-
+οο ^2 + 2^1001 = Συμφωνώ τα μάλα !
-
@pande
πάρε εντελώς φιλικά αυτό που θα σου πω. Κάποιες καταστάσεις απαιτούν και συγκεκριμένο επίπεδο εμπειρίας. Έχω υπόψη μου πολλές ιστορίες με 20χρονους και αμάξια όπως M3,evo, s-2000, s3 κλπ. Το κακό είναι ότι οι περισσότερες από αυτές συνοδεύονται από θεαματικά τρακαρίσματα μέχρι πολύμηνες διαμονές σε νοσοκομεία (Ελλάδας και εξωτερικού). Να έχεις στο μυαλό σου ότι η ζωή είναι μπροστά σου για να οδηγήσεις πολλά αυτοκίνητα.
Το S3 είναι μια χαρά για το λόγο που το θέλεις αλλά όπως είπε και κάποιος πριν τις αεροτομές πάλι θα τις βλέπεις. Αν το ζητούμενο σου είναι να περάσεις τις αεροτομές τότε μην πάρεις αμάξι πάνω από 200 άλογα γιατί ψάχνεις για μπελάδες. Αν από την άλλη θες ένα αμαξάκι γρήγορο και καλοστημένο να το ευχαριστηθείς το S3 είναι μια χαρά. Αν και σε καθημερινή χρήση καίει τα άντερα του και από την άλλη δεν είναι τόσο πουλ μουρ όσο μια Ζ4 πχ. -
Μάλλον τον παρεξηγήσατε, αναφέρεται από αισθητικής απόψεως και όχι από κοντράδικης απόψεως...
Πάντως είναι πολλά τα άλογα για την ηλικία του (μιλάμε για το μέσο όρο, μπορεί το παιδί να έχει αρκετό μυαλό)...
Για παράδειγμα, ένα σύγχρονο S3 (πολλά λέω, ακόμα και το πρώτο S3), ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα ήταν για εμένα όταν ήμουν 21 χρονών... (γιατί πιθανότατα δε θα με είχατε εδώ τόσα χρόνια να σας τα πρήζω με τις απόψεις μου)..._
-
Αν είναι έτσι, τότε όντως παρεξήγησα.
-
Αν ο χορηγός μπορεί να τσοντάρει κάτι παραπάνω βουρ για Z4 coupe... Οι αεροτομές των φίλων σου απλά θα κοκκινήσουν από ντροπή...
-
Ζ4 κουπε? σε κανα χρονο θα εχει αντικατασταθει....
-
@ioannitis
Πιο πολύ σαν εναλλακτική δεδομένου κ της ηλικίας του του πρότεινα το Opel Gt! Βλέπεις Ελλάδα είμαστε με τουλάχιστον 250 μέρες τον χρόνο ηλιοφάνεια και ωραίες κοπέλες ε , να μην το πάρει τώρα που μπορεί το παιδί να το χαρεί! Όντως η μπλοκαδούρα είναι στάνταρ ( 25% αν δεν κάνω λάθος )
Πάντως το έχω δει από κοντά αρκετές φορές σταματημένο και το περιεργάστηκα. Δεν είναι κ τόσο άσχημο! Βέβαια στην τιμή του όπως είπες κ εσύ προσκυνώ τον 2.0 Τ με τα 265Hp και τα 37Kg.m! Άσε που ξεχωρίζεις και κάπως από τα RX8 που γεμίσε o τόπος ( για να μην παρεξηγηθώ το RΧ8 το πάω πολύ ).
Τεσπά η λογική μου ήταν ένα 'φθηνό' γκάζι και ένα ΜΤΧ πόλης με τα 8Κ που περισσεύουν.Άσχετο αλλά μεταξύ R32 και S3 θα έπαιρνα το......πραγματικά δεν ξέρω κ εγώ είναι κ΄ τα δύο τέλεια.Βέβαια αυτός ο 6 κύλινδρος όπως κ να το κάνουμε έχει άλλη χάρη!
Το Α5 τελικά ίσως είναι η καλύτερη επιλογή αλλά υστερεί στην εξεύρεση χώρου για παρκάρισμα!
Τέλος γιατί κ εγώ βαρέθηκα :
Εξέτασε και την επιλογή μιας ΜΤΧ βέβαια ΒΜW 320si E90 :- Συλλεκτική κατασκευή.
- Πολύ άγρια γιατί έχει το Mpack.
- 6άρι σασμάν.
- Όσο πρέπει γρήγορη για το Ελλάντα ( 173 Ps ).
- Κοντό διαφορικό που τονίζει ακόμη παραπάνω τα 173 Ps
- Στήσιμο ΒΜW τέλος!
- Πλούσια εξοπλισμένη.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εμένα μου φαίνεται μια χαρά το S3 Sportback και ΣΑΦΩΣ και ΓΙΑ AUDI , ΕΙΝΑΙ σπορ: η Audi παραδοσιακά σαν πιο σπορ στην γκάμα της είχε και έχει τα Avant. Επομένως ένα τέτοιο S3, είναι συνεπέστατο με την...οικογενειακή παράδοση της φίρμας!Βέβαια, είναι εντυπωσιακό το δίχως άλλο, να έχει ένας 21χρονος, ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά έχουμε δει και χειρότερα, οπότε γιατί όχι;
η αληθεια ειναι πως παντα τους αρεσαν οι νεκροφορες...
οσο για την ηλικια εχω να πω το εξης..Επειδη εχω φιλο που δουλευει σα σκυλι(μεχρι και 3 δουλειες) μπορεις να βγαλεις παρα πολλα λεφτα αν εχεις στοχο και κανεις οικονομιες..τιποτα δεν ειναι απραγματοποιητο...
Ο φιλος μου για την ιστορια εχει βγαλει cooper s και αρχιζει να κοιταει boxter(μεταχειρα)...
βεβαια υπαρχουν και τα ρεμαλια σα και του λογου μου -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Οσο για το προγραμμα θα σου προτεινα να μεινεις λιγο μαμα να συνηθισεις τα αλογα και αν δεις οτι δε σου φτανουν κανε την αναβαθμιση,μη μπλεξεις με το καλημερα με 300 αλογα και turbo-lag(+τα επιπλεον κοστη σε βενζινες και φθορες)...
+1 σε όλα, εκτός απο το turbo-lag που αναφέρεις...
Απο τη στιγμή που δεν μπαίνει μεγαλύτερη τουρμπίνα δεν υπάρχει εξτρα lag στον επαναπρογραμματισμό.
Η απόκριση είναι η ίδια (και ενίοτε καλύτερη)...μου εξηγεις γιατι συμβαινει αυτο???θελω γνωση!!!!!
-
@DIFF
Τώρα συγνώμη αλλά αν είναι να πέσει τόσο χαμηλά (320) γιατί να μην πάρει και τη Brera 2,2 που και πιο γρήγορη είναι και σαφώς πιο ξεχωριστό σχήμα από την BMW έχει. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οσο για το προγραμμα θα σου προτεινα να μεινεις λιγο μαμα να συνηθισεις τα αλογα και αν δεις οτι δε σου φτανουν κανε την αναβαθμιση,μη μπλεξεις με το καλημερα με 300 αλογα και turbo-lag(+τα επιπλεον κοστη σε βενζινες και φθορες)...
+1 σε όλα, εκτός απο το turbo-lag που αναφέρεις...
Απο τη στιγμή που δεν μπαίνει μεγαλύτερη τουρμπίνα δεν υπάρχει εξτρα lag στον επαναπρογραμματισμό.
Η απόκριση είναι η ίδια (και ενίοτε καλύτερη)...μου εξηγεις γιατι συμβαινει αυτο???θελω γνωση!!!!!
Lag είναι ο χρόνος που χρειάζεται η φτερωτή, απο την ώρα που θα πατήσουμε το γκάζι, μέχρι να υπερνικήσει την αδράνεια της και να φτάσει στις απαιτούμενες στροφές ώστε να αποδώσει την requested πίεση.
Το πόσο μεγάλο η μικρό θα είναι αυτό το χρονικό διάστημα, εξαρτάται κατα κύριο λόγο απο το μέγεθος της φτερωτής σε συνάρτηση με το μέγεθος του κινητήρα (σε δεύτερη φάση εξαρτάται και απο άλλα, όπως η διάμετρος της εξαγωγής κλπ, αλλά σε 'μαμά' αυτοκίνητο δεν μας ενδιαφέρουν αυτά).
Όταν λοιπόν στην εργοστασιακή του μορφή ένα αυτοκίνητο χρειάζεται χ χρόνο για να ανεβάσει 0.9 bar και μετά τον επαναπρογραματισμό του ζητάμε να ανεβάσει 1,5 bar, τα πρώτα 0,9 έρχονται στον ίδιο χρόνο με πρίν, απλά δεν σταματάει εκεί και συνεχίζει να δίνει...
Εαν όμως αλλάξουμε την τουρμπίνα με μεγαλύτερη, αυξάνουμε και την αδράνεια, άρα και τον χρόνο που θα χρειαστεί η φτερωτή να την υπερνικήσει. -
thanx
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@DIFF
Τώρα συγνώμη αλλά αν είναι να πέσει τόσο χαμηλά (320) γιατί να μην πάρει και τη Brera 2,2 που και πιο γρήγορη είναι και σαφώς πιο ξεχωριστό σχήμα από την BMW έχει.εσείς τι θα διαλέγατε στη θέση μου? με τη προυπόθεση πως αποκλείονται golf,leon,peugeot,renault και οτιδήποτε ιταλικό.
-
ρε παιδιά με παραξηγήσατε τον άνθρωπο.
δεν θέλω s3 για κόντρες και ανοίγματα με evo. τα evo τα ανέφερα απλός για να πω απο που μου έχει έρθει η ιδέα ενός γρήγορου αμαξιού.
έτσι και αλλιώς με το s3 δεν πρόκειτε να τα έχω καθώς όλα τα γνωστά μου evo αρχίζουν απο 350hp και άνω.και δεν πρόκειτε να δώσω χρήματα για να μπορέσω κάποτε να τα έχω.
δεν είμαι του στυλ της κόντρας απλός θέλω να έχω τη δύναμη εκεί που θα τη χρειαστώ(πχ σε προσπεράσματα κορίνθου-πατρών).
απλός η επιλογή μου για το s3 sportback είναι το ότι σε αυτά τα χρήματα είναι το πιο βολικό για μένα καθώς συνδυάζει μέγιστη απόδοση, χώρους και ομορφία(αν και αυτό είναι υποκειμενικό).
τώρα θα μου πει κάποιος τι τους θες τους χώρους 21 χρονών, θα πω πως αρκετά συχνά πηγαίνω καμιά εκδρομούλα με παρέα η για σκι μιας και χειμωνιάζει.σήμερα που πήγα απο την audi στον άγιο στέφανο και είδα το a5 κατάλαβα πως το δεν είναι για την ηλικία μου. το περιεργαστικα για αρκετή ώρα και είναι πολύ κυριλέ. δν λέω πολύ όμορφο και ειδικά το εσωτερικό του, και πολύ καλύτερη ποιότητα μέσα αλλά δεν μου ταιριάζει σαν αμάξι.
έξω στη μάτρα είχε το sportback σε λευκό με s-line pack και μαύρη πανοραμική ηλιοροφή και μου φάνηκε -πολύ όμορφο.
οπότε κρατάω μια επιφύλαξη μέχρι να έρθει να το δω απο κόντα καθώς έχει αρκετές διαφορές απο το a3 το απλό.
αλήθεια σε αυτή τη πανοραμική ηλιοροφή κρατάει τον ήλιο αυτό το διαμπερές κουρτινάκι που έχει η θα τρως τον ήλιο στη μάπα όπως σε κάτι σμαρτάκια που είχα μπει, η κάνει δουλειά? -
ααα σήμερα είδα στο δρόμο ένα μπλέ R32 .ρε παιδιά μπορεί να έχει ωράιο ήχο ό κινητήρας αλλά εμφανησιακά έιναι άθλιο.
-
Ο χρήστης pande έγραψε:
ρε παιδιά με παραξηγήσατε τον άνθρωπο.
δεν θέλω s3 για κόντρες και ανοίγματα με evo. τα evo τα ανέφερα απλός για να πω απο που μου έχει έρθει η ιδέα ενός γρήγορου αμαξιού.
έτσι και αλλιώς με το s3 δεν πρόκειτε να τα έχω καθώς όλα τα γνωστά μου evo αρχίζουν απο 350hp και άνω.και δεν πρόκειτε να δώσω χρήματα για να μπορέσω κάποτε να τα έχω.
δεν είμαι του στυλ της κόντρας απλός θέλω να έχω τη δύναμη εκεί που θα τη χρειαστώ(πχ σε προσπεράσματα κορίνθου-πατρών).
απλός η επιλογή μου για το s3 sportback είναι το ότι σε αυτά τα χρήματα είναι το πιο βολικό για μένα καθώς συνδυάζει μέγιστη απόδοση, χώρους και ομορφία(αν και αυτό είναι υποκειμενικό).
τώρα θα μου πει κάποιος τι τους θες τους χώρους 21 χρονών, θα πω πως αρκετά συχνά πηγαίνω καμιά εκδρομούλα με παρέα η για σκι μιας και χειμωνιάζει.σήμερα που πήγα απο την audi στον άγιο στέφανο και είδα το a5 κατάλαβα πως το δεν είναι για την ηλικία μου. το περιεργαστικα για αρκετή ώρα και είναι πολύ κυριλέ. δν λέω πολύ όμορφο και ειδικά το εσωτερικό του, και πολύ καλύτερη ποιότητα μέσα αλλά δεν μου ταιριάζει σαν αμάξι.
έξω στη μάτρα είχε το sportback σε λευκό με s-line pack και μαύρη πανοραμική ηλιοροφή και μου φάνηκε -πολύ όμορφο.
οπότε κρατάω μια επιφύλαξη μέχρι να έρθει να το δω απο κόντα καθώς έχει αρκετές διαφορές απο το a3 το απλό.
αλήθεια σε αυτή τη πανοραμική ηλιοροφή κρατάει τον ήλιο αυτό το διαμπερές κουρτινάκι που έχει η θα τρως τον ήλιο στη μάπα όπως σε κάτι σμαρτάκια που είχα μπει, η κάνει δουλειά?κι εγω απο smart εχω εμπειρια και οπως ειχα πει σε αυτα σε βαραει ο ηλιος ασχημα,ενα παιδι ομως στο audi φορουμ ειπε οτι στο Α3 δεν τον ενοχλει καθολου...πηγαινε και πες τους να κατσεις μεσα...
το s3 δεν ειναι αυτοκινητο που συγκρινεται με τα evo μιας και εχει αλλο προσανατολισμο..
και εγω σκεφτομουν το evo,αλλα πρυτανευσε η λογικη μιας και δε μπορουσα να παρω ενα αυτοκινητο το οποιο δεν ειναι ειναι για καθε μερα ετσι εριξα τις απαιτησεις μου στο θεμα επιδοσεων για να χω ενα αυτοκινητο που μπορεις να κατσεις μεσα χωρις να βουιζουν τα αυτια σου,να μην καει απειρη βενζινη και να εχεις ενα εσωτερικο που να ανταποκρινεται στα λεφτα που εδωσες(σχετικο παντα ειναι αυτο)...
και τα μαμα evo δε θα σε κανουν και αλοιφη μην ανησυχειςστο εσωτερικο ενα Α3 με ενα s3 εχουν διαφορες κυριως στα φιλετα αλουμινιου αλλα και δερματος.επισης διαφερουν πολυ το τιμονι(να παρεις flat bottom ειναι πανεμορφο ),ο λεβιες και καπως το χειροφρενο...οι διακοπτες,τα πλαστικα και το γενικο κλιμα παραμενουν ιδια,οπως δυστυχως και το κεντρικο τουνελ που ειναι φτιαγμενο απο τρισαθλιο πλαστικο
δερματα,αλκανταρες σκεφτεσαι να βαλεις??Οσο για το εσωτερικο του Α5 οταν το χα δει και καθισα μεσα ενιωσα οτι το δικο μου ειναι lada
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οσο για το εσωτερικο του Α5 οταν το χα δει και καθισα μεσα ενιωσα οτι το δικο μου ειναι lada_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Οσο για το εσωτερικο του Α5 οταν το χα δει και καθισα μεσα ενιωσα οτι το δικο μου ειναι lada
_
καμια σχεση σου λεω,υπηρχε μεγαλη διαφορα στη λεπτομερεια,στα οργανα,στα υλικα..
(εχω γινει πολυ gay απο τοτε που αρχισα να προσεχω τη ποιοτητα τω εσωτερικων )
το συγκεκριμενο βεβαια ηταν και s5 τιγκα στα δερματα με πολλα εξτρα... -
Εμένα πάλι τα Α4/Α5 μου βγάζουν μια μιζέρια μέσα. Το B7 το βρίσκω πιο σωστό.
s3 sportback