-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Ayto sthn oysia den ypoti8etai oti einai kai cooling twn frenwn kai gia ayto to balan ekei first place?υποτιθεται αλλα δεν ειναι , το κακο ειναι οτι πολλοι πιστευουν οτι ειναι και αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.
για λιγοτερες αεροδυναμικες αντιστασεις ειναι.
βοηθουν και τα φρενα να κρατανε θερμοκρασια
ωστε να ανταποκρινονται αμεσως στο φρεναρισμα (σε πιστες που δεν ζοριζονται πολυ) -
Ο βασικος σκοπος τους ειναι για την καλυτερη ψυξη των φρενων αλλα βοηθουν και στην αεροδυναμικη,,,και αυτο βγηκε μετα απο δοκιμες και οχι ετσι αντε να τα βαλουμε.Τωρα αν εγινε γκαφα και δεν τα εβαλαν στον Μασα η τα πιεσε και περασαν το οριο και το βρηκαν σαν τελευταια λυση αυτο ειναι αλλη υποθεση.
-
Για να μου πει κανείς γιατί τη μετάδοση δεν την έκανε ο Πουρναράκης?
Όχι ότι στεναχωρήθηκα, αλλά κρίμα που δεν ακούσαμε κανένα σχόλιο από τον Κατσίμη.
τώρα για τη νέα ομάδα, ΟΚ για πρώτη φορά, πολύ ορεξάτοι και οι δυό τους!
Αυτό το 'καύσιμα καύσιμα καύσιμα' μόνο...Τωρα για το καπάκι στους εμπρός τροχούς, ίσως στη συγκεκριμένη πίστα να 'παραέψυχε' τα΄φρένα (λέω τώρα) και να αργούσαν να αποδώσουν... Ειδικά στο τέρμα της μεγάλης ευθείας.
-
Η απουσια του Πουρναρακη ηταν γιατι εχει βαρεθει το παιδι να πηγαινει απο αγωνα σε αγωνα και ειπε να δωσει τη σκυταλη σε κανενα νεο σχολιαστη ετσι να σπαει η μονοτονια βρε παιδι μου.
Τωρα ετσι που οδηγουσε ο Μασα ειδικα οταν εφτανε στο τελος της μεγαλης ευθειας οντος αφου δεν ελιωσαν και τα καπακια τυχερος ηταν .Πως ειναι δυνατον να ανταπεξελθουν τα καημενα τα καπακια. -
Πάντως επαναλάμβαναν και το ότι τα pits παλιά ήταν ψαραγορά! Το είπαν αρκετές φορές!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Για να μου πει κανείς γιατί τη μετάδοση δεν την έκανε ο Πουρναράκης?Και γιατί δεν έστειλαν αυτόν στη Βαλένθια?
Μήπως ετοιμάζεται για 'έξοδο'?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για να μου πει κανείς γιατί τη μετάδοση δεν την έκανε ο Πουρναράκης?
Και γιατί δεν έστειλαν αυτόν στη Βαλένθια?
Μήπως ετοιμάζεται για 'έξοδο'?
Προβληματισμος ε; Για την ακριβεια ο ΤΠ ετοιμαζεται για Σιγκαπουρη, τα εκτος εδρας μοιραστηκαν αναμεσα στους συντελεστες των μεταδοσεων και επειδη προφανως δεν ειμαστε συνηθισμενοι σε τετοιες διαδικασιες αρχισε ο προβληματισμος και τα σεναρια.
-
περιμένουμε όλοι με αγωνία τα ρεπορτάζ που ετοιμάζει ο κοσμοπολίτης Τάκης από τη νυχτερινή ζωή της Σιγκαπούρης με τις Formula Unas...
-
Που ξερεις, μπορει να του αρεσει η Σιγκαπουρη και να (μας κανει την χαρη) και να μεινει εκει
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ο βασικος σκοπος τους ειναι για την καλυτερη ψυξη των φρενων αλλα βοηθουν και στην αεροδυναμικη,,,και αυτο βγηκε μετα απο δοκιμες και οχι ετσι αντε να τα βαλουμε.Τωρα αν εγινε γκαφα και δεν τα εβαλαν στον Μασα η τα πιεσε και περασαν το οριο και το βρηκαν σαν τελευταια λυση αυτο ειναι αλλη υποθεση.κατι ελεγα για τους ελεφαντες...
θα το γραψω δευτερη φορα , τα καπακια εχουν ως κυριο σκοπο τη μειωση των αεροδυναμικων αντιστασεων , οι ομαδες τα πασαρουν ως ψυξη για να μη θεωρηθουν κινητα αεροδυναμικα βοηθηματα.
τα φρενα ψυχοντουσαν μια χαρα και χωρις τα καπακια και τωρα ψυχονται με τον ιδιο τροπο καθως η εισαγωγη του αερα ειναι ιδια με ή χωρις τα καπακια.οι στροβιλισμοι που δημιουργουν οι ακτινες της ζαντας εχουν ως αποτελεσμα μεγαλη αεροδυναμικη αντισταση.η διαφορα σε επιδοσεις ειναι μεγαλη 2-3 δεκατα στο γυρο.δειτε και τις ροδες στην ποδηλασια
γιατι η φερραρι δεν χρησιμοποιησε τα καπακια στο μοντρεαλ???(η πιο απαιτητικη πιστα για ψυξη φρενων).
γιατι ειχαν φερει καπακια με μικροτερες τρυπες αποτι επρεπε με αποτελεσμα να μην μπορουν να κρυωσουν τα φρενα. οι μακλαρεν ειχαν αρκετα υψηλοτερη τελικη (τυχαιο?).γιατι εβγαλε ο μασσα (και αλλοι) τα καπακια στο πιτστοπ στην 3η πιο απαιτητικη στα φρενα πιστα?(βαλενθια).προφανως οχι γιατι κρυωναν πολυ αλλα γιατι δεν κρυωναν αρκετα ,αλλιως στις πιστες χωρις αναγκη για ψυξη δε θα χρησιμοποιοντουσαν καθολου.
τα καπακια δεν κρυωνουν τα φρενα, ΑΝΤΙΘΕΤΑ βοηθουν στη διατηρηση της θερμοκρασιας ωστε οταν ερθει το φρεναρισμα αυτα να ειναι ετοιμα (τα φρενα απο ανθρακονηματα δεν δουλεουν κρυα, δουλευουν καλα απο 400-900 βαθμους ). γιαυτο ακριβως το λογο χρησιμοποιουνται στους πισω τροχους ακομα πιο συχνα απο τους μπροστα , γιατι τα πισω φρενα επειδη δεν δεχονται τοση πιεση δεν εχουν αναγκη για ψυξη αλλα αναγκη διατηρησης θερμοκρασιας.
αυτα , ελπιζω να σας επεισα
-
Σωστος ο patro, απλα να συμπληρωσω οτι, τουλαχιστον για τις ομαδες της GP2 που μπορω να ξερω, η Βαλενθια ηταν χειροτερη στο θεμα ταλαιπωριας των φρενων απο την Μοντσα. Νομιζω αυτο για την F1 την κατατσει σα δευτερη, πισω απο το σπαστηρι του Μοντρεαλ.
-
Σωστός ο ελέφαντας... εεεεε συγνώμη ο Patro.
Άσχετο που μου ήρθε τώρα, έχει κανείς τις δηλώσεις του Κιμι στον Κανάδα που καντήλιαζε τον Λουη επειδή δεν έιδε το κόκκινο;
Αν τις έχει ας τις βάλει να ευθυμήσω(-ουμε) λίγο.EDIT: Τις βρήκα και τις βάζω στο νήμα του αγώνα.
-
Εγω αυτο που εμαθα απο τον αγωνα στη Βαλενθια ειναι οτι ο Kimi δε γουσταρει το play station...
-
Παίδες,έχουμε κανένα λινκ για live streaming του αγώνα που να δουλεύει???
-
http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php
-
Καλή σήμερα η μετάδοση κατά τη γνώμη μου
-
Ναι κι εμένα μου άρεσε.
-
δεν υπαρχει ITV σημερα?
-
Μάλλον όχι..
-
ξενερωμα ρε γμτ
Τηλεοπτική Μετάδοση Πρωταθλήματος F1 2008