Παιδιά γεια σας, είμαι ο ΠΑΘΩΝ... ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, καθώς και για τα σχόλια σας, καυστικά μεν, καλοπροαίρετα δε... Τα λιγοστά δεδομένα έχουν ως εξής:
- δεν έχω ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις, αλλά δεν είμαι και καθυστερημένος. Οδηγώ 20 χρόνια αυτο & μοτο
- Λάδια είχε ο κινητήρας, και δεν έκανε κανέναν περίεργο θόρυβο, όπως σαν γδάρσιμο, χτύπημα κτλ. Απλά ακουγόταν έντονη αρυθμία, και δεν είχε σωστό ρελαντί.
- Το αυτοκίνητο έχει λίγα χλμ (ούτε 20χ) λόγω του ότι οδηγάω πολύ την μηχανή. Άρα δεν οδηγάω και πολύ μέσα στην πόλη με μικροσταματήματα κτλ, όπως αναρωτιέται εύστοχα στην αρχή ένας φίλος. Όμως σχετικά με αυτό που λέει ο ίδιος πάλι, το αυτοκίνητο έχει μείνει πάνω από 10 φορές σε ακινησία 1-2 εβδομάδων.
- λάδια άλλαξα στα 4.000 χλμ γιατί αδυνατούσα να δεχθώ ότι η πρώτη αλλαγή θα είναι στα 20!, και στα 10χ χλμ έκανα σερβις (και λάδια και πάλι) στον ΣΠΑΝΟ λόγω του ότι είχε ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που ξεπεράστηκε με update
- Μετά από πολλά τηλέφωνα το πόρισμα είναι ότι ο κινητήρας αποχρονίστηκε, και χτύπησαν οι βαλβίδες στα πιστόνια. Ο κινητήρας θέλει λέει ΠΕΤΑΜΑ
- Ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτημένου συνεργείου αφήνει ελπίδες αισιοδοξίας ότι κάτι μπορεί να γίνει (με την BMW Hellas).
Αυτα τα ολίγα προς το παρόν
Μίλτος
Υ.Γ. Φίλε ratanplan, τι εννοείς δίνω 6κ και βάζω τροπετάκι δίλιτρο, φρένα, αναρτήσεις;;; Που γίνεται αυτό;;; Σε ερώτηση που έκανα για το αν μπορώ να βάλω τον δίλιτρο κινητήρα του 120 π.χ. μου είπε ότι εκτός από πολλές άλλες απαιτήσεις (αλλαγή σασμάν κτλ) θα πρέπει να το πάω στο τελωνείο/ελληνικό και να μείνει εκεί για 1 μήνα και να πληρώσω νέα τέλη ταξινόμησης, σαν να φέρνω αμάξι από ΕU.