-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πήρα πίσω την δήλωσή μου, ξαναδές το ποστ μου.ΕDIT merci
pas de quoi
-
Έτσι, λίγα λόγια για το Tiida.
-
Πότε ξεκινάνε οι παραγγελίες για το νέο Golf και από πότε η εδώ αντιπροσωπεία σταματάει να φέρνει τα V και βάζει πλέον μόνο για VI?
-
Τιμές στην Ιταλία:
http://www.quattroruote.it/auto_novita/ ... ice=156881'...Il prezzo d'attacco, 16.775 euro, si riferisce alla 1.6 Trendline; con la stessa motorizzazione si può avere anche l'allestimento Comfortline a 18.325 euro. La 1.4 TSI da 122 CV costa 19.450 nella variante Comfortline e 20.750 in quella Highline. La 1.4 più potente (quella da 160 CV) c'è solo nella versione top, a 22.200 euro.
E ora i turbodiesel. Con il 2.0 TDI da 110 CV sono disponibili tutti e tre gli allestimenti, rispettivamente a 19.875, 21.425 e 22.725 euro. Il 2.0 TDI da 140 CV si può richiedere invece solo in versione Comfortline (a 23.175 euro) e Highline (24.475). I cambi Dsg sono abbinabili a tutti i propulsori a eccezione del 1600, con 1700/1800 euro in più. Chi vuole le cinque porte, infine, deve mettere in conto altri 720 euro...'
-
20.000 το 120άρι; Next.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
νυσταξα κιολας....απο τα πιο βαρετα (σχεδιαστικα παντα) αυτοκινητα...φαντασια -100
Μπορεις να μου τεκμηριωσεις (σχεδιαστικα παντα) για ποιο λογο το θεωρεις απο τα πιο βαρετα αυτοκινητα?
θα στα ρίξει με αλφαβητική σειρά...
ενα και σημαντικοτατο... ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ/ΣΟΥΛΟΥΠΙ εδω και μια 20ετια... ελεος. μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη αλλα το να εχεις το ιδιο σουλουπι και την μονη αλλαγη στα μοντελα να ειναι τα πιο στρογγυλεμενα φωτα μπρος πισω και μια ελαφρως ανανεομενη μασκα ....το αυτοκινητο καταντα βαρετο, μονοτονο,αδιαφορο (σχεδιαστικα). Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLF.
Α Π Λ Α......
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έτσι, λίγα λόγια για το Tiida.Δεν λέγαμε για το Tiida εμείς...
-
Ο χρήστης kolabrou έγραψε:
νυσταξα κιολας....απο τα πιο βαρετα (σχεδιαστικα παντα) αυτοκινητα...φαντασια -100
Μπορεις να μου τεκμηριωσεις (σχεδιαστικα παντα) για ποιο λογο το θεωρεις απο τα πιο βαρετα αυτοκινητα?
θα στα ρίξει με αλφαβητική σειρά...
ενα και σημαντικοτατο... ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ/ΣΟΥΛΟΥΠΙ εδω και μια 20ετια... ελεος. μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη αλλα το να εχεις το ιδιο σουλουπι και την μονη αλλαγη στα μοντελα να ειναι τα πιο στρογγυλεμενα φωτα μπρος πισω και μια ελαφρως ανανεομενη μασκα ....το αυτοκινητο καταντα βαρετο, μονοτονο,αδιαφορο (σχεδιαστικα). Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLF.
Α Π Λ Α......
διαβαζεις τι γραφεις ή απλα πατας πληκτρα?
λες αρχικα...
μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη...
και μετα...
Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLF
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
διαβαζεις τι γραφεις ή απλα πατας πληκτρα?
λες αρχικα...
μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη...
και μετα...
Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLFΤο αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τα μηχανικά μέρη και το στήσιμο αλλά και η μούρη...
-
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η τόσο γρήγορη αντικατάσταση του Γκόλφ5 απο το νέο μοντέλο.
Αυτό μπορεί να οδηγήσει και στην εμπορική απαξίωση του υπάρχοντος μοντέλου απο την στιγμή που αντικαθίσταται σε μόλις 5 χρόνια παρουσίας του και ενώ πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Απλά η VW θα μπορούσε, να κάνει κάποιο μικρό φέισλίφτινγκ στο και ορισμένες βελτιώσεις σε κινητήρες, αναρτήσεις έτσι ώστε το πραγματικά νέο Γκόλφ να ερχόταν μέσα στο 2010.
-
Είπαμε, το Golf είναι ασύμφορο για την VW απο την στιγμή που μπορεί να βγάλει περισσότερα χρήματα απο τα μοντέλο αυτό.
Το άλλαξαν νωρίτερα. Το άλλαξαν εσωτερικά, το αναβάθμησαν εξωτερικά και σε στήσιμο και... αυτό ήταν! Ξανά ένα Golf στην κορυφή. Αυτό θέλουν, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.
Απο εκεί και πέρα τα νούμερα θα δείξουν αν αρέσει στον κόσμο η όχι. Όσοι σημμετέχουμε στην συζήτηση για το golf πιστεύω οτι είμαστε κατα 90% μεταξύ 20-30 χρονών. Έλα όμως που υπάρχουν κι άλλες ηλικίες... Έτσι και αλλιώς όπως λένε οι περισσότεροι (δική τους άποψη και σεβαστή) το Golf δέν ειναι για τους νέους, αλλά για τους 40άριδες και πάνω.
Εμένα μου αρέσει. Ειδικά σε κόκκινο με φιμέ...http://www.youtube.com/watch?v=nBk1IgVkvtY
Τουλάχιστον εξαιτίας της πιο γρήγορης κατασκευής θα περιμένουμε κανένα 2μηνο και όχι 5μηνα και 6μηνα που έχω διαβάσει...
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η τόσο γρήγορη αντικατάσταση του Γκόλφ5 απο το νέο μοντέλο.Αυτό μπορεί να οδηγήσει και στην εμπορική απαξίωση του υπάρχοντος μοντέλου απο την στιγμή που αντικαθίσταται σε μόλις 5 χρόνια παρουσίας του και ενώ πρόκειται για ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Απλά η VW θα μπορούσε, να κάνει κάποιο μικρό φέισλίφτινγκ στο και ορισμένες βελτιώσεις σε κινητήρες, αναρτήσεις έτσι ώστε το πραγματικά νέο Γκόλφ να ερχόταν μέσα στο 2010.
Νομίζω ότι η εμπορική απαξίωση είναι ένα θέμα που τρομάζει (κι εμένα) αλλά πλέον θα δουμε το αμάξι σαν υπηρεσία που διαρκεί 4-5 χρόνια.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νυσταξα κιολας....απο τα πιο βαρετα (σχεδιαστικα παντα) αυτοκινητα...φαντασια -100
Μπορεις να μου τεκμηριωσεις (σχεδιαστικα παντα) για ποιο λογο το θεωρεις απο τα πιο βαρετα αυτοκινητα?
θα στα ρίξει με αλφαβητική σειρά...
ενα και σημαντικοτατο... ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ/ΣΟΥΛΟΥΠΙ εδω και μια 20ετια... ελεος. μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη αλλα το να εχεις το ιδιο σουλουπι και την μονη αλλαγη στα μοντελα να ειναι τα πιο στρογγυλεμενα φωτα μπρος πισω και μια ελαφρως ανανεομενη μασκα ....το αυτοκινητο καταντα βαρετο, μονοτονο,αδιαφορο (σχεδιαστικα). Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLF.
Α Π Λ Α......
διαβαζεις τι γραφεις ή απλα πατας πληκτρα?
λες αρχικα...
μπορει μηχανικα/στησιμο κτλ να ειναι κορυφη...
και μετα...
Ο μονος λογος που ακομα το προτιμουν οι περισσοτεροι ειναι γιατι γραφει πισω στο κωλο GOLF
++
...παίζει να είναι το πιο γρήγορο και στριφτερό αυτοκίνητο στην κατηγορία,
αλλά είναι....βαρετό! -
To γεγονός ότι το επόμενο Golf πάντα μοιάζει πολύ με το προηγούμενο, προφυλάσσει την εμπορική αξία του μοντέλου που αντικαθιστά. Σε αυτό συνεισφέρει και το γεγονός ότι στο Golf δεν γίνεται ΠΟΤΕ f/l αν εξαιρέσουμε τη μάσκα που άλλαξε λίγο στο ΜΚ2.
Η μοναδική φορά στην ιστορία του Golf που έχασαν σε μεταπώληση ήταν πρόσφατα και αφορούσε τα 1600Golf αφού με τους TSi τέθηκαν στο περιθώριο. Παρόλα αυτά ακόμα και αυτά κρατάνε ψηλά τις τιμές τους. Δεν είναι λογικό αυτό βέβαια, αλλά τι να κάνουμε... -
Πράγματι το γεγονός ότι συνήθως το επερχόμενο μοντέλο μοιάζει με το προηγούμενο κάνει το προηγούμενο να χάνει την αξία του λίγο πιο αργά απ' ότι θα περίμενε κανείς. Ομως αυτό **δεν είναι **στις προτεραιότητες σχεδιασμού της VW, απλά ευχάριστη παρενέργεια.
Με απλά λόγια το Golf, το πιο εμπορικό δηλαδή προιόν της, κάνει πολλές πωλήσεις και έχει το κοινό του σε τέτοιο βαθμό που δεν ρισκάρουν να χάσουν ούτε ένα πελάτη γι' αυτό εσκεμμένα κάνουν το νέο να μοιάζει με το απερχόμενο.
Στα Golf 1 και 2 έγιναν **σοβαρότατα facelifts **και όχι μόνο στη μάσκα. Στο εξωτερικό τα αυτοκίνητα αυτά προσδιορίζονται με τα επιπλέον λατινικά στοιχεία αναγνώρισης Mark Ι και Mark ΙΙ ανάλογα με την έκδοση, π.χ. υπάρχει το Golf 2 Mark I και το Golf 2 Mark II. Ειδικά στο Golf 2 Mark II υπάρχουν 2 επιμέρους εκδόσεις! αυτές με καταλύτη και αυτές χωρίς. Θα θυμίσω ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν τότε στο ξεκίνημά της στην Ευρώπη.
Η VW και στο παρελθόν έκανε το ίδιο με τα νέα και απερχόμενα μοντέλα της (βλέπε σκαραβαίος). Ναι τώρα δεν κάνει facelift αλλά ο λόγος είναι ότι τώρα το μοντέλο το κρατάει πολύ λιγότερα χρόνια από το παρελθόν και δεν προλαβαίνει να γεράσει. Το Golf 1 έμεινε στην αγορά 9? χρόνια και το Golf 2 περίπου 8.Καμμία σχέση δηλαδή με σήμερα.
-
Το γκολφ είναι το μοναδικό μικρομεσαίο που ο χαρακτηρισμός 'μία από τα ίδια' για την σχεδίαση του δεν είναι αρνητικός. Αφού πουλάει σαν τρελό με αυτή την εμφάνιση γιατί να το αλλάξουν; Ηλίθιοι είναι να χάσουν την δεδομένη πελατεία τους και τα τεράστια κέρδη από το πλέον καλοπουλημένο μικρομεσαίο στην Ευρώπη;
Αν κάποιος θέλει κάτι άλλο -διαφορετικό σχεδιαστικά- τα 'κεφάλια' του μάρκετινγκ θα τον πιάσουν αλλού...είτε στο πιο σπορ σιρόκο είτε στο πιο ευρύχωρο πλας είτε στην τελική σε κάποιο άλλο μικρομεσαίο μοντέλο του group vag.
Σε αυτά οι γερμανοί κάνουν σεμινάρια στους υπολοίπους -πλην ίσως της τογιότα.
Μπορεί να σιχαίνομαι τα vw αλλά η αλήθεια να λέγεται...Το golf 6 θα έχει ανάλογες πωλήσεις με το 5 μην πω καλύτερες.(Στο θέμα του μοτέρ όμως έπεσα μέσα...το 140 tsi καταργείται και αντικαθίσταται με το 122 ενώ το μοτέρ του gt χάνει 10 άλογα. Φυσικά η επίσημη αιτιολογία θα είναι οι ρύποι και η οικονομία καυσίμου. Αυτό ίσως αληθεύει ίσως όχι... εγώ που είμαι κακοπροαίρετος θεωρώ ότι έχει να κάνει και με την αξιοπιστία. )
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
(Στο θέμα του μοτέρ όμως έπεσα μέσα...το 140 tsi καταργείται και αντικαθίσταται με το 122 ενώ το μοτέρ του gt χάνει 10 άλογα. Φυσικά η επίσημη αιτιολογία θα είναι οι ρύποι και η οικονομία καυσίμου. Αυτό ίσως αληθεύει ίσως όχι... εγώ που είμαι κακοπροαίρετος θεωρώ ότι έχει να κάνει και με την αξιοπιστία. )
Mπα... αν ήταν θέμα αξιοπιστίας δεν θα έβγαζαν το Ibiza Cupra με 180+ άλογα
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Το γκολφ είναι το μοναδικό μικρομεσαίο που ο χαρακτηρισμός 'μία από τα ίδια' για την σχεδίαση του δεν είναι αρνητικός. Αφού πουλάει σαν τρελό με αυτή την εμφάνιση γιατί να το αλλάξουν; Ηλίθιοι είναι να χάσουν την δεδομένη πελατεία τους και τα τεράστια κέρδη από το πλέον καλοπουλημένο μικρομεσαίο στην Ευρώπη;
Αν κάποιος θέλει κάτι άλλο -διαφορετικό σχεδιαστικά- τα 'κεφάλια' του μάρκετινγκ θα τον πιάσουν αλλού...είτε στο πιο σπορ σιρόκο είτε στο πιο ευρύχωρο πλας είτε στην τελική σε κάποιο άλλο μικρομεσαίο μοντέλο του group vag.
Σε αυτά οι γερμανοί κάνουν σεμινάρια στους υπολοίπους -πλην ίσως της τογιότα.
Μπορεί να σιχαίνομαι τα vw αλλά η αλήθεια να λέγεται...Το golf 6 θα έχει ανάλογες πωλήσεις με το 5 μην πω καλύτερες.
(Στο θέμα του μοτέρ όμως έπεσα μέσα...το 140 tsi καταργείται και αντικαθίσταται με το 122 ενώ το μοτέρ του gt χάνει 10 άλογα. Φυσικά η επίσημη αιτιολογία θα είναι οι ρύποι και η οικονομία καυσίμου. Αυτό ίσως αληθεύει ίσως όχι... εγώ που είμαι κακοπροαίρετος θεωρώ ότι έχει να κάνει και με την αξιοπιστία. )Aπλά καταργούν τους 140 και 170 και στη θέση τους θα υπάρχει ένας με 160 άλογα.
Aυτός με τα 122 δεν αντικαθιστά κανέναν, απλά συνεχίζει να υπάρχει. Υπενθυμίζω ότι πρόκειται για απλό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (TFSI) και δεν έχει κομπρέσορα όπως ο TSi (140-170 άλογα στο Golf V - 160 άλογα στο Golf VI).
Θέμα αξιοπιστίας για 10 άλογα δε νομίζω να υπάρχει... -
Miosan tous upous kai thn roph gia na antexei to 7ari dsg
-
Ο χρήστης ntanis911 έγραψε:
Miosan tous upous kai thn roph gia na antexei to 7ari dsgκαι το ibiza 7αρι θα εχει και θα ειναι 180 αλογα
VW Golf VΙ