-
Καλησπέρα,
Νέα μέτρηση, ίδια αποτελέσματα, σταθεροποιείται μάλλον η μέση κατανάλωση....
Χλμ: 622
Λίτρα: 36
Μ.Ο: 5,79 l/100km
B.C Data: 5,9 l/100km // Avg. speed: 56 km/h
Driving style: Normal
Route: Πόλη (50%) - Autobahn (30%) - Επαρχιακός (20%)Aυτά....σε diesel υπ'όψην
-
πολλα ειναι!
με τη καταναλωση αυτη, θα κανεις αποσβεση της διαφορας της τιμης του βενζινοκινητου σε 7 χρονια.
ασυμφορο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πολλα ειναι!με τη καταναλωση αυτη, θα κανεις αποσβεση της διαφορας της τιμης του βενζινοκινητου σε 7 χρονια.
ασυμφορο.
Πώς το υπολόγισες αυτό βρε μπαγάσα??
-
καντο και συ, μπορεις!
-
καλά το έκανε. 6,7 βγαίνει για την ακρίβεια γιατί έχει και μία λακούβα στο δρόμο
-
Εγώ προσπαθώ ακόμα να δώ αν οι Ευρωπαϊκές βενζίνες καίγονται λιγότερο γρήγορα από τις Ελληνικές...Έχω την αίσθηση πάντως οτι κάτι τέτοιο ισχύει
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ προσπαθώ ακόμα να δώ αν οι Ευρωπαϊκές βενζίνες καίγονται λιγότερο γρήγορα από τις Ελληνικές...Έχω την αίσθηση πάντως οτι κάτι τέτοιο ισχύειΜπά, μάλλον οι Ευρωπαϊκές βενζίνες (& πετρέλαια για μένα ) είναι πιό 'ειλικρινής' στο μέτρημά τους (20λ στην αντλία = 20λ στο αμάξι)
Γι'αυτό και τα πιό πολλά χλμ και πιό μικρές οι καταναλώσεις.....
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Εγώ προσπαθώ ακόμα να δώ αν οι Ευρωπαϊκές βενζίνες καίγονται λιγότερο γρήγορα από τις Ελληνικές...Έχω την αίσθηση πάντως οτι κάτι τέτοιο ισχύει
Μπά, μάλλον οι Ευρωπαϊκές βενζίνες (& πετρέλαια για μένα ) είναι πιό 'ειλικρινής' στο μέτρημά τους (20λ στην αντλία = 20λ στο αμάξι)
Γι'αυτό και τα πιό πολλά χλμ και πιό μικρές οι καταναλώσεις.....
στην ελλαδα οι αντλιες ειναι σαν τις πουτ@νες.
παντα δινουν λιγοτερα απ οσα σου παιρνουν!
και στο τελος τα παιρνει ενας νταβατζης. -
τότε γιατί πάμε όλοι στις πουτάνες....
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
στην ελλαδα οι αντλιες ειναι σαν τις πουτ@νες.
παντα δινουν λιγοτερα απ οσα σου παιρνουν!
και στο τελος τα παιρνει ενας νταβατζης.Καλό!!!
-
Το κρύο επέστρεψε κ αυτό φαίνεται και στη μεγαλύτερη κατανάλωση σε σταθερές ταχύτητες εκτός πόλης εννοείται όπου το ST είναι 0.5 λτ/100 χλμ πιο αδηφάγο.
Κυρίως όμως επέστρεψε η ρουτίνα της καθημερινής κίνησης στην πόλη που, ας είναι καλά ο αμποτιλιάριστος περιφερειακός, χαμηλώνει τη μέση κατανάλωση της 1ης 2ας σε ένα μέσο όρο 8.7 με 9.0 λτ/100 χλμ. Ξεχνιούνται τα 7.5άρια του καλοκαιριού.
Στη σαββατιάτικη βόλτα με 50 χλμ στριψίδια κόφτες και ιστορίες (Αξιούπολη - Σκρα - Αρχάγγελος) και κανονική εκτός πόλης μετακίνηση η μέση κατανάλωση για 350 χλμ ήταν 8.2 λτ/100 χλμ.
Γενικά είμαι στα 8.63 λτ/100 χλμ ήτοι 10.12 χλμ ανά ευρώ βενζίνης που πληρώνω και 112.9 χλμ χρήσης/ημέρα. Επίσης, η μέση τιμή της βενζίνης (95άρα σχεδόν πάντα) από αρχές Γενάρη που πήρα το αμάξι είναι 1.144 Ε/lt. Έκαψα 2475 λίτρα αμόλυβδη κ πλήρωσα 2831 ευρά.
-
Εγώ με σχεδόν 19.000 χλμ στο κοντέρ, το ΒC δείχνει 10,2 l/100km με το 85% εντός αστικής ζώνης! Και δεν το πίνω το αυτοκίνητο! Πως βγάζετε ρε παιδιά τέτοιες καταναλώσεις τύπου 7,5 και 6,5 δε μπορώ να το καταλάβω!
Βέβαια δεν πήρα OPC για να κάνω οικονομία....όσο κάψει...πιο χαλαρά δε μπορώ να το οδηγήσω! -
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Πως βγάζετε ρε παιδιά τέτοιες καταναλώσεις τύπου 7,5 και 6,5 δε μπορώ να το καταλάβω!Exουμε λιγα κυβικα, ροπες χαμηλα, οικονομικο...κιβωτιο και ελαφρυ ποδι...
Παρεπιπτοντως:
Fiat Punto 1242cc
Aποκλειστικα εντος πολης: 8,1l/100Km, με καπως νευρικη οδηγηση. (Συμφωνα με το TC)
-
σήμερα που φούλαρα το Wagon R, 8,5λιτ/100 κυρίως μέσα στην πόλη και λίγο περιαστικά
-
Ο χρήστης Corsa OPC έγραψε:
Εγώ με σχεδόν 19.000 χλμ στο κοντέρ, το ΒC δείχνει 10,2 l/100km με το 85% εντός αστικής ζώνης! Και δεν το πίνω το αυτοκίνητο! Πως βγάζετε ρε παιδιά τέτοιες καταναλώσεις τύπου 7,5 και 6,5 δε μπορώ να το καταλάβω!
Βέβαια δεν πήρα OPC για να κάνω οικονομία....όσο κάψει...πιο χαλαρά δε μπορώ να το οδηγήσω!Λοιπόν... Πέραν των όσων αναφέρθηκαν πιο πάνω (ελαφρύ αμάξι + ροπάτος κινητήρας - ατμοσφαιρικός! + μακριές σχέσεις) θα προσθέσω και το εξής:
Εκμετάλλευση της φόρας του αυτοκινήτου! Βασικότατο! Προσωπικά χρησιμοποιώ συνέχεια τον κινητήρα σαν φρένο, μιας και κίνηση χωρίς γκάζι + σχέση στο κιβώτιο = μηδέν κατανάλωση και κινούμε για κάποια διαστήματα εκμεταλλευόμενος τη βενζίνη που έχω ήδη κάψει (αδράνεια το λένε). Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι και η μικρότερη καταπόνηση των φρένων... Πχ, αν δω ένα φανάρι κόκκινο μπροστά μου, αφήνω το γκάζι και επιβραδύνω σιγά σιγά, κατεβάζοντας και ταχύτητες... Δεν αφήνω το γκάζι μόνο για να πατήσω φρένο! Στις κατηφόρες κίνηση με σχέση στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι! Στις στροφές αφήνω το γκάζι λίγο νωρίτερα και κατεβάζω σχέση, αντί να πατήσω φρένο (όχι πάντα... ). Ιδίως στους δρόμους που κάνω κάθε μέρα και ξέρω με πόσα θα πάρω κάθε στροφή και που θα σταματήσω ή θα επιβραδύνω, πατάω ελάχιστο φρένο. Όλα αυτά βέβαια με την προύπόθεση να μην γίνεσαι κινούμενο εμπόδιο!
Κάτι ακόμα που βοηθάει στην μικρότερη κατανάλωση (και στη διασκέδαση) είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις με τέρμα το γκάζι (μειώνονται οι απώλειες ροής στους αυλούς => μειώνεται η κατανάλωση). Τώρα τελευταία πετυχαίνω όλο και πιο συχνά νούμερα κοντά στο 7 χωρίς σε καμμία περίπτωση να πάω αργά! Απλά προτιμώ να πηγαίνω με 100-110 στον κεντρικό (η Ε.Ο. Θεσ/νίκης - Κιλκίς με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση ο Θεός να την κάνει ΕΟ, αλλά τέσπα...) που παλαιότερα πήγαινα με 120-130 και στις στροφές να του δίνω να καταλάβει!
Α! και στην εθνική η σταθερή ταχύτητα είναι όλα τα λεφτά για την κατανάλωση! Με σταθερά 130 και πάντα το AC ανοιχτό καίω 7lt/100χμ... Ανεξαρτήτως φορτίου! Επίσης στην ΕΟ το AC βοηθάει στην επίτευξη καλύτερης κατανάλωσης, γιατί δεν αλλοιώνεται η αεροδυναμική από τα ανοιχτά παράθυρα.
Με 206 1,6 110ps...
-
Επίσης, με το φρενάρισμα του κινητήρα καταναλώνεται και λιγότερο ρεύμα στα φώτα των φρένων, άρα έχουμε ακόμα μικρότερη κατανάλωση.
Διαφωνώ με το ατμοσφαιριλίκι, νομίζω ότι στο economy mode driving οι λάιτ τουρμποκινητήρες μπορούν να πετύχουν καλύτερες καταναλώσεις, λόγω μακρύτερων σχέσεων.
-
Πριν πάρω τετρακούνα διάβαζα τα περί αυξημένης κατανάλωσης και έλεγα είναι υπερβολικοί θα υπάρχει τρόπος να πάω πιο οικονομικά.
Έχω πάθει πλάκα!!
Το Α4 με τα τρία διαφορικά μόλις αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι μουλαρώνει και πρέπει να είσαι συνέχεια στο γκάζι για να χαϊδεύεις.
Αυτό που κάνω πρακτική πλέον έιναι εκεί που παλιά φρεναρα πριν τις στροφες πλέον αφήνω γκάζι και δεν φρενάρω
είμαι σταθερά 13+ -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι και η μικρότερη καταπόνηση των φρένων... Πχ, αν δω ένα φανάρι κόκκινο μπροστά μου, αφήνω το γκάζι και επιβραδύνω σιγά σιγά, κατεβάζοντας και ταχύτητες... Δεν αφήνω το γκάζι μόνο για να πατήσω φρένο! Στις κατηφόρες κίνηση με σχέση στο κιβώτιο και χωρίς γκάζι! Στις στροφές αφήνω το γκάζι λίγο νωρίτερα και κατεβάζω σχέση, αντί να πατήσω φρένο (όχι πάντα... ). Ιδίως στους δρόμους που κάνω κάθε μέρα και ξέρω με πόσα θα πάρω κάθε στροφή και που θα σταματήσω ή θα επιβραδύνω, πατάω ελάχιστο φρένο. Όλα αυτά βέβαια με την προύπόθεση να μην γίνεσαι κινούμενο εμπόδιο!
Αυτά που λες είναι σωστά και τα έκανα κ εγώ κάποτε. Καλό θα είναι να αναφέρεις και το εξής, μιας και το ξέρεις μάλλον, απλά σου ξέφυγε. Με το κατέβασμα ταχυτήτων αντί για φρένο, γλιτώνεις την καταπόνηση των φρένων, όμως καταπονείς πολύ τον συμπλέκτη σου. Όμως τα τελευταία χρόνια πλέον κατεβαίνω με σχέση, αλλά αν είναι να κόψω ταχύτητα, τότε τσιμπάω το φρένο και αφού ελαττώσω, τότε χαμηλώνω τη σχέση στο κιβώτιο. Αυτό θα πρότεινα και στα παιδιά για να μην φάνε το συμπλέκτη. Έτσι καταπονείς ομοιόμορφα και ελάχιστα τακάκια και συμπλέκτη.
Το να κατεβαίνεις με σχέση είναι πολύ καλό, μιας και έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου αν χρειαστεί. Βέβαια αυτή η σχέση δε θα πρέπει να είναι πολύ υψηλή αν πηγαίνεις με 80, πχ 5η, 6η, μιας και τότε είναι σαν να έχεις νεκρό και δε θα αντιδράσει σωστά το αυτοκίνητο σε περίπτωση που χρειαστεί να πατήσεις γκάζι.
(Το 2ο πρόσωπο προς το τέλος αναφέρεται προς τον καθέναν. Σχήμα λόγου.) -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κάτι ακόμα που βοηθάει στην μικρότερη κατανάλωση (και στη διασκέδαση) είναι οι γρήγορες επιταχύνσεις με τέρμα το γκάζι (μειώνονται οι απώλειες ροής στους αυλούς => μειώνεται η κατανάλωση).
εισαι σιγουρος οτι το ηλεκτρογκαζο αφηνει παντα τη πεταλουδα να ανοιξει εντελως στο πληρες γκαζι?
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επίσης, με το φρενάρισμα του κινητήρα καταναλώνεται και λιγότερο ρεύμα στα φώτα των φρένων, άρα έχουμε ακόμα μικρότερη κατανάλωση.Είσαι θεός, ήλιος καλοκαιρινός!
Διαφωνώ με το ατμοσφαιριλίκι, νομίζω ότι στο economy mode driving οι λάιτ τουρμποκινητήρες μπορούν να πετύχουν καλύτερες καταναλώσεις, λόγω μακρύτερων σχέσεων.
Σε economy mode ναι, άμα πατήσεις λίιιιιιιιιγο παραπάνω το γκάζι όμως τι γίνεται;;;;
εισαι σιγουρος οτι το ηλεκτρογκαζο αφηνει παντα τη πεταλουδα να ανοιξει εντελως στο πληρες γκαζι?
Αυτό είναι η μόνιμη απορία μου... Βέβαια, μπορεί (και έχω την εντύπωση απ΄ότι έχω διαβάσει ότι το κάνει) να το ανοίγει τελείως ακόμα και σε μικρότερα πατήματα του πεντάλ (πχ στο 80% ή 90%)...
Μία άλλη απορία που έχω είναι το αν αυτό ισχύει στον άμεσο ψεκασμό ή στο τούρμπο...
Έρευνα Κατανάλωσης