-
απλα το opc εκανε γυρολογιο 2.42'' και το punto 2.45''.
το mini cooper S πηρε σωβρακα με 2.39''.καλη διαδρομη με καλη οδηγησ απο τους δημοσιογραφους.ενοειται ολα τα σασι εβγαζαν μουτρα λογω turbo+κινηση εμπρος+180hp χωρις μπλοκε με λαστιχα δρομου,πλην renault clio οπου ειδα και λιγο υπερστροφη λογω γαλλικης σχολης..
-
Το Cooper είναι το S Works? Αυτό απλά τα σπάει τα χρονόμετρα!Είναι σίγουρα 1-2 δεύτερα κάτω από το Cooper S σε όλα τα δοκιμαστικά!
-
Πολυ ωραιο συγκριτικο του Drive.Το Abarth SS πραγματι μενει πολυ πισω απο τον ανταγωνισμο αλλα αυτο οφειλεται καθαρα στο μη απενεργοποιουμενο ESP(το μονο του συγκριτικου) οπως ειπε και το Drive.Παρολα'αυτα στις στροφες ηταν πιο γρηγορο απο το OPC (αν προσεξει κανεις το διαγραμμα της πιστας και τον χρονο που εκανε το καθε αμαξι σε καθε στροφη) αλλα χανει πολυ στις ευθειες οπου το OPC ειναι το καλυτερο μετα το Cooper SJW.Πιστευω πως με απενεργοποιουμενο ESP το SS θα εκανε πολυ καλυτερο χρονο.Οπως και να εχει το πραγμα και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ καλα και αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω και δεν πιστευω πως αξιζει να δινουμε εμφαση σε τοσες λεπτομερειες, λες και θα βρεις ποτε ελληνικο δημοσιο δρομο για να τα ανοιξεις στο τερμα...
ΥΓΤελικα ισχυει οτι το Kit Abarth SS κανει 4500+1000 η εργασια?Γιατι τα περιοδικα αλλα γραφουν...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πολυ ωραιο συγκριτικο του Drive.Το Abarth SS πραγματι μενει πολυ πισω απο τον ανταγωνισμο αλλα αυτο οφειλεται καθαρα στο μη απενεργοποιουμενο ESP(το μονο του συγκριτικου) οπως ειπε και το Drive.Παρολα'αυτα στις στροφες ηταν πιο γρηγορο απο το OPC (αν προσεξει κανεις το διαγραμμα της πιστας και τον χρονο που εκανε το καθε αμαξι σε καθε στροφη) αλλα χανει πολυ στις ευθειες οπου το OPC ειναι το καλυτερο μετα το Cooper SJW.Πιστευω πως με απενεργοποιουμενο ESP το SS θα εκανε πολυ καλυτερο χρονο.Οπως και να εχει το πραγμα και τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ καλα και αξιζουν τα λεφτα τους και με το παραπανω και δεν πιστευω πως αξιζει να δινουμε εμφαση σε τοσες λεπτομερειες, λες και θα βρεις ποτε ελληνικο δημοσιο δρομο για να τα ανοιξεις στο τερμα...ΥΓΤελικα ισχυει οτι το Kit Abarth SS κανει 4500+1000 η εργασια?Γιατι τα περιοδικα αλλα γραφουν...
Ναι το κιτ κανει 4500+1000=5500 ασχετα με το τι γραφουν τα περιοδικα... δυστυχως. Αρα το αυτοκινητο οπως εχω ξαναγραψει βγαινει στα 23900 και οχι στα 22900 οπως γραφουν τα περιοδικα.
-
μπορει καποιος να παραθεσει τις μετρησεις?
-
Τις μετρησεις απο το Drive εννοεις?
-
γιαυτο δε συζηταμε?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Πολυ ωραιο συγκριτικο του Drive.Το Abarth SS πραγματι μενει πολυ πισω απο τον ανταγωνισμο αλλα αυτο οφειλεται καθαρα στο μη απενεργοποιουμενο ESP(το μονο του συγκριτικου) οπως ειπε και το Drive.Είχα δεί παλιότερα μετρήσεις σε κάποιο περιοδικό οπου δοκίμασαν σε πίστα διάφορα αυτοκίνητα με το ESP on και off. Όλα τα αυτοκίνητα έκαναν κατα μερικά δέκατα ταχύτερους γύρους με το ESP on.
-
καλά το drive αν δεν παινέψει το σπίτι του θα πέσει να τον πλακώσει.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πολυ ωραιο συγκριτικο του Drive.Το Abarth SS πραγματι μενει πολυ πισω απο τον ανταγωνισμο αλλα αυτο οφειλεται καθαρα στο μη απενεργοποιουμενο ESP(το μονο του συγκριτικου) οπως ειπε και το Drive.
Είχα δεί παλιότερα μετρήσεις σε κάποιο περιοδικό οπου δοκίμασαν σε πίστα διάφορα αυτοκίνητα με το ESP on και off. Όλα τα αυτοκίνητα έκαναν κατα μερικά δέκατα ταχύτερους γύρους με το ESP on.
Μαλλον λαθος πρεπει να κανεις, εκτος αν ηταν σε βρεγμενο.Αφου ολα τα περιοδικα παραπονουνται που δεν εχεις την δυνατοτητα να απενεργοποιησεις το ESP και ετσι δεν μπορεις να δεις τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου.Πχ Colt CZT και 207 Rallye,GT ειναι τα πιο κλασσικα παραδειγματα.
Απο το Drive:
''Mε το καλυμερα εισπρατεις την υπερπροστατευτικοτητα του μη απενεργοποιουμενου ESP που μπορει να σωζει απο κακοτοπιες , πνιγει ομως το φιλοτιμο του essesse για διακριση.Υπαγορευει τον τροπο με τον οποιο πρεπει να το οδηγεις και με λιγα λογια σου ξεκαθαριζει να ξεχασεις πλασαρισματα και ''αγωνιαρικες'' τεχνικες οδηγησης''-''Αν εισαι ομως κυνηγος του δρομου , του χρονου και της συμμετοχης απο πλευρας οδηγου , ο ηλεκτρονικος φυλακας ειναι το αυταρχικο αφεντικο.Ετσι χανεται μια παρτιδα που σιγουρα δεν θα τελειωνε με αυτη τη διαφορα των 6'' απο το κορυφαιο Works και των σχεδον 3''(2.76'') απο το προτελευταιο OPC.''Για τις μετρησεις:
Cooper SJW 2.39.50
Clio RS 2.42.25
207 RC 2.42.50
Corsa OPC 2.42.74
Abarth SS 2.45.50Eσακια
Cooper SJW 17.25
Clio RS 17.10
207 RC 17.60
Corsa OPC 17.85
Abarth SS 17.85Φουρκετα
Cooper SJW 9,95
Clio RS 10,30
207 RC 10,35
Corsa OPC 11,75
Abarth SS 10,45Μετρια αριστερη
Cooper SJW 10,85
Clio RS 10,85
207 RC 10,95
Corsa OPC 11,65
Abarth SS 11,15Πατημενη αριστερη
Cooper SJW 8,95
Clio RS 9,05
207 RC 8,95
Corsa OPC 9,50
Abarth SS 9,40Ισχυς/ροπη στους τροχους
Cooper SJW 216,7/31,9
Clio RS 177,9/20,2
207 RC 179,3/25,7
Corsa OPC 183,7/24,8
Abarth SS 160,8/28,2Eπισης να πω πως η πιστα εχει μηκος 4.2 χιλιομετρα, υψομετρο 911 μετρα και μοιαζει πολυ στο ring.
-
ΑΡΑ το κούπερ είναι άπιαστο (βέβαια μάλλον λάθος επιλογή αυτοκινήτου , το s έπρεπε να πάρουν όχι το works) , εξαιρετική η επίδοση του πεζώ που κρατιέται πολύ κοντά στο clio και μάλλον αυτό το αποτέλεσμα το πετυχαίνει με την αποτελεσματικότητά του στις στροφές και όχι με την υπεροχή στη δύναμη, το corsa κρατιέται επίσης πολύ κοντά αλλά μάλλον για τους αντίθετους λόγους σε σχέση με το πεζώ, ενώ το πούντο μένει πολύ πίσω ίσως λόγο esp???
-
Punto:μικροτερη ισχυς,δευτερο στην ροπη,αργοτερο συνολικα στο 'ρινγκ',ισοπαλια με το κορσα στα εσακια,γρηγοροτερο στην φουρκετα απο το κορσα,γρηγοροτερο στην μετρια αριστερη και ελαχιστα στην πατημενη αριστερη.
-
που να μην ειχανε κανει και τις ειδικες/μυστικες/αγωνιστικες ρυθμισεις στο ESP οι Ιταλοι...
εκπληξη το corsa νομιζω.
κακως εβαλαν το works, ηδη το S ειναι πιο ακριβο απο ολα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Punto:μικροτερη ισχυς,δευτερο στην ροπη,αργοτερο συνολικα στο 'ρινγκ',ισοπαλια με το κορσα στα εσακια,γρηγοροτερο στην φουρκετα απο το κορσα,γρηγοροτερο στην μετρια αριστερη και ελαχιστα στην πατημενη αριστερη.Επιπλεον το γκραντε ειναι το μονο 1.4 του συγκριτικου, ολα τα υπολοιπα ειναι 1.6..
ΕΝΤΙΤ: λαθος, ειναι κ το 2λιτρο (ατμ) κλιο
-
Aν το Corsa ειχε μια πιο σκληρη αναρτηση θα εκανε παπαδες.Αλλα πιστευω πως τωρα ειναι στη χρυση τομη μεταξυ ανεσης και κρατηματος οποτε τελικως καλυτερα που το αφησαν ετσι.Επισης ξεχασα να πω πως το Cooper SJW εχει και ηλεκτρονικο διαφορικο(EDL) το οποιο οπως ειπε το περιοδικο επαιξε σημαντικο ρολο.Το απλο Cooper S πιστευω θα βρισκεται κοντα στους χρονους των 207 RC και Clio RS και κακως επελεξαν το works αφου πρακτικα βρισκεται σε αλλη κλαση.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Απο το Drive:
''Mε το καλυμερα εισπρατεις την υπερπροστατευτικοτητα του μη απενεργοποιουμενου ESP που μπορει να σωζει απο κακοτοπιες , πνιγει ομως το φιλοτιμο του essesse για διακριση.Υπαγορευει τον τροπο με τον οποιο πρεπει να το οδηγεις και με λιγα λογια σου ξεκαθαριζει να ξεχασεις πλασαρισματα και ''αγωνιαρικες'' τεχνικες οδηγησης''-''Αν εισαι ομως κυνηγος του δρομου , του χρονου και της συμμετοχης απο πλευρας οδηγου , ο ηλεκτρονικος φυλακας ειναι το αυταρχικο αφεντικο.Ετσι χανεται μια παρτιδα που σιγουρα δεν θα τελειωνε με αυτη τη διαφορα των 6'' απο το κορυφαιο Works και των σχεδον 3''(2.76'') απο το προτελευταιο OPC.''Διαβαζοντας την πολυ καλη δοκιμη του Drive δεν κρυβω οτι περιμενα περισσοτερα απο το SS. Σιγουρα σε αισθηση και σε απολυτη προσφυση το SS πρεπει να ειναι ανωτερο απο το Corsa OPC οπως ειχαμε διαβασει και απο το τευχος των 4Τ, αλλα τελικα το ESP δεν ειναι τοσο διακριτικο οσο νομιζαμε μεχρι τωρα. Δυστυχως οι ιταλοι ενω αυτη τη φορα κατασκευασαν ενα πολυ καλοστημενο αυτοκινητο δεν το ελευθερωσαν ωστε να μπορεσει να δειξει τις δυνατοτητες του, ετσι εκει που παει να πλασαρηστει ομορφα και ζυγισμενα μπαινει ο ηλεκτρονικος δυναστης και του ρειχνει χρονους και γοητρο... Βεβαια για να πω την αληθεια εγω δεν θα μπορουσα να οδηγησω στο απολυτο οριο, οπως και ενα τεραστιο ποσοστο απο μας, οπως οδηγουν οι συντακτες του DRIVE και των 4Τ οποτε αυτη η διαφορα σε καθημερινες, γρηγορες αλλα γηινες συνθηκες, δε νομιζω οτι θα ειναι εμφανεις γιατι σχεδον κανενας μας δεν μπορει να παει στο οριο οπως οι τρελοι συντακτες (**οσοι εχουν το τευχος του DRIVE ας πανε στη σελιδα 80 και ας δουν οτι ο Τσιγκρης περναει τον μπροστα δεξιο τροχο maximum 10-15 cm απο τον τσιμεντενιο τοιχο ** ) . Το παραπανω βεβαια δεν αποτελει δικαιολογια και ειναι απαραδεκτο ενα τετοιο αυτοκινητο να περιοριζεται απο το παρεμβατικο, εν τελει, ESP του. Τωρα οσον αφορα τις ιπποδυναμεις ολα τα αυτοκινητο αποδιδουν παραπανω απο τις ονομαστικες με το Punto και το Renault να αποδιδουν ακριβως οτι λεει ο κατασκευαστης .Εντυπωση μου εκανε οτι το SS εχει 20,8 ιππους απωλειες ενω βγαζει 160,8 στον τροχο την ιδια ωρα που μεχρι τις 4400 στροφες ειναι δευτερο αναμεσα στα 5, στη συνεχεια ομως φυσιολογικα υποχωρει... Απο επιδοσεις δεν υπαρχει κανενα παραπονο με 0-100: 7,3 και 80-110 με 3η: 3,3 την ιδια στιγμη που γραφει τη δευτερη μεγαλυτερη τελικη με 144,79 χλμ/ωρα πισω απο το Clio RS... Συμπερασμα; Για μενα τουλαχιστον στιφο, δηλαδη αφου την κανετε που την κανετε την καλη δουλεια κυριοι της FIAT μην και κοβετε ενα τοσο καλο αυτοκινητο που, οπως εχω υπογραμμισει και πανω στο κειμενο που παρεθεσε ο Evgenios απο τον επιλογο του DRIVE, θα μπορουσε να βρισκεται πολυ ψηλοτερα σε οριακους ρυθμους...
-
το χουν παραχεσει με τα esp...κριμα γιατι θαβονται ηδη πολλα καλα αυτοκινητα και στο μελλον θα θαφτουν κι αλλα...
θελω να ελπιζω τουλαχιστον οτι η απενεργοποιηση του θα διατηρηθει στις κορυφαιες εκδοσεις(βλεπε RC)
Και μαλλον θα διατηρηθει(απο καποιους τουλαχιστον) γιατι δε νομιζω να διακινδυνευσει καποιος κατασκευαστης να φτιαξει ενα παρα πολυ καλοστημενο οχημα το οποιο να υπολειπεται σε χρονους απο καποιο κατωτερο μονο και μονο επειδη στο κατωτερο απενεργοποιειται το esp...
ειδικα στις κορυφαιες εκδοσεις που ειναι η 'σημαια' του καθε μοντελου,παιζεται μεγαλο παιχνιδι εντυπωσεων...
βεβαια υπαρχουν και αυτοι που δε συγκινουνται απο τα χρονομετρα,αλλα απο την αισθηση και τον αερα...τεσπα... -
ξαναλεω απο τα τελευταια αμαξια που οδηγησα χωρις το ESP ειναι απο επικινδυνα εως ....αστα να πανε..
το Type R του 08 που οδηγησα ΑΠΛΑ δεν οδηγειται με γραμμες χωρις το Esp..πως μπορω να κανω χρονο χωρις γραμμες οταν σε μια στροφη βγαζω μουτρα?στο εσακι παλευω με την υπεστροφη,και στις εξοδους χωρος esp-antispin που συνηθως πανε μαζι χαζοσπινιαρει????
εχετε δει rally group N και rallye group A σε ασφαλτινο ραλυ?το ενα με μπλοκε το αλλο ανευ..και ομως ιδια αναρτηση φορανε και σχεδον ιδια δυναμη εχουν..το ενα παλευει να μεινει στο δρομο και το αλλο βαζει την δυναμη κατω...αρα χωρις esp πως κανουν/τε χρονους???μονο σε πιστα λογω προσφυσης ισως το esp δεν χρειαζεται.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
ξαναλεω απο τα τελευταια αμαξια που οδηγησα χωρις το ESP ειναι απο επικινδυνα εως ....αστα να πανε..το Type R του 08 που οδηγησα ΑΠΛΑ δεν οδηγειται με γραμμες χωρις το Esp..πως μπορω να κανω χρονο χωρις γραμμες οταν σε μια στροφη βγαζω μουτρα?στο εσακι παλευω με την υπεστροφη,και στις εξοδους χωρος esp-antispin που συνηθως πανε μαζι χαζοσπινιαρει????
εχετε δει rally group N και rallye group A σε ασφαλτινο ραλυ?το ενα με μπλοκε το αλλο ανευ..και ομως ιδια αναρτηση φορανε και σχεδον ιδια δυναμη εχουν..το ενα παλευει να μεινει στο δρομο και το αλλο βαζει την δυναμη κατω...αρα χωρις esp πως κανουν/τε χρονους???μονο σε πιστα λογω προσφυσης ισως το esp δεν χρειαζεται.
αλλο το μπλοκε και αλλο το esp...το ενα σε βοηθα να βαλεις τη δυναμη κατω και το αλλο σε φρεναρει με αποτελεσμα να πηγαινεις αργα...μπορει να σου φαινεται οτι με το esp στριβεις καλυτερα,αλλα στη πραγματικοτητα στριβεις σαφως πιο αργα....
εγω προσωπικα δε μπορω να οδηγησω με esp οn..δε λεω οτι ειμαι καποιος θεος των στροφων,αλλα με το esp κλειστο στριβω με πολλα περισσοτερα.. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
το Type R του 08 που οδηγησα ΑΠΛΑ δεν οδηγειται με γραμμες χωρις το Esp..πως μπορω να κανω χρονο χωρις γραμμες οταν σε μια στροφη βγαζω μουτρα?
να παιζεις με το τιμονι και το γκαζι για να κρατησεις τη γραμμη σου,ειναι δυσκολο(ακομα προσπαθω να το μαθω καλα) αλλα σαφως πιο αποτελεσματικο...
Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC