Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 768
    • 769
    • 139 / 769
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15377
    132691
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      η 147GTA 3.7 Autodelta 328ps ξεφτιλιζει το χρονο της Μ3 Ε46 παροτι 15 ιππους πιο αδυναμη.....

      δε θελω να συνεχισω κανενα καυγα,απλα υπενθυμιζω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι alfa romeo ,δε βγηκε ποτε απο καμια γραμμη παραγωγης ή εργοστασιο της AR,συνεπως δε μπορει να θεωρηθει αυτοκινητο της Επισης η συγκεκριμενη βελτιωση δεν ειναι απλη βελτιωση,αφου πετανε τα παντα απο το αυτοκινητο και κρατανε ουσιαστικα μονο το σασι...αντε και το μπλοκ...
      Με αυτη τη λογικη οπως εχω ξαναπει ισως θα πρεπε να συγκρινουμε wrc και wtcc...

      Κοιτα τωρα να δεις οτι με αυτο το σκεπτικο που ακολουθεις με κανεις να θελω να υπερασπιστω την ψευτο-Autodelta του ομολογουμενως συμπαθη ελληνο-κυπριο-αρμενη.
      Επειδη δεν ξερεις απο Alfa Romeo, δεν θελω να σε μειωσω στις γνωσεις σου αλλα μαλλον δεν εχεις ασχοληθει, σε πληροφορω πως η GTA autodelta που ειδες στο TopGear ειναι μια γνησιοτατη Alfa Romeo.
      Δεν ειναι σιγουρα βεβαιως απο το εργοστασιο της Alfa αλλα δεν πετανε τιποτα πανω απο το αυτοκινητο.
      Δεν ειναι ουτε WRC ουτε WTCC..... Ειναι μια 147GTA υπερκυβισμενη στα 3.750cc.
      Κι αν νομιζεις πως ο V6 της GTA ειναι κακως υπερκυβισμενος κανεις λαθος. Αρκει να δεις ιδιοις ομασι το μπλοκ του και θα καταλαβεις.....Η αποσταση απο κυλινδρο σε κυλινδρο ειναι χαοτικη για τα δεδομενο των κινητηρων(εξαλλου τοποθετουν αλλα εμβολοχιτωνια).

      Επισης καποιος παλικαρος παραπανω ειπε κατι για καποια Hartge.(παπουτσια φτιαχνει αυτη? Σαν την Werrmacht?) Η εκπομπη του TopGear ειναι παλια και αυτη η Hartge βελτιωνει την σειρα 1 τοποθετωντας τον V8 400 ιππων. Ενω εδω και καιρο η Autodelta βελτιωνει την 147GTA φτανοντας την στους 422ιππους
      http://www.zercustoms.com/news/Autodelt ... Super.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
      Ωπ....Φαουλ εδω οποιος ψελισε τα δικα του.
      Alba μην βαρας τελεινωνω με τα του Τζανου

      Παμε σε λιγο πιο τεχνικα στοιχεια.
      Αυτος ο εξαιρετικος κινητηρας(επιμενω πως πρεπει να οδηγησεις μια Alfa που να τον φοραει), τιμητικα ονομαζομενος V6-Busso προς τιμην του μεγαλου μηχανικου, πριν την τελικη του μορφη στα 3.200κεκ ηταν 3.000κεκ και απεδιδε 226 ιππους(ακομη πιο παλια 2.5 λιτρων). Ανεβηκε ως γνωστον στα 3.200κεκ και στους 250 ιππους. Εδω να προσθεσω οτι οι μηχανικοι της Alfa ειχαν δηλωσει πως η ιπποδυναμη θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο υψηλη αλλα διχως ομαλοτητα και με ξεσπασματα αφου επιλεχθηκε απο τους τελευταιους η εμφαση στη ροπη σε μεγαλο φασμα στροφων και το ομαλο περασμα αυτης στο δρομο.

      Στις 26.11.2002 η Alfa Romeo διαδίδει την κυκλοφορία της νέας Alfa Romeo 156 GTAm.
      Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κινητήρα 3.500cc V6 με 300ιππους στις 6800σαλ.
      Kατασκευασμένη από την Ntechnology το αγωνιστικό τμήμα της Fiat η οποία χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία που κέρδισε στους αγώνες τουρισμού με την 156GTA SuperTouring. Χρειάστηκε να γίνουν αλλαγές στο μοτέρ 3.2 V6 της GTA. Έτσι ο κυβισμός ανέβηκε από τα 3200cc στα 3548cc και κέρδισε 50 ίππους. Συνδιάστηκε με το 6τάχυτο σασμάν στο οποίο προστέθηκε ένα διαφορικό LSD. Το καπό, τα φτερά και άλλα τμήματα, αντικαταστάθηκαν με ελαφρύτερα συνθετικά και το βάρος μειώθηκε κατά 50 κιλά από την αγωνιστική έκδοση!!!Ομως αυτή η έκδοση ωστόσο δεν έφτασε ποτέ στο δίκτυο πωλήσεων.


      Μικρογραφιες

      Επισης καποια χρονια αργοτερα και αφου ειχε δεχθει facelift η 156, ειδαμε και την παρακατω 156 GTA Sportwagon AutoDelta(αυτη ειναι η γνωστη οτοντέλτα). 3.500cc και αυτη και αποδοσης 300 ιππων


      Μικρογραφιες

      Ετσι για να τελειωνει το παραμυθι......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dr-spiderman last edited by

        σεβομαι απολυτα οτι οι χρονοι σε μια πιστα ειναι ενδειξη(και οχι αποδειξη ) ενος καλοστημενου αυτοκινητου...δν ειναι ουτε ηταν στα προσωπικα μου κριτηρια αγορας,απλα γιατι σε πιστα παω συνολικα 8-10μερες το χρονο...
        απο εκει και περα,με την λιγοστη εμπειρια απο πιστα και απο αυτοκινητα που εχω,ειναι οτι ενα ταχυτερο στην πιστα αμαξι,δεν ειναι ταχυτερο απαραιτητα και στο δρομο.για την ταχυτητα στο δρομο,παιζουν παραγοντες οπως κυριως η ρυθμισιμοτητα της συμπεριφορας ενος οχηματος και ιδιως ανω του οριου...ενα θεμα ειναι το οριο..ποσοι απο τους 'ευαγγελιστες' της πιστας,εχουν σπασει τα ορια του αυτοκινητου τους..ουτε το 3%απανταω εγω.ειτε σε δημοσιο,ειτε σε πιστα.κυριες πανε ολοι,και μολις κουνηθει 10ποντους η μουρη παρακαλανε το Θεο esp να επεμβει.αν κουνηθει ο κωλος,αα...'δεν ειναι καλο αμαξι αυτο..'..
        ενα αλλο θεμα,ειναι η ρυθμισιμοτητα,και η ευκολια χειρισμου.πανω απο το οριο.κατω απο αυτο ειναι ολα ευκολα.
        τα περιοδικα,κατα την επισης ταπεινη μου αποψη,παραθετουν χρονους οχηματων,τα οποια δυστυχως λογω χρονου,δεν κανουν τον κοπο να τα μαθουν.και δυστυχως οι αλφα δεν ειναι απο τα αμαξια 'ανοιχτο βιβλιο'.εξ ου και ο ερωτας με αυτες.θελουν ωρες,κοπο,μελετη για να πανε σωστα.με την καταλληλη φυσικα ικανοποιηση.οι χρονοι αυτοι,δε,συνδυαζονται με οδηγηση που καποιες γραμμες τις παρακαμπτει ας πουμε,βλεπε,καβαλαω ολο το κερμπ και χωνομαι στα χωραφια ολοκληρος...οι χρονοι σε πιστα (αληθεια των Μεγαρων?),δεν δειχνουν παντα την αληθεια..
        τι θελω να πω?δν με νοιαζει να αποδειξω αν η αλφα ειναι η καλυτερη.υπαρχουν φανατικοι οπαδοι -οδηγοι της ανα τον κοσμο,εδω και δεκαετιες πιστοι στο θυρεο,κατι που δειχνει οτι κατι εχουν αυτα τα αμαξια....για μενα,που δν εχω και την πιο βαρια γνωμη,η αλφα ειναι οτι πιο καλοστημενο αγοραζει ο σπορτσμαν που ψαχνεται λιγο παραπανω στο δρομο...

        και μια ερωτηση προς ολους τους φανατικους χρονων στις πιστες.
        εγω θα εκρινα τα αμαξια βασει χρονων στην πιστα,οταν ο ιδιος μπορουσα να κανω αυτους τους χρονους με αυτα τα αμαξια στην πιστα.ποσοι απο εσας πανε σε πιστα?ποσοι οδηγανε σωστα σε πιστα?
        και για οσους πραγματικα ξερουν απο πιστα:το πιο γρηγορο ειναι παντα το πιο διασκεδαστικο?αυτο που ξαναθες βολτα?

        φιλικα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pasxos last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
          τσι??? σκαστρα εννοεις ή μηπως tsi???

          Το 2ο φυσικα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
            τσι??? σκαστρα εννοεις ή μηπως tsi???

            Άστον ρε QsisVTS. Μας συμφέρει.

            Πασχάλη πάρε Alfa.-

            Τουλάχιστον να καγκουρέψεις αυτή και να την κάνεις μπουρναζοσπατανέϊκη σαν τα μούτρα σου και όχι κάποιο πριμιουμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Μπουρναζοκατασταση αποκλειεται , ειπαμε το VW εχει φαει Χ απο δω μεχρι Κορινθο. Τεσπα,εισαι οφφ τοπικ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                η 147GTA 3.7 Autodelta 328ps ξεφτιλιζει το χρονο της Μ3 Ε46 παροτι 15 ιππους πιο αδυναμη.....

                δε θελω να συνεχισω κανενα καυγα,απλα υπενθυμιζω οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι alfa romeo ,δε βγηκε ποτε απο καμια γραμμη παραγωγης ή εργοστασιο της AR,συνεπως δε μπορει να θεωρηθει αυτοκινητο της Επισης η συγκεκριμενη βελτιωση δεν ειναι απλη βελτιωση,αφου πετανε τα παντα απο το αυτοκινητο και κρατανε ουσιαστικα μονο το σασι...αντε και το μπλοκ...
                Με αυτη τη λογικη οπως εχω ξαναπει ισως θα πρεπε να συγκρινουμε wrc και wtcc...

                Κοιτα τωρα να δεις οτι με αυτο το σκεπτικο που ακολουθεις με κανεις να θελω να υπερασπιστω την ψευτο-Autodelta του ομολογουμενως συμπαθη ελληνο-κυπριο-αρμενη.
                Επειδη δεν ξερεις απο Alfa Romeo, δεν θελω να σε μειωσω στις γνωσεις σου αλλα μαλλον δεν εχεις ασχοληθει, σε πληροφορω πως η GTA autodelta που ειδες στο TopGear ειναι μια γνησιοτατη Alfa Romeo.
                Δεν ειναι σιγουρα βεβαιως απο το εργοστασιο της Alfa αλλα δεν πετανε τιποτα πανω απο το αυτοκινητο.
                Δεν ειναι ουτε WRC ουτε WTCC..... Ειναι μια 147GTA υπερκυβισμενη στα 3.750cc.
                Κι αν νομιζεις πως ο V6 της GTA ειναι κακως υπερκυβισμενος κανεις λαθος. Αρκει να δεις ιδιοις ομασι το μπλοκ του και θα καταλαβεις.....Η αποσταση απο κυλινδρο σε κυλινδρο ειναι χαοτικη για τα δεδομενο των κινητηρων(εξαλλου τοποθετουν αλλα εμβολοχιτωνια).

                Επισης καποιος παλικαρος παραπανω ειπε κατι για καποια Hartge.(παπουτσια φτιαχνει αυτη? Σαν την Werrmacht?) Η εκπομπη του TopGear ειναι παλια και αυτη η Hartge βελτιωνει την σειρα 1 τοποθετωντας τον V8 400 ιππων. Ενω εδω και καιρο η Autodelta βελτιωνει την 147GTA φτανοντας την στους 422ιππους
                http://www.zercustoms.com/news/Autodelt ... Super.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
                Ωπ....Φαουλ εδω οποιος ψελισε τα δικα του.
                Alba μην βαρας τελεινωνω με τα του Τζανου

                Παμε σε λιγο πιο τεχνικα στοιχεια.
                Αυτος ο εξαιρετικος κινητηρας(επιμενω πως πρεπει να οδηγησεις μια Alfa που να τον φοραει), τιμητικα ονομαζομενος V6-Busso προς τιμην του μεγαλου μηχανικου, πριν την τελικη του μορφη στα 3.200κεκ ηταν 3.000κεκ και απεδιδε 226 ιππους(ακομη πιο παλια 2.5 λιτρων). Ανεβηκε ως γνωστον στα 3.200κεκ και στους 250 ιππους. Εδω να προσθεσω οτι οι μηχανικοι της Alfa ειχαν δηλωσει πως η ιπποδυναμη θα μπορουσε να ειναι πολυ πιο υψηλη αλλα διχως ομαλοτητα και με ξεσπασματα αφου επιλεχθηκε απο τους τελευταιους η εμφαση στη ροπη σε μεγαλο φασμα στροφων και το ομαλο περασμα αυτης στο δρομο.

                Στις 26.11.2002 η Alfa Romeo διαδίδει την κυκλοφορία της νέας Alfa Romeo 156 GTAm.
                Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κινητήρα 3.500cc V6 με 300ιππους στις 6800σαλ.
                Kατασκευασμένη από την Ntechnology το αγωνιστικό τμήμα της Fiat η οποία χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία που κέρδισε στους αγώνες τουρισμού με την 156GTA SuperTouring. Χρειάστηκε να γίνουν αλλαγές στο μοτέρ 3.2 V6 της GTA. Έτσι ο κυβισμός ανέβηκε από τα 3200cc στα 3548cc και κέρδισε 50 ίππους. Συνδιάστηκε με το 6τάχυτο σασμάν στο οποίο προστέθηκε ένα διαφορικό LSD. Το καπό, τα φτερά και άλλα τμήματα, αντικαταστάθηκαν με ελαφρύτερα συνθετικά και το βάρος μειώθηκε κατά 50 κιλά από την αγωνιστική έκδοση!!!Ομως αυτή η έκδοση ωστόσο δεν έφτασε ποτέ στο δίκτυο πωλήσεων.


                Μικρογραφιες

                Επισης καποια χρονια αργοτερα και αφου ειχε δεχθει facelift η 156, ειδαμε και την παρακατω 156 GTA Sportwagon AutoDelta(αυτη ειναι η γνωστη οτοντέλτα). 3.500cc και αυτη και αποδοσης 300 ιππων


                Μικρογραφιες

                Ετσι για να τελειωνει το παραμυθι......

                ωραια ολα αυτα που λες,δεν ειπα οτι κακως βελτιωθηκε μαγκια τους που το εκαναν,το θεμα μου ειναι οτι αυτο το αυτοκινητο δε βγηκε ποτε απο εργοστασιο της AR Απο κει και περα δε θα ασχοληθω με το τι κανει ο καθε βελτιωτης..
                Επισης επιμενω στην αποψη οτι το αυτοκινητο εχει αλλα πιστονια,αλλα εμβολα,αλλη μεταδοση,αλλα φρενα,αλλη εξαγωγη κτλ... αρα ΔΕΝ ειναι original ALFA..αν καποιος εκανε αντιστοιχες πατεντες θα μπορουσε να κανει και ενα accent να πεταει...
                Με την ιδια λογικη,θα μπορουσα να βαλω κι εγω στο τραπεζι ενα παλιο S3 που ξερω,το οποιο φοραει τον V6 του group με twin-turbo και 700 αλογα...Δεν το κανω ομως,γιατι αυτο το αυτοκινητο μονο απ'εξω παραμενει s3(αντε και στη τετρακινηση) κατα τα αλλα δεν ειναι αυτοκινητο της AUDI ειναι αυτοκινητο των μηχανικων που ενωσαν ολα αυτα μαζι...Επισης μια τετοια βελτιωση κανει πανω απο 30000 ευρω,αρα δεν ειναι απλη βελτιωση κατι αντιστοιχο συμβαινει και με την autodelta..
                αληθεια ποσο παει το μαλλι για αυτην?????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eddie_147 last edited by

                  Επειδή αρχίζει και ξεφεύγει το θέμα με την Autodelta. Εγώ το βιντεάκι με την περιβόητη GTA στο Top Gear δεν το βάζω για να δείξω ότι μια φτιαγμένη 147 τα έριξε σε πίστα σε Μ3 και Impreza (για το κόστος ρίξτε μια ματιά εδώ http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=25_48 ) αλλά για το πώς μεταμορφώνεται η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με ένα μπλοκέ.
                  Γενικότερα θεωρώ την 'πιστολογία' (εν Ελλάδι τουλάχιστον) από τα πιο χαζά πράγματα. Δεν εννοώ την οδήγηση σε πίστα αλλά τη δογματική θεωρία ότι αφού ένα αμάξι είναι ταχύτερο σε πίστα τότε είναι και το πιο σπορ ή το καλύτερο ή δεν ξέρω γω τι άλλο.
                  Ακόμα αναρωτιέμαι αν βγήκε να ζητήσει συγνώμη το Drive (όπως κάναν μια φορά και ένα καιρό τα σωστά περιοδικά) για την τραγική πατάτα που έκαναν με τη Brera πέρσυ. Που οδηγούσαν δηλαδή το αμάξι με ενεργοποιημένο το ESP και μάλιστα τόνιζαν σε όλο το άρθρο ότι αναγκάστηκαν να οδηγούν το αμάξι πιο υποτονικά για να μην μπαίνει το ESP (....)
                  Όπως είπε και ο dr ελάχιστοι είναι αυτοί που μπαίνουν στη διαδικασία να βάλουν το αμάξι τους σε πίστα και έτσι χάνεται η ουσία. Μπορεί πχ το ΤΤ να έκανε σούπερ ντούπερ χρόνο στις Σέρρες, αυτό όμως δεν μπορεί να αλλάξει το τιμόνι του που (κατά γενική άποψη όσων το έχουν οδηγήσει) στερείται αίσθησης. Όταν λοιπόν ο κάτοχος ΤΤ δεν θα μπορεί να απολαμβάνει 100% το αμάξι του πόσο παρηγορητικό θα είναι γι αυτόν ότι στις Σέρρες ο Πατέλος το γύριζε στο 1.40;
                  Και καλώς ή κακώς όλες οι δυνατές Alfa ήταν μπροστοκίνητες και χωρίς μπλοκέ. Πώς διάολο να γράψουν χρόνο σε πίστα; Για 2.000 που κάνει το μαραφέτι αυτό είναι λογικό να λέμε ότι η Alfa έχει χάσει τις σπορ καταβολές της...; Δεν νομίζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    patro last edited by

                    αρα αποδεχομαστε οτι δεν βγαζουν hardcore αμαξια και δεν τα συγκρινουμε με αυτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      eddie_147 last edited by

                      Θα σας φανεί αστείο αλλά τώρα που κοίταγα ένα άρθρο του Clarkson για τη Brera έπεσε το μάτι μου σε ένα άρθρο για την 147 GTA. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι το άρθρο αυτό γραμμένο το Μάιο του 2003 όπως λέει στο site είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ με ένα άρθρο του κύριου Βασίλη Χαρίτου ...ένα χρόνο μετά στο Drive όπου σχολίαζε την GT 3,2. Προσέξτε... όχι όμοιο σε πνεύμα ή στυλ αλλά ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.
                      Παραθέτω το άρθρο του Clarkson και αντιγράφω από το Drive (τεύχος 94, σελίδα 21) τα γραφόμενα Χαρίτου.

                      'Two or three hundred years ago I tried to make a living selling soft toys. Imagine Graham Norton working on a building site as a hod carrier and you’ll have some idea of just how bad I was.'

                      'Πρίν από 120 χρόνια, μεταξύ θάλασσας και τροχών είχα βρεθεί, δεν θυμάμαι πως να πουλάω υπηρεσίες έντυπης επικοινωνίας. Ποιός εγώ; Φαντάζεστε το Λάκη Γαβαλά σε οικοδομή με πηλοφόρι και μυστρί;'

                      'And so, armed all this psychobabble, I’d drive hundreds of miles to a toyshop in Swansea where the conversation would go like this:

                      “Hello, would you like to buy some of these soft dogs?” “No.”

                      “Okay.” '

                      '...η κουβέντα είχε ως εξής:
                      -Σας ενδιαφέρει να προβληθείτε μέσω έντυπης επικοινωνίας;
                      -Όχι
                      -Καλά...'

                      'Selling BMWs, for instance, is the easiest job in the world. Whenever someone walks through the door of the showroom you know for sure that he isn’t considering any other make of car.

                      You know he won’t want a test-drive (it’s said 87% of BMW buyers don’t bother). And you know that, since he’s buying a Bee Em, your todger is bigger.

                      All you have to do is offer a better discount than the BMW dealer in the next town and the sale is yours.'

                      'Για παράδειγμα να πουλάς Mercedes, Audi, BMW ακόμα και VW μπορεί και να 'ναι η πιο εύκολη δουλειά στον κόσμο....'

                      [Εδώ ο Clarkson λέει για την Audi ενώ ο Χαρίτος για τη Mazda...]
                      'If you’re selling Audis, however, things are never so clear cut. When a customer walks through the door his mind is not made up. You need to reassure him that it’s okay to drive an A4, that his friends won’t laugh or pull his hair at the squash club.

                      What’s more, he will want a test-drive. And something on that drive, will annoy him. It’ll be different in some small way from the car he normally drives. The clutch will bite at a different point. The indicator stalk will be on the wrong side. He’ll find the radio fiddly. There will be something. '

                      [Ειλικρινά όπου Audi βάλτε Mazda, βαριέμαι να αντιγράφω κατά λέξη τα ίδια]

                      http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 098842.ece' target='_blank

                      Βασικά τα σχόλια για την Alfa είναι τελείως ξεπατικοτούρα, άσχετα αν ο Clarkson γράφει για την 147 GTA και ο άλλος για την GT 3,2.

                      Για να μην αραδιάζω και τα δυο άρθρα όποιος έχει το τεύχος ας το σκανάρει αν δεν του κάνει κόπο. Είναι αστείο και παράξενο αλλά τώρα που το σκέφτομαι είναι ντροπή. Ένας δημοσιογράφος με τόσα χρόνια στην καμπούρα του να πουλάει ως δικό του ένα απλό copy paste ενώ μπορούσε (αν βρήκε τόσο χαριτωμένα τα γραφόμενα του JC) να τα παραθέσει αυτολεξεί.
                      Μετά την περιβόητη ιστορία με τους τσουτσουνομεγενθυντές το 2005 αυτό το αρθράκι όσο απλή περίπτωση και αν ακούγεται (που για μένα δεν είναι) επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο την πάγια θέση μου να μην ξανασχοληθώ με αυτό το έντυπο. Ο άλλος τώρα (Χαρίτος) που το παιζε γκουρού του ειδικού τύπου κλπ τι να πω... Ντροπή...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mamias last edited by

                        Μακάρι να ήτανε μόνο το drive (αν και αυτό που αναφέρεις eddie 147 μόνο ασήμαντο δεν είναι )
                        Τα τελευταία χρόνια χωρίς να θέλω να γίνω (πολύ) αφοριστικός τα έντυπα αυτοκινήτου η θα είναι αντιγραφές ξένου τύπου η διαφημιστικά φυλλάδια των εταιρειών

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          endless last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                          Είχα 147 αγορασμένη το 2004 που λες και στα 30Κ έγινε έλεγχος μεταβλητών και ήταν ΟΚ. Στα 52Κ έσπασαν και κάρφωσε τα πάντα. Πρέπει να γίνεται αλλαγή στα 30Κ-40Κ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

                          Σου απαντω μονο και μονο επειδη λες ανακριβειες και οχι για να υπερασπιστω την αλφα ή οτιδηποτε αλλο σχετικο. Σημερα εχω αλφα, αυριο θα εχω κατι αλλο.

                          Ενα μεταβλητο εχουν οι TS και αν προσεχεις το λαδι, τοτε δεν θα ακουστει.
                          Αν ωστοσο ακουγεται τοτε στα 50.000χλμ μπορεις να τον αλλαξεις προληπτικα μαζι με τους ιμαντες (130 ευρω) ή να τον επισκευασεις (5 ευρω).
                          Απο μεταβλητο δε θα παθει ζημια το μοτερ.
                          Οσο για οτι στα 52 εσπασαν οι ιμαντες στα χερια του επομενου ιδιοκτητη, δεν θα πρεπε καν να το αναφερεις.
                          Δεν πρεπει να ηταν και τοσο μεγαλη εκπληξη για σενα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            QsisVTS αδυνατω να συνεχισω την συζητηση μαζι σου.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              οκ εγω σου μιλαω με λογικα επιχειρηματα κι εσυ απαντας παλι με 'ιστορια' ΚΑΙ παραθετοντας μου ενα αγωνιστικο μοντελο απο το οποιο εμπνευστηκαν καποιοι βελτιωτες...
                              Δεν εχω σκοπο να σου αλλαξω γνωμη,οι** γνώστες** αλλωστε εχουν δειξει τι προτιμουν με τις επιλογες τους,την ωρα που πανε να σκασουν πραγματικα λεφτα(κι οχι υποθετοντας σε ενα forum)..

                              Αυτο που με ενοχλει ειναι η τυφλη επιμονη σου να υποστηριζεις τα ιταλικα μοντελα,μονο και μονο επειδη ειναι ιταλικα...
                              Αυτο στα ματια μου(αλλα και πολλων αλλων εδω μεσα) σε κανει οπαδο...
                              Αν εχεις διαβασει δικα μου posts,θα δεις οτι εχω κραξει αρκετες φορες το vag,εσυ ομως ποτε το 'γκρουπο'..
                              Αυτο κατι σημαινει δε νομιζεις??εκτος και αν αυτοι οι πουστηδες οι ιταλοι ειναι παντα μεσα στο μυαλο σου,ωστε να σε κανουν χαρουμενο με καθε μοντελο που βγαζουν...

                              Μιλαμε για ομορφια???φυσικα τα ιταλικα ειναι πιο ομορφα,ακομα και η τερατομορφη delta
                              μιλαμε για πολυτελεια και φινετσα???Φυσικα και οι ιταλοι τα εχουν αυτα,οι αλλοι ειναι γυφτοι!!
                              Μιλαμε για επιδοσεις???μα και βεβαια τα ιταλικα ειναι τα πιο γρηγορα κι ας κανουν ασχημους χρονους,εχουν αισθηση ...η πιστα αλλωστε δε δειχνει τη πραγματικοτητα,δεν ειναι απο ασφαλτο,δεν εχει στροφες,δεν εχει ευθειες....που μονο για ευθειες ειναι οι GTA σου....

                              Κανε μια αυτοκριτικη και μαθε να δεχεσαι πως ισως και να χεις καπου αδικο και μετα συνεχισε να μιλας εσυ μαζι μου...
                              Για μενα οι 'παντογνωστες' ειναι κοκκινο πανι,ειδικα αν αυτα που λενε τα στηριζουν σε ανυποστατα επιχειρηματα.
                              Αν αυριο μεθαυριο δω οτι κατι απο αυτα που εχω πει ειναι μαλακια,θα ερθω να απολογηθω.εσυ ομως προφανως εχεις το αλαθητο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikos last edited by

                                Ο χρήστης endless έγραψε:

                                Είχα 147 αγορασμένη το 2004 που λες και στα 30Κ έγινε έλεγχος μεταβλητών και ήταν ΟΚ. Στα 52Κ έσπασαν και κάρφωσε τα πάντα. Πρέπει να γίνεται αλλαγή στα 30Κ-40Κ για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

                                Σου απαντω μονο και μονο επειδη λες ανακριβειες και οχι για να υπερασπιστω την αλφα ή οτιδηποτε αλλο σχετικο. Σημερα εχω αλφα, αυριο θα εχω κατι αλλο.

                                Ενα μεταβλητο εχουν οι TS και αν προσεχεις το λαδι, τοτε δεν θα ακουστει.
                                Αν ωστοσο ακουγεται τοτε στα 50.000χλμ μπορεις να τον αλλαξεις προληπτικα μαζι με τους ιμαντες (130 ευρω) ή να τον επισκευασεις (5 ευρω).
                                Απο μεταβλητο δε θα παθει ζημια το μοτερ.
                                Οσο για οτι στα 52 εσπασαν οι ιμαντες στα χερια του επομενου ιδιοκτητη, δεν θα πρεπε καν να το αναφερεις.
                                Δεν πρεπει να ηταν και τοσο μεγαλη εκπληξη για σενα.

                                Γιατί?? Γιατί πρέπει να φταίω εγώ ας πούμε (που άλλαζα τα λάδια κάθε 8Κ κμ πχ, service-έλεγχος κάθε έτος) και μη φταίει από τον μηχανικό μέχρι το ανταλλακτικό?

                                Nikos @ YouTube

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Γιατι είσαι προδότης ρεεεε!
                                  Οξωωωωω!

                                  (μα και συ ρε παιδί μου, πως ΤΟΛΜΗΣΕΣ να πουλήσεις την Alfa και να πάρεις BMW και μετά να τολμάς και να διαβείς έστω έξω από το τοπικ της Alfa Romeo... τς τς τς... )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Aυτο γκρεγκορυ παει στα uggliest jokes evah.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                      Aυτο γκρεγκορυ παει στα uggliest jokes evah.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pasxos last edited by

                                        Ε καλα μη στραβολεμιασεις κιολας... κανε εντιτ για να μην το παρουν χαμπαρι... Πλακα κανω,απλα προσωπικα δε μ αρεζε που λεμε και ισα πανω στην πατριδα..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          v-silis last edited by

                                          Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                                          Aυτο γκρεγκορυ παει στα uggliest jokes evah.....

                                          όχι, είναι απο τα ελάχιστα σωστά πράγματα που έχει πει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης v@silis έγραψε:

                                            Aυτο γκρεγκορυ παει στα uggliest jokes evah.....

                                            όχι, είναι απο τα ελάχιστα σωστά πράγματα που έχει πει

                                            Ένα εξ αυτών είναι πως η Corolla G6, είναι η καλύτερη (με εξαίρεση την ΑΕ86...) να υποθέσω...

                                            Βέβαια το παραπάνω σχόλιο, δεν ισχύει για το ροζ χρώμα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 768
                                            • 769
                                            • 139 / 769
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr