-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Για αλλη μια φορα, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΑΤΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ? Η ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ?
Οχι οτι αυτο καλυπτει τον πωλητη που δεν σας τα εξηγησε αναλυτικα, αλλα το θεμα ειναι τι κανουμε εμεις προς οφελος μας.ΥΓ. Εχω την εντυπωση οτι πριν 5 χρονια η Φορντ εδινε 5 χρονια ή 100.000 χλμ ολικη εγγυηση, ειχες ξεπερασει τα χλμ αυτα?
Δε παρεξηγήθηκα πολύ που δε καλύπτεται η αντλία από την μερική (δυστυχώς) εγγύηση. Με τη ποιότητα των βενζινών που έχουμε (τα φίλτρα της αντλίας -έχει 2 ενώ υπάρχει και άλλο ένα στο σωλήνα τροφοδοσίας- είχαν πιάσει ένα πράγμα σα μαύρο μέλι) το αντίθετο ίσως να είναι καταστροφικό για κάποια αντιπροσωπεία με τόσες πολλές πωλήσεις. Αυτό που με χάλασε απόλυτα είναι ότι δε προνόησαν για την εύκολη αντικατάστασή της. Φάγαμε 2 ώρες στο συνεργείο για κάτι που θα μπορούσε να γίνει σε 10-20 λεπτά.
Κατά τα άλλα, νομίζεις ότι άμα σου δώσω να διαβάσεις το βιβλιαράκι της εγγύησης, θα έχεις καταλάβει τι είναι μέσα και τι όχι ? Τέλος πάντων, προσωπικά στην αγορά αυτοκινήτου με ενδιαφέρουν άλλα πράγματα περισσότερο και ελάχιστα τι ακριβώς καλύπτει η εγγύηση ή τι λέει ο πωλητής. Μήπως κι αυτός ξέρει σίγουρα ή σου υπογράφει κανά συμβόλαιο ?
Οι εξαιρεσεις της εκτεταμενης εγγυησης ειναι ενα δισελιδο, μαλλον ακομα δεν εκανες τον κοπο να το διαβασεις
Σιγουρα κατα την αγορα κοιτας αλλα πραγματα, αλλα και αυτα πρεπει να τα κοιταζουμε, απλα και μονο για να μην βρισκομαστε προ εκπληξεων
Εισαι σιγουρος μονο αν κατεβει το ντεποζιτο αλλαζει η τρομπα? Σε παρα πολλα αμαξια αν σηκωσεις τα πισω καθισματα μπορεις να αλλαξεις την τρομπα απο μια 'διοδο' που εχει.
Αληθεια πριν 5 χρονια η φορντ δεν ειχε ΟΛΙΚΗ εγγυηση 5 χρονια?
-
Δυστυχώς προ 5ετίας δεν είχαμε ολική εγγύηση. Δε γνωρίζω δε σε ποιο δισέλιδο αναφέρεσαι. Στο Mondeo υπάρχει ένα βιβλιαράκι με τίτλο 'Εγγύηση και Οδηγός Συντήρησης' γραμμένο ελαφρώς 'κάπως'.
Σου παραθέτω μερικά αποσπάσματα για να καταλάβεις :
'Από την εγγύηση εξαιρούνται βλάβες και αλλαγές εξαρτημάτων που είναι αποτέλεσμα φυσιολογικής φθοράς'
'Η αντικατάσταση εξαρτημάτων κατά το σέρβις ρουτίνας και τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά αποτελούν μέρος του συνηθισμένου κόστους συντήρησης ενός οχήματος. Για το λόγο αυτό, η αντικατάσταση αυτών των εξαρτημάτων θα καλύπτεται από την εγγύηση μόνο αν παρουσίασαν βλάβη ως αποτέλεσμα ελαττωματικής κατασκευής ή υλικών, βλάβη η οποία προέκυψε μέσα στη συνήθη διάρκεια ζωής τους, όχι όμως πέρα από αυτό το διάστημα. Αυτά τα εξαρτήματα ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ... (ακολουθεί λίστα που δεν έχει την αντλία βενζίνης)'.Το διάβασα όταν πήρα το αμάξι και το ξανακοίταξα και πάλι, αλλά συμπέρασμα δε βγάζω. Εσύ που 'μπαίνεις στο κόπο να το διαβάσεις' τι συμπέρασμα βγάζεις από τα παραπάνω ?
Όσο για το αν πρέπει να κατέβει ντεπόζιτο, ναι είμαι σίγουρος, γιατί χάλασα 2 ώρες από τη ζωή μου με τη διαδικασία. Αυτό όντως με χάλασε πάρα πολύ.
-
Η αντλια βενζινης δεν περιλαμβανεται σε καποιο σερβις? Στα Χ χλμ?
-
Δεν νομίζω Στέλιο, βασικά το αποκλείω.
-
Τοτε, απο αυτο εδω
'αντικατάσταση εξαρτημάτων κατά το σέρβις ρουτίνας και τα εξαρτήματα που υπόκεινται σε φυσιολογική φθορά αποτελούν μέρος του συνηθισμένου κόστους συντήρησης ενός οχήματος'Συμπεραινω οτι επρεπε να καλυπτεται απο εγγυηση μιας και φυσιολογικη φθορα ειναι τα τακακια το δισκοπλατο κλπ και οχι η αντλια.
-
Εμένα δεν μου είχαν πει κατά την αγορά για προνομιακή κτλ,5 χρόνια εγγύηση μου λέγανε.Όταν στα 3 χρόνια χρειάστηκε να αλλαχθεί το δυναμό,τότε μου τα είπαν και μόλις τότε μου έδωσαν και το αντίστοιχο βιβλιαράκι.Πράγματι αλλάχθηκε χωρίς χρέωση και πριν 2 μήνες αλλάχθηκε με έξοδα της φόρντ ελλάς η βάση του καθίσματος (350€ συν την εργασία)επειδή δεν το κάλυπτε η προνομιακή.Μεγάλο ρόλο παίζει ο τεχνικός σύμβουλος,οι προηγούμενοι δεν καταδέχονταν καν να πάρουν τηλέφωνο να ρωτήσουν αν το καλύπτει κάποιος από τους 2,το απέκλειαν εξ αρχής,έπεσα στην περίπτωση που ο συγκεκριμένος ενδιαφέρθηκε και μου έλυσε το πρόβλημα.Πάντως ακόμη κι έτσι,αφού δεν έχουμε το προνόμιο των πολλών ετών εγγύησης από τη μαμά εταιρεία,έστω σε κάποια βασικά,κάτι γίνεται και με την προνομιακή.Θέλει πίεση και σωστό τεχνικό σύμβουλο.
-
Η πλειοψηφία των εταιρειών που δίνουν επέκταση εγγύησης πέραν της εργοστασιακής (η οποία είναι 3 χρόνια max ακόμη και για την Τοyota), δεν καλύπτουν τα πάντα. Δεν ξέρω τί γίνεται με κάτι Kia ή με μια επέκταση που δίνει η Seat αλλά για Ford, Opel, και λοιπούς, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα limitations....
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Η πλειοψηφία των εταιρειών που δίνουν επέκταση εγγύησης πέραν της εργοστασιακής (η οποία είναι 3 χρόνια max ακόμη και για την Τοyota), δεν καλύπτουν τα πάντα. Δεν ξέρω τί γίνεται με κάτι Kia ή με μια επέκταση που δίνει η Seat αλλά για Ford, Opel, και λοιπούς, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα limitations....Tα οποία μιας και οι λεχριτες οι πωλητες τις περισοτερες φορες 'ξεχνανε' να τα αναφερουν, καλο θα ειναι να τα ζηταμε μονοι μας μας να μας τα δωσουν εστω και σε φωτοτυπια απο το βιβλιαρακι.
-
Γεια σας, ενδιαφερομαι και εγω για αγορα του φοκους φ/λ.
Η ορατοτητα με την οπισθεν κατα το παρκαρισμα πως ειναι?
Απο καταναλωση πως παει?Η εκδοση σπορτ ποσο παει ?
-
Ψηλό το πίσω μέρος, θα έχεις πρόβλημα στα χαμηλά αντικέιμενα, αν και σχεδόνα όλα τα δίνουν με δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος. Με 1260 κιλά βάρος κατασκευαστή αν δεν κυνηγάς το αμάξι θα είσαι στο Μ.Ο. Ανάλογα με την περίοδο έχει προσφορές η Φορντ. Υπολόγισε 18700 μετρητοίς το 5θυρο κομπλέ, αν και συμφέρει πολύ η έκδοση Τρεντ με ηλιοροφή(αλλά χωρίς αυτ. κλιματισμό)
-
Ενα τσικ πριν την επιλογή c-max.....ΑΛΛΑ, ακούω τα μύρια όσα για την ποιότητα των συνεργείων της φορντ. Διάβασα καμιά πενηνταριά σελίδες του θρεντ, αλλά δεν έβγαλα και πολλά....
Καμμιά γνώμη? -
να μπεις και σε κανα φορντ φορουμ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
να μπεις και σε κανα φορντ φορουμ...Μπήκα, αλλά....
(σα να παρατήρησα κάτι ψιλο-παρεμβασούλες από τους mods...)
-
Ελα τώρα, υπερβολές...
-
Εδώ και 10-11 μήνες και για 22.500 χλμ, στις μετακινήσεις μας χρησιμοποιούμε ένα Ford C-Max 1,8. Το προηγούμενο κύριο αυτοκίνητό μας, ένα Clio 1,2 8v (τότε επτά ετών και 185.000 χλμ), έγινε δευτερεύον, για τους μικρούς του χώρους για οικογένεια με δύο πιτσιρίκια και για την έλλειψη ABS και ESP, απαραίτητων κατά τη γνώμη μου στο δρόμο Πατρών-Πύργου, όπου κάνουμε πολλά χλμ και έχουμε αντιμετωπίσει επικίνδυνες καταστάσεις.
Βασικά κριτήρια για την επιλογή του αυτοκινήτου ήταν οι μεγάλοι χώροι, η καλή συμπεριφορά στο δρόμο, η εγγύηση μεγαλύτερη των δύο ετών. Μειονέκτημα το μεγάλο ύψος, που δυστυχώς δεν κατάφερα να αποφύγω (δεν μου αρέσουν τα αυτοκίνητα φούσκες – μεγάλα προς όλες τις διαστάσεις).
Συνολικά οι εντυπώσεις από το αυτοκίνητο είναι πολύ καλές. Η περισσότερο απαιτητική δοκιμή συνέβη πρόσφατα σε εκδρομή σε περιοχή της Καστοριάς, όπου εκτός από την τετραμελή μας οικογένεια ταξιδέψαμε και με 5ο άτομο, με γεμάτο το χώρο αποσκευών, χωρίς τσάντες στα πόδια και λοιπά παλιά κόλπα. Αναφορικά με τις επιδόσεις, δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν αναγκαστήκαμε κάποιες φορές να περιμένουμε πίσω από φορτηγά και ουρές αυτοκινήτων.
Γενικά στο δρόμο ταξιδεύουμε αρκετά άνετα και γρήγορα για τα οικογενειακά μας δεδομένα (συνήθως έως 30 με 40 χλμ πάνω από τα όρια ταχύτητας) και εύκολα μπορούμε να κάνουμε τις απαραίτητες προσπεράσεις. Σε επαρχιακούς δρόμους με συνεχόμενες στροφές υπάρχουν περιπτώσεις που φαίνεται το βάρος και το ύψος του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα σε άγνωστους δρόμους αν π.χ. χρειαστεί να μειωθεί η ταχύτητα μέσα στη στροφή. Σε γνωστές διαδρομές, όπου γνωρίζω πώς πρέπει να στρίψω, δεν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα.
Η μέση κατανάλωση είναι μέχρι στιγμής 8 λίτρα/100 χλμ, με περίπου 10% (κατ’ εκτίμηση) κυκλοφορία σε αστικό περιβάλλον.
Το πεντάλ του φρένου με παραξένεψε με τη μεγάλη του διαδρομή (σε σχέση με το Clio). Σε έκτακτες καταστάσεις βέβαια οι κινήσεις γίνονται τόσο γρήγορα, που δε δυσκολεύτηκα να φρενάρω γρήγορα και σωστά.
Όσον αφορά στο ESP, στα μεγάλα κρύα του προηγούμενου χειμώνα, χρειάστηκε να ταξιδέψουμε σε επαρχιακό δρόμο σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν, όπου σε αρκετά σημεία υπήρχε παγωμένη υγρασία. Προφανώς οδηγούσα προσεκτικά και το ESP ενεργοποιήθηκε μόνο σε μία περίπτωση. Έκτοτε δεν έχω παρατηρήσει να ενεργοποιείται.
Άλλα σχόλια ελπίζω σύντομα μόλις βρω λίγο χρόνο.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
να μπεις και σε κανα φορντ φορουμ...
Μπήκα, αλλά....
(σα να παρατήρησα κάτι ψιλο-παρεμβασούλες από τους mods...)
Δεν ξέρω σε ποιο από τα 2-3 που υπάρχουν μπήκες,αλλά πιστεύω ότι στο clubford.gr θα βρεις αρκετές απαντήσεις σε απορίες σου
-
-edit-
-
Δηλαδή ο συγγενής σου οδήγησε το αμάξι χωρίς υγρά στο υδραυλικό;
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Το αυτοκίνητο Ford Focus 1,4 Sport έκδοση (αγορασμένο προ διετίας με 40.000 χλμ, εντός εγγύησης), εξαιρετικό (πέρα απ' το ότι είναι ως γνωστόν ολίγον ψοφίμι).
Ολίγον; Είναι το πιο αργό 1.4! Κατά τ' άλλα εξαιρετικό ε;
Είναι και...sport κιόλας!Βλέπω μήπως μια μεγαλύτερη επιείκεια, σε σχέση με κρίσεις σου στο παρελθόν...
FORD FORUM