-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ίσως για την ποιότητα κατασκευής, την ηχομόνωση, την ποιότητα κύλισης, τη μεταπώληση, τα αραιότερα διαστήματα service, την αξιοπιστία, ακόμα και την αντοχή στο χρόνο.
Με πιθανή εξαίρεση τα συνχότερα σέρβις δεν είμαι σίγουρος αν στα υπόλοιπα όντως υπερτερεί η 911 ή έστω αν υπάρχει σημαντική διαφορά. Μπορεί φυσικά να κάνω και λάθος. Για έναν απλό οδηγό πάντως το GT-R είναι σαφέστατα πιο ασφαλές από οποιαδήποτε 911.
Καλά μου φαίνεται ότι τα έχουμε ισοπεδώσει όλα ε?!!
Τουλάχιστον για την ποιότητα ειδικά οι Ιάπωνες να μην κουνιούνται πολύ!!
Κλίστε μια πόρτα από ένα οποιοδήποτε Japon και κλίστε την πόρτα από ένα ταπεινό γκολφακι!! Παρατηρήστε και καλά τους μεντεσέδες, πως κράτιουνται οι πόρτες στο πλαίσιο….το καπό έχει αμορτισέρ για το άνοιγμα ή έχει ακόμα την τυπική βέργα συγκράτησης?Το μονό που θα καταφέρουν να κάνουν είναι μπουν στη μύτη των μηχανολόγων της PORSCHE και να κατεβάσουν από τα ράφια τους ότι τεχνολογία έχουν και να στείλουν τον ανταγωνισμό 20 χρονιά πίσω…………..όπως είχε κάνει η 959…
Α! και κάτι άσχετο…ναι μεν το μοτέρ της 911 είναι σε λάθος μέρος αλλά…………έχει
πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρος από όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα!!(λόγω στροφάλου του Boxer) -
To πώς κλείνει η πόρτα τι ακριβώς δείχνει;
-
ntanis για την αξιοπιστια τι εχεις να πεις??????
-
an φτανουμε στο σημειο να συγκρινουμε απλες πορσε δικινητες ακομα και ες
με το ντατσουν τοτε μου φαινεται οτι καποιος δεν εχει οδηγησει ποτε του πορσε...οι απλες πορσε ειναι μετρια κατ εμε αυτοκινητα και ναι εχω μπει και εχω οδηγησει...
δε βρισκω απολυτως τιποτα καλυτερο σε μια απλη βασικη πορσε σε σχεση με μια π.χ μ3.....απλα ειναι το κολλημα της μαρκας
η τουρμπο ομως ειναι state of the art και καταφερνει να εξισοροπησει σχεδον το συνολο των μειονεκτηματων της πισωκιντηριας 911............
εδω κρινουμε και συζηταμε την αποδοση των 2 αυτοκινητων και τα πικροχολα σχολια της πορσε παρολο που την εχει ξεφτυλισει σε ολα τα συγκριτικα τεστ περιοδικων στο κοσμο το ντατσουνι....ποιο αμαξι παει απο το σημειο Α στο Β ταχυτερα και ποιο σου προσφερει περισσοτερη συγκινηση και οχι πιο θα ειναι πι κοντα στη πορτα του γκιουζελ...για τετοιοες συζητησεις ας απευθυνθειτε στο κοσμοπολιταν και την εσπρεσσο να σας κανει ερευνα αγορας.
και σορυ αλλα με τα δεδομενα της ελλαδας και τα 2 αμαξια ειναι καρα υπερβολη....
τη δουλιτσα σου τι κανεις και με μια μ3 σενταν και μενουν ρεστα και για ενα r500............. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To πώς κλείνει η πόρτα τι ακριβώς δείχνει;Το να κλίνεις στο ένα την πόρτα…είναι σαν κλίνεις ντενεκέ από τυρί..
και το άλλο σαν χρηματοκιβώτιο..
Τώρα τη σημαίνει αυτό…ποιότητα λεπτομέρεια …αντοχή στον χρόνο και καλύτερη ασφάλεια..!!! -
A καλά, οκ.
-
Προτείνω να καταργήσουμε και το EuroNCAP και να κάνουμε το τεστ της πόρτας.
Ανάλογα με τον ήχο που κάνει όταν κλείνει θα βάζουμε για βαθμό χρημοτοκιβωτιάκια με άριστα τα 5. -
Ο χρήστης elio55 έγραψε:
ntanis για την αξιοπιστια τι εχεις να πεις??????Για την αξιοπιστία οι Ιάπωνες ήταν πάντοτε καλύτεροι από τους Γερμανούς!!
Αλλά σύμφωνα με την TUV to carrera είναι από τα ποιο αξιόπιστα αν όχι το ποιο αξιόπιστο στο πλανήτη από ηλικία 10 ετών και πάνω !! -
Ο χρήστης ntanis911 έγραψε:
το καπό έχει αμορτισέρ για το άνοιγμα ή έχει ακόμα την τυπική βέργα συγκράτησης?Και οι 'Ιάπωνες' μπορούν να σου απαντήσουν πως αφού δε χρειάζεται να ανοίγει συχνά γιατί να έχει το έξτρα βάρος των αμορτισέρ.
Ρε, μη ρίχνετε πάλι το επίπεδο.
-
Οι καημένοι οι Ιαπωνες.. ουτε εναν σωστό μεντεσε δεν ξερουν να φτιαξουν
-
Eγω δεν καταλαβαινω τουτο. Πως γινεται στην Αμερικη να πωλειται 68.000 δολλαρια(50.000 ΕΥΡΟ) το GTR και εδω θα κανει απο 120.000 και πανω? Πως γινεται το S2000 να κοστιζει 25.000 ευρο και εδω 50.000 ευρο?
Τελικα μηπως ρε εχουμε μπερδευτει? Μηπως εμεις ειμαστε οι πλουσιοι και οι Αμερικανοι μπατηρακια?
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
Eγω δεν καταλαβαινω τουτο. Πως γινεται στην Αμερικη να πωλειται 68.000 δολλαρια(50.000 ΕΥΡΟ) το GTR και εδω θα κανει απο 120.000 και πανω? Πως γινεται το S2000 να κοστιζει 25.000 ευρο και εδω 50.000 ευρο?Τελικα μηπως ρε εχουμε μπερδευτει? Μηπως εμεις ειμαστε οι πλουσιοι και οι Αμερικανοι μπατηρακια?
Εκεί έχουν σωστό ανταγωνισμό, εδώ σκατά έχουμε...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ίσως για την ποιότητα κατασκευής, την ηχομόνωση, την ποιότητα κύλισης, τη μεταπώληση, τα αραιότερα διαστήματα service, την αξιοπιστία, ακόμα και την αντοχή στο χρόνο.
Με πιθανή εξαίρεση τα συνχότερα σέρβις δεν είμαι σίγουρος αν στα υπόλοιπα όντως υπερτερεί η 911 ή έστω αν υπάρχει σημαντική διαφορά. Μπορεί φυσικά να κάνω και λάθος. Για έναν απλό οδηγό πάντως το GT-R είναι σαφέστατα πιο ασφαλές από οποιαδήποτε 911.
Ούτε εγώ είμαι σίγουρος για αυτό και έγραψα 'ίσως'. Φυσικά και το GTR είναι περισσότερο ασφαλές για το μέσο οδηγό σε σχέση με μία 911.
Βασικά συμφωνώ και εγώ με τον Ike. Εν πάσει περιπτώσει αναμένουμε ένα πολύ λεπτομερές συγκριτικό που θα έδειχνε πιο έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής, κύλισης και ηχομόνωση.
Για αντοχή? δεν νομίζω ότι η Νισσάν ήταν ποτέ επιλήψιμη σε αυτό.Μεταπώληση : meco αν έχεις δώσει τα διπλά λεφτά για ένα ιδίων επιδόσεων υπεραυτοκίνητο, όποιο και νά 'ναι, ότι μεταπώληση και να έχει, δεν πρόκειται ποτέ να πατσίσεις το φτηνότερο. Αν ανοίξεις την Χρυσή ευκαιρία θα δεις πολλά Πόρσε, Μαζεράτι και Φερράρι του κουτιού να 'σφάζονται' για να τα ξεφορτωθούν οι ιδιοκτήτες τους.
Service? Noμίζω ότι οι πιθανοί ιδιοκτήτες τους αδιαφορούν παντελώς για το αν η συχνότητά τους είναι π.χ. ανά 7.500 ή 10.000 χλμ. Αντίθετα ενδιαφέρονται καίρια για το πουλ μουρ που μπορούν να κερδίσουν από το απόκτημά τους. Εκεί υπερτερεί το GT-R ? το βλέπω ολίγον χλωμό αν λάβεις υπόψη ότι τα άτομα που θα θέλει να εντυπωσιάσει ο κ. Mισέλ Πουλμούρ ίσως (δυστυχώς) γνωρίζουν τα Νισσάν κυρίως από τον μανάβη της λαικής και το λογιστή τους. Άσε που και η πιο φθηνή 911 παίζει να είναι ακριβότερή του.
Ναι είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι καλύπτονται οδηγικά από κάτι πιο απλό.Μα συγκρίνεις τώρα την αξιοπιστία των micra/almera με το GTR. Καμία σχέση.
Αν χάνεις τόσα όσα λες από μια porsche φαντάσου πόσα θα χάσεις από το nissan.
Nαι με τη διαφορά ότι ακόμα και σε αυτό το topic έχει γραφτεί ότι to GTR χρειάζεται κάθε 1000χλμ να πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο service για να γίνονται ρυθμίσεις (κινητήρα/ανάρτηση/μετάδοση). Δωρεάν φυσικά, αλλά αυτό δείχνει πόσο ειδικό είναι το αυτοκίνητο και σε πόσους λίγους απευθύνεται. Φτάνει λίγο πριν το σημείο να χαρακτηριστεί αγωνιστικό. Οπότε σύμφωνα με τo παραπάνω δε μου κάνει και τόσο εντύπωση που γράφει καλύτερους χρόνους από όλα σχεδόν τα supercars και την 911 turbo/gt2/3/4 πώς τις λένε.
Στα αρνητικά του Nissan προσθέστε ακόμα ότι κάποιοι από αυτούς που είχαν την τύχη να το οδηγήσουν έγραψαν αργότερα για έλλειψη συμμετοχικότητας και αίσθησης. Σιγά τα ωά θα μου πείτε, όμως δεν μπορεί κάποιους τους νοιάζει η αίσθηση (αφού υπάρχουν άτομα που προτιμούν π.χ. mazda 6 1.8 από octavia 1.8Tsi... )Δεν με θεωρώ υποστηρικτή ούτε της Nissan ούτε της Porsche. Απλά αναφέρω μερικά στοιχεία.
-
Αφού είδα ότι μπήκε στο συγκριτικό GTR-911 το περιβόητο 'κλείσιμο της πόρτας', αυτό ήταν!
Τά'χω δει όλα...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Αφού είδα ότι μπήκε στο συγκριτικό GTR-911 το περιβόητο 'κλείσιμο της πόρτας', αυτό ήταν!Τά'χω δει όλα...
Δεν τα εχεις δει ολα ακομα...
Ακολουθει συγκριτικο τεστ αφης - ζουλιγματος ταμπλω... -
Προς meco αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο
Noμίζω ότι στην περίπτωση του Νισσάν, αλλά και άλλων είμαστε μπροστά στο εξής φαινόμενο. Κάποιες εταιρείες μεγάλης γκάμας έχουν διευρύνει, ή προσπαθούν να διευρύνουν περαιτέρω την γκάμα τους και αναπόφευκτα μπαίνουν στα 'πόδια΄των μικρών παραδοσιακών supercars. Π.χ αυτό έχει κάνει εδώ και δεκαετίες η Chevrolet με το Corvette ή Ford με το GT40 . Πρόσφατα όμως το πράγμα παίρνει διαστάσεις π.χ. με τα Dodge Viper, Nissan 300Z, GT-R,Honda NS-X, Mazda RX-7/8 αλλά και Audi με τα TT και R8. Σε σχετικά πρόσφατο περιοδικό διάβασα συγκριτικό για την Cayman και το μεγάλο ΤΤ. Αυτά τα πράγματα πριν από 20 ακούγονταν σαν ανέκδοτο.
Πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο οι μεγάλοι θα ωθήσουν τους παραδοσιακούς μικρούς σε ακόμη πιο εξεζητημένες λύσεις (είτε τεχνολογικές είτε marketing του στυλ special edition, omologation, lemans series κλπ) για να παραμείνουν στην κορυφή και να έχουν μάλιστα κάποια 'ορατή' διαφορά από αυτούς. Ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος και το έργο είναι μόνιμα to be continued.
Eν κατακλείδι, χαιρετίζω το GT-R ως επίτευγμα και τεχνολογία, φοβάμαι όμως ότι θα το φάει ολίγον η έλλειψη πουλμούρ της μάρκας ιδίως σε κολλημένες (ίσως και δίκαια) αγορές όπως Ιταλία/Γερμανία ή συμπλεγματικές όπως **η Α.Μ. η Ελλάδα **που δεν παράγει τίποτα αλλά της περισσεύει αρχοντοβλαχιά για όλους.ΜΦΧ
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
... ή συμπλεγματικές όπως **η Α.Μ. η Ελλάδα **που δεν παράγει τίποτα αλλά της περισσεύει αρχοντοβλαχιά για όλους.ΜΦΧ
Λιγο ...
Εχω βαρεθει να ακουω παρομοιες αποψεις. Πολυ μιζερια ρε παιδι μου.
Υπαρχουν και χειροτερες (θεωρητικα) οικονομιες απο την Ελληνικη, που βασιζονται κυριως σε εισαγωγες. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προς meco αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο
Noμίζω ότι στην περίπτωση του Νισσάν, αλλά και άλλων είμαστε μπροστά στο εξής φαινόμενο. Κάποιες εταιρείες μεγάλης γκάμας έχουν διευρύνει, ή προσπαθούν να διευρύνουν περαιτέρω την γκάμα τους και αναπόφευκτα μπαίνουν στα 'πόδια΄των μικρών παραδοσιακών supercars. Π.χ αυτό έχει κάνει εδώ και δεκαετίες η Chevrolet με το Corvette ή Ford με το GT40 . Πρόσφατα όμως το πράγμα παίρνει διαστάσεις π.χ. με τα Dodge Viper, Nissan 300Z, GT-R,Honda NS-X, Mazda RX-7/8 αλλά και Audi με τα TT και R8. Σε σχετικά πρόσφατο περιοδικό διάβασα συγκριτικό για την Cayman και το μεγάλο ΤΤ. Αυτά τα πράγματα πριν από 20 ακούγονταν σαν ανέκδοτο.
Πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο οι μεγάλοι θα ωθήσουν τους παραδοσιακούς μικρούς σε ακόμη πιο εξεζητημένες λύσεις (είτε τεχνολογικές είτε marketing του στυλ special edition, omologation, lemans series κλπ) για να παραμείνουν στην κορυφή και να έχουν μάλιστα κάποια 'ορατή' διαφορά από αυτούς. Ο ανταγωνισμός είναι ανελέητος και το έργο είναι μόνιμα to be continued.
Eν κατακλείδι, χαιρετίζω το GT-R ως επίτευγμα και τεχνολογία, φοβάμαι όμως ότι θα το φάει ολίγον η έλλειψη πουλμούρ της μάρκας ιδίως σε κολλημένες (ίσως και δίκαια) αγορές όπως Ιταλία/Γερμανία ή συμπλεγματικές όπως **η Α.Μ. η Ελλάδα **που δεν παράγει τίποτα αλλά της περισσεύει αρχοντοβλαχιά για όλους.
ΜΦΧΗ Nissan κατασκευάζει skyline(s) με supercar προσανατολισμό εδώ και πολλά χρόνια. Το NSX είναι επίσης 15 χρονών. Το viper είναι επίσης 15 χρονών και για τη corvette δεν το συζητάμε.
Δε με ενοχλούν οι προσπάθειες για supercar των μεγάλων κατασκευαστών και όπως και εσύ έτσι και εγώ τις χαιρετίζω... Δεν είναι κακό από την άλλη να επισημαίνουμε κάποια κακώς κείμενα.
Θέλω να επισημάνω για ακόμα μία φορά ότι δεν θέλω να θεωρηθώ και δεν είμαι υπερασπιστής της Porsche ή της Nissan. -
Βασικά ούτε και εγώ είμαι οπαδός της μιας ή της άλλης εταιρείας. Μάλιστα πάντα λέω ότι ούτε οπαδός κάποιας 'σχολής' είμαι.
Όμως, η μαύρη αλήθεια είναι ότι, ο μέσος υποψήφιος αγοραστής αυτών των υπεραυτοκινήτων ενδιαφέρεται (έως καίγεται) για τη 'μούρη' αυτών των προιόντων.
Γι αυτό και τα σχόλιο ότι είμαστε συμπλεγματικοί. Μήπως διαθέτουμε καλά θεμελιωμένη αυτοκινητιστική παιδεία?, ή ντόπια παραγωγή?
Ναι saxon_747, υπάρχουν και χειρότεροι από εμάς.Πάντως για να επανέλθω στο GT-R και το φαινόμενο που αυτό εκπροσωπεί, αναμένω πως θα απαντήσουν οι λοιποί μεγάλοι Ευρωπαίοι/Ιάπωνες και όχι μόνο η κάθε Πόρσε.Απορώ επίσης με τις Honda/Toyota, που ενώ έχουν χρήμα και αγωνιστική εμπειρία ,δεν έχουν μόνιμη παρουσία στο χώρο.
Παρενθετικά ερωτώ μήπως επειδή στη μάσκα γράφει GT-R, βρισκόμαστε ενώπιον της γέννησης ενός νέου upmarket brand? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στα αρνητικά του Nissan προσθέστε ακόμα ότι κάποιοι από αυτούς που είχαν την τύχη να το οδηγήσουν έγραψαν αργότερα για έλλειψη συμμετοχικότητας και αίσθησης. Σιγά τα ωά θα μου πείτε, όμως δεν μπορεί κάποιους τους νοιάζει η αίσθηση (αφού υπάρχουν άτομα που προτιμούν π.χ. mazda 6 1.8 από octavia 1.8Tsi... )
- Aίσθηση οτι κάνει ορισμένα πράγματα μόνο του ναι. Αλλά σε σχέση με τις 911 Turbo και GT3, όχι με ένα Yaris.
- Φυσικά και θα προτιμούσα το 6 από το Octavia, ειδικά αφού πωλούνται σε παραπλήσια τιμή. Το GT-R είναι πολύ πολύ φθηνότερο όμως.
Nissan GT-R