Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 13 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    69
    270
    725
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsa-opc last edited by

      Τα Gti δε σημαίνει ότι είναι track oriented (στημένα για πίστα), αλλά για γρήγορη οδήγηση! Kαι αυτό δεν αποκλείει τη λειτουργία ESP!Θέλει προσοχή η απενεργοποίηση του ESP κυρίως από οδηγούς που δεν γνωρίζουν οδήγηση με κάποια χλμ παραπάνω από το συνηθισμένο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michaliscorsa last edited by

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

        το Type R του 08 που οδηγησα ΑΠΛΑ δεν οδηγειται με γραμμες χωρις το Esp..πως μπορω να κανω χρονο χωρις γραμμες οταν σε μια στροφη βγαζω μουτρα?

        να παιζεις με το τιμονι και το γκαζι για να κρατησεις τη γραμμη σου,ειναι δυσκολο(ακομα προσπαθω να το μαθω καλα) αλλα σαφως πιο αποτελεσματικο...

        Εδώ είσαι λάθος, χάνεις χρόνο και δεν το ξέρεις. Καθόλου αποτελεσματικό δεν είναι. Επειδη παλεύεις πάνω απο το όριο της προσφυσης δεν σημαίνει οτι είσαι και αποτελεσματικός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          κι ομως ετσι ειναι...ποτε (μεχρι στιγμης τουλαχιστον) στην ιστορια της αυτοκινησης,καποιο αυτοκινητο με μη απενεργοποιουμενο esp εκανε καλο χρονο σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
          αυτο και μονο ειναι η πιο τρανη αποδειξη

          κατι τετοια επιχειρηματα(γλιστραει,παλευεις...) λεω κι εγω οταν προσπαθω να υποστηριξω τη τετρακινηση εναντι της πισωκινησης ,ομως αν καποιος ξερει να οδηγει σωστα το πισωκινητο οσο και να γλιστραει κατω μπορει να κανει παπαδες

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            coupeas last edited by

            Νομιζω οτι τη δουλεια ενος εμπειρου οδηγου αγωνων στο δρομο το esp την καταστρεφει.
            Αντιθετα ενας συνιθησμενος απλος οδηγος που εχει ομως την φαντασια και τον ενθουσιασμο να 'τα χωσει'ολα στο ς το esp ειναι σωτηρας.
            Γνωμη μου ειναι οτι σε πολλα μοντελα ειναι περιτο το esp γιατι δεν αντιπαρερχεται της ιπποδυναμης και της γεωμετριας της αναρτησης του οχηματος,,,.Πχ η Αλφα 147 2λ. 1,6
            Αλλα παλι αφου διαθετουν δυναμη και απευθυνονται σε ολους θα ελεγα οτι καλο θα ηταν να υπηρχε,, αλλα να μπορεις να το απενεργοποιεις κιολας.!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mamias last edited by

              Στη σύγκριση μεταξύ ss και opc υπάρχουν μέχρι στιγμής δύο αντιφατικές δοκιμές, η πιο πρόσφατη του drive που ξεκάθαρα δίνει προβάδισμα στο δεύτερο και η άλλη των 4τροχών που πάλι ξεκάθαρα δίνει προβάδισμα στο ss. Μάλιστα οι δύο οδηγοί αγώνων στη δοκιμή αυτή το θεωρούν πιο κοντά σε αίσθηση σε αυτοκίνητο 'αγωνιστικό' από τον αντίπαλό του. Τελικά οι κύριοι των περιοδικών μας δουλεύουν εν χορώ? Είναι δυνατον να βγαίνουν τόσο αντίθετα συμπεράσματα από 'εμπειρους δοκιμαστές??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astrakitcar last edited by

                ο καθενας με το στυλ του..

                ΑΛΛΑ ενα σασι με καλα καμπερ,καστορ και καλη αναρτηση ακομα και με το esp on θα γραφει καλους χρονους επειδη απλα το στησιμο-γεωμετρια της αναρτησης δεν θα χρειαζεται να μπει...

                εδω formula παιζω στο pc και χωρις τα ηλεκτρονικα on,οχι χρονο δεν γραφω αλλα ουτε 3 στροφες επανω στον δρομο δεν κανω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coupeas last edited by

                  Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                  ο καθενας με το στυλ του..

                  εδω formula παιζω στο pc και χωρις τα ηλεκτρονικα on,οχι χρονο δεν γραφω αλλα ουτε 3 στροφες επανω στον δρομο δεν κανω.

                  Kαμμια σχεση το pc με την πραγματικοτητα.!!!,,,,,

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    ναι,αλλο τα παιχνιδια...οσες φορες εχω δοκιμασει να παιξω παιχνιδια(και πολυ λιγο εξομοιωτες) μου χουν σπασει να νευρα.. δε μπορω να καταλαβω ουτε τη ταχυτητα,ουτε τις ανωμαλιες, ουτε αν γλιστραει,δε μπορω να αντιληφθω τιποτα..
                    πραγματικα μου αρεσουν παρα πολυ τα video games,αλλα τα racing τα αποφευγω οπως ο διαολας το λιβανι!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsargy last edited by

                      κάστορ=κάστερ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hennahito last edited by

                        ωπα πέσαμε σε ufoμάγαζο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          astrakitcar last edited by

                          Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                          ο καθενας με το στυλ του..

                          εδω formula παιζω στο pc και χωρις τα ηλεκτρονικα on,οχι χρονο δεν γραφω αλλα ουτε 3 στροφες επανω στον δρομο δεν κανω.

                          Kαμμια σχεση το pc με την πραγματικοτητα.!!!,,,,,

                          ενω η καταπληκτικη ελληνικη ασφαλτο ειναι οτι πρεπει για προσθιοκινητο σασι με 180 αλογα στον τροχο χωρις esp...

                          εδω στην ελλαδα μετα τον Σωτηρχο και τον κοσμοπουλο ολοι εγιναν εξπερ στα προσθιοκινητα χωρις esp...ας μαθουν οι μισοι με τι πιεσεις πρεπει να βγουνε στον δρομο,επειτα ας δουλεψουν λιγο με καστορ και καμπερ,επειτα ας βρουνε μια αναρτηση που να ρυθμιζει αποσβεση επαναφορας προς το γρηγορο και μετα ας γκρινιαξουν για το esp..το καθε κουλαδι που πεφτει στα φρενα μετρα πριν την στροφη ενω εγω ακομα επιταχυνω το esp το χαλασε!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pskarm last edited by

                            για να το πω πιο απλα
                            φιλος σε 207Gt εβαλε μπλοκε quiafe

                            αποτελεσμα? το esp μπαινει τραγικα πιο λιγο αφου απλα δε το χρειαζεται το αμαξι για να στριψει...καλα αμα το βγαλεις και τελειως οφ γινεται παρτυ πλεον

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Y
                              yugo_para_siempre last edited by

                              Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:

                              ενω η καταπληκτικη ελληνικη ασφαλτο ειναι οτι πρεπει για προσθιοκινητο σασι με 180 αλογα στον τροχο χωρις esp...

                              εδω στην ελλαδα μετα τον Σωτηρχο και τον κοσμοπουλο ολοι εγιναν εξπερ στα προσθιοκινητα χωρις esp...ας μαθουν οι μισοι με τι πιεσεις πρεπει να βγουνε στον δρομο,επειτα ας δουλεψουν λιγο με καστορ και καμπερ,επειτα ας βρουνε μια αναρτηση που να ρυθμιζει αποσβεση επαναφορας προς το γρηγορο και μετα ας γκρινιαξουν για το esp..το καθε κουλαδι που πεφτει στα φρενα μετρα πριν την στροφη ενω εγω ακομα επιταχυνω το esp το χαλασε!!!

                              Εχω γραψει σε αυτο το θεμα λιγο πριν οτι ειναι αδυνατον να παμε στο οριο οι περισσοτεροι απο εμας. Καλως η κακως πλεον εχω γραψει 23000 χλμ ως οδηγος με παρα πολλα απο αυτα σε στριφτερες διαδρομες και εχω μαθει να σεβομαι το δρομο, να ξερω ποσο δυσκολο και επικινδυνο ειναι να πας στο οριο και κατ' επεκταση ποσο χρησιμο ειναι το εκαστοτε esp για ενα τεραστιο ποσοστο απο εμας, αλλα ρε φιλε κατουρα και λιγο. Καλα τα λες μεχρι την φραση που εχω τονισει... Τοση (οδηγικη) αυταρεσκια ειναι υπερβολη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                michaliscorsa last edited by

                                Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                                ενω η καταπληκτικη ελληνικη ασφαλτο ειναι οτι πρεπει για προσθιοκινητο σασι με 180 αλογα στον τροχο χωρις esp...

                                εδω στην ελλαδα μετα τον Σωτηρχο και τον κοσμοπουλο ολοι εγιναν εξπερ στα προσθιοκινητα χωρις esp...ας μαθουν οι μισοι με τι πιεσεις πρεπει να βγουνε στον δρομο,επειτα ας δουλεψουν λιγο με καστορ και καμπερ,επειτα ας βρουνε μια αναρτηση που να ρυθμιζει αποσβεση επαναφορας προς το γρηγορο και μετα ας γκρινιαξουν για το esp..το καθε κουλαδι που πεφτει στα φρενα μετρα πριν την στροφη ενω εγω ακομα επιταχυνω το esp το χαλασε!!!

                                Εχω γραψει σε αυτο το θεμα λιγο πριν οτι ειναι αδυνατον να παμε στο οριο οι περισσοτεροι απο εμας. Καλως η κακως πλεον εχω γραψει 23000 χλμ ως οδηγος με παρα πολλα απο αυτα σε στριφτερες διαδρομες και εχω μαθει να σεβομαι το δρομο, να ξερω ποσο δυσκολο και επικινδυνο ειναι να πας στο οριο και κατ' επεκταση ποσο χρησιμο ειναι το εκαστοτε esp για ενα τεραστιο ποσοστο απο εμας, αλλα ρε φιλε κατουρα και λιγο. Καλα τα λες μεχρι την φραση που εχω τονισει... Τοση (οδηγικη) αυταρεσκια ειναι υπερβολη...

                                Δεν είναι υπερβολή, πρέπει να το ζήσεις για το καταλάβεις. Κάποιοι να ΛΕΝΕ περι οδηγησης, ESP ηλεκτρονικών οτι τους ενοχλουν κτλπ, να το παιζουν χεράδες και στη πρώτη στροφή να κοντευεις να μπεις μέσα στο αμάξι τους ενώ τους ακολουθείς με αρκετα υποδεεστερο αυτοκίνητο....Εγώ προσωπικά δεν έχω αυταπάτες και ξέρω οτι υπάρχουν παρα πολλοί οδηγοί εκεί έξω που σίγουρα είται λόγο 'τρέλας' είται λόγο εμπειρίας είναι γρηγορότεροι απο εμένα (για τους αγώνες δεν το συζητάω κάν, εχω κλεισμένη την τελευταία θέση για τη πάρτυ μου ), αλλα η πλειοψηφία των 'γρήγορων' που το παίζουν και χεράδες είναι για κλοτσιές καθώς δεν ξέρουν που τους παν τα τέσσερα.

                                Όσο για το θέμα μας, βλέπωντας το βιντεάκι του Drive για το συγκριτικό, παρατήρησα οτι ο οδηγός-δοκιμαστής τα οδηγούσε πολύ επιθετικά(κάπως άτσαλα μπορώ να πώ) και με αρκετή υπερστροφή. Σαφώς σε ένα αμάξι όπως το GPA που δεν απενεργοποιείται το ESP δεν μπορεί να κάνει χρόνους καθώς τα ηλεκτρονικά το κόβουν, και ο οδηγός πρέπει να προσαρμόσει την οδηγηση του με βάση αυτό. Με άλλο στύλ οδήγησης πιο στρωτό και καθαρό (κατι σε στύλ Loeb να πούμε ) είμαι απόλυτα σίγουρος οτι θα έκανε πολύ καλύτερο χρόνο και θα επαιζε στα ίσια με το RS (το cooper είναι σε δικιά του κατηγορία μόνο του. ).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yugo_para_siempre last edited by

                                  Ενταξει καταλαβαινω οσον αφορα τους χεραδες αλλα και παλι η εκφραση του φιλου παραπανω ειναι υπερβολη. Πες οτι θες γι'αυτους αλλα μην αυτοπροβαλεσαι ετσι. Τωρα οσον αφορα το βιντεο που ειδες απ'οτι καταλαβα απο τα σχολια κατω απο αυτο, ειναι ενα ενδεικτικο βιντεο και μετα την επισημη χρονομετρηση, θελει να προσφερει θεαμα. Δηλαδη ειναι βιντεο επιδειξης αν μιλας για το RS γιατι αν δεις τα υπολοιπα πλανα που εχει και τα αλλα αυτοκινητα δεν οδηγουνται ετσι. Δυστυχως το ESP εφαγε πολυ χρονο στο SS και δεν πιστευω οτι ευθυνεται ο δοκιμαστης...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    καθιστε ρε παιδια γιατι θα τρελαθουμε εδω περα...δηλαδη πρεπει να σαι καποιου ειδους χερας για να σε ενοχλει το esp???το οτι με αυτο πρεπει να αλλαξεις ολο το στυλ οδηγησης σου δε σημαινει τιποτα???
                                    το οτι με το esp ανοικτο ειναι σαν να οδηγεις ενα τελειως διαφορετικο αυτοκινητο δε σημαινει τιποτα????
                                    το οτι τοσα χρονια οδηγουσαμε αυτοκινητα σκοτωστρες χωρις αυτο και δε παθαμε τιποτα,μαλλον ουτε αυτο σημαινει κατι...

                                    εγω δεν αποτελω καποιου ειδους χερα και αρκετοι με εχουν φτασει στις στροφες επειδη μπορει να φρεναρω αρκετα νωρις για αυτους...και λοιπον???εμενα μου αρεσει να πηγαινω αργα αλλα να μαθαινω σιγα σιγα τι μπορει πραγματικα να κανει το αυτοκινητο μου,να προσπαθω να πεταξω κανα κωλο,να γλιστραω με τα 4 και στο κατω κατω να μπορω να μυριζω το καμμενο λαστιχο μου...

                                    Δε νομιζω οτι κατι τετοιο ειναι δηθενισμος(περισσοτερο τουλαχιστον απο το δηθενισμο που νιωθουμε οταν οδηγουμε ή κατεχουμε κατι γρηγορο) ....αν καποιος το θελει ανοικτο και πιστευει οτι τον βοηθαει ας το χρησιμοποιει εγω προσωπικα το βλεπω να αναβοσβηνει συνεχεια και μου σπαει τα νευρα...

                                    Ας μεινουμε στη φραση 'γουστα ειναι αυτα' και ας μην ξεκατινιαζομαστε για κατι τοσο ασημαντο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coupeas last edited by

                                      Eγω δεν ξερω αν ειμαι 'χερας' αλλα με το Grande Punto των 180 ιππων σιγουρα δεν χρειαζομαι esp και ας μην το εχω δοκιμασει.Εμαθα στα δυσκολοτερα πισωκινητα και προσθοκινητα Ιταλικα παλαιας γεωμετριας να οδηγω οποτε το esp μονο διευκολυνση για μενα θα ειναι.Ισως ενοχλησει μερικους αλλα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη. Μια φορα οδηγησα με τον Κ.Στεφανη στα Μεγγαρα και ημουν πανω απο τα ορια .,,,,,,,χωρις esp και οχι εξω στο δρομο.Και ο πραγματικος οδηγος φαινεται στην πιστα ,,,και ο εμπειρος στην 'εξω πιστα'.
                                      Ξεφυγα ομως απο το θεμα ,γι'αυτο θα πω οτι σε καθε περιπτωση θα πρεπει να απενεργοποιηται το esp στο πουντο (γνωμη μου) απλα για τους πιο ανησυχους και οχι γιατι δεν χρειαζεται.
                                      Δεν απευθυνεται μονο για πιστα και ορθα υπαρχει.
                                      Καλο το esp αλλα οπως ειπε και ο φιλος πανω ,,,,μονο για την απαραδεκτη Ελληνικη ασφαλτο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tsargy last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        καθιστε ρε παιδια γιατι θα τρελαθουμε εδω περα...δηλαδη πρεπει να σαι καποιου ειδους χερας για να σε ενοχλει το esp???το οτι με αυτο πρεπει να αλλαξεις ολο το στυλ οδηγησης σου δε σημαινει τιποτα???
                                        το οτι με το esp ανοικτο ειναι σαν να οδηγεις ενα τελειως διαφορετικο αυτοκινητο δε σημαινει τιποτα????
                                        το οτι τοσα χρονια οδηγουσαμε αυτοκινητα σκοτωστρες χωρις αυτο και δε παθαμε τιποτα,μαλλον ουτε αυτο σημαινει κατι...

                                        εγω δεν αποτελω καποιου ειδους χερα και αρκετοι με εχουν φτασει στις στροφες επειδη μπορει να φρεναρω αρκετα νωρις για αυτους...και λοιπον???εμενα μου αρεσει να πηγαινω αργα αλλα να μαθαινω σιγα σιγα τι μπορει πραγματικα να κανει το αυτοκινητο μου,να προσπαθω να πεταξω κανα κωλο,να γλιστραω με τα 4 και στο κατω κατω να μπορω να μυριζω το καμμενο λαστιχο μου...

                                        Δε νομιζω οτι κατι τετοιο ειναι δηθενισμος(περισσοτερο τουλαχιστον απο το δηθενισμο που νιωθουμε οταν οδηγουμε ή κατεχουμε κατι γρηγορο) ....αν καποιος το θελει ανοικτο και πιστευει οτι τον βοηθαει ας το χρησιμοποιει εγω προσωπικα το βλεπω να αναβοσβηνει συνεχεια και μου σπαει τα νευρα...

                                        Ας μεινουμε στη φραση 'γουστα ειναι αυτα' και ας μην ξεκατινιαζομαστε για κατι τοσο ασημαντο

                                        +1000
                                        Συνήθως δεν παρακολουθώ τους χρόνους στις πίστες από δημοσιογράφους...χεράδες ή μη...
                                        Αν τα οδηγούσα έγω με τον τρόπο που ξέρω και τα δύο ή τα τρία στην ίδια πίστα θα αγόραζα αυτό που με εμένα οδηγό, θα έκανε τον μικρότερο χρόνο...
                                        Δεν διεκδικώ δάφνες καλού οδηγού, ούτε χερά, αλλά την οδήγηση την απολαμβάνω με τον τρόπο που μου αρέσει...ακόμα και τώρα, που έχω πάνω από ένα μύριο χιλιόμετρα στο κοντέρ μου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          punto-sp14 last edited by

                                          Βασικά πιστεύω οτι ξεφύγαμε κάπως απο το θέμα.Το πως οδηγεί ο καθένας είναι δικός του λογαριασμός και θεωρώ πως δεν έχει καμία αξία για τον οποιονδήποτε συμμετέχει σ'αυτη τη συζήτηση,να διαβάζει για τις οδηγικές ικανότητες του άλλου,πόσο δε μάλλον,απο τη στιγμή που βρισκόμαστε σε ένα forum και είμαστε μόνο λόγια.Το αν κάποιος θεωρεί τον εαυτό του Σουμάχερ και φρενάρει 'και πέντε' σε σχέση με τους άλλους είναι δικό του θέμα και ας το κρατάει για τον εαυτό του.Στο θέμα μας τώρα,προσωπικά διάβασα πολύ πρωσεκτικά τα άρθρα και των δύο περιοδικών και διαπίστωσα κάποιες αντιφάσεις.Μια απ'αυτές,αλλά ίσως και η πιο ασύμαντη,είναι η μεγάλη διαφορά σε ιπποδύναμη και ροπή στους τροχούς στις αντίστοιχες μετρήσεις,όπου στην περίπτωση του SS και του OPC αγγίζει τους 8 και σχεδόν 20 ίππους αντίστοιχα.Παρατηρήστε οτι στην περίπτωση του Fiat και τα δυο περιοδικά δοκίμασαν το ίδιο αυτοκίνητο(ίδιος αριθμός κυκλοφορίας).Η δεύτερη και πιο συμαντική διαφορά έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά και τον τρόπο που κινούντε στις στροφές.Οι οδηγοί αγώνων που επιστράτευσαν οι 4Τ λένε οτι το SS είναι πιο ευχάριστο οδηγικά,στρίβει πιο γρήγορα εχοντας μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης,είναι πιο στρωτό,με καλύτερα φρένα ενώ λόγο της γεωμετρίας της ανάρτησης τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν λιγότερο.Αντίθετα στο Drive το χρονόμετρο έδειξε άλλα,ενώ γκρίνιαζαν για την εμπλοκή του esp.Στην περίπτωση του OPC φαίνεται πως και οι δυο πλευρές γενικότερα συμφωνούν,και λένε πως για να πάει γρήγορα θέλει αυτοσυγκράτηση με το γκάζι.Δεν πιστεύω πως κάποιο απο τα δυο περιοδικά έχει συμφέρον και προωθεί καποιο απο τα αυτοκίνητα.Πάντως απο πρωσοπική εμπειρία,το esp εμπλέκεται όταν στρίβεις με απότομες τιμονιές και δυνατά πατήματα στο γκάζι σε στροφές με μειωμένη πρόσφυση είτε λόγο οδοστρόματος είται ελαστικών(μην ξεχνάμε τα λάστιχα).Με στρωτό και πιο 'πισταδόρικο' τρόπο οδήγησης δεν επεμβαίνει τόσο και αποδεδειγμένα στρίβεις πιο γρήγορα(με ή χωρίς esp).Γενικότερα τα ηλεκτρονικά δεν ευνοούν στύλ οδήγησης με φλίκ και πλασαρίσματα και σε καθυστερούν όταν αποσταθεροποιείς το αυτοκίνητο και γλυστράς.Οπότε το SS θα είχε σίγουρα καλύτερη τύχη αν είχε οδηγηθεί διαφορετικά,αφού δυστυχώς δεν απενεργοποιήται το esp του ενώ τα πράγματα θα έγιναν ακόμα χειρότερα αν τα λάστιχα του είναι πολύ ταλαιπωρημένα.Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            astrakitcar last edited by

                                            επειδη πηγα και κατουρησα λιγο....

                                            και επειδη ναι το παραδεχομαι ...εχω καταφερει τα τελευταια 8 χρονια να οδηγω μοτοσυκλετα στην απιθανη ελληνικη ασφαλτο,να ντριφταρω παντα στην εξοδο της στροφης ,να φρεναρω μεσα στην στροφη,να κατεβασω απο 6η σε 3η και να φρεναρω ταυτοχρονα,να κανω endo...κτλ..

                                            βεβαια τωρα που πηρα μηχανη με abs μου την σπαει γιατι δεν μπορω να ζυγισω το φρενο μου στην κωνσταντινουπολεως,και στην αχιλλεως...μετα το κραξιμο των για το abs στις μοτο,εχουμε και τα στα τετρατροχα...και ολα αυτα ΠΟΥ??στην απιθανη προσφυση της ελληνικης ασφαλτου..

                                            παω πασο και παω για κατουρημα και παλι...περα απο μεγαρα που εχω γυρισει δυο τρια αγωνιστικα,δεν μπορω να καταλαβω που θα βγω ωφελιμος και ποσες φορες οδηγωντας χωρις esp?τοσο ωστε να με ενοχλει...τοσο πολυ.
                                            γουστα ειναι αυτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 13 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr