-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μικρά αστεία αυτοκίνητα μιας άλλης εποχής...
Δείτε εδώ: http://www.microcarmuseum.comΠολύ καλό το site. Θυμάμαι πολλά από αυτά να κυκλοφορούν στην Ελλάδα...
Όντως πολύ καλό!
Τα αυτοκινητάκια αυτά φτιάχτηκαν για να ικανοποιήσουν την ανάγκη της εποχής για ένα φτηνό μεταφορικό μέσο, σε μια Ευρώπη που ανοικοδομούνταν μετά από το Β' ΠΠ.
Πάντως, είναι αστεία! Και να σκεφτεί κανείς πως πολλά κατασκευάστηκαν από βιομηχανίες που κατα τη διάρκεια του πολέμου έφτιαχναν αεροπλάνα, όπως η Μέσσερσμιτ!Σήμερα είδα κοντά στα Εξάρχεια ένα τρίκυκλο Ρόμπιν!Α! Και μέχρι πέρισυ, υπήρχε κοντά στην Αγία Μαρίνα, στην παραλιακή, ένα Άμφικαρ σε μια μάντρα...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σας είχα πει ότι το ami (και άλλα παλιά υποθέτω) οι μπροστινές πόρτες δεν
Photo της Lancia εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 305#124305 (το αυτοκίνητο πίσω το αναγνωρίζετε ε?)- Μπράβο που έχεις πάντα μαζί σου φωτογραφική μηχανή.
- Πως παρκάρεις έτσι ρεεε...?
1.Η μηχανή του S55 είναι!.. φαίνεται ότι δεν είναι και τέλεια η ποιότητα...με flash κιόλας...
2.Δεν πάρκαρα!! Απλά ήταν η στιγμή που περίμενα τον φίλο μου και ευτυχώς που περίμενα έξω από ένα γκαράζ!
Φαντάζεσαι να είχα κλειστεί απ'έξω και να ήμουν μέσα στο δρόμο?
Δεν θα ξαναέμπαινα στο forum! -
Ο χρήστης No27 έγραψε:
Αντικλεπτικό σε RX- 7 1ης γενιάς.
Το τασάκι βρίσκεται δίπλα στον οδηγό, στα δεξιά. Το οποίο τασάκι βγαίνει και αποκαλύπτεται ένας διακόπτης. Αν τον κάνεις (τώρα πάνω ή κάτω???? θα σας γελάσω) ενεργοποιήται το αντικλεπτικό. Αν πας να εκκινήσεις μετά από 5- 10 μέτρα, κόβει την παροχή βενζίνης και σβήνει.
Τώρα μπορείτε να κλέψετε ένα RX- 7 άφοβα!Να δείς την αποτελεσματικότητα του αντικλεπτικού του Volvo P122 Amazon
mod 1964
ΔΕΝ 'ΠΕΡΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ' βραχυκυκλώνοντας τα καλώδια του διακόπτη !!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ , αλλιώς,
πάπαλα
Το immobilizer των sixties (!!!!!!) ήταν , και είναι άσκηση , για ...δυνατούς
...λύτες . Χωρίς πολύπλοκες , πανάκριβες -τις περισσότερες
φορές - , ευπρόσβλητες σε βλάβες και ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ , προσέφερε προστασία απο την ολική κλοπή (...εκτός απο μεταφορά με φόρτωμα )Αποστόλης.
-
Μια και μιλάμε για αυτοσχέδια αντικλεπτικά, να τι έκανε και συνεχίζει να κάνει κάποιος γνωστός. Μετατρέπει λοιπόν τον μοχλό των ταχυτήτων ώστε να αφαιρείται απο τη θέση του, δηλαδή έχει κάνει τέτοια πατέντα που μπορεί και τον ξεβιδώνει και τον έχει πάντα μαζί του!
-
Παιδία, σήμερα κοίταξα ένα RX-7 πρώτης γενιάς και δεν είδα αυτό το διακοπτάκι που λέτε.
-
To κουμπακι 'Bright' στα Subaru Ιmpreza (και Forester) το οποιο απλα αυξανει τον φωτισμο του οδομετρου και του ρολογιου (!)...
-
Μπραβο στον δημιουργο του θεματος!
Καταπληκτικο!
Ποσα μαθαινεις ιδιως οταν εισαι νεος.. -
Ο χρήστης kilo έγραψε:
...μετατρέπει λοιπόν τον μοχλό των ταχυτήτων ώστε να αφαιρείται απο τη θέση του, δηλαδή έχει κάνει τέτοια πατέντα που μπορεί και τον ξεβιδώνει και τον έχει πάντα μαζί του!...Μήπως δεν έχανε κανένα επεισόδιο του Mr Bean, που έπαιρνε μαζί του το τιμόνι του Mini που οδηγούσε;
-
Περί αντικλεπτικών: Θυμάμαι πολλούς παλιούς που έπαιρναν μαζί τους το ράουλο του ντιστρυμπιτέρ!
Επίσης την εποχή της φτώχειας: Κρυφό διακοπτάκι που έκοβε το ρεύμα από το ντιστρυμπιτέρ και αναβόσβηνε led για δήθεν παρουσία συναγερμού.
Κορυφαίο: μικροφωνάκια στις μπροστινές κολώνες παρίσταναν ανιχνευτές εσωτερικού χώρου πάντα με την παρουσία led στο ταμπλό που αναβόσβησε!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...μετατρέπει λοιπόν τον μοχλό των ταχυτήτων ώστε να αφαιρείται απο τη θέση του, δηλαδή έχει κάνει τέτοια πατέντα που μπορεί και τον ξεβιδώνει και τον έχει πάντα μαζί του!...
Μήπως δεν έχανε κανένα επεισόδιο του Mr Bean, που έπαιρνε μαζί του το τιμόνι του Mini που οδηγούσε;
Δεν υπήρχε Mr. Bean τότε αλλά Benny Hill
-
Παιδία, σήμερα κοίταξα ένα RX-7 πρώτης γενιάς και δεν είδα αυτό το διακοπτάκι που λέτε.
EE, τότε θα το είχε μόνο το RX- 7 του γνωστού μου. Πατέντα προφανώς..
-
Παρά τα αυτοσχέδια συστήματα ασφαλείας, εν τούτοις οι εκάστοτε επιτήδιοι κατόρθωναν και έκλεβαν. Και κάνοντας μιά μικρή αναδρομή ας θυμηθούμε τα αυτοκίνητα που ήταν στις προτιμήσεις των κλεφτρονιών.
Λοιπόν στη δεκαετία του 1970 το αυτοκίνητο που το γονάτησαν στο κλέψιμο ήταν το Ford Escort, και ειδικά τα δίπορτα μοντέλα. Και μιλ.αμε για τα δύο πισωκίνητα μοντέλα. Το να κυκλοφορούσες με escort και μάλιστα φτιαγμένο ήταν πολύ in εκείνα τα χρόνια. Στη δεύτερη θέση του κλεψίματος μετά το Escort ήταν τα Fiat και ειδικά τα μοντέλα 124 και 128. Το 124 έπαιρνε γερό φτιάξιμο με την περιβόϊτη μηχανή της Fiat spider. Το δε 128 ήταν γρήγορο απο μόνο του. Λίγο πείραγμα στη μηχανή του και τα λάστιχά του έβγαζαν φωτιές στην παραλιακή τα βράδυα. Απο εκεί και μετά τα υπόλοιπα μοντέλα που τα έχαναν οι ιδιοκτήτες τους ήταν διάφορες μάρκες. Θα έλεγα ότι στην τρίτη θέση ήταν τα Mercedes, Audi και BMW. Αυτά τα κλέβανε μόνο κατα παραγγελία. Αλλά δεν τα φτιάχνανε γιατί είχαν (και ακόμη έχουν) ακριβά ανταλλακτικά. Κάποια στιγμή βέβαια ήλθαν τα πρώτα συστήματα συναγερμού, και κάπου για ένα μικρό διάστημα τα πράγαμτα ησύχασαν, αλλά μόνο για λίγο, όσο δηλαδή χρειαζόντουσαν για να μάθουν να αφοπλίζουν τους συναγερμούς. Η κατάσταση θα έλεγα ότι περιορίστηκε απο τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν ήταν ποιά κάτι το ακριβό και ο καθένας, ή σχεδόν ο καθένας μπορούσε να το αγοράσει με νόμομες ευκολίες. -
Ο χρήστης kilo έγραψε:
Δεν υπήρχε Mr. Bean τότε αλλά Benny HillΠολύ σωστά!
( Μεγαλώνω και ξεχνάω! ) -
Στο ταμπλό του Ami υπάρχουν κάποια λαμπάκια για κάποιες λειτουργίες...(όχι και πολλά... )
Πίεση λαδιού, αλάρμ, μεγάλα φώτα και φλας
Κάποια φωτίζουν λιγότερο όμως...
Τι ανακάλυψα?Ότι αυτά που φωτίζουν λιγότερο είναι 24V και όχι 12 V όπως θα ήταν το προφανές!!!
Θεώρησα ότι κάποιος ηλεκτρολόγος έχει κάνει το θαύμα του αλλά κάποιοι ξένοι με ενημέρωσαν ότι έτσι τα είχαν βάλει για να μην ζεσταίνονται πολύ
Τώρα γιατί δεν έβαζαν 12V 2W αντί 24V 4W θα μου πείτε εσείς!!!
Τι άλλο θα δούμε!
Λαμπάκια 24V αντί 12V!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μπραβο στον δημιουργο του θεματος!
Καταπληκτικο!
Ποσα μαθαινεις ιδιως οταν εισαι νεος..Ευχαριστω και συνεχιζω:
Skoda Felicia εταιρικο: Το κλιματιστικο αδειαζει νερο (υγροποιημενους υδρατμους) στα ποδια του συνοδηγου!!!
Mitsubishi (Lancer?) φιλου ετους 1978-80 περιπου: Βγαζεις το κλειδι και ο κινητηρας δεν σβηνει!!!
Πιθανο και τα δυο να οφειλονται σε βλαβες/προβληματα των συγκεκριμενων αυτοκινητων και οχι του μοντελου γενικα.
-
Αν πιάσουμε τα αστεία και παράξενα που έχουμε δει λόγο βλαβών θα τραβήξει πολύ το θέμα μας.
Ford Cortina του θείου μου, αποφάσιζε μόνο του πότε θα πάρει μπροστά, εκεί που ήταν παρκαρισμένο Βρρρουμ και να σου έτοιμο. Γι αυτό και δεν του έβαζε ποτέ ταχύτητα όταν το πάρκαρε.. Το γελοίο της υπόθεσης ήταν ότι είχε και κάποιο πρόβλημα τροφοδοσίας και συχνά ενώ ήθελες να βάλεις μπροστά το πρωί δεν ξεκινούσε με τίποτα αν δεν του έριχνες λίγη βενζίνη μέσα στον παπά. -
ΚΡΙΣΤΙΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Δεν ξέρω αν είχαν συγγένεια (δεν έχω δει την ταινία). Να σκεφτείς ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας, το είχε πάρει μεταχειρισμένο και ένας από τους βασικούς λόγους που δεν αποφάσιζε να πάρει αμάξι ο πατέρας μου
-
Το κουμπί ανοίγματος του πορτ μπαγκάζ στο Μazda RX-8. Είναι κάπου χωμένο κάτω και αριστερά από την κολόνα του τιμονιού, δίπλα στο μοχλό για το άνοιγμα του καπό. Στην αρχή νόμιζα πως δεν είχε άλλο διακόπτη εκτός από αυτόν στο τηλεχειριστήριο. Τελικά όταν πήγα να ανοίξω το καπό βρήκα και αυτόν για το πίσω
Η έλλειψη χειρολαβής συνοδηγού στα Fiesta, όπως και τέταρτου 'πεντάλ'. Ναι γλύτωσε πολλά εκ. ευρώ η Ford από αυτή την έλλειψη, αλλά δεν παύει να είναι μειονέκτημα.
Αλλα αυτοκίνητα (Fabia) έχουν χειρολαβή και στον οδηγό! (προφανώς για τους Αγγλους συνοδηγούς) εκεί τους συμφέρει να βάζουν και στις δύο πλευρές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αλλα αυτοκίνητα (Fabia) έχουν χειρολαβή και στον οδηγό! (προφανώς για τους Αγγλους συνοδηγούς) εκεί τους συμφέρει να βάζουν και στις δύο πλευρέςΤο ιδιο και το Peugeot 307 SW. Δεν μπορουσα να καταλαβω τι στην ευχη τη θελανε! Η ερμηνεια για τα δεξιοτιμονα μου φαινεται αρκετα καλη.
Το ωραιο ειναι που βλεπεις καποιους οδηγους με το χερι κρεμασμενο στη χειρολαβη και απορεις...
Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων