-
μωρε ποιός τα εμπιστεύεται αυτά, λεω τι έχω ακούσει... Τώρα αν εγώ θα έπρεπε να επιλέξω
σίγουρα θα την έξαχνα πολυ και το ποιο πιθανό εώς σίγουρο να εμπιστεύομουνα λύσεις απο
διακεκριμένους βελτιωτές...τύπου MTM , REVO ktl... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o boulekos πάντως απ'οτι ξέρω έχει κατι κιτακια για το 1.8 τσι 160 του λεον..αλλα και
αυτο ειναι με παράλληλο εγκεφαλάκι στην OBD. Το καλό με αυτο είναι -το βάζεις- το βγάζεις
όποτε θές χώρις πολλά ήχνη...να μου επιτρεψεις πειραγματα 'τυπου' Μπουλεκου να μη τα θεωρω βελτιωσεις...
οταν οι μεγαλοι οικοι του εξωτερικου δεν εχουν βρει λυση, τα υπολοιπα ειναι lotto.
+00
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Aπό προσωπική άποψη πάντως ΔΕΝ νομίζω ότι ο 120άρης είναι όσο καλός θα έπρεπε για αυτό το αμάξωμα.Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα στη Γερμανία φέτος το καλοκαίρι τόσο στις autobanh όσο και στο επαρχιακό δίκτυο πιστεύω ότι έχω σχηματίσει μια αρκετά καλή άποψη.
Το αμάξι ταξιδεύει αρκετά καλά, επιταχύνει αρκετά καλά, γενικά κινείται αρκετά καλά με τα 120 άλογα ΑΛΛΑ, όχι τόσο που να σε εντυπωσιάζει.Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=15&t=31644&st=0&sk=t&sd=a&start=285' target='_blank
(προς το τέλος)πολύ καλή η περιγραφή, αυτο που θα ήθελα να σε ρωτήσω είναι αν θυμάσε πως συμπεριφερόταν
το αυτοκίνητο στις ανωφέριες. Υπολογιζωντας το βαρος του αυτοκινήτου μπορεις να πείς οτι τράβαγε θετικά ή σχετικά κόλωνε στις ανηφοριές ζητώντας κατέβασμα. Το λέω αυτο γιατι δεν θα μπορούσα
να αντέξω ενα αυτοκίνητο αυτού του μήκους πλάτους να μου κάνει τέτοια..
Εχω το πουντακι το 1.4 16v το οποιο το κακόμοιρο ενώ η τελική του είναι κοντα στα 185 (εγω εχω δει παραπάνω απο 200 κοντερίσια στην ευθεία) μολις βρει ανοιφορια τύπου οπως μετα τα διόδια στις
αφίδνες...αμα δεν εχεις παρει για τα καλα φορα αρχιζει και κοβει...κοβει...και κοβει... εκτος και αν πας με τιποτα τεζαρισμενες τεταρτες πεμπτες που τις κρατάει.
Οποτε καταλαβαίνεις τον προβληματισμό μου... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οταν οι μεγαλοι οικοι του εξωτερικου δεν εχουν βρει λυση, τα υπολοιπα ειναι lotto.Η REVO έβγαλε (ήρθε στην Ελλάδα 1η Σεπτεμβρίου) πρόγραμμα για τον 1.8ΤFSI από τα 160 στα 220PS και 36kg ροπής (δε θυμάμαι ακριβώς).
Παραθέτω και απόσπασμα από το site τους.*Από 1η Σεπτεμβρίου ξεκινά η διάθεση του προγράμματος αναβάθμισης ιπποδύναμης της REVO Technik και για τον κινητήρα 1,8L TSi (160ps) του group VAG.
Σε μια ακόμη παγκόσμια πρωτιά, η REVO Technik επιτυγχάνει ηλεκτρονικό επαναπρογραμματισμό (σειριακά μέσω της θύρας OBD) και επιπλέον δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ stock (εργοστασιακή ιπποδύναμη) και performance με τη χρήση των χειριστηρίων SPS Select & Select Plus.
Σε αυτό τον εξαιρετικό κινητήρα, η REVO Technik ξόδεψε εκατοντάδες ώρες έρευνας και εξέλιξης και κατάφερε να επιτύχει μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της αξιοπιστείας, όπως άλλωστε κάνει σε όλα της τα προϊόντα.
Μετά τον επαναπρογραμματισμό η ιπποδύναμη αγγίζει τους 220 ίππους και τα 36 κιλά ροπής, σε ένα σύνολο που πλέον στη μεσαία περιοχή λειτουργίας θυμίζει κινητήρα πετρελαίου και στις υψηλές στροφές πολυκύλινδρο σύνολο!*
Κόστος περίπου 1000€.
(πηγή: http://www.cargate.gr/Periex/Products ... _KAT_ID=35)Για την ΜΤΜ, ακόμα δεν υπάρχει κάποια λύση, αλλά αναμένουν πρόγραμμα (κονσέρβα από έξω). Λένε ότι ως τα Χριστούγεννα θα έχει έρθει.
ΥΓ:Ο παράλληλος εγκέφαλος είναι για μένα η χειρότερη (μιας και η πιο μεσοβέζικη) λύση που μπορεί να κάνει καποιος πάνω στη βελτίωση.Μόνο θετικό, ότι μπορείς να πουλήσεις (εξαπατώντας βέβαια τον υποψήφιο αγοραστή ) ένα αμάξι ως μαμά, ο οποίος βέβαια υποθέτει ότι αφού δεν έχει τώρα πρόγραμμα πάνω, δεν είχε ποτέ.
-
πασο, ειμαι 19 μερες πισω.
btw, 4 χρονια φοραω REVO και ειναι αψογο.
-
να βγάζανε και για το 120αρι να βλέπαμε και που βαδίζουμε καλα θα ήταν. Βέβαια έχω μια απορεία
για τα προγράμματα της REVO, εφόσον και αυτά λειτουργούν μέσω της OBD και οπως λέει ακριβώς
'Σε μια ακόμη παγκόσμια πρωτιά, η REVO Technik επιτυγχάνει ηλεκτρονικό επαναπρογραμματισμό (σειριακά μέσω της θύρας OBD) και επιπλέον δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ stock (εργοστασιακή ιπποδύναμη) και performance με τη χρήση των χειριστηρίων SPS Select & Select Plus.'
Ουσιαστικά παλι για παράλληλο εγκεφαλάκι δεν μιλάμε. Δεν ξέρω ρωτάω.. Αυτα τα χειριστήρια τι είναι?
Απλα δλδ ταιζουν τον εγκέφαλο με κάποιους χαρτες και τον αναγκάζουν να δουλεψει με αυτούς ή κάνει παρεμβολή και ουσιαστικά και τον κοροιδευουν..(αυτο δλδ που κάνουν τα παραλληλα)
Και οταν λέει οτι αυτο το χειριστηριο έχει την δυνατότητα μεταξυ εναλλαγης σε στοκ ιπποδύναμη και και περφορμανς εννοει οτι έχει μεσα του αποθυκευμενο το μαμα προγραμμα και αλλαζει κατα βουληση
ολη την χαρτογράφιση του εγκεφάλου? -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Καμιά ιδέα για μπαταρία σε ΤΤ ΜΚ1 (2004, 150ps) έχει κανείς; Αξίζει να βάλω μια καλή (π.χ. optima) των 170 ευρώ ή να πάω στο carefour ( ) να πάρω καμία;
Kάπου υπήρχε ένα θέμα στα Τεχνικά και είχε ειπωθεί ότι η πιο καλή μπαταρία είναι η φτηνότερη
Εκτός και αν έχεις τίποτα τρελές απαιτήσεις λόγω ενισχυτών, στερεοφωνικών κλπΤελικά έβαλα αυτή. Τιμή 100 ευρώ.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
o 1.6 fsi δεν πλησιαζει καν σε επιδοσεις τον 1.4 tfsi...για αυτο το αυτοκινητο τα 163 αλογα θα ειναι πανω απο ικανοποιητικα(για νορμαλ χρηση)...
τα 120 μπορει να φαινονται λιγα(και ειναι λιγα),αφου ομως υπαρχει η ροπη του τουρμπο μπορει καπως να παλευεται τα πραγμα...σιγουρα θα ειναι καλυτερα απο εναν 1.6 ατμοσφαιρικο ιδιας ιπποδυναμης...ο 2λιτρος ειναι σιγουρα ακομα καλυτερη λυση,αλλα οχι απαραιτητα αναγκαια,μιας και ο 1.8 δεν εχει κανενα προβλημα να κινει σβελτα το Α4 και η τιμη ανεβαινει ακομα περισσοτερο στα 2000κεκ
O λόγος που ανέφερα τον 1.6FSI σαφώς και ΔΕΝ έχει σχέση με σύγκριση με τον 1.8Τ, τόσο για τα παραπάνω κυβικά όσο και για την ροπή που χαρίζει το τούρμπο που καθιστά κάθε τέτοια προσπάθεια αστεία.
Εκείνο που ήθελα να τονίσω ήταν το background μου και οι εμπειρίες που έχω για να δικαιολογήσω την άποψη μου.
-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
Aπό προσωπική άποψη πάντως ΔΕΝ νομίζω ότι ο 120άρης είναι όσο καλός θα έπρεπε για αυτό το αμάξωμα.
Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα στη Γερμανία φέτος το καλοκαίρι τόσο στις autobanh όσο και στο επαρχιακό δίκτυο πιστεύω ότι έχω σχηματίσει μια αρκετά καλή άποψη.
Το αμάξι ταξιδεύει αρκετά καλά, επιταχύνει αρκετά καλά, γενικά κινείται αρκετά καλά με τα 120 άλογα ΑΛΛΑ, όχι τόσο που να σε εντυπωσιάζει.Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=15&t=31644&st=0&sk=t&sd=a&start=285' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
(προς το τέλος)πολύ καλή η περιγραφή, αυτο που θα ήθελα να σε ρωτήσω είναι αν θυμάσε πως συμπεριφερόταν
το αυτοκίνητο στις ανωφέριες. Υπολογιζωντας το βαρος του αυτοκινήτου μπορεις να πείς οτι τράβαγε θετικά ή σχετικά κόλωνε στις ανηφοριές ζητώντας κατέβασμα. Το λέω αυτο γιατι δεν θα μπορούσα
να αντέξω ενα αυτοκίνητο αυτού του μήκους πλάτους να μου κάνει τέτοια..
Εχω το πουντακι το 1.4 16v το οποιο το κακόμοιρο ενώ η τελική του είναι κοντα στα 185 (εγω εχω δει παραπάνω απο 200 κοντερίσια στην ευθεία) μολις βρει ανοιφορια τύπου οπως μετα τα διόδια στις
αφίδνες...αμα δεν εχεις παρει για τα καλα φορα αρχιζει και κοβει...κοβει...και κοβει... εκτος και αν πας με τιποτα τεζαρισμενες τεταρτες πεμπτες που τις κρατάει.
Οποτε καταλαβαίνεις τον προβληματισμό μου...Καταρχήν ήμουν εγώ με τη σύζυγο χωρίς μπαγκάζια, άρα το αμάξι δεν είχε βάρος.
Όταν φορτώσει, κρατάει άνετα την ταχύτητα του και ταξιδεύει χωρίς πρόβλημα.
Όσο είσαι σε συγκεκριμένο εύρος στροφών και δεν κρεμάσει ο κινητήρας δεν έχεις πρόβλημα.Παρόλα αυτά για προσπέραση έπρεπε να κατεβάσω αν ήθελα γρήγορο αποτέλεσμα ΑΛΛΑ μιλάμε για ταχύτητες 160+.
Γενικότερα η 6η δεν βοηθούσε πάρα πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις, οπότε μάλλον και οι ανωφέριες θα το θέλουν τα κατεβασματάκι τους. -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
o 1.6 fsi δεν πλησιαζει καν σε επιδοσεις τον 1.4 tfsi...για αυτο το αυτοκινητο τα 163 αλογα θα ειναι πανω απο ικανοποιητικα(για νορμαλ χρηση)...
τα 120 μπορει να φαινονται λιγα(και ειναι λιγα),αφου ομως υπαρχει η ροπη του τουρμπο μπορει καπως να παλευεται τα πραγμα...σιγουρα θα ειναι καλυτερα απο εναν 1.6 ατμοσφαιρικο ιδιας ιπποδυναμης...ο 2λιτρος ειναι σιγουρα ακομα καλυτερη λυση,αλλα οχι απαραιτητα αναγκαια,μιας και ο 1.8 δεν εχει κανενα προβλημα να κινει σβελτα το Α4 και η τιμη ανεβαινει ακομα περισσοτερο στα 2000κεκ
O λόγος που ανέφερα τον 1.6FSI σαφώς και ΔΕΝ έχει σχέση με σύγκριση με τον 1.8Τ, τόσο για τα παραπάνω κυβικά όσο και για την ροπή που χαρίζει το τούρμπο που καθιστά κάθε τέτοια προσπάθεια αστεία.
Εκείνο που ήθελα να τονίσω ήταν το background μου και οι εμπειρίες που έχω για να δικαιολογήσω την άποψη μου.
οκ sorry.. δε το διαβασα καλα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για την ΜΤΜ, ακόμα δεν υπάρχει κάποια λύση, αλλά αναμένουν πρόγραμμα (κονσέρβα από έξω). Λένε ότι ως τα Χριστούγεννα θα έχει έρθει.
Δεν υπάρχει λύση διαθέσιμη ακόμα στην Ελλάδα ή γενικά; Αυτό δλδ δεν μπορείς να το εφαρμόσεις;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...
το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
Για τον 160άρη 1.8TFSI υπάρχει, στα 200ps & 31Nm.
ναι πατεντα της Ελληνικης skoda, με παραλληλο εγκεφαλο, οχι προγραμμα...
Αντιγράφω από το περιοδικό EVO τεύχος Σεπτεμβρίου (τρέχον):
...Μετά το Fabia Sport Edition η αντιπροσωπεία αναβαθμίζει και το Octavia, επεμβαίνοντας στον 1.8TSI με τη βοήθεια της Skoda Motorsport.
...Από το παραπάνω και απ' όσα έχουν αναφερθεί και σε άλλα threads του forum συμπεραίνω ότι είτε το περιοδικό μας 'δουλεύει' είτε η Skoda Motorsport έχει ενεργό ρόλο στην αναβάθμιση οπότε η τελευταία δεν είναι του 'ποδιού'.
-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
Ουσιαστικά παλι για παράλληλο εγκεφαλάκι δεν μιλάμε. Δεν ξέρω ρωτάω.. Αυτα τα χειριστήρια τι είναι?Διάβασε αυτά και θα σου λυθούν οι όποιες απορίες σου
http://www.cargate.gr/_Periex/ProductsV ... 5&IdRec=25' target='_blankΕν συντομία, όχι.Δε μιλάμε για παράλληλο εγκέφαλο αλλά για επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου.
@lokatzis
Μιλούσα για βελτίωση στην Ελλάδα και γι'αυτό άλλωστε και είπα ότι περιμένουν πρόγραμμα (οι 'εδώ' τις ΜΤΜ) απ'έξω ως τα Χριστούγεννα.Έχω 2 απορίες (αναφερόμενος προς όλους):
1. Κάπου έχω ακούσει ότι μπορώ με κάποιο συνδιασμό πλήκτρων να μπω στο 'κρυφό' μενού του board computer και να αλλάξω κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις ή να δω κάποιες πληροφορίες επιπλέον.Γνωρίζει έστω σε άλλο μοντέλο Audi (το δικό μου βέβαια είναι Α3), πως γίνεται αυτό?
2. Χρήση long life λάδια και αλλαγή όποτε μου πει ο εγκέφαλος?Ή αλλαγή λαδιών σε τακτικά χρονικά διαστήματα?Επίσης...τι διαφορά έχουν αυτά τα long life (ειδικά?) λάδια (που στο manual μόνο τεμενάδες δεν τους κάνουν) από τα απλά πλήρως συνθετικά λάδια??? -
τα longlife ειναι για αλλαγη καθε 15000χλμ και ειναι πληρως συνθετικα,εγω προσωπικα τα αλλαζω καθε 7500 καλου κακου...τον εγκεφαλο εμενα δε μου τον εχουν ρυθμισει ποτε στο θεμα service ,αρα δε του δινω σημασια...
επισης κι εγω θα θελα να ξερα πως μπαινεις στο κρυφο μενου και τι ακριβως κανει... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
επισης κι εγω θα θελα να ξερα πως μπαινεις στο κρυφο μενου και τι ακριβως κανει...Σε Α4 προηγούμενης γενιάς, έχω δει να το κάνει κάποιος μπροστά μου...Να μπαίνει ο 'άλλος' με κάποιο συνδιασμό πλήκτρων στο κρυφό μενού.
Δυστυχώς τότε (πριν 2 χρόνια) είχα Golf ΙV χωρίς B.C., οπότε και δεν έδωσα σημασία πώς το έκανεΣτο σέρβις που ρώτησα ξεκάθαρα πώς μπαίνεις στο κρυφό μενού, μου αρνήθηκαν γενικώς την ύπαρξή του σε όλα τα μοντέλα
Στο Α4 που είδα εγώ, μπορούσες να ρυθμίσεις αν θα κλείνουν οι ασφάλειες μόλις πιάσεις 10km/h, να ρυθμίσεις χρόνο για το coming home/leaving home, αν πατώντας το ξεκλείδωμα από το τηλεκοντρόλ θα ξεκλείδωνε μόνο η ασφάλεια του οδηγού (και αν ξαναπάταγες ξεκλείδωμα, να άνοιγαν και οι άλλες) ή θα ξεκλείδωναν όλες μαζί και διάφορες άλλες βλακειούλες...
Δεν είμαι σίγουρος (όπως είπα και πριν δεν είχα δώσει πολύ προσοχή γιατί ήταν κάτι που δε με ενδιέφερε τότε ), αλλά νομίζω ότι μπορούσες να δεις και πιέσεις του turbo. -
αν μπορει να δεις πιεσεις του τουρμπο,τοτε πρεπει αμεσως να το μαθουμε!!!
-
καβουρα δες αυτο....
http://www.myphone.gr/forum/showthread. ... ost1749491' target='_blankτο δοκιμασα,αλλα δεν εγινε τιποτα σε μενα...
-
Απ' όσο ξέρω οι ενδείξεις αυτές εμφανίζονται μόνο στο climatronic των S3 και TT. Έχει αναφερθεί όμως πως εμφανίζονται και σε Leon 20VT αλλά και σε Golf GTI.
edit: Και δεν περιλαμβάνουν πίεση turbo
-
QsisVTS
Το διάβασα...
Θα επιχειρήσω να δω αν δουλεύει όταν βρω χρόνο.
Πάντως δεν έλεγα αυτό.Αυτό το μενού που λέω εγω, εμφανίζεται στην οθόνη ανάμεσα από τα όργανα, εκεί που σου λέει κατανάλωση, εξωτερική θερμοκρασία κτλ...
Βέβαια πρέπει να έχεις τη μεγάλη οθόνη (δεν ξέρω πώς λέγεται-Plus ή κάπως έτσι):
-
εμενα το ταμπλω μου(και η οθονη αναμεσα στα οργανα) παντως ειναι ιδιο με αυτο της φωτο που εβαλες...
διαφερει σε μικρολεπτομερειες(αλλο χρωμα βελονες,αλλες τελικες ενδειξεις και οχι ενδειξεις dsg)
AUDI FORUM