-
Οι κινητηες που αναβοσβήνουν όλη την ώρα, το κάνουν αφού ζεσταθούν κάπως, όχι από κρύοι. Και στο φανάρι δεν προλαβαίνει να στραγγίξει το λάδι και να ξεκινήσεις 'στεγνός'. Ως εργοστασιακή λύση είναι και μελετημένη σωστά. Α, και το να συμβεί κάτι τέτοιο σε ένα σύγχρονο κινητήρα δεν είναι τόσο σπάνιο, έχω ακούσει για διάφορα μοντέλα κατά καιρούς. Και αλεξίσφαιρα να είναι, κάποιο θα καίει λίγο λάδι παραπάνω, που πιθανώς θα ενισχύεται και από τις οδηγικές συνήθειες του ιδιοκτήτη (πάτημα κρύο, μικρές διαδρομές, κτλ) οπότε αν φτάσεις στα 20.000 km στεγνός θα σπάσει...
Όσο για τον φίλο με τον σπασμένο κινητήρα, καλό θα ήταν να το δει μηχανικός εμπιστοσύνης και να μην αρκεστεί στη γνώμη του συνεργείου. Είναι πολύ πιθανό να φουσκώνουν τη ζημιά για να πιάσουν μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω. Αν όντως είναι μη επισκευάσιμος ο κινητήρας, θα πρέπει πρώτα να βρεθεί η αιτία και το λογικότερο είναι να πάει για τροπέτο δίλιτρου πολύ φτηνότερα και με όλα τα πλεονεκτήματα που έχει η αναβάθμιση.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Κάπου λες ότι όταν εκκινούσε ακουγόταν ο κινητήρας όπως όταν γυρνάει η μίζα. Έχω ακούσει κινητήρα να γυρνάει χωρίς λάδια και μοιάζει με αυτό που λες: πιστόνια που ανεβοκατεβαίνουν στεγνά και ρυθμικά, να γδέρνονται τα πάντα, ο κινητήρας να τρέμει ολόκληρος από την εσωτερική τριβή.Ανέφερες πολύ λίγα χλμ σε μεγάλο χρονικό διάστημα (20000χλμ σε 3 χρόνια). Σημαίνει ότι θα έκανε συχνές μικρές μετακινήσεις όπου ο κινητήρας θα λειτουργούσε συνέχεια κρύος. Επίσης σημαίνει ότι θα είχε και συχνά περιόδους παρατεταμένης ακινησίας όπου τα λάδια έχουν στραγγίξει τελείως από τα μέταλλα.
Θέλω να πω ότι οι συνθήκες λίπανσης δεν ήταν και οι καλύτερες, ενώ παράλληλα οι απαιτήσεις αυξημένες. Γι αυτό και πάντα λέω ανά 6 μήνες αλλαγή στα -εξακριβωμένα καλής ποιότητος- λάδια-φίλτρο ακόμη κι αν έχεις κάνει 100χλμ. Είναι ο μόνος τρόπος να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο στο ζήτημα της λίπανσης. Πολύ ακριβά τα εργαλεία για να ακολουθούμε συνταγές μάρκετινγκ που απεύχονται να κρατάμε πάνω από 5 χρόνια το ίδιο αυτοκίνητο. Αλλά επειδή ο ασθενής πέθανε δεν έχει νόημα η συμβουλή μου πλεόν.
Και δεν τελείωσα όμως, γιατί μόλις άρχισα...Είδα και το παρακάτω:
Μάλιστα του είπαν ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα έχει εμφανιστεί και σε ακόμα 2-3 αυτοκίνητα στο συγκεκριμένο συνεργείο!!!!
Οπότε...
Αφού πρώτα ψαχτεί σοβαρά με τον εαυτό του και με τις ευθύνες του (που σίγουρα έχει κάποιες):
Έχει αλλάξει ο φίλος σου ποτέ τα λάδια ή ήταν ακόμη με τα μαμίσια;
Όταν τα άλλαξε είχε αλλάξει και το φίλτρο λαδιού;
Πόσον καιρό ήταν με τα ίδια λάδια;
Το πλάκωνε κρύο ή περίμενε να ζεσταθεί πρώτα;Μετά όμως ας ψαχτεί σοβαρά και με το συνεργείο:
Μπορεί να διασταυρώσει εάν το σπάσιμο κινητήρων είναι ιδιαιτερότητα της 116 και όχι του συγκεκριμένου συνεργείου;
Μπορεί να μάθει τί λιπαντικό χρησιμοποιούν στο συνεργείο του;
Μπορεί να βεβαιωθεί ότι δεν γεμίζουν τα μπουκάλια της όποιας μάρκας από βαρέλια 200λτ χωρίς ετικέττα στο πίσω μέρος του συνεργείου;
Που το πάω εδώ άραγε...
Γνωρίζω πολύ καλά τέτοια περίπτωση (με μπουκάλια Castrol που γέμιζε από βαρέλια γεμισμένα με λιπαντικό από τον Χορτιάτη) με κινητήρες Peugeot που έσπαναν σε συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, θορυβήθηκε η LION, στο καπάκι και η Peugeot Γαλλίας, και τελικά τον έκλεισαν. Γ@μησε πολύ κόσμο πάντως αυτό το κάθαρμα. Α, για να μην ακούσω π@π@ριές (από που το ξέρω κλπ), το αμάξι μου από αυτόν το αγόρασα και ευτυχώς με την γνωστή λόξα που έχω με τα λάδια του πήγαινα τα δικά μου και καθόμουν μέσα στο συνεργείο δίπλα στο αμάξι μου για να βλέπω (εννοείται ότι μου έλεγαν να φύγω στην 'αίθουσα των κορόιδων' και εννοείται ότι τους έγραφα εκεί που πρέπει). Αυτή ήταν και η αφορμή που ασχολήθηκα πάρα πολύ με τα θέματα λίπανσης, ξεκινώντας τον προσωπικό μου 'αγώνα ενημέρωσης'.Κανονικά στην Ελλάδα, πριν αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο πρέπει πρώτα να σπουδάζει μηχανικός και μετά να φτιάχνει δικό του πλήρες ατομικό συνεργείο, για να μην έχει ανάγκη καμία υποψήφια κουφάλα να του φτιάχνει το αυτοκίνητο... Τέτοιοι είμαστε, εκεί φτάσαμε.
Ξέρεις πόσες φορές το έχω σκεφτεί αυτό Μίλτο; Και καλά μηχανικός σπούδασα (σε άλλο επίπεδο και άλλη φιλοσοφία βέβαια) αλλά αυτό το ρημάδι το συνεργείο που να το βρω;
Τουλάχιστον μπορώ να απορρίπτω τις χοντροπαπαριές που μου τσαμπουνάνε διάφοροι... Απ το ολότελα... -
Είναι δυνατόν να στεγνώσει ο κινητήρας από λάδι και να μην ανάψει η ενδεικτική λυχνία? Στα 0,5 λίτρα και λιγότερο ανάβει σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
.... αλλά αυτό το ρημάδι το συνεργείο που να το βρω;
ΛΙγη αυτοπεποίθηση χρειάζεται και απόφαση για τα εργαλεία.
Εδώ και μια δεκαετία αποφάσισα τα χρήματα που έδινα στα συνεργεία (και γλύτωνα απο την προσωπική ενασχόληση) να μην τα βάζω στην τσέπη, αλλά κάθε φορά να αγοράζω και το αντίστοιχο εργαλείο. Αν πχ ήταν να πάω στο συνεργείο γιατί μου έλειπε ένας εξολκέας ή ειδικό εργαλείο, προτιμούσα να το αγοράσω απο το να τα δώσω για την εργασία. Ακόμη και να χαλούσα κάτι , ήξερα πως ακριβώς έγινε και προτιμούσα να τα έκανα εγώ παρα ο ανειδίκευτος του συνεργείου.
Μετά απο 3 χρόνια είχα φούλ εξοπλισμό και τώρα μόνον το τετρακόλωνο λείπει.Εννοείται βέβαια ότι και τα πιο αναξιόπιστα 'θεωρητικά' αυτοκίνητα, αποδείχτηκαν ξαφνικά τέρατα αξιοπιστίας.....
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί σε ένα σύγχρονο κινητήρα. Oι κινητήρες ED που αναβοσβήνουν όλη την ώρα είναι θα είναι αξιόπιστοι??** Βλέπω ήδη ότι έχει συμβεί σε 3 αυτοκίνητα**. 3 αυτοκίνητα στους αριθμούς πωλήσεων της 116 είναι σχετικά μεγάλο νούμερο και κακά τα ψέμματα ο μέσος οδηγός 116 δεν είναι από αυτούς που οδηγούν στα κόκκινα όλη την ώρα.meco ξέρεις κι άλλες περιπτώσεις που έχει συμβεί? Αν ναι, δώσε κάνα στοιχείο
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί σε ένα σύγχρονο κινητήρα. Oι κινητήρες ED που αναβοσβήνουν όλη την ώρα είναι θα είναι αξιόπιστοι??** Βλέπω ήδη ότι έχει συμβεί σε 3 αυτοκίνητα**. 3 αυτοκίνητα στους αριθμούς πωλήσεων της 116 είναι σχετικά μεγάλο νούμερο και κακά τα ψέμματα ο μέσος οδηγός 116 δεν είναι από αυτούς που οδηγούν στα κόκκινα όλη την ώρα.
meco ξέρεις κι άλλες περιπτώσεις που έχει συμβεί? Αν ναι, δώσε κάνα στοιχείο
Αναφέρεται στο αρχικό post που ξεκινά το θέμα μας!!!
-
Ο χρήστης evolander έγραψε:
Κανονικά στην Ελλάδα, πριν αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο πρέπει πρώτα να σπουδάζει μηχανικός και μετά να φτιάχνει δικό του πλήρες ατομικό συνεργείο, για να μην έχει ανάγκη καμία υποψήφια κουφάλα να του φτιάχνει το αυτοκίνητο... Τέτοιοι είμαστε, εκεί φτάσαμε.
+1000
Τελικα υπάρχει συνεργείο που μπορούμε πλέον να εμπιστευτούμε???
Yπάρχουν συνεργεία φίλε μου (χωρίς να αντικρούω σε καμία περίπτωση την ποιό πάνω άποψη) αλλά ο ελληνάρας δεν πλρώνει.
Αγοράζει με 40 χιλιάρικα Α4 και κάνει παζάρια ψάχνοντας το φθηνότερο, το βράδυ όμως με τη γκόμενα στα ουίσκια και στη μόστρα είναι χουβαρδάς.
Αυτός είναι ο έλληνας.... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κανονικά στην Ελλάδα, πριν αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο πρέπει πρώτα να σπουδάζει μηχανικός και μετά να φτιάχνει δικό του πλήρες ατομικό συνεργείο, για να μην έχει ανάγκη καμία υποψήφια κουφάλα να του φτιάχνει το αυτοκίνητο... Τέτοιοι είμαστε, εκεί φτάσαμε.
+1000
Τελικα υπάρχει συνεργείο που μπορούμε πλέον να εμπιστευτούμε???
Yπάρχουν συνεργεία φίλε μου (χωρίς να αντικρούω σε καμία περίπτωση την ποιό πάνω άποψη) αλλά ο ελληνάρας δεν πλρώνει.
Αγοράζει με 40 χιλιάρικα Α4 και κάνει παζάρια ψάχνοντας το φθηνότερο, το βράδυ όμως στα ουίσκια και στη μόστρα είναι χουβαρδάς.
Αυτός είναι ο έλληνας....Πες τα βρε Μάκη
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Δεν περίμενα κάτι τέτοιο να συμβεί σε ένα σύγχρονο κινητήρα. Oι κινητήρες ED που αναβοσβήνουν όλη την ώρα είναι θα είναι αξιόπιστοι??** Βλέπω ήδη ότι έχει συμβεί σε 3 αυτοκίνητα**. 3 αυτοκίνητα στους αριθμούς πωλήσεων της 116 είναι σχετικά μεγάλο νούμερο και κακά τα ψέμματα ο μέσος οδηγός 116 δεν είναι από αυτούς που οδηγούν στα κόκκινα όλη την ώρα.
meco ξέρεις κι άλλες περιπτώσεις που έχει συμβεί? Αν ναι, δώσε κάνα στοιχείο
Αναφέρεται στο αρχικό post που ξεκινά το θέμα μας!!!
Α αυτό εννοείς. Αυτό τι ισχυρίστηκε το συγκεκριμένο συνεργείο το οποίο είναι και περιφερειακό και είπε ότι έχει ξανασυμβεί 2-3 φορές στο συγκεκριμένο μόνο συνεργείο. Αν ισχύει αυτό επειδή πρόκειται για νησί που αμφιβάλω αν κυκλοφορούν πάνω από 10-15 bmw 1, τότε το ποσοστό δεν είναι απλά μεγάλο αλλά τρελό. Ομως εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου αν πράγματι είναι αληθές αυτό, γι'αυτό και ρωτάω εσάς αν ξέρετε παρόμοιες περιπτώσεις.
-
Λίγα τα σωστά συνεργεία Μάκη και χάνονται μέσα στο αλαλούμ του χώρου. Δυστυχώς ελάχιστους μπορείς να εμπιστευτείς. Στο Ηράκλειο ακόμα ψάχνω τον πρώτο!!!
Το θέμα μας δεν είναι η όποια τσιγκουνιά. Πιστεύεις ότι τα ακριβά στην πλειοψηφία τους συνεργεία των αντιπροσωπιών κάνουν σωστή δουλειά; Έχω χίλιες τραγελαφικές περιπτώσεις να αφηγηθώ. Πολλές μπορούν να χαρακτηριστούν εγκληματικές αφού το αμάξι αποχώρησε με βλάβη που το καθιστούσε επικίνδυνο να κινηθεί και απλά δεν πήραν χαμπάρι τα τζιμάνια. Αν γίνονταν σωστές διερευνήσεις των τροχαίων ατυχημάτων πιστεύεις ότι δεν θα υπήρχε και μια αξιομνημόνευτη κατηγορία με φταίχτη την λάθος (όχι ελλειπή) συντήρηση του αυτοκινήτου; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Λίγα τα σωστά συνεργεία Μάκη και χάνονται μέσα στο αλαλούμ του χώρου. Δυστυχώς ελάχιστους μπορείς να εμπιστευτείς. Στο Ηράκλειο ακόμα ψάχνω τον πρώτο!!!
Το θέμα μας δεν είναι η όποια τσιγκουνιά. Πιστεύεις ότι τα ακριβά στην πλειοψηφία τους συνεργεία των αντιπροσωπιών κάνουν σωστή δουλειά; Έχω χίλιες τραγελαφικές περιπτώσεις να αφηγηθώ. Πολλές μπορούν να χαρακτηριστούν εγκληματικές αφού το αμάξι αποχώρησε με βλάβη που το καθιστούσε επικίνδυνο να κινηθεί και απλά δεν πήραν χαμπάρι τα τζιμάνια. Αν γίνονταν σωστές διερευνήσεις των τροχαίων ατυχημάτων πιστεύεις ότι δεν θα υπήρχε και μια αξιομνημόνευτη κατηγορία με φταίχτη την λάθος (όχι ελλειπή) συντήρηση του αυτοκινήτου;Οχι αν γινόταν σωστές διερευνήσεις κλπ.
ΑΝ είχαμε το Γερμανικό σύστημα πολύ απλά οι περισσότεροι συνάδελφοί μου,και λυπάμαι που το λεω θα βοσκούσαν μυρμήγκια.
ΑΛΛΑ το Γερμανικό συνεργείο ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ (ασχετα αν πήγε μόνο για....τακάκια)ΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΟΥΝ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.
Εδώ αν ο κάνεις αυτό θα ερθει με την αστυνομια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ το αυτοκινητό του......άσε άμα συνεχίσω δεν τελειώνουμε.
Καταλαβαίνεις λοιπόν τη χαώδη διαφορά μας σε σχέση με μας που και ο τελευταίος άσχετος ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Απ την άλλη και ο μέσος πελάτης μη νομίζεις ότι είναι καλύτερος.
Δεν παριστάνω τον θεό ή τον αλάνθαστο αλλά προσπαθώ τα μέγιστα να είμαι όσο το δυνατόν ποιό κοντά στις ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ του κατασκευαστή κι όχι του ξερόλα νεοέλληνα πελάτη.
Οπου τις ελάχιστες φορές έγινε η στραβή είτε από δικό μου λάθος είτε από αστοχία υλικού ο πελάτης δεν επιβαρύνθηκε ούτε ένα σεντ.Ακου 2 φάσεις της ίδιας ΗΜΕΡΑΣ την περασμενη βδομαδα.
Α.Τηλ υποψήφιος πελάτης.Επαθα αντλία λαδιού σε Α4 μοντ 2005 μπορεις να μου την αλλάξεις την έχω παραγγηλει?
-Βεβαιως,φερτο αυριο το πρωι και το μεσημερι θα ειναι έτοιμο,αλλά.....πριν φερτο να το δω μήπως δεν φταίει η αντλία,δεν είναι συνήθες φαινόμενο.
-Οχι οχι η αντλία είναι (ο ξερόλας),αααα για να ξέρω πόσο θα μου πάρεις?
-200 ευρά θέλω τεχνικά
-αστο αστο μου το κάνουν με 70
-ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ NO PROBLEM.....Το αυτοκίνητό του θα είναι μονίμως ρημάδι όμως,εγώ απ την άλλη δε θα φτύσω αίμα για να κάνει ο νεόπλουτος με τις δικές μου πλάτες το μάγκα το βράδυ στην γκόμενα.
Το ΚΛΕΙΝΩ και πάω σκουπιδιάρης για 1000 ευρώ το μήνα ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ κι αυτουνου του καριόλη την πολυτέλεια δεν του την κάνω με τρεις δεκάρες (Ο ΕΞΥΤΕΛΙΣΜΟΣ του μηχανικου του σπουδαγμενου του οργανωμενου κλπ).Β.Golf IV αλλάξανε ιμάντα χρονισμού και από τοτε το καπάκι βαλβίδων που ειναι ενσωματωμενοι οι εκεντροφοροι χάνει λάδια.
Προφανώς δεν ξέρανε τι τους γίνετε και ξεβιδώσανε τα εκεντροφόρια .....
Ο πελάτης απ την άλλη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΡΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ γιατι εκει που το πήγε τον ειπανε 40 ευρώ για αλλάγη ιμάντα και ήξερε οτι αν το πήγαινε σε κάποιον εξειδικευμένο θα πλήρωνε όχι κάτω από 120.Πόσο θέλεις να το κάνεις?
-ΣΚΙΣΙΜΟ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΡΑΟποιος λυπάται το καρφί χάνει και το πέταλο κουτοπόνηρε έλληνα.
Εγώ δεν είμαι ο μαλάκας που αγοράζω ειδικά εργαλεία,cd rom κλπ για να σου κάνω με ασφάλεια το αμάξι κι ουτε μπορείς να συγκρίνεις υπηρεσίες με έναν τυχάρπαστο ανοργάνωτο που στην τελική και 10 ευρώ να πάρει για αλλάγη ιμάντα πάλι πολλά του είναι.
Αυτός είναι και ενας λόγος που η παραγωγή στην ελλάδα γενικώς είναι υπό εξαφάνιση.
Πιστεύεις ότι τα ακριβά στην πλειοψηφία τους συνεργεία των αντιπροσωπιών κάνουν σωστή δουλειά
Οχι φυσικά ούτε αναφέρομαι στα εξουσιοδοτημένα.
Το οτι διαθέτουν σύγχρονη κτιριακή υποδομή δε σημαίνει ότι αυτόματα ειναι σε θέση να κάνουν και αυτοκίνητα.
Απ την άλλη όταν ένας μηχανικός πληρώνετε με 780 ευρώ!!!!! το μήνα συν παντρμενος συν παιδια κλπ για ποιό λόγο να σου κάνει το αμάξι με ευσυνειδησία και γιατί να σπάσει το κεφάλι του να κάθετε τα βράδυα να διαβάζει για νέες τεχνικές κλπ?Συνεργεία υπάρχουν και φυσικά δε μιλάω σε προσωπικό επίπεδο,ψάξε να τα βρεις....λίγα αλλά υπάρχουν
-
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=280923
Λέτε να ταιριάζει τίποτα?
Πόσο ελπίδα έχεις άραγε αν πας σε ενα ελληνικό συνεργείο με αρκετή περιπτωσιολογία από τα forums? -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Γνωρίζω πολύ καλά τέτοια περίπτωση (με μπουκάλια Castrol που γέμιζε από βαρέλια γεμισμένα με λιπαντικό από τον Χορτιάτη) με κινητήρες Peugeot που έσπαναν σε συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, θορυβήθηκε η LION, στο καπάκι και η Peugeot Γαλλίας, και τελικά τον έκλεισαν. Γ@μησε πολύ κόσμο πάντως αυτό το κάθαρμα.
Xε χε χε,τώρα τα μαθαίνετε εσείς αυτά εε?
Η ουσία ξέρεις ποιά είναι Μίλτο?
Οτι αυτοί κάνουν λεφτά και ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΝ,όλα τ'αλλα είναι λόγια του αέρα,στην ελλάδα είμαστε. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Οχι αν γινόταν σωστές διερευνήσεις κλπ.......
..............................Συνεργεία υπάρχουν και φυσικά δε μιλάω σε προσωπικό επίπεδο,ψάξε να τα βρεις....λίγα αλλά υπάρχουν
Σωστά τα λες και εγώ τα γνωρίζω γιατί είμαι κοντά στο χώρο. Οι ερωτήσεις ήταν κυρίως ακαδημαϊκές!!!
Εγώ που δεν δίνω λόγω σε κανένα πελάτη και δεν απαραίτητη για την επιβίωση μου η εξέλιξη μου δεν σταματώ να διαβάζω, να κάθομαι τακτικά στα θρανία στο γνωστικό φυσικά αντικείμενο που έχει σχέση με τη δουλειά μου και στον στόλο των οχημάτων και εηγείων μέσων που διαθέτουμε ή παραλαμβάνουμε. Η κατάσταση πραγματικά στα συνεργεία εξουσιοδοτημένα ή όχι είναι απλά χαοτική!!!
Συγνώμη για το -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Λίγα τα σωστά συνεργεία Μάκη και χάνονται μέσα στο αλαλούμ του χώρου. Δυστυχώς ελάχιστους μπορείς να εμπιστευτείς. Στο Ηράκλειο ακόμα ψάχνω τον πρώτο!!!
Το θέμα μας δεν είναι η όποια τσιγκουνιά. Πιστεύεις ότι τα ακριβά στην πλειοψηφία τους συνεργεία των αντιπροσωπιών κάνουν σωστή δουλειά; Έχω χίλιες τραγελαφικές περιπτώσεις να αφηγηθώ. Πολλές μπορούν να χαρακτηριστούν εγκληματικές αφού το αμάξι αποχώρησε με βλάβη που το καθιστούσε επικίνδυνο να κινηθεί και απλά δεν πήραν χαμπάρι τα τζιμάνια. Αν γίνονταν σωστές διερευνήσεις των τροχαίων ατυχημάτων πιστεύεις ότι δεν θα υπήρχε και μια αξιομνημόνευτη κατηγορία με φταίχτη την λάθος (όχι ελλειπή) συντήρηση του αυτοκινήτου;Οχι αν γινόταν σωστές διερευνήσεις κλπ.
ΑΝ είχαμε το Γερμανικό σύστημα πολύ απλά οι περισσότεροι συνάδελφοί μου,και λυπάμαι που το λεω θα βοσκούσαν μυρμήγκια.
ΑΛΛΑ το Γερμανικό συνεργείο ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ (ασχετα αν πήγε μόνο για....τακάκια)ΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΟΥΝ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ.
Εδώ αν ο κάνεις αυτό θα ερθει με την αστυνομια να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΝΟΜΙΜΩΣ το αυτοκινητό του......άσε άμα συνεχίσω δεν τελειώνουμε.
Καταλαβαίνεις λοιπόν τη χαώδη διαφορά μας σε σχέση με μας που και ο τελευταίος άσχετος ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Απ την άλλη και ο μέσος πελάτης μη νομίζεις ότι είναι καλύτερος.
Δεν παριστάνω τον θεό ή τον αλάνθαστο αλλά προσπαθώ τα μέγιστα να είμαι όσο το δυνατόν ποιό κοντά στις ΑΠΑΙΤΉΣΕΙΣ του κατασκευαστή κι όχι του ξερόλα νεοέλληνα πελάτη.
Οπου τις ελάχιστες φορές έγινε η στραβή είτε από δικό μου λάθος είτε από αστοχία υλικού ο πελάτης δεν επιβαρύνθηκε ούτε ένα σεντ.Ακου 2 φάσεις της ίδιας ΗΜΕΡΑΣ την περασμενη βδομαδα.
Α.Τηλ υποψήφιος πελάτης.Επαθα αντλία λαδιού σε Α4 μοντ 2005 μπορεις να μου την αλλάξεις την έχω παραγγηλει?
-Βεβαιως,φερτο αυριο το πρωι και το μεσημερι θα ειναι έτοιμο,αλλά.....πριν φερτο να το δω μήπως δεν φταίει η αντλία,δεν είναι συνήθες φαινόμενο.
-Οχι οχι η αντλία είναι (ο ξερόλας),αααα για να ξέρω πόσο θα μου πάρεις?
-200 ευρά θέλω τεχνικά
-αστο αστο μου το κάνουν με 70
-ΝΑ ΤΟ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ NO PROBLEM.....Το αυτοκίνητό του θα είναι μονίμως ρημάδι όμως,εγώ απ την άλλη δε θα φτύσω αίμα για να κάνει ο νεόπλουτος με τις δικές μου πλάτες το μάγκα το βράδυ στην γκόμενα.
Το ΚΛΕΙΝΩ και πάω σκουπιδιάρης για 1000 ευρώ το μήνα ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ κι αυτουνου του καριόλη την πολυτέλεια δεν του την κάνω με τρεις δεκάρες (Ο ΕΞΥΤΕΛΙΣΜΟΣ του μηχανικου του σπουδαγμενου του οργανωμενου κλπ).Β.Golf IV αλλάξανε ιμάντα χρονισμού και από τοτε το καπάκι βαλβίδων που ειναι ενσωματωμενοι οι εκεντροφοροι χάνει λάδια.
Προφανώς δεν ξέρανε τι τους γίνετε και ξεβιδώσανε τα εκεντροφόρια .....
Ο πελάτης απ την άλλη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΙΡΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ γιατι εκει που το πήγε τον ειπανε 40 ευρώ για αλλάγη ιμάντα και ήξερε οτι αν το πήγαινε σε κάποιον εξειδικευμένο θα πλήρωνε όχι κάτω από 120.Πόσο θέλεις να το κάνεις?
-ΣΚΙΣΙΜΟ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΡΑΟποιος λυπάται το καρφί χάνει και το πέταλο κουτοπόνηρε έλληνα.
Εγώ δεν είμαι ο μ@λ@κ@ς που αγοράζω ειδικά εργαλεία,cd rom κλπ για να σου κάνω με ασφάλεια το αμάξι κι ουτε μπορείς να συγκρίνεις υπηρεσίες με έναν τυχάρπαστο ανοργάνωτο που στην τελική και 10 ευρώ να πάρει για αλλάγη ιμάντα πάλι πολλά του είναι.
Αυτός είναι και ενας λόγος που η παραγωγή στην ελλάδα γενικώς είναι υπό εξαφάνιση.
Πιστεύεις ότι τα ακριβά στην πλειοψηφία τους συνεργεία των αντιπροσωπιών κάνουν σωστή δουλειά
Οχι φυσικά ούτε αναφέρομαι στα εξουσιοδοτημένα.
Το οτι διαθέτουν σύγχρονη κτιριακή υποδομή δε σημαίνει ότι αυτόματα ειναι σε θέση να κάνουν και αυτοκίνητα.
Απ την άλλη όταν ένας μηχανικός πληρώνετε με 780 ευρώ!!!!! το μήνα συν παντρμενος συν παιδια κλπ για ποιό λόγο να σου κάνει το αμάξι με ευσυνειδησία και γιατί να σπάσει το κεφάλι του να κάθετε τα βράδυα να διαβάζει για νέες τεχνικές κλπ?Συνεργεία υπάρχουν και φυσικά δε μιλάω σε προσωπικό επίπεδο,ψάξε να τα βρεις....λίγα αλλά υπάρχουν
Ε οχι, κοιτα που συμφωνουμε!!!
Το κακο στην Αθηνα ομως ειναι οτι υπαρχουν αρκετες αντιπρ. που βαρανε στα αυτια, φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι σου κανουν και καλη δουλεια. Και σαν εργαζομενος εχω δει απο μεσα τα συνεργεια, που εχουν 1-2 μηχανικους καλους (υποτιθεται) και 5-6 πιτσιρικακια για να την βγαζουν στην φτηνια, τα οποια δεν εχουν ιδεα, ουτε και προλαβαινουν να αποκτησουν βεβαια γνωση καθως οι συνθηκες δεν ειναι και οτι καλητερο, και αλλαζουν δουλεια! Τα εχω δει και σαν πελατης.....παρακαλουσα να βγω απο την εγγυηση για να μην πηγαινω σε επισημο συνεργειο!!!!
-
ευχαριστώ παιδιά για τις μέχρι τώρα απαντήσεις. Θα έχουμε σύντομα (μάλλον αύριο) περισσότερες λεπτομέρειες για το τι ακριβώς έσπασε. Τις επόμενες μέρες ο φίλος θα βγάλει και κάποιες φωτογραφίες να τις ανεβάσουμε εδώ, σε περίπτωση βέβαια που το πρόβλημα μπορεί να φανεί στην φωτογραφία. Επίσης θα υπάρξει επικοινωνία με τα κεντρικά της bmw για να διαπιστωθεί κατά πόσο είναι πιθανόν η ζημιά να καλυφθεί από την bmw. Θεωρώ ότι μια σοβαρή εταιρία με το πρεστίζ της bmw θα την καλύψει τελικά την ζημιά, από την στιγμή που είναι μια βλάβη πέρα από κάθε λογική. Αν δεν γίνει αυτό θα φτάσει μέχρι την Bmw Γερμανίας αν χρειαστεί. Υπάρχει όμως μια αισιοδοξία ότι δεν θα χρειαστεί να φτάσει ως εκεί.
-
Παιδιά γεια σας, είμαι ο ΠΑΘΩΝ... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, καθώς και για τα σχόλια σας, καυστικά μεν, καλοπροαίρετα δε... Τα λιγοστά δεδομένα έχουν ως εξής:
- δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αλλά δεν είμαι και καθυστερημένος. Οδηγώ 20 χρόνια αυτο & μοτο
- Λάδια είχε ο κινητήρας, και δεν έκανε κανέναν περίεργο θόρυβο, όπως σαν γδάρσιμο, χτύπημα κτλ. Απλά ακουγόταν έντονη αρυθμία, και δεν είχε σωστό ρελαντί.
- Το αυτοκίνητο έχει λίγα χλμ (ούτε 20χ) λόγω του ότι οδηγάω πολύ την μηχανή. Άρα δεν οδηγάω και πολύ μέσα στην πόλη με μικροσταματήματα κτλ, όπως αναρωτιέται εύστοχα στην αρχή ένας φίλος. Όμως σχετικά με αυτό που λέει ο ίδιος πάλι, το αυτοκίνητο έχει μείνει πάνω από 10 φορές σε ακινησία 1-2 εβδομάδων.
- λάδια άλλαξα στα 4.000 χλμ γιατί αδυνατούσα να δεχθώ ότι η πρώτη αλλαγή θα είναι στα 20!, και στα 10χ χλμ έκανα σερβις (και λάδια και πάλι) στον ΣΠΑΝΟ λόγω του ότι είχε ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που ξεπεράστηκε με update
- Μετά από πολλά τηλέφωνα το πόρισμα είναι ότι ο κινητήρας αποχρονίστηκε, και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια. Ο κινητήρας θέλει λέει ΠΕΤΑΜΑ
- Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αφήνει ελπίδες αισιοδοξίας ότι κάτι μπορεί να γίνει (με την BMW Hellas).
Αυτα τα ολίγα προς το παρόν
Μίλτος
Υ.Γ. Φίλε ratanplan, τι εννοείς δίνω 6κ και βάζω τροπετάκι δίλιτρο, φρένα, αναρτήσεις;;; Που γίνεται αυτό;;; Σε ερώτηση που έκανα για το αν μπορώ να βάλω τον δίλιτρο κινητήρα του 120 π.χ. μου είπε ότι εκτός από πολλές άλλες απαιτήσεις (αλλαγή σασμάν κτλ) θα πρέπει να το πάω στο τελωνείο/ελληνικό και να μείνει εκεί για 1 μήνα και να πληρώσω νέα τέλη ταξινόμησης, σαν να φέρνω αμάξι από ΕU. -
Ο χρήστης miltoshellas έγραψε:
- Μετά από πολλά τηλέφωνα το πόρισμα είναι ότι ο κινητήρας αποχρονίστηκε, και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια. Ο κινητήρας θέλει λέει ΠΕΤΑΜΑ
Αυτο δεν μοιαζει με την ζημια που ειναι στο λινκ του cpp ?
-
Αν είναι (όπως φαίνεται) το ίδιο με το λινκ, η τοποθέτηση VANOS σε κινητήρες interference είναι ηλιθιότητα. Κινδυνεύεις από μια βλάβη να καταστρέψεις τον κινητήρα.
Αλλά τι να πεις, εδώ οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν τον ιμάντα χρονισμού για να οδηγεί την αντλία νερού σε κινητήρες interference. Αν χαλάσει η αντλία και ζορίσει τον ιμάντα, κόβονται μερικά δόντια και είναι πολύ πιθανό να καταστραφεί ο κινητήρας.
-
Ο χρήστης miltoshellas έγραψε:
Παιδιά γεια σας, είμαι ο ΠΑΘΩΝ... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, καθώς και για τα σχόλια σας, καυστικά μεν, καλοπροαίρετα δε...Περαστικά φίλε Μίλτο. Εύχομαι το θέμα σου να ξεπεραστεί όσο το δυνατόν πιο ανέξοδα και γρήγορα γίνεται.
Θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω αν όντως το έχουν παρουσιάσει και άλλα αυτοκίνητα σειράς 1 αυτό ή απλά έτσι στο πέταξαν για εφέ από το συνεργείο.
έσπασε κινητήρας σε bmw 116!!!!!