-
Κατά την γνώμη μου, είναι κούκλα !!!
Ετσι κι αλλιώς, μόνο αισθητικά, οφείλουμε να την κρίνουμε, αφού δεν βγήκε στην παραγωγή, απ΄οτι κατάλαβα.
Αλήθεια, είναι πράγματι δεξιοτίμονη ? -
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Κατά την γνώμη μου, είναι κούκλα !!!
Ετσι κι αλλιώς, μόνο αισθητικά, οφείλουμε να την κρίνουμε, αφού δεν βγήκε στην παραγωγή, απ΄οτι κατάλαβα.
Αλήθεια, είναι πράγματι δεξιοτίμονη ?Όλες οι Lancia ήταν δεξιοτίμονες εκείνη την εποχή. Νες πα Αλμπά;
-
Ντροπή μου ......
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Κατά την γνώμη μου, είναι κούκλα !!!
Ετσι κι αλλιώς, μόνο αισθητικά, οφείλουμε να την κρίνουμε, αφού δεν βγήκε στην παραγωγή, απ΄οτι κατάλαβα.
Αλήθεια, είναι πράγματι δεξιοτίμονη ?Όλες οι Lancia ήταν δεξιοτίμονες εκείνη την εποχή. Νες πα Αλμπά;
Και η Alfa Romeo επίσης.Στις αρχές της δεκαετίας του 50,οπότε 'μαζικοποιείται' η παραγωγή,γίνεται αλλαγή και παρουσιάζουν αριστεροτίμονα αυτοκίνητα.Η Lancia μάλιστα ήταν η τελευταία ιταλική εταιρεία που το έκανε αυτό κανόνα,μόλις στα μέσα της δεκαετίας του 50.Μέχρι τότε όλες οι Lancia έβγαιναν δεξιοτίμονες από το εγοστάσιο και μόνον κατόπιν παραγγελίας αριστεροτίμονες.Δες τις Aurelia Β10 και Β20 GT των ετών 50-55 για να το καταλάβεις.
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Το αυτοκίνητο που εισήγαγε την σχολή granturismo all'italiana στο αυτοκινητιστικό στερέωμα,η οποία έγινε παγκόσμια μόδα στις επόμενες δεκαετίες.
Η αγωνιστική του καριέρα λαμπρή(Carrera Panamericana,Le Mans,Targa Florio).Ξεχωρίζει η δεύτερη θέση που κατέλαβε η σχεδόν νορμάλ δίλιτρη του Giovanni Bracco στο Mille Miglia του 1951.Κατάφερε να ξεπεράσει μια πλειάδα από Ferrari 212 Uovo για να χάσει τελικά την πρωτιά από την 340 Αmerica των 4,1 λίτρων του Gigi Villoresi,αφού προηγουμένως είχε αποδειχθεί ταχύτερη της στις ορεινές διαδρομές βόρεια της Φλωρεντίας.Το σχέδιο ανήκει στον Carlo Felice Boano (επικεφαλής της Ghia την περίοδο εκείνη),ενώ την κατασκευή των πρώτων 98 κομματιών πραγματοποίησε η carrozzeria του Viotti.Η διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση οδήγησε την μεταφορά της παραγωγής στην carrozzeria του Pininfarina.
Κατασκευάστηκε σε έξη σειρές (1951-1957).Οι δυό πρώτες μέχρι το 1953,φορούσαν τον δίλιτρο V6 του De Virgilio και αριθμούν 731 κομμάτια.Οι υπόλοιπες τέσσερεις μέχρι το 1957, εφοδιάζονταν με τον 2,5 λιτρο V6 και η συνολική τους παραγωγή είναι 1880 μονάδες.
Η επιτομή της φιλοσοφίας της Lancia και ο χαρακτηριστικότερος εκπρόσωπος του ιταλικού GT.
-
Με μπερδεψες τελειως ...βρε Αlba .
Ολα αυτα που γραφεις εδω ... καλα , αυτο δεν ειναι appia ?
Που κολλανε οι παναμερικανες ? -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Με μπερδεψες τελειως ...βρε Αlba .
Ολα αυτα που γραφεις εδω ... καλα , αυτο δεν ειναι appia ?
Που κολλανε οι παναμερικανες ?Αurelia B20 GT του 51 είναι.
Η B20 GT corsa έχει λάβει μέρος στο Carrera Panamericana του 52 με οδηγό τον Umberto Maglioli.
H D24 που κέρδισε την Carrera Panamericana του 53, είναι αγωνιστικό πρωτότυπο βασισμένο στην Aurelia με τον V6 του Di Virgilio αυξημένο στα 3,1 λίτρα.
Κάποια στιγμή πρέπει να μιλήσουμε για την μεγάλη προσφορά του Gianni Lancia στην αυτοκίνηση (ο οποίος αντιμετωπίστηκε και ιστοριογραφήθηκε ύπουλα ως το παιδί του μπαμπά),για να γίνει κατανοητό γιατί ο Enzo Ferrari,μόλις έμαθε ότι ο Gianni τα βρόντηξε και πούλησε την εταιρεία στον Pesenti,φαγώθηκε να τον κάνει συνέταιρό του στη Ferrari. -
Σε παρακάλω, όποτε έχεις λίγο χρόνο πες μας για αυτή την ιστορία!
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Σε παρακάλω, όποτε έχεις λίγο χρόνο πες μας για αυτή την ιστορία!Κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να το κάνω Βασίλη.Είναι πολύ το υλικό που έχω σκόρπιο.Το αισθάνομαι ως φόρο τιμής στον ίδιο το Gianni Lancia.
Ξέρεις ο ίδιος ο Gianni Lancia ζει αποτραβηγμένος σήμερα στη Νίκαια της Γαλλίας,χωρίς να έχει μιλήσει ποτέ από το 1955 για τις οικογενειακές διαφωνίες που τον οδήγησαν στην πώληση της εταιρείας,για τα σχέδια που είχε στο μυαλό του,για τη σχέση του με τον Ascari.
Για να καταλάβεις ποιά η σημασία του Gianni Lancia για την εξέλιξη της φιλοοσοφίας και της ιστορίας της φίρμας,αρκεί να παραθέσουμε τα λόγια του Cesare Fiorio:'αν δεν υπήρχε ο Gianni Lancia δεν θα είχα υπάρξει ούτε εγώ'. -
Ϊσως κάποιοι να ενδιαφέρονται για τις παρακάτω,δυστυχώς δεν γνωρίζω Ιταλικά (αλλά που θα πάει κάποτε θα ξεκινήσω μαθήματα) :
Fulvia 1,3 / 2 serie
http://cgi.ebay.it/_Auto__LANCIA-Fulvia ... 286.c0.m14' target='_blank
Gamma 2.5 Coupe
http://cgi.ebay.it/_Auto__Lancia-Gamma- ... 286.c0.m14' target='_blank
-
Μοno JK Lancia.
Η Lancia Mono JK υπήρξε ένα αυθεντικό αυτοκίνητο F1, το οποίο ήταν κατασκευασμένο με βάση τους κανόνες της κατηγορίας του 1,5 λίτρου. Συμμετείχε στο Τσεχοσλοβάκικο γκραν πρι στην πίστα του Μπρνο το 1949, όμως στάθηκε αδύνατο να τρέξει στον αγώνα, εξ' αιτίας ενός ατυχήματος που συνέβη στα δοκιμαστικά όταν και τέθηκε εκτός αγώνα ύστερα από μία σύγκρουση που είχε με ένα φορτηγό!
Την Mono JK κατασκεύασε ο διαμένων στο Μπρνο Julius Kubinsky, έχοντας ως οδηγό τον Karel Vlasin στην τοπική πίστα του Masaryk. Έχοντας νικηθεί στο νήμα από την Cisitalia-Porsche 360, για το τίτλο του πρώτου αυτοκινήτου F1 με κινητήρα τοποθετημένο στο οπίσθιο μέρος του αμαξώματος, η JK Monoposto αντλούσε δύναμη από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρου, ο οποίος ήταν εφοδιασμένος με κομπρέσορα τύπου Roots και προερχόταν από μία Lancia Aprilia. Ο συνδυασμός αυτός οδήγησε σε μια πολύ σπάνια και συμβολική Ιταλο-Τσέχικη ιδιοκατασκευή.
Το μοντέλο αυτό λοιπόν δεν εκκίνησε τον αγώνα, καθώς στην μοναδική του συμμετοχή σε Γκραν Πρι το σύστημα ψύξης του κινητήρα καταστράφηκε ολοκληρωτικά από το ατύχημα. Ωστόσο το αυτοκίνητο τελικά έτρεξε σε μερικές δευτερευούσης σημασίας εθνικές αναβάσεις και αγώνες κατά την διάρκεια των αρχών της δεκαετίας του 1950.Πηγή: http://www.forix.com/8w/rear-engines-postwar.html' target='_blank
(Η απόδοση στα Ελληνικά είναι του γράφοντος, οποιαδήποτε διόρθωση είναι θεμιτή). -
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά εκτός του ό,τι ήταν μία σπάνια και συμβολική (?) Ιταλο-Τσεχική ιδιοκατασκευή αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει κάποιο άλλο λόγο να μείνει στην ιστορία, έτσι δεν είναι;
-
Καλημέρα!
Νίκο, φαντάζομαι πως δε υπάρχει κάποιος άλλος λόγος για να μείνει στην ιστορία (δεν γνώριζω αρκετά από την ιστορία της Lancia, ίσως (?) ο συνδυασμός του κινητήρα της Aprilia με τον κομπρέσορα).
Ειλικρινά, θεώρησα σκόπιμο απλώς να το καταγράψω σαν γεγονός για εγκυκλοπαιδικούς λόγους. Άλλωστε υπάρχουν καλύτερα ενημερωμένοι από εμένα άνθρωποι στον χώρο αυτό ώστε να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις! -
Βασίλη η παρατήρησή μου έγινε για δύο λόγους:
- γιατί ξύπνησα στραβά και κάπου ήθελα να γκρινιάξω και
- γιατί στα Ιταλικής θεματολογίας topics έχετε μία μανία με κάτι περίεργα one-offs, ενώ εγώ (και άλλοι φαντάζομαι που δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με τα Ιταλικά) έχω μεγάλα γνωστικά κενά στα mainstream μοντέλα και θα προτιμούσα να μάθω κάτι γι'αυτά πρώτα. Κι αυτά που αναφέρετε έχουν την αξία τους, αλλά ίσως για ένα πιο εξειδικευμένο κοινό ή σε μια επόμενη φάση (για μένα).
-
Κάντε κλίκ επάνω στην κάτω φωτό, είναι βιντεάκι της Delta
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=630067' target='_blank
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=Sf8m9l74_Ts
Το πέτυχα τυχαία στο tube, δεν καταλαβαίνω γρι ιταλικά αλλά αναφέρεται στην ταινία του Dino Rizi, Il sorpasso (Ο φανφαρόνος) με πρωταγωνιστές μια υπέροχη Lancia Aurelia B24 cabrio, τον Vittorio Gassman και τον Jean Louis Trintignant! -
http://au.youtube.com/watch?v=q0rePVClZ ... re=related
-
εχει κανεις φωτογραφιες απο την fulvia coupe του φραγκουλη? μεσα εξω, οτιδηποτε ειναι χρησιμο
-
Ποιός είναι ο Φραγκούλης ΟΕΟ?
Classic Lancia Forum