-
ETT ειδικό τέλος ταξινόμησης
-
Audi Plans Own Electric City Car, based on VW Up! platform
http://www.worldcarfans.com/9080915.013/audi-plans-own-electric-city-car
-
σας παρακαλώ μια βοηθεια:
5τάχυτο κιβωτιο ποια ΤΤ (προηγουμενης γενιας εννοειται) είχαν? εβγαινε και το 180άαρι με 5χυτο? αν ναι,μεχρι ποιο ετος?
-
Edit
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
σας παρακαλώ μια βοηθεια:
5τάχυτο κιβωτιο ποια ΤΤ (προηγουμενης γενιας εννοειται) είχαν? εβγαινε και το 180άαρι με 5χυτο? αν ναι,μεχρι ποιο ετος?Σίγουρα το 150άρι έχει 5τάχυτο. Το 180άρι δε νομίζω ότι έβγαινε ποτέ με 5τάχυτο, δεν είμαι 100% βέβαιος όμως
-
Καμιά ιδέα για μπαταρία σε ΤΤ ΜΚ1 (2004, 150ps) έχει κανείς; Αξίζει να βάλω μια καλή (π.χ. optima) των 170 ευρώ ή να πάω στο carefour ( ) να πάρω καμία;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
σας παρακαλώ μια βοηθεια:
5τάχυτο κιβωτιο ποια ΤΤ (προηγουμενης γενιας εννοειται) είχαν? εβγαινε και το 180άαρι με 5χυτο? αν ναι,μεχρι ποιο ετος?Σίγουρα το 150άρι έχει 5τάχυτο. Το 180άρι δε νομίζω ότι έβγαινε ποτέ με 5τάχυτο, δεν είμαι 100% βέβαιος όμως
το ΤΤ με τα 150 απο πότε ξεκινησε η καριερα του? στα τελη πρεπει να ηρ8ε σωστα?
εχω μια αμυδρά εντυπωση οτι εχει υπαρξει 180αρι με 5αρι κιβωτιο.
ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Κ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ να βγαλουμε μιαν ακριαν...
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Καμιά ιδέα για μπαταρία σε ΤΤ ΜΚ1 (2004, 150ps) έχει κανείς; Αξίζει να βάλω μια καλή (π.χ. optima) των 170 ευρώ ή να πάω στο carefour ( ) να πάρω καμία;Kάπου υπήρχε ένα θέμα στα Τεχνικά και είχε ειπωθεί ότι η πιο καλή μπαταρία είναι η φτηνότερη
Εκτός και αν έχεις τίποτα τρελές απαιτήσεις λόγω ενισχυτών, στερεοφωνικών κλπ -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
το ΤΤ με τα 150 απο πότε ξεκινησε η καριερα του? στα τελη πρεπει να ηρ8ε σωστα?Ήρθε στις αρχές του 2004. Δες και εδώ σχετικό άρθρο για το 150άρι
Καμιά ιδέα για μπαταρία σε ΤΤ ΜΚ1 (2004, 150ps) έχει κανείς; Αξίζει να βάλω μια καλή (π.χ. optima) των 170 ευρώ ή να πάω στο carefour ( ) να πάρω καμία;
Kάπου υπήρχε ένα θέμα στα Τεχνικά και είχε ειπωθεί ότι η πιο καλή μπαταρία είναι η φτηνότερη
Εκτός και αν έχεις τίποτα τρελές απαιτήσεις λόγω ενισχυτών, στερεοφωνικών κλπΧμ.. ναι, μάλλον εκεί το είχα διαβάσει και προβληματίστηκα.
Μεγαλύτερες απαιτήσεις δεν έχω μιας και το αυτοκίνητο είναι όπως ήρθε από το εργοστάσιο. Οπότε μάλλον θα αναζητήσω μία οικονομική λύση (bosch, varta, ??), θεωρώντας πως πέραν της μικρότερης διάρκειας ζωής δε θα έχω άλλες... παρενέργειες. -
οχι φιλε μου δεν αξιζει να γλυτωσεις 20 κ 30 ευρω για να βάλεις μια θεωρητικα καλουτσικια μπαταρία.
κ θα το καταλάβεις (κ θα σιχαθεις πρωτα απο ολα τον εαυτο σου κ μετά το συστημα κ τους αμερικανούς) οταν θα σε αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ στην πιο κρισιμη στιγμη.οταν θα το εχεις περισσοτερο ανάγκη.
άλλωστε το λεει κ ο νομος του Μέρφυ. κ κανείς δεν καταφερε να του ξεγλυστρησει.......επισης μπορει να ενεργοποιηθει το immobilizer ετσι κ δωσει αλαλούμ ρευμα η μπαταρία (που ουτως η' αλλως θα το δωσει,εδω θα φανει η τυχη σου).
ολα τα παραπάνω απο προσωπικές εμπειριες.κ βεβαια μετα θα καταλαβεις οτι στο φιναλε οχι μονο δεν εξοικονομησες τα αρχικα 30 ευρω,αλλά εδωσες πολλα παραπάνω (νεα μπαταρία,τα μαστορια να ξεμπλοκαρουν το ιμμ,κ ακομα δεν εχω μιλησει για την τσαντιλα κ το χασιμο χρονου...)
ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ.
-
Σύμφωνα με το http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=557 όλα τα fwd ΤΤ (150 &180) έβγαιναν με 5αρι μέχρι και την αντικατάσταση του.
Το 150άρι βγήκε τέλη 2002. -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Σύμφωνα με το http://www.carfolio.com/specifications/models/?man=557' target='_blank όλα τα fwd ΤΤ (150 &180) έβγαιναν με 5αρι μέχρι και την αντικατάσταση του.
Το 150άρι βγήκε τέλη 2002.εκει που λες βρηκα 150άρι του 2000... http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=132396
κατι το οποιο δε μου φαινεται κ πολυ σωστό (με κάθε επιφύλαξη εννοείται ε)
ωστοσο ποια ειχανε τελικα 6αρι κ ποια 5αρι? δλδ εννοω,ηταν κατι σαν εξτρα?? ειναι ποτε δυνατόν?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
οχι φιλε μου δεν αξιζει να γλυτωσεις 20 κ 30 ευρω για να βάλεις μια θεωρητικα καλουτσικια μπαταρία.κ θα το καταλάβεις (κ θα σιχαθεις πρωτα απο ολα τον εαυτο σου κ μετά το συστημα κ τους αμερικανούς) οταν θα σε αφησει ΑΚΡΙΒΩΣ στην πιο κρισιμη στιγμη.οταν θα το εχεις περισσοτερο ανάγκη.
άλλωστε το λεει κ ο νομος του Μέρφυ. κ κανείς δεν καταφερε να του ξεγλυστρησει.......επισης μπορει να ενεργοποιηθει το immobilizer ετσι κ δωσει αλαλούμ ρευμα η μπαταρία (που ουτως η' αλλως θα το δωσει,εδω θα φανει η τυχη σου).
ολα τα παραπάνω απο προσωπικές εμπειριες.κ βεβαια μετα θα καταλαβεις οτι στο φιναλε οχι μονο δεν εξοικονομησες τα αρχικα 30 ευρω,αλλά εδωσες πολλα παραπάνω (νεα μπαταρία,τα μαστορια να ξεμπλοκαρουν το ιμμ,κ ακομα δεν εχω μιλησει για την τσαντιλα κ το χασιμο χρονου...)
ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ.
Τα 170 ευρώ της optima απέχουν πολύ παραπάνω από 20-30 αργύρια από τα 60-80 που (φαντάζομαι πως) έχει μια άλλη επώνυμη.
-
Ποιος ο λόγος για Optima αν δεν έχετε απαιτήσεις από ηχοσύστημα που τραβάει πολύ ρεύμα?
-
Ξέρει κάποιος να μου πεί ποιές είναι οι ουσιαστικές διαφορές στο μοτέρ του AUDI A4 1.8 tfsi 120ps
kai 1.8 tfsi 160ps? Υπάρχουν διαφορές στα μηχανικά του κινητήρα όπως πχ μικρότερο τούρμπο, διαφορετικά μέταλλα στο μοτέρ ή οι αλλαγές περιορίζονται μόνο στο μάνατζμεντ του κινητήρα? -
Από όσο ξέρω είναι καθαρά θέμα προγράμματος κινητήρα...
-
Πρόκειται για μια ξεκάθαρα αξιομνημόνευτη προσπάθεια της audi να προσφέρει έναν ντιζελοκινητήρα σε χώρες που η πετρελαιοκίνηση απαγορεύεται.
-
υπάρχει άλλη εκτός από την Ελλάδα ?
-
Πρόκειται για μια (όχι και τόσο) αξιομνημόνευτη προσπάθεια της Audi να προσφέρει τη βασική έκδοση του Α4 με 1.800άρι μοτέρ (για λόγους κύρους) αλλά μειωμένη ισχύ για φορολογικούς λόγους (στη Γερμανία φορολογούν με το μουλάρι).
-
Τελικα κατα την γνώμη σας, αξίζει ή δεν αξίζει να δώσει κάποιος τα 6000 που κοστίζει παραπάνω
στην έκδοση Ambition το Α4 1.8 tfsi160ps απο αυτο των 120ps?
και εφόσον κατα γενική ομολογία όπως και εγω έχω ακούσει το μοτέρ είναι βασικά το ίδιο...
ένας επαναπρογραματισμός μοίπως θα μας έλυνε το πρόβλημα...και κανα 5000 χιλιάδες στην τσέπη??
(τώρα δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτός ο προγραμματισμός αυτού του μοτέρ)
AUDI FORUM