλτρα, νεροπαγιδες κλπ κλπ για το καυσιμο. Καθαρα καυσιμα θα ελεγα πως ηδη υπαρχουν στην αγορα. Η Shell εχει ηδη λανσαρει πετρελαιο υψηλης καθαροτητας και αποδοσης... και τελος παντων, αμα ηταν τοσο νοθευμενα τοτε ολοι οι ταρριφες ρε παιδια θα το ειχαν κλεισει το μαγαζι! Το κοστος επισκευης ενος diesel απο νοθεια ειναι μεγαλο... τουλαχιστον ετσι ειχα διαβασει πριν μερικους μηνες σε ενα περιοδικο (drive η 4τροχοι)

                    Παντως για 1.2 με 80 μαλλον θα πρεπει να το ξεχασει ο φιλος Spiros19. Δεν ανακοινωθηκε τιποτα απολυτως για αυτον τον κινητηρα. Ακομα και η Sport εκδοση που ανακοινωθηκε, θα φερει τον 1.3 Multijet με 103 αλογα!!! (ο νορμαλ ειναι στα 70 αλογα).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Οι diesel της Fiat όντως είναι πολύ καλοί και πρωτοπόροι. Έχει μεγάλη εμπειρία από επαγγελματικά αυτοκίνητα και πουλάει κινητήρες και σε άλλους κατασκευαστές.
                      Έχω την εντύπωση ότι θα βγούν και πιο ικανοποιητικοί κινητήρες βενζίνης για το Panda όπως ο 95 αλόγων... Αν και ο diesel μάλλον είναι καλύτερη επιλογή για γενική χρήση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilios last edited by

                        Του χρόνου θα έρθει έκδοση με 1.4 95 άλογα. Για τους πιο 'ανήσυχους' νομίζω ότι θα είναι ό,τι πρέπει.

                        Για Επαρχία (προς το παρόν), πολύ καλή λύση ο diesel, για λόγους που αναλύθηκαν και σ'αυτό το thread και σε άλλα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spiros19 last edited by

                          ναι αλλα ΠΟΤΕ θα μπορω να εχω ντιζελ στην ΑΘΗΝΑ με νοιαζει... μας τα εχουνε κανει τουμπανα! ολο ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ... τι να πω...!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • A
                            artech last edited by

                            Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                            Του χρόνου θα έρθει έκδοση με 1.4 95 άλογα. Για τους πιο 'ανήσυχους' νομίζω ότι θα είναι ό,τι πρέπει.

                            Χμμμ... του χρόνου αγοράζω αυτοκινητάκι! Και ήμουν ανάμεσα σε Panda και Getz και, σε περίπτωση που η οικογένεια μπορούσε να συμβάλει, Clio. Φυσικά το Clio είναι πάνω από όλα αυτά, αλλά ελλείψει χρημάτων, μπορεί να προτιμήσω το Panda από το Getz. Το μόνο που μου την έδινε μέχρι τώρα είναι ότι δεν είχε έναν ισχυρό κινητήρα για το μέγεθός του.
                            Για να δούμε...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              no27 last edited by

                              Αν δεν κάνω λάθος η πιο γρήγορη έκδοση του Panda θα είναι η 'Abarth'.
                              Mε τον 1.4 του Punto, όπως προαναφέρθηκε. Τώρα πότε θα βγει, δε γνωρίζω..
                              Πάντως είναι πολύ όμορφο αυτοκινητάκι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lkar last edited by

                                Nα τα ξαναπούμε για τα diesel;

                                Kανένα -KANENA!!- common rail ή EUI σύστημα δεν επισκευάζεται EΠIΣHMA στην Eλλάδα. Mαϊμουδιές κάνουν πολλοί. Kαμία αντιπροσωπεία ή ειδικό συνεργείο diesel δεν έχει τον απαιτούμενο πανάκριβο εξοπλισμό -και πολύ καλά κάνουν που δεν τον έχουν με τόσα λίγα diesel που κυκλοφορούν. Ότι χαλάει αλλάζεται, με το ανάλογο κόστος

                                Tο καύσιμο εξακολουθεί να είναι χάλια και πολλοί επαγγελματίες έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, απλώς ακόμα είναι μικρός -συγκριτικά- το πλήθος των σύγχρονων diesel έναντι των παλιών.

                                Tα συστήματα της Fiat τα κατασκευάζει η Bosch (αυτά για τους γερμανο-ιταλόφιλους).

                                Tο πρώτο common rail σύστημα σχεδιάστηκε-κατασκευάστηκε από τη Magnetti-Marelli η οποία το πούλησε στην Bosch (λόγω τεχνογνωσίας στο diesel γενικά) με όρο να μην ασχοληθεί με το common rail για κάποια χρόνια. Aν όχι φέτος, του χρόνου ο όρος στο συμβόλαιο λήγει. (να δούμε πότε θα ξαναρχίσει η 'μάχη' )

                                Tα πρώτα συστήματα της Bosch (αντλίες τύπου CP1) κατασκευάζονται στην Iταλία (γιατί άραγε;; )

                                Σ.ίγουρα ρισκάρει όποιος έχει σύγχρονο diesel στην Eλλάδα, αλλά όταν γεμίζεις κάθε 800-1000χλμ περίπου, μειώνεται -σχετικά- το ρίσκο, ειδικά αν γεμίζεις σε συγκεκριμένο, έμπιστο βενζινάδικο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A
                                  alfista last edited by

                                  Για να μπούμε λίγο και στο ζουμί του τόπικ, θυμάμαι ότι η ΦΙΑΤ σε κάποια έκθεση (Μπολόνια ή Βρυξέλλες) είχε εκδόσεις του Panda και με τον 1,2 καθώς και με τον 1,4 και αν θυμάμαι καλά πρόκειται να βγούνε και τα δυο στην παραγωγή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    puntofato last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    Nα τα ξαναπούμε για τα diesel;

                                    Kανένα -KANENA!!- common rail ή EUI σύστημα δεν επισκευάζεται EΠIΣHMA στην Eλλάδα. Mαϊμουδιές κάνουν πολλοί. Kαμία αντιπροσωπεία ή ειδικό συνεργείο diesel δεν έχει τον απαιτούμενο πανάκριβο εξοπλισμό -και πολύ καλά κάνουν που δεν τον έχουν με τόσα λίγα diesel που κυκλοφορούν. Ότι χαλάει αλλάζεται, με το ανάλογο κόστος

                                    Tο καύσιμο εξακολουθεί να είναι χάλια και πολλοί επαγγελματίες έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα, απλώς ακόμα είναι μικρός -συγκριτικά- το πλήθος των σύγχρονων diesel έναντι των παλιών.

                                    Tα συστήματα της Fiat τα κατασκευάζει η Bosch (αυτά για τους γερμανο-ιταλόφιλους).

                                    Tο πρώτο common rail σύστημα σχεδιάστηκε-κατασκευάστηκε από τη Magnetti-Marelli η οποία το πούλησε στην Bosch (λόγω τεχνογνωσίας στο diesel γενικά) με όρο να μην ασχοληθεί με το common rail για κάποια χρόνια. Aν όχι φέτος, του χρόνου ο όρος στο συμβόλαιο λήγει. (να δούμε πότε θα ξαναρχίσει η 'μάχη' )

                                    Tα πρώτα συστήματα της Bosch (αντλίες τύπου CP1) κατασκευάζονται στην Iταλία (γιατί άραγε;; )

                                    Σ.ίγουρα ρισκάρει όποιος έχει σύγχρονο diesel στην Eλλάδα, αλλά όταν γεμίζεις κάθε 800-1000χλμ περίπου, μειώνεται -σχετικά- το ρίσκο, ειδικά αν γεμίζεις σε συγκεκριμένο, έμπιστο βενζινάδικο.

                                    Γιατί πού επισκευάζεται δηλαδή μπεκ πετρελαίου ή ακόμα και βενζίνης αν χαλάσει; Η μήπως στην Γερμανία βγάζουν τις ειδικές τάπες που έχει η μπεκιέρα των DIESEL CR που αντέχουν πίεση 1600bar. Ή μήπως επισκευάζουν αντλίες πουθενά(βενζίνης ή Πετρελαίου CR) για να απαιτούμε να τις επισκευάσουν εδώ; Τους εγκεφάλους μήπως τους επισκευάζουν;

                                    Πρόσφατα άνοιξα έναν καμμένο από 1.2 60Hp Doblo που κάηκε (Είναι πολύ της μόδας προσοχή όσοι έχουν το συγκεκριμένο μοτέρ PUNTO, Y, DOBLO, PANDA. Βγάζει βλάβη στους πολλαπλασιαστές αλλά πρόβλημα έχει η μονάδα ελέγχου και απαιτείται αντικατάσταση) αν το ανοίξεις δεν είναι δυνατό να το κλείσεις και φυσικά ούτε λόγος για επισκευή μιας και το μόνο πράγμα που βλέπεις είναι κάτι σαν εσωτερικό από τσιπάκι.
                                    Μην απαιτούμε παράλογα πράγματα! Ό,τι χαλάει αντικαθίσταται και προκειμένου για τα FIAT εντός 5ετής εγγύησης.
                                    Το πετρέλαιο πρέπει να επιτραπεί γιατί είναι καλύτερο και απλούστερο. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
                                    Όσο για την FIAT είναι πρωτοπόρος στο πετρέλαιο και καλά κάνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης Puntofato έγραψε:

                                      Γιατί πού επισκευάζεται δηλαδή μπεκ πετρελαίου ή ακόμα και βενζίνης αν χαλάσει; Η μήπως στην Γερμανία βγάζουν τις ειδικές τάπες που έχει η μπεκιέρα των DIESEL CR που αντέχουν πίεση 1600bar. Ή μήπως επισκευάζουν αντλίες πουθενά(βενζίνης ή Πετρελαίου CR) για να απαιτούμε να τις επισκευάσουν εδώ; Τους εγκεφάλους μήπως τους επισκευάζουν;

                                      Πρόσφατα άνοιξα έναν καμμένο από 1.2 60Hp Doblo που κάηκε (Είναι πολύ της μόδας προσοχή όσοι έχουν το συγκεκριμένο μοτέρ PUNTO, Y, DOBLO, PANDA. Βγάζει βλάβη στους πολλαπλασιαστές αλλά πρόβλημα έχει η μονάδα ελέγχου και απαιτείται αντικατάσταση) αν το ανοίξεις δεν είναι δυνατό να το κλείσεις και φυσικά ούτε λόγος για επισκευή μιας και το μόνο πράγμα που βλέπεις είναι κάτι σαν εσωτερικό από τσιπάκι.
                                      Μην απαιτούμε παράλογα πράγματα! Ό,τι χαλάει αντικαθίσταται και προκειμένου για τα FIAT εντός 5ετής εγγύησης.
                                      Το πετρέλαιο πρέπει να επιτραπεί γιατί είναι καλύτερο και απλούστερο. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
                                      Όσο για την FIAT είναι πρωτοπόρος στο πετρέλαιο και καλά κάνει.

                                      Οι αντλίες CR επισκευάζονται ήδη σε αρκετές χώρες της Ευρώπης με πρωτοπόρο την Ιταλία. Τα μπεκ θα ερχίσουν να επισκευάζονται φέτος -ευελπιστούν οι εταιρείες- και σίγουρα θα αρχίσουν να επισκευάζονται τα EUI -τα πιο δημοφιλή τουλάχιστον.

                                      Ορισμένοι εγκέφαλοι επίσης επισκευάζονται, υπάρχουν αρκετές εταιρείες στο εξωτερικό -Αγγλία περισσότερο- που ανακατασκευάζουν εγκεφάλους, φυσικά όχι για πολύ καινούρια αυτοκίνητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        puntofato last edited by

                                        Επειδή εγώ δουλεύω πάνω σε συστήματα ψεκασμού για βενζίνες και ξέρω πώς είναι τα πράγματα λίγο πολύ, μου φαίνεται αδύνατο να ανοιχτεί μπεκ μιας και η κατασκευή του δεν το επιτρέπει. Αλλά άντε πες ότι το ανοίγεις. Οι οπές που περνάει το καύσιμο είναι τόσο μικρές και τα εξαρτήματα τόσο προσεγμένα που μου φαίνεται αδύνατο να ξαναρθεί στην αρχική του μορφή.Οι εγκέφαλοι τελευταίας γενιάς ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ. Οι προηγούμενοι επισκευάζονται και εδώ (Το έχουμε κάνει στο μαγαζί).
                                        Επειδή το αυτοκίνητο όμως έχει και **5 χρόνια εγγύηση **ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Λίγο προσοχή στα πρατήρια (κάτι ΕΠ με παλιές αντλίες αποκλείονται) και τακτικές αλλαγές φίλτρων και δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα.Άλλωστε δύο φίλοι μου που έχουν καινούργια DIESEL (DOBLO, OPEL Combo)επαγγελματικά και κάνουν κάθε μέρα χιλιόμετρα, δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και φυσικά σώθηκαν οι άνθρωποι γιατί θα δίνανε περιουσίες σε καύσιμα για τα δρομολόγια που κάνουν. Στο κάτω κάτω τόσος κόσμος έχει Πετρέλαιο δεν μπορεί όλοι να μείνανε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                          Επειδή εγώ δουλεύω πάνω σε συστήματα ψεκασμού για βενζίνες και ξέρω πώς είναι τα πράγματα λίγο πολύ, μου φαίνεται αδύνατο να ανοιχτεί μπεκ μιας και η κατασκευή του δεν το επιτρέπει. Αλλά άντε πες ότι το ανοίγεις. Οι οπές που περνάει το καύσιμο είναι τόσο μικρές και τα εξαρτήματα τόσο προσεγμένα που μου φαίνεται αδύνατο να ξαναρθεί στην αρχική του μορφή.Οι εγκέφαλοι τελευταίας γενιάς ΔΕΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ. Οι προηγούμενοι επισκευάζονται και εδώ (Το έχουμε κάνει στο μαγαζί).
                                          Επειδή το αυτοκίνητο όμως έχει και **5 χρόνια εγγύηση **ΘΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Λίγο προσοχή στα πρατήρια (κάτι ΕΠ με παλιές αντλίες αποκλείονται) και τακτικές αλλαγές φίλτρων και δεν πιστεύω να υπάρχει κανένα πρόβλημα.Άλλωστε δύο φίλοι μου που έχουν καινούργια DIESEL (DOBLO, OPEL Combo)επαγγελματικά και κάνουν κάθε μέρα χιλιόμετρα, δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα και φυσικά σώθηκαν οι άνθρωποι γιατί θα δίνανε περιουσίες σε καύσιμα για τα δρομολόγια που κάνουν. Στο κάτω κάτω τόσος κόσμος έχει Πετρέλαιο δεν μπορεί όλοι να μείνανε.

                                          Φυσικά και δεν εννοώ επισκευή μπεκ βενζίνης, αλλά diesel CR.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            puntofato last edited by

                                            Βρήκα εταιρείες που επισκευάζουν τέτοια πράγματα ή τουλαχιστον λένε ότι το κάνουν αλλά αυτές απο ότι κατάλαβα ανακατασκευάζουν προσθέτοντας δικά τους ανταλλακτικά. Μία καλή επιχειρηματική λύση για το κοντινό μέλλον είναι να ερθω σε επαφή μαζί τους και να συνεργαστώ αν είναι δυνατό. Βέβαια αφού λήξουν οι εγγυήσεις και αρχίσει να έρχεται κόσμος στο μαγαζί. Ήδη σκεφτόμαστε να παραγγείλουμε αναλυτή καυσαερίων για DIESEL για έκδοση κάρτας καυσαερίων.
                                            Όλα φυσικά θα εξαρτηθούν από τον κόσμο και το πόσο θα αποδεχτεί αυτό που στην Ευρώπη και όλο τον κόσμο έχουν εδώ και χρόνια και φυσικά από το κ..οκράτος που εμμένει σε βλακώδεις αποφάσεις οι οποίες στα κάτω κάτω δεν έχουν καμία λογική βάση και είναι και ενάντιες στην ελευθερία επιλογής.
                                            Πάντως αν σας δωθεί η ευκαιρία οδηγήστε ένα σύγχρονο DIESEL. Είναι υπέροχο! Θα καταλάβετε τι θα πει ΡΟΠΗ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • A
                                              artech last edited by

                                              Έχουμε κανένα νέο για το Panda με κανέναν 'ανθρώπινο' κινητήρα;

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              APRILIOS

                                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr