-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Αλλα το δημοσιο ουτος η αλλλως πετά εκατομυρια εδώ και χρόνια στο τρυπιο πηγαδι της ΟΑ, ας ειναι αυτα τα τελευταια να τελειωνουμε.
Δεν είναι έτσι όπως τα λες.Η Ο.Α πληρώνει το ΙΚΑ-ανεξάρτητα αν έχουν 4 χρόνια να καταβάλλουν εισφορές-πληρώνει ΦΠΑ-το ίδιο-πληρώνει στο Βενιζέλος.Και οι εργαζόμενοι που παίρνουν κάποια λεφτά,πληρώνουν φόρο εισοδήματος.
Και είμαι περίεργος αν δεν βρεθεί επενδυτής για την Πάνθεον-ΟΑ να δω τι θα την κάνει...Επίσης είμαι περίεργος πόσο θα πληρώσει ο επενδυτής-αν βρεθεί-για το σήμα τα slots και τα α/φη.Ιδίως τα Airbus A340 είναι καινούρια.Θα τα πάρει για ένα κομμάτι ψωμί να μας κάνει και χάρη;
Η ΟΑ δεν πληρωνει τιποτα απο ολα αυτα.Ειναι οι λεγομενες εμμεσες ενισχυσεις που ζητα η ΕΕ να επιστραφουν.
Το πτητικο εργο και την τεχνικη βαση μην την φοβασαι , θα τα πουλησουν ανετα και θα παρουν και λεφτα.
-
Οι έμμεσες ενισχύσεις είναι δάνεια και επιδοτήσεις. Οχι τα χρέη προς ΙΚΑ κλπ.
-
Οι έμμεσες ενισχύσεις ήταν διαφορετικά πράγματα.Η Ο.Α πρέπει να πληρώνει το ΙΚΑ,σπατόσημα κλπ,αλλά δεν τα καταβάλλει και τα πρόστιμα που έχει φάει είναι πολύ μεγάλα.
Δεν αναφερομαι στην τεχνική βάση.Η Ο.Α θα πουληθεί ως Ολυμπιακές αερογραμμές,Ολυμπιακή υπηρεσίες.Και το πτητικό έργο είναι στην πρώτη.Οι Ο.Α έχουν τα α/φη.
-
Το θεμα ειναι να τελειώνουμε με την ΟΑ ,διότι ακολουθουν και αλλα μπουρδελα .......βλεπε ΟΣΕ.
Αντι ο Αλογοσκουφης να βρει λυσης με τα ρημαδια της ΔΕΚΟ σκεφτεται πως θα βαλει φορο για να ταιζει κουτσα αλογα.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
διότι ακολουθουν και αλλα μπουρδελα .......βλεπε ΟΣΕ.Για τον ΟΣΕ,απ'όσα ακούς να πιστεύεις μόνο το 3%.
-
Πότε θα καταλάβουμε ότι, μεγάλες επιχειρήσεις από τον ιδιωτικό τομέα, δεν υφίστανται, ΧΩΡΙΣ την συνδρομή του Κράτους?
Ποιός ιδιώτης και κολοκύθια τούμπανα? Κάποιος που θα αναλάβει την Νέα ΟΑ, με ενέσεις και διευκολύνσεις από το Κράτος. Απλά πράγματα. -
Το να αγοράζει το κράτος υπηρεσίες για κοινωνική πολιτική απο ιδιώτες ειναι τελειως διαφορετικό πραγμα απο το να συντηρεί βαριά ζημιογονες εταιρείες για τον ίδιο σκοπό.
Το πρωτο ειναι δεκτό απο όλους, το δευτερο απλα προκλητικό.
-
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι το Κράτος συντηρεί τέτοιους Οργανισμούς, αλλά τα κέρδη πάνε στον ιδιώτη.
-
Οι εργαζόμενοι που χτυπιούνται και διαμαρτύρονται, ειδικά όσοι είναι στην ηλικία των 20κάτι με 30κάτι, πόσα χρόνια εργάζονται στην ΟΑ;
Δεν γνώριζαν όταν πήγαν στην εταιρία, πως τα τελευταία 10+ χρόνια η ΟΑ λειτουργεί οριακά; Δεν γνώριζαν το ενδεχόμενο αυτή να κλείσει; Καλό είναι να μην δείχνουν τόσο αφελείς.
Εσείς θα πηγαίνατε π.χ. τώρα να προσληφθείτε σε εταιρεία που έχει προβλήματα και είναι ένα βήμα πριν το λουκέτο (βλέπε Λαναράς, Ραδιο Κορασίδη παλιότερα κτλ); Μετά αν γίνει η στραβή, ποιος θα σας φταίει; Οι λάθος επιλογές σας ή όλοι οι γύρω πλην του εαυτού σας;
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι το Κράτος συντηρεί τέτοιους Οργανισμούς, αλλά τα κέρδη πάνε στον ιδιώτη.Το κράτος αγοράζει υπηρεσίες που επιθυμει, με συγκεκριμένα standar που θετει και μπορει να απαιτηση.
Αν δεν του αρεσει ο Α παει στον Β.
Οταν όμως κανει τον επιχειρηματία τα αποτελέσματα ειναι γνωστά, ΟΑ, ΟΣΕ, ΔΕΗ ΠΥΡΚΑΛ,ΕΒΟ, ΕΘΕΛ........
-
Το κράτος συντηρεί την vodafone δηλαδή?
-
Την VF, γενικώς? Οι τηλεπικοινωνίες, στην Ελλάδα, έχουν, ακόμα, δυναμική. Τα συμβόλαια όμως με Φορείς του Δημοσίου είναι από τους στόχους πωλήσεων πλέον. Π.χ. το Σύζευξις ή άλλα παρόμοια έργα Επικοινωνιών.
Θέλετε και άλλα παραδείγματα 'ιδιωτικών' επιχειρήσεων?
Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Χαλυβουργική (παλιότερα), Σκαλιστήρης, ΙΝΤΡΑΚΟΜ, κλπ κλπ
Το συμβόλαιο της Microsoft με το Ελληνικό Δημόσιο το ξέρετε?Μην το πάμε και στο εξωτερικό. Θεωρείτε π.χ. ότι η οποιαδήποτε Boeing θα άντεχε χωρίς τα Συμβόλαια του Αμερικανικού ή άλλου Κράτους?
-
Μια χαρά θα άντεχε η Boeing και χωρίς τα συμβόλαια του Αμερικανικού κράτους, απλώς θα είχε κάνει ανάλογα λιγότερες επενδύσεις και θα ήταν σαφώς μικρότερη. Το να έχει μια ιδιωτική εταιρία πελάτη το -όποιο- κράτος δεν σημαίνει πως το κράτος 'συντηρεί' την εταιρία , τουλάχιστον όχι με την έννοια που αντιλαμβάνομαι εγώ πως το λες.
Στο κάτω κάτω καλύτερα να 'συντηρεί' το κράτος ιδιωτικές εταιρίες που λειτουργούν στα πλαίσια υγειούς ανταγωνισμού παρά να ρίχνει χρήματα σε μία καταβόθρα βολεύονταςι ένα μικρό μέρος πολιτών και παρέχοντας άθλιες και ενίοτε επικύνδηνες υπηρεσίες.
-
Δλδ για να καταλάβω το σκεπτικό σου.....προτεινεις οτι με οποια ιδιωτική επιχειρηση το κρατος συναλλασεται θα μπορουσε ή πρέπει να είναι ΔΕΚΟ??
-
Λέω ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, όσο τα παρουσιάζετε.
Οχι, κάθε εταιρεία δεν πρέπει να είναι ΔΕΚΟ. Αλλά η λύση, όταν παρουσιάζεται πρόβλημα, δεν είναι ο 'ιδιώτης' (μόδα μετά την Θάτσερ) που θα λύσει τα προβλήματα μόνος του, επειδή είναι καλός στο να παράγει κέρδη και ξέρει την δουλειά του!
Η πηγή των προβλημάτων βρίσκεται στην αλλαγή διάρθρωσης των οικονομιών. Και την αγιοποίηση της ιδιωτικοποίησης, σαν μια διαδικασία που θα σταματήσει να δημιουργεί κόστος για το 'Κράτος'. Πράγμα που δεν ισχύει σε αυτού του μεγέθους επιχειρήσεις (αν η Boeing ήταν μικρότερη ΙΚΕ, θα υπήρχε κάποια άλλη στην θέση της).
Οι επιχειρήσεις θέλουν να μεγενθύνονται διαρκώς.
Η αγορά δεν μπορεί να δώσει άλλα έσοδα. Και αυτό είναι το πρόβλημα. Μέχρι να βρεθεί μια νέα ισορροπία.Κατά τα άλλα, η ΟΑ θα ιδιωτικοποιηθεί (όπως και επί Ωνάση), ο ιδιώτης θα ξεκινήσει, και όταν τα προβληματα γίνουν πάλι πολλά, θα την ξαναδώσει στο Κράτος. Όπως η Φάνι Μέι ένα πράμα!
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Οταν όμως κανει τον επιχειρηματία τα αποτελέσματα ειναι γνωστά, ΟΑ, ΟΣΕ, ΔΕΗ ΠΥΡΚΑΛ,ΕΒΟ, ΕΘΕΛ........
Επειδή αναφέρθηκες σε ΟΣΕ,ΕΘΕΛ,ΟΑ.
Τα ΚΤΕΛ που είναι ιδιωτικά,δεν έχουν τη συμπαράσταση του κράτους;Και αν δεν καταλαβαίνεις πώς την έχουν,θα σου πω.Με το οδικό δίκτυο που φτιάχνει το κράτος και χρησιμοποιούν τα ΚΤΕΛ.Στον ΟΣΕ έφτιαξαν σιδηροδρομικό δίκτυο;Μόνος του ο ΟΣΕ το φτιάχνει,και με κάποιους πόρους της Ε.Ε.Και φυσικά για τα δάνεια ευθύνεται ο ΟΣΕ,και τα αναγράφει και στο Παθητικό του.Αθήνα-Καλαμάτα μέσω Τριπόλεως,έκανε ο ΟΣΕ 6 ώρες και τα ΚΤΕΛ 4 ώρες με διόδια ψίχουλα που επιβαρύνουν το εισιτήριο.Πάει ο ΟΣΕ,εκσυγχρονίζει το δίκτυο,είναι έτοιμο το Κόρινθος-Τρίπολη,αλλά τραίνο ο ΟΣΕ δε βάζει.Για να μη χάσουν τα ΚΤΕΛ.Φτιάχνει ο ΟΣΕ νέο σταθμό στην Κόρινθο και το ιδιωτικό αστικό ΚΤΕΛ δεν πάει να εξυπηρετήσει τους επιβάτες του ΟΣΕ...
Όσον αφορά την ΕΘΕΛ,ήτα κάποτε ιδιωτική.Μέχρι τις αρχές του 1980,και κρατικοποιήθηκαν επειδή δεν μπορούσαν να επιβιώσουν.Ή μήπως οι ταξιτζίδες που είναι ιδιώτες δεν έχουν την συμπαράσταση του κράτους;Ή μήπως φορολογούνται για όσα κερδίζουν.Με τεκμαρτό 14.000€ περίπου φορολογούνται.Και το δίκτυο ο ΟΣΕ δεν το εκσυγχρονίζει με δικά του συνεργεία,αλλά με ιδιωτικές κατασκευαστικές.Και επειδή πρέπει να φάνε όλες,δεν το παίρνει μια να τελειώνει,αλλά το μοιράζει σε πολλές.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Κατά τα άλλα, η ΟΑ θα ιδιωτικοποιηθεί (όπως και επί Ωνάση), ο ιδιώτης θα ξεκινήσει, και όταν τα προβληματα γίνουν πάλι πολλά, θα την ξαναδώσει στο Κράτος. Όπως η Φάνι Μέι ένα πράμα!
Όπως επέστρεψε στο κράτος τα ναυπηγεία Ελευσίνας ο Περατικός...
-
Η Φανι Μει ΔΕΝ ηταν ιδιωτικη εταιρεια όπως την παρουσίασαν στην Ελλαδα τα καναλια και οι εφημεριδες.
Ηταν 'αασφαλιστικο αποθεματικο' να το πω ετσι, με την εγγυηση του κρατους, το οτι το κρατος ανελαβε την υποχρεωση του ηταν δεδομενο εξ αρχής δεν ηταν καινουργιο.
Τετοια μοντελα στην Ευρωπη δεν υπάρχουν.
Για την ΟΑ, οσο η αεροπορικη αγορά έχει κερδη και θα έχει πάντα, θα υπάρχει ενας τουλαχιστον ένας επιχειρηματίας που θα δραστηριοποιειται, και ο οποιος δεν πρεπει να ειναι ,τουλαχιστον ,το Ελληνικο κράτος.-
-
Για την τουριστική Ελλάδα ένας επιχειρηματίας ΠΡΕΠΕΙ να είναι το Ελληνικό Κράτος.
edit
Φυσικά και είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. 'Ιδιωτικές' επιχειρήσεις που, ουσιαστικά, είναι Κρατικές. Για να σώζονται τα προσχήματα.Εμείς αντί να απαιτούμε σωστή διαχείριση και λύση των προβλημάτων, ζητάμε να κλείσουν οι επιχειρήσεις.
Πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Για την τουριστική Ελλάδα ένας επιχειρηματίας ΠΡΕΠΕΙ να είναι το Ελληνικό Κράτος.ΟΚ, καταλήξαμε οτι διαφωνουμε ριζικά.
Αντε καλημέρα....παω να φαώ μια ζεστη κοτόσουπα τώρα, λογο της ημέρας (φθινώπορο γαρ)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ