-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στην Σαντορίνη πάντως φέτος όλες οι εταιρίες car rental, είχαν Matiz, Picanto, Smart, Nissan Micra (5d & CC),Note, Toyota Aygo & Yaris, και φυσικά Jimny. Ήταν απίστευτος ο αριθμός των προαναφερομένων μοντέλων. Δεν έβλεπες ούτε ένα ιταλικό. Ζήτημα αν είδα 1-2 Panda νοικιάρικα. Λες να σημαίνει κάτι αυτό;Μυκονο, Παρο, Συρο ηταν full του Panda.
Aνυπομονω να ακουσω την εκδοσχη σου τι μπορει να σημαινει αυτο. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Gioyseppe Busso, τα πιστεύεις αυτά που λες ή είσαι απλά ρομαντικός?Giuseppe
Για το αλλο θελεις απαντηση?Παμε στα πιο τεχνικα τωρα. Η αξιοπιστια του Panda αγγιζει το 100%. Μπορεις να συμβουλευτεις απο εταιριες χρονομισθωσης, car rental, μεχρι και τον μαστορα της γειτονιας σου. Οπως και για τον κινητηρα 1.2 8v με τα μηχανικα ωστηρια αντι υδραυλικα. Η συναρμολογηση στα αυτοκινητα της Fiat ειναι αξια μνειας.
+500
Εγώ είχα πολλούς φίλους μάστορες ιταλικών που έκλεισαν τα μαγαζιά τους από τότε που βγήκε το Fiat Panda. Ο Μαρκιόνε διάβασα ότι έχει κάνει ασφάλεια ζωής αξίας 5 εκατομμυρίων ευρώ, γιατί πολλαπλασιάστηκαν οι απειλές κατά της ζωής του από μηχανικούς, που έπεσαν έξω λόγω της οριακής απόλυτης αξιοπιστίας του Panda.Ρε παιδιά, και εγώ με το 500αράκι είμαι, αλλά μη λέμε και καφρίλες...
Αηδιες....
Μου θυμιζεις κατι γεροντια με τα Datsun που λενε 'Δεν του αλλαζω/βαζω λαδια εδω και 100.000χλμ'Η αξιοπιστια αγαπητε εχει απολυτη εφαρμογη με την σωστη συντηρηση.
Αρα πες στους φιλους σου μαστορες να κανουν επανεναρξη επιτηδευματος διοτι ενα αυτοκινητο θα τους επισκεφθει και για την προβλεπομενη συντηρηση και οχι μοναχα για βλαβες.Η τελευταια φραση φυσικα με επεισε, το οτι εισαι με το 500. Λες κι αν δεν ησουν?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αηδιες....
Μου θυμιζεις κατι γεροντια με τα Datsun που λενε 'Δεν του αλλαζω/βαζω λαδια εδω και 100.000χλμ'Η αξιοπιστια αγαπητε εχει απολυτη εφαρμογη με την σωστη συντηρηση.
Αρα πες στους φιλους σου μαστορες να κανουν επανεναρξη επιτηδευματος διοτι ενα αυτοκινητο θα τους επισκεφθει και για την προβλεπομενη συντηρηση και οχι μοναχα για βλαβες.Αηδίες...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δεν μπορεί να φτάσει τα 16000 ευρώ. Επιμένω..
Nα στο εξηγήσω:
13.390 το αυτοκίνητο.
+270 (περίπου προετοιμασία)
+250 (πινακίδες, τέλη κυκλ).
+250 Μεταλλικό
+550 Αυτόματο κλιματισμό
+610 ESP
+650 Ηλιοροφή
+260 Πλευρικούς Αερόσακους
+360 Αερόσακους κουρτίνας
+300 Pack Pandemonio
= 16.890
Βέβαια περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα αλλά δε σημαίνει ότι δε μπορεί να φτάσει την τιμή..Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία.. -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία..ok, υποθετική...
_
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Στην Σαντορίνη πάντως φέτος όλες οι εταιρίες car rental, είχαν Matiz, Picanto, Smart, Nissan Micra (5d & CC),Note, Toyota Aygo & Yaris, και φυσικά Jimny. Ήταν απίστευτος ο αριθμός των προαναφερομένων μοντέλων. Δεν έβλεπες ούτε ένα ιταλικό. Ζήτημα αν είδα 1-2 Panda νοικιάρικα. Λες να σημαίνει κάτι αυτό;
Μυκονο, Παρο, Συρο ηταν full του Panda.
Aνυπομονω να ακουσω την εκδοσχη σου τι μπορει να σημαινει αυτο.Ότι στη Μύκονο μαζεύονται πολλοί τοιούτοι, οπότε τι να μας πούνε αυτοί από γούστο...
Αυτό που έγραψα για τη Σαντορίνη είναι βάσει της δικής σου λογικής που έλεγες αν ρωτήσουμε σε συνεργεία, car rentals κτλ θα μας πουν όλοι ότι επιλέγουν Panda γιατί είναι το 'καλύτερο' κατά τα λεγόμενά σου. Κάτι που δεν ισχύει.
Αν δεν έχεις καταλάβει, θεοποιείς όλα τα μοντέλα του gruppo fiat, έχοντας ίσως την ψευδαίσθηση ότι είναι τα τέλεια αυτοκίνητα. Τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Αλλιώς θα κυκλοφορούσαμε όλοι με το ίδιο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν δεν έχεις καταλάβει, θεοποιείς όλα τα μοντέλα του gruppo fiat, έχοντας ίσως την ψευδαίσθηση ότι είναι τα τέλεια αυτοκίνητα. Τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει. Αλλιώς θα κυκλοφορούσαμε όλοι με το ίδιο αυτοκίνητο.Aυτο κανω?
Δεν το ειχα καταλαβει. -
Ο χρήστης IBIZA1_0 έγραψε:
Δεν μπορεί να φτάσει τα 16000 ευρώ. Επιμένω..
Nα στο εξηγήσω:
13.390 το αυτοκίνητο.
+270 (περίπου προετοιμασία)
+250 (πινακίδες, τέλη κυκλ).
+250 Μεταλλικό
+550 Αυτόματο κλιματισμό
+610 ESP
+650 Ηλιοροφή
+260 Πλευρικούς Αερόσακους
+360 Αερόσακους κουρτίνας
+300 Pack Pandemonio
= 16.890
Βέβαια περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα αλλά δε σημαίνει ότι δε μπορεί να φτάσει την τιμή..Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία..Αμ, δε! Το'κανα εγώ πέρυσι (όχι και τα 3.5k,μην τρελαθούμε εντελως: δεν έβαλα τα 'γκριζαρισμένα'). Δεν πιστεύω να ήταν η τελευταία μου επιθυμια, έχω σκοπό να ζήσω κανα-δυο χρονάκια ακόμα, αλλά ή τελευταία μου (τέτοια) μλκια, ισως!
(και αν το climbing έπαιρνε ESP, τότε....)
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Δεν μπορεί να φτάσει τα 16000 ευρώ. Επιμένω..
Nα στο εξηγήσω:
13.390 το αυτοκίνητο.
+270 (περίπου προετοιμασία)
+250 (πινακίδες, τέλη κυκλ).
+250 Μεταλλικό
+550 Αυτόματο κλιματισμό
+610 ESP
+650 Ηλιοροφή
+260 Πλευρικούς Αερόσακους
+360 Αερόσακους κουρτίνας
+300 Pack Pandemonio
= 16.890
Βέβαια περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα αλλά δε σημαίνει ότι δε μπορεί να φτάσει την τιμή..Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία..Αμ, δε! Το'κανα εγώ πέρυσι (όχι και τα 3.5k,μην τρελαθούμε εντελως: δεν έβαλα τα 'γκριζαρισμένα'). Δεν πιστεύω να ήταν η τελευταία μου επιθυμια, έχω σκοπό να ζήσω κανα-δυο χρονάκια ακόμα, αλλά ή τελευταία μου (τέτοια) μλκια, ισως!
(και αν το climbing έπαιρνε ESP, τότε....)
Δύο, τρία αξεσουάρ, το καταλαβαίνω.
Όλοι το κάνουμε.
Το να βάλεις όλα τα αξεσουάρ που αναφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός, δεν νομίζω να έχει γίνει ποτέ.
Kαι εγώ μετάνιωσα που δεν έβαλα esp, γαμώτο.. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία..ok, υποθετική...
_
Το ήξερα ότι κατά βάθος συμφωνούμε..
-
Άκυρο ποστ.
Απάντησα στον φίλτατο Giuseppe Busso, αλλά γρήγορα και εγκαίρως το ξανασκέφτηκα.
Αηδίες...
-
Δεν είναι ιαπωνικό, δεν είναι VW.... τα Smart δεν του κάνουν? Μόνο που δεν χωράει τρίτος, στα υπόλοιπα μια χαρά τα κόβω. Μικρά με τεράστιους χώρους για 2, ζωηρά, ατμοσφαιρικά (αποφεύγεις το ακριβό που είναι τούρμπο), αυτόματο, στυλάτο, ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, κατανάλωση, φτηνό σήμα κλπ. Και να θέλεις έχει και σε ανοιχτό. Δεν είναι άνετο αλλά και ταξιδάκια μια χαρά πάνε ακόμα κι αν είσαι και 32!
Το έχει απορρίψει? Αν ναι γιατί? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν είναι ιαπωνικό, δεν είναι VW.... τα Smart δεν του κάνουν? Μόνο που δεν χωράει τρίτος, στα υπόλοιπα μια χαρά τα κόβω. Μικρά με τεράστιους χώρους για 2, ζωηρά, ατμοσφαιρικά (αποφεύγεις το ακριβό που είναι τούρμπο), αυτόματο, στυλάτο, ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ, κατανάλωση, φτηνό σήμα κλπ. Και να θέλεις έχει και σε ανοιχτό. Δεν είναι άνετο αλλά και ταξιδάκια μια χαρά πάνε ακόμα κι αν είσαι και 32!
Το έχει απορρίψει? Αν ναι γιατί?Δεν τέθηκε θέμα καν για Smart μιας και δεν του αρέσουν εξ αρχής αλλά και επειδή είναι αποκλειστικά διθέσιο, επίσης νομίζω δεν έχει και τόσο μεγάλο χώρο αποσκευών επιπλέον ειναι αρκετά αδύναμο για οτιδήποτε άλλο.
Πάντως σχετικά με όσους λένε ότι κατέληξε στο 500, να πω ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο καθώς το χρώμα του χρήματος θα παίξει σημαντικό ρόλο ( έκπτωση- δώρα, αλλά και το πόσο θα πάρουν το Picasso).
Πάντως επειδή έχω εργαστεί σε αντιπροσωπία αυτοκινήτων, στο τμήμα πωλήσεων, έχω δει αξεσουάρ συνολικού κόστους 9.000€ (όχι δεν είμαι στη Porche ούτε στη Ferrari )
P.S: Συγνώμη που χάθηκα για λίγο αλλά ξεκίνησε η τελευταία (ελπίζω) μου εξεταστική -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μιλάμε για υποθετική αγορά ή πραγματική;
Ρωτάω, γιατί κανείς δεν βάζει σε ένα αυτοκίνητο 13000 ευρώ(χωρις την έκπτωση), αξεσουάρ αξίας 3500 ευρώ. Εκτός και αν το θεωρεί το τελευταίο αυτοκίνητο της ζωής του. Κάτι σαν να λέμε τελευταία επιθυμία..ok, υποθετική...
_
Νόμιζα ότι αυτό το θέμα είχε κλείσει με το Panda, λόγω του ότι δεν του άρεσε...μετά ανοίξατε ένα θέμα ότι είναι ακριβό γιατί αν βάλεις όλον τον τιμοκατάλογο των έξτρα θα φθάσει 16.000...
Παιδιά εγώ το πήρα 13.300 με mp3 player (τότε χρεωνόταν) και το σκέφτηκα ως εξής:
Το 1200 με τον καλό εξοπλισμό είχε 11000 περίπου ...Με 2300 επιπλέον πήρα:100 άλογα αντί 60
δισκόφρενα μπρός πίσω
6άρι σασμάν
Ζάντες 15άρες πανέμορφες (υποκειμενικό αυτό)
Ημιμπάγκετ καθίσματα
φυμέ τζάμια (ΜΑΜΑ και όχι μεμβράνες
Επιθετικό design
sport εξάτμιση
Σε αυτήν την τιμή νομίζω ότι μου ήρθε φθηνά ...αν του έβαζα όλον τον κατάλογο θα συνέφερε να πάρω το GP την πλούσια έκδοση με το 6άρι, τις 16άρες το sport σαλόνι, βέβαια με 95 άλογα και 16000€...
Νεανικές ανησυχίες στα 16.000€