-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
Τελικα κατα την γνώμη σας, αξίζει ή δεν αξίζει να δώσει κάποιος τα 6000 που κοστίζει παραπάνω
στην έκδοση Ambition το Α4 1.8 tfsi160ps απο αυτο των 120ps?
και εφόσον κατα γενική ομολογία όπως και εγω έχω ακούσει το μοτέρ είναι βασικά το ίδιο...
ένας επαναπρογραματισμός μοίπως θα μας έλυνε το πρόβλημα...και κανα 5000 χιλιάδες στην τσέπη??
(τώρα δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτός ο προγραμματισμός αυτού του μοτέρ)ειναι σιγουρα το ιδιο μοτερ???ετσι εχω ακουσει κι εγω,αλλα δε γνωριζω ακριβως...αν ειναι το ιδιο ,τοτε ναι γιατι 6Κ ειναι πολυ μεγαλη διαφορα...σε επιπεδο εξοπλισμου τι διαφορες παιζουν?
-
Δεν πιστεύω να είναι το ίδιο... Δεν τα συνηθίζει η Audi αυτά πχ στο Α4 2.0Τ υπήρχε η έκδοση (DTM) με τα 220 άλογα που είχε αρκετές αλλαγές σε σχέση με τον 200άρι κινητήρα. Υποστήριζαν ότι είχαν μέχρι και διαφορετικά πιστόνια, δεν μπορώ να ξέρω βέβαια αν ισχύει.
Για τους καινούριους πολλά ακούγονται αλλά η ουσία είναι ότι αν οι κινητήρες και οι τουρμπίνες δεν έχουν τους ίδιους κωδικούς (που κατά 90% δεν έχουν) δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι κι αν λέει ο καθένας.
Βέβαια ευκολά θα φτάσουν τον 120αρι με πρόγραμμα στα 160 αλλά σκέψου πχ ότι ο 160 πάει στα... 220!
Υγ. Εδώ να πω ότι ο 120άρης είναι φοβερός σε αίσθηση άσχετα με το αστείο τελικό νούμερο ιπποδύναμης, οι καμπύλες του, αλλά κυρίως το πως είναι στο δρόμο δεν είναι καθόλου αστείο...Value for money!
-
@QsisVTS ,droemmen
Τα εξοπλιστικά πακέτα που ανακοινώνει η αουντι για το Α4 εχουν συγκεκριμένο εξοπλισμο ανάλογα
με αυτο που θα επιλέξεις, αυτο που έχω καταλάβει είναι οτι ανάλογα με το μοντέλο διαφέρουν στην τιμη.
' το πακέτο Ambition προσφέρεται με 2.900 ευρώ παραπάνω (μόνο στην έκδοση με τους 120 ίππους) και με επιπλέον 2.700 ευρώ (μόνο στην έκδοση με τους 160 ίππους) και περιλαμβάνει προβολείς Xenon με LED, sport ανάρτηση, sport εμπρός καθίσματα και sport τιμόνι, κεντρικό υποβραχιόνιο και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 225/50'
κανω αυτην την παράθεση την οποία βρηκα στο CITY AYTO http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2087
Οποτε μιλάμε για το ιδιο πακέτο εξoπλισμού.
Τωρα οι τιμές? 30.400 για το 1.8 120ps και 36.200 για το 1.8 160ps παντα στην εκδοση ambition..
Μας μένει να διαπιστωθεί τι γίνεται με το μοτέρ, και όντως ειναι το ίδιο τοτε μιλάμε για
πραγματικό value for money... εξάλλου δεν ειναι και άσχημα 120 αλογα τουρμπατα με ροπή 23 -
Πιστεύω δεν αξίζει. Ειδικά αν ο 120άρης αποδίδει όπως λέει ο droemmen.
Επίσης με πρόγραμμα ίσως να μην ενδείκνυται να τον πας στα 160, στα 140 όμως δε νομίζω να έχει πρόβλημα... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πιστεύω δεν αξίζει. Ειδικά αν ο 120άρης αποδίδει όπως λέει ο droemmen.
Επίσης με πρόγραμμα ίσως να μην ενδείκνυται να τον πας στα 160, στα 140 όμως δε νομίζω να έχει πρόβλημα...ξερουμε αν υπαρχουν διαφορες στη τουρμπινα?
-
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...
το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
αργα ή γρηγορα ομως....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...
το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
αργα ή γρηγορα ομως....
++++1
-
αργα μαλλον καθως εχει περασει και 1,5 χρονος σχεδον...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
Για τον 160άρη 1.8TFSI υπάρχει, στα 200ps & 31Nm.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...
το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
Για τον 160άρη 1.8TFSI υπάρχει, στα 200ps & 31Nm.
ναι πατεντα της Ελληνικης skoda, με παραλληλο εγκεφαλο, οχι προγραμμα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
νομιζω οτι για τον 1,8 σε ολες τις εκδοσεις του ΔΕΝ υπαρχει προγραμμα μεχρι στιγμης...
το λεω, για να μη νομιζει καποιος οτι αγοραζοντας το, θα το παει 140-180-200 αλογα την επομενη μερα...
Για τον 160άρη 1.8TFSI υπάρχει, στα 200ps & 31Nm.
ναι πατεντα της Ελληνικης skoda, με παραλληλο εγκεφαλο, οχι προγραμμα...
Όχι, δεν αναφέρομαι στη Skoda...
-
πες μας και μας τοτε να μαθουμε.
-
o boulekos πάντως απ'οτι ξέρω έχει κατι κιτακια για το 1.8 τσι 160 του λεον..αλλα και
αυτο ειναι με παράλληλο εγκεφαλάκι στην OBD. Το καλό με αυτο είναι -το βάζεις- το βγάζεις
όποτε θές χώρις πολλά ήχνη... -
Aπό προσωπική άποψη πάντως ΔΕΝ νομίζω ότι ο 120άρης είναι όσο καλός θα έπρεπε για αυτό το αμάξωμα.
Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα στη Γερμανία φέτος το καλοκαίρι τόσο στις autobanh όσο και στο επαρχιακό δίκτυο πιστεύω ότι έχω σχηματίσει μια αρκετά καλή άποψη.
Το αμάξι ταξιδεύει αρκετά καλά, επιταχύνει αρκετά καλά, γενικά κινείται αρκετά καλά με τα 120 άλογα ΑΛΛΑ, όχι τόσο που να σε εντυπωσιάζει.Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=15&t=31644&st=0&sk=t&sd=a&start=285
(προς το τέλος) -
Imo αν μπορείς οικονομικά ανέβα στο 2.0Τ
με 120 ή με 160 άλογα αν θέλεις γκαζάκια ή είσαι ανήσυχος, μετά από λίγο θα νιώθεις ότι το αμάξωμα μπορεί πολά πιο πάνω και δεν θα έχεις δύναμη....
αντι να φορτώνα εξοπλισμό το 1.8Τ θα έπαιρνα γυμνό 2.0Τ -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Aπό προσωπική άποψη πάντως ΔΕΝ νομίζω ότι ο 120άρης είναι όσο καλός θα έπρεπε για αυτό το αμάξωμα.Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα στη Γερμανία φέτος το καλοκαίρι τόσο στις autobanh όσο και στο επαρχιακό δίκτυο πιστεύω ότι έχω σχηματίσει μια αρκετά καλή άποψη.
Το αμάξι ταξιδεύει αρκετά καλά, επιταχύνει αρκετά καλά, γενικά κινείται αρκετά καλά με τα 120 άλογα ΑΛΛΑ, όχι τόσο που να σε εντυπωσιάζει.Σημειώνω ότι γενικότερα οι εμπειρίες μου είναι από το 1.6FSI μου και όχι από κάποιο ποιό γρήγορο οπότε δεν το είδα το αμάξι με υποτιμητικό βλέμμα, αντίθετα μάλλον, περίμενα κάτι «περισσότερο»...
Περισσότερα εδώ: viewtopic.php?f=15&t=31644&st=0&sk=t&sd=a&start=285' target='_blank' target='_blank
(προς το τέλος)o 1.6 fsi δεν πλησιαζει καν σε επιδοσεις τον 1.4 tfsi...για αυτο το αυτοκινητο τα 163 αλογα θα ειναι πανω απο ικανοποιητικα(για νορμαλ χρηση)...
τα 120 μπορει να φαινονται λιγα(και ειναι λιγα),αφου ομως υπαρχει η ροπη του τουρμπο μπορει καπως να παλευεται τα πραγμα...σιγουρα θα ειναι καλυτερα απο εναν 1.6 ατμοσφαιρικο ιδιας ιπποδυναμης...ο 2λιτρος ειναι σιγουρα ακομα καλυτερη λυση,αλλα οχι απαραιτητα αναγκαια,μιας και ο 1.8 δεν εχει κανενα προβλημα να κινει σβελτα το Α4 και η τιμη ανεβαινει ακομα περισσοτερο στα 2000κεκ
-
εγω θα σου προτεινα 1.8Τ με 163 μαμα,να χεις το κεφαλι σου ησυχο και να μη μπλεκεις με προγραμματα και παπαριες...
-
Ο χρήστης teo75 έγραψε:
o boulekos πάντως απ'οτι ξέρω έχει κατι κιτακια για το 1.8 τσι 160 του λεον..αλλα και
αυτο ειναι με παράλληλο εγκεφαλάκι στην OBD. Το καλό με αυτο είναι -το βάζεις- το βγάζεις
όποτε θές χώρις πολλά ήχνη...να μου επιτρεψεις πειραγματα 'τυπου' Μπουλεκου να μη τα θεωρω βελτιωσεις...
οταν οι μεγαλοι οικοι του εξωτερικου δεν εχουν βρει λυση, τα υπολοιπα ειναι lotto.
-
AUDI RS4, 70.000€, 06, ΚΑΡΕΝΤΑ ΑΕ
4200κυβ., 20000χλμ., 420 ίπποι, ΑΝΘΡΑΚΙ,
full extra, Navi, Αρ. κατάσταση, Eλλ. Αντιπρ., ρυθμιζόμενα/bucket καθίσματα, ηλεκτρ. οροφή, τηλ. 210 9981855Τι θα λέγατε?
AUDI FORUM