-
Εγω μεγαλες διαφορες περα απο τις αδιαφορες ζαντες δεν βλεπω. Αυτες πιστευω ειναι η αιτια που εχει χασει τον δυναμισμο του.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
το χάλασαν αρκετά μου φαίνεται
και μπροστά και πίσω ξαναέγινε ολίγον τι άχρωμο volvoAν ήταν διαφορετικό δεν θα ήταν volvo.
Μη κοιτάς το C30, άλλη φάση αυτό και δεν πουλάει και καθόλου.για άλλους λόγους όμως...
Να το συζητήσουμε αυτό στο topic για το C30?
-
http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=72
' Το μοντέλο θα διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με απόδοση 285 ίππους και υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2,4 λίτρων με απόδοση 163 και 185 ίππους. Ακόμα το σύστημα τετρακίνησης θα διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του μοντέλου. '
Ξέρουμε αν είναι ο 2,5 με τα 285 ο 3,2 ή ο 4,4 ?
-
Ανακοινώθηκαν τιμές:
3.0 Τ6 Momentum 56900
3.0 T6 Summum 60200
2.4 D5 Momentum 48900Υπάρχει σχετικό άρθρο στο autotriti.gr
-
ελπίζω τα 56900 να είναι στραγάλια.
αλλιώς ας ανοίξουν καμία τηλ να δουν ειδήσεις εκεί στη Volvo γιατί σύντομα θα βλέπουν ολο το πρωινό πρόγραμμα απο το σπίτι τους
reset to reality people! -
Πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά οι τιμές είναι εξωφρενικές... Καλά την παλεύουν εκεί στηv volvo??
Ο σκοπός είναι να χτυπήσεις Q5 και tiguan. Έτσι θα πας??? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά οι τιμές είναι εξωφρενικές... Καλά την παλεύουν εκεί στηv volvo??
Ο σκοπός είναι να χτυπήσεις Q5 και tiguan. Έτσι θα πας???το Tiguan σε καμιά περίπτωση δεν έχουν σα στόχο στη Volvo γιατί αλλιώς θα φαληρίσουν...στόχος είναι για τη Ford να χτυπήσει Mercedes και ΒMW,γι'αυτό ακόμα και στην Ευρώπη οι τιμές δεν έχουν μεγάλη διαφορά από την GLK και την X3 σε αντίστοιχες εκδόσεις...στην Αγγλία μπορεί κάποιος να αγοράσει το 2.4d με περίπου 35000ευρώ...εδώ τα diesel είναι πάντα πολύ πιο ακριβά από την Ευρώπη γιατί το μέγεθος της αγοράς είναι σχεδόν μηδαμινό...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά οι τιμές είναι εξωφρενικές... Καλά την παλεύουν εκεί στηv volvo??
Ο σκοπός είναι να χτυπήσεις Q5 και tiguan. Έτσι θα πας???το Tiguan σε καμιά περίπτωση δεν έχουν σα στόχο στη Volvo γιατί αλλιώς θα φαληρίσουν...στόχος είναι για τη Ford να χτυπήσει Mercedes και ΒMW,γι'αυτό ακόμα και στην Ευρώπη οι τιμές δεν έχουν μεγάλη διαφορά από την GLK και την X3 σε αντίστοιχες εκδόσεις...στην Αγγλία μπορεί κάποιος να αγοράσει το 2.4d με περίπου 35000ευρώ...εδώ τα diesel είναι πάντα πολύ πιο ακριβά από την Ευρώπη γιατί το μέγεθος της αγοράς είναι σχεδόν μηδαμινό...
H volvo είναι ένα σκαλί πριν πας στους 'μεγάλους' (Αudi BMW Mercedes) κατασκευαστές. Aυτό φαίνεται μέχρι τώρα και από την τιμολογιακή της πολιτική. Το C30 είναι αισθητά φθηνότερο από A3 σειρά 1 και Mercedes B. To S40 φθηνότερο από Α4 σειρά 3 C class κ.ο.κ.
Aκόμα και με αυτές τι τιμές όμως δεν καταφέρνει να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο. Ακόμα και το Golf / Passat είναι πολύ δύσκολοι αντίπαλοι (για να μην πω ότι είναι και καλύτερα αυτοκίνητα) για τα C30 / S40 αντίστοιχα.
Όταν λοιπόν υπάρχουν τα παραπάνω δεδομένα και για το XC60 δίνεις αντίστοιχες τιμές με BMW και Audi είναι αναμενόμενο ότι θα φας τα μούτρα σου.
ΕΚΤΟΣ και αν το επίπεδο εξοπλισμού είναι τέτοιο που δικαιολογεί τις υψηλές τιμές και αυξάνει τη διαφορά από τα αντίστοιχα BMW και Audi.
Αν είναι έτσι τότε μάλιστα γιατί (ξαναλέω) το αυτοκίνητο είναι ομορφότερο από τον παραπάνω και όχι μόνο, ανταγωνισμό. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ελπίζω τα 56900 να είναι στραγάλια.
αλλιώς ας ανοίξουν καμία τηλ να δουν ειδήσεις εκεί στη Volvo γιατί σύντομα θα βλέπουν ολο το πρωινό πρόγραμμα απο το σπίτι τους
reset to reality people!Ακριβό είναι. Δεν θα πουλήσει.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πανέμορφο αυτοκίνητο αλλά οι τιμές είναι εξωφρενικές... Καλά την παλεύουν εκεί στηv volvo??
Ο σκοπός είναι να χτυπήσεις Q5 και tiguan. Έτσι θα πας???το Tiguan σε καμιά περίπτωση δεν έχουν σα στόχο στη Volvo γιατί αλλιώς θα φαληρίσουν...στόχος είναι για τη Ford να χτυπήσει Mercedes και ΒMW,γι'αυτό ακόμα και στην Ευρώπη οι τιμές δεν έχουν μεγάλη διαφορά από την GLK και την X3 σε αντίστοιχες εκδόσεις...στην Αγγλία μπορεί κάποιος να αγοράσει το 2.4d με περίπου 35000ευρώ...εδώ τα diesel είναι πάντα πολύ πιο ακριβά από την Ευρώπη γιατί το μέγεθος της αγοράς είναι σχεδόν μηδαμινό...
H volvo είναι ένα σκαλί πριν πας στους 'μεγάλους' (Αudi BMW Mercedes) κατασκευαστές. Aυτό φαίνεται μέχρι τώρα και από την τιμολογιακή της πολιτική. Το C30 είναι αισθητά φθηνότερο από A3 σειρά 1 και Mercedes B. To S40 φθηνότερο από Α4 σειρά 3 C class κ.ο.κ.
Aκόμα και με αυτές τι τιμές όμως δεν καταφέρνει να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο. Ακόμα και το Golf / Passat είναι πολύ δύσκολοι αντίπαλοι (για να μην πω ότι είναι και καλύτερα αυτοκίνητα) για τα C30 / S40 αντίστοιχα.
Όταν λοιπόν υπάρχουν τα παραπάνω δεδομένα και για το XC60 δίνεις αντίστοιχες τιμές με BMW και Audi είναι αναμενόμενο ότι θα φας τα μούτρα σου.
ΕΚΤΟΣ και αν το επίπεδο εξοπλισμού είναι τέτοιο που δικαιολογεί τις υψηλές τιμές και αυξάνει τη διαφορά από τα αντίστοιχα BMW και Audi.
Αν είναι έτσι τότε μάλιστα γιατί (ξαναλέω) το αυτοκίνητο είναι ομορφότερο από τον παραπάνω και όχι μόνο, ανταγωνισμό.To S40 δεν συγκρίνεται σε μέγεθος με κανένα από τα αμάξια που αναφέρεις παρά μόνο με τη σειρά 3.Το C30 δεν μπορεί με τπτ να συγκριθεί με τη B-class ή το Α3 γιατί έχει άλλο κοινό ως στόχο...ίσως μπορεί να συγκριθεί με τη σειρά 1...Το Passat έχει το μέγεθος του S80...οπότε δεν είναι υπ'αυτή την έννοια συγκρίσιμα...Τέλος οι τιμές της Volvo είναι πιο φτηνές από τους ανταγωνιστές στη σειρά που δεν είναι το φόρτε της δηλαδή αυτή που πουλάει κυρίως στην Ελλάδα,τη σειρά των σεντάν,την S...στις άλλες έχει πολύ καλές πωλήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και έτσι οι διαφορές δεν είναι παρά ελάχιστες αν υπολογίσεις ότι η Volvo, ως μη γερμανική εταιρεία,δίνει πολύ περισσότερο εξοπλισμό για τα ίδια λεφτά...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
To S40 δεν συγκρίνεται σε μέγεθος με κανένα από τα αμάξια που αναφέρεις παρά μόνο με τη σειρά 3.Το C30 δεν μπορεί με τπτ να συγκριθεί με τη B-class ή το Α3 γιατί έχει άλλο κοινό ως στόχο...ίσως μπορεί να συγκριθεί με τη σειρά 1...Το Passat έχει το μέγεθος του S80...οπότε δεν είναι υπ'αυτή την έννοια συγκρίσιμα...Τέλος οι τιμές της Volvo είναι πιο φτηνές από τους ανταγωνιστές στη σειρά που δεν είναι το φόρτε της δηλαδή αυτή που πουλάει κυρίως στην Ελλάδα,τη σειρά των σεντάν,την S...στις άλλες έχει πολύ καλές πωλήσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό και έτσι οι διαφορές δεν είναι παρά ελάχιστες αν υπολογίσεις ότι η Volvo, ως μη γερμανική εταιρεία,δίνει πολύ περισσότερο εξοπλισμό για τα ίδια λεφτά...Kαλά με τη B-class με το Α3 δεν στέκει ότι έχουν διαφορετικό κοινό.
Tο passat είναι μεγαλύτερο από το S40 αλλά δεν είναι και S80.
Μα αυτό λέω και εγώ ότι οι τιμές της είναι φθηνότερες. Τώρα με αυτό το αυτοκίνητό όμως σε πρώτη ανάγνωση φαίνονται ακριβές... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
H volvo είναι ένα σκαλί πριν πας στους 'μεγάλους' (Αudi BMW Mercedes) κατασκευαστές ...Εγώ πάντως θα το προσπέρναγα αυτό το σκαλί και θα στεκόμουν στο επόμενο.
Ότι και να προσφέρει το θεωρώ πανάκριβο. -
Πλέον η Volvo σε τιμές θα χτυπάει αμέσως τους γερμανούς κατασκευαστές....αυτός είναι ο στόχος τους και όλα τα νέα μοντέλα αυτόν θα εξυπηρετούν...τώρα έγκειται στο πως θα το δεχτεί αυτό η αγορά...στην Ελλάδα αποκλείεται να περάσει(λόγω γερμανολαγνείας)...στο εξωτερικό όμως (με εξαίρεση τη Σουηδία λόγω χαμηλών τιμών)δεν αποκλείεται να πετύχει...ήδη έχει πετύχει στη Ρωσία(μία από τις μεγαλύτερες αγορές της) και τη Κίνα και σε ένα βαθμό στις ΗΠΑ,πριν την κατάρρευση των πωλήσεων εκεί...
Η Volvo στην κατηγορία XC είναι πολύ ισχυρός παίχτης και γι'αυτό οι τιμές της είναι ίδιες με Mercedes και BMW...στις ΗΠΑ οι πωλήσεις του ΧC90 ήταν υψηλότερες από της Μ-class παρά το γεγονός ότι η Mercedes κατασκευάζεται στην Αμερική....στην Αγγλία οι λίστες αναμονής για το XC90D5 έφταναν τους 8 μήνες...στην Ελλάδα τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά...εδώ μας έχουν πείσει ότι τα Jeep είναι αμάξια πολυτελείας,γι'αυτό τα βλέπεις στην Ελλάδα πανάκριβα ενώ στις ΗΠΑ είναι αμάξια για την αγορά πολύ πιο φτηνά...Volvo S40 2.4AUTO $28550 και Jeep Compass 2.4 4X4 $20045.... -
45 έχει το Q5 και 50 η GLK που είναι και 3λιτρη(και σύντομα θα βγει και σε μικρότερο κυβισμό)
η τιμή είναι ανέκδοτο οτι και να λέμε
η Volvo ξανακυλάει σταθερά προς την ανυπαρξία της εποχής Σαρακάκη με τις τιμές της και ακυρώνει όσα καλά είχε πετύχει με S40-S60-V50 -
Κάνω paste απο το Volvo forum
1.
(( Τσιμπιμένες οι τιμές οι οποίες έπρεπε να είναι κάνα 10άρικο ,κάτω ώστε να δει άσπρη μέρα η συμπαθέστατη σε εμέ Volvo , στις πωλήσεις .
Ημουν Υποψήφιος αγοραστής αλλά όχι για 57000
Οσο για τον κινητήρα , δε λέω πολύ καλό το 6 κύλινδρο αλλά θα μπορούσε ώς βάση να έχει των 2,5Τ5 με 235-250hp και 36-38 κιλά ροπή , με καλύτερη Τιμή για entry level μοντέλο.
Ξέρουμε πόσα κιλά είναι ? ))
2.
(( θα πρέπει μετά τις 3500χιλιάδες απολύσεις να πάρουν χαμπάρι εκεί πάνω ότι δεν φτάνει να φτιάχνουν μόνο καλά αυτ/τα αλλά να τα βοηθούν στις πωλήσεις αλιώς θα κλείσουν.
Εξάλου οι απολύσεις αν δεν κάνω λάθος ήρθαν απο τα αποτελέσματα της USA. Και εκεί τα μεγάλα κυβικά έχουν πια πρόβλημα .Με 1800 κιλά ο 2,5Τ5 μια χαρά θα ήταν, ίσως όχι πύραυλος αλλά με 235-245 άλογα και αυξημένη ροπή στα 38+ κιλά το αυτ/το θα ήταν Super και θα επωφελείτω της φορολογίας για καλύτερη τιμή .
Kσι επιμένω . - Ας μην ξεχνάμε εξάλου την πολητική της Volvo (τύπου Frod) βάση της οποίας όποιος αγοράσει τα αυτ/τα τους τον 1 χρόνο θεωρείτε Μ@λ@κ@ς .
Αυτό γιατι μετά το πέρασμα του 1ου χρόνου σε αυτ/τα αξίας 35-40.000 χιλιάδων οι εκπτώσεις για να κλείσει καλά ο 2ος χρόνος φτάνουν απο τις 3 μέχρι τις 5.000 χιλιάδες ))Κρίμα , Ισως προτιμήσω το Αστέρι ή τους Κύκλους. ( όποιο έχει ποιο όμορφο εξωτερικό-εσωτερικό )
-
Θα έπρεπε να προσφέρουν το XC60 Τ6 με τα 285 άλογα στην τιμή της 3λιτρης GLK με τα 231 άλογα ή να προσφέρουν και τον 3.2 που χρησιμοποιεί το Freelander και ο οποίος είναι κινητήρας σχεδιασμένος από τη Volvo...τώρα προσφέρουν τον Τ6 στην τιμή της GLK 350 καθώς έχουν παρόμοια ιπποδύναμη...αν δε θέλουν λοιπόν να μειώσουν τη τιμή του T6 επιβάλλεται τουλάχιστον να βγάλουν μικρότερο κινητήρα που να έχει αρχική τιμή μικρότερη της Mercedes και εκεί είναι το πρόβλημα....**το πρόβλημα δεν είναι τόσο στην εγχώρια αντιπροσωπεία αλλά στη γκάμα των κινητήρων που κάνει το XC60 ακριβότερο από τη Mercedes GLK!!!**Οψόμεθα σε μικρότερους κινητήρες βενζίνης αν και το θεωρώ απίθανο με βάση την εμπειρία του Freelander....
-
Μην αντιδράς σαν πωλητής αλλά αντέρδασε ώς αγοραστής .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Μην αντιδράς σαν πωλητής αλλά αντέρδασε ώς αγοραστής .Δεν έχω τα χρήματα για να αντιδράσω ως αγοραστής....
οι απόψεις αυτές είναι ως απόψεις οικονομολόγου...
ως αγοραστής μου αρέσει εμφανισιακά πιο πολύ από τον ανταγωνισμό,είναι πιο μεγάλο αλλά δεν έχει το όνομα της Mercedes...είναι και πολύ ακριβό...ενώ θα μπορούσε να έρχεται και με πολύ μικρότερο κινητήρα...ενώ στα ίδια λεφτά θα αγόραζα ένα Lexus RX υβριδικό για να έχω και τη συνείδησή μου 'ήσυχη'(αν μπορεί να είναι πότε με 3000+κυβικά) και την τσέπη μου πιο γεμάτη... -
Πάντως η ελληνική αγορά πρέπει να περιμένει ουσιαστικά 1 χρόνο αν θέλει να αγοράσει το XC60...Στα τέλη του 2009 το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με 2λιτρο κινητήρα 200 ίππων...αλλά θα είναι προσθιοκίνητο μόνο αλλά θα μου πεις,ποιος τα αγοράζει για εκτός δρόμου;Νομίζω πάντως ότι πρέπει το αυτοκίνητο να βγει και 4κίνητο με αυτόν τον κινητήρα...
-
Το μοντέλο δεν είναι πλέον μελλοντικό οπότε καλό θα ήταν να μπει το θέμα στους 'Κατασκευαστές Και Μοντέλα'
Ήδη είναι στον αέρα η διαφημιστική εκστρατεία ενώ ήδη από τον περασμένο Νοέμβρη άρχισαν οι ταξινομήσεις και πάει αρκετά καλά.Το παρόν τεύχος των 4Τ έχει και δοκιμή του!
Volvo XC60