-
Audi A4 1.6 και Honda Civic 4d.
-
Έχω την εντύπωση πως και το τωρινό Α3.
-
To A3 έχει γόνατα mcPherson. Διπλά ψαλίδια επίσης έχει το 406, η προ-προηγούμενη C-class και φυσικά τα MX5 / RX8. Τα mazda αυτά μάλιστα είναι χωρίς γόνατα και πλευστό ψαλίδι όπως τα υπόλοιπα, πολύ πιο 'καθαρόαιμο' σχέδιο.
Διπλά ψαλίδια είχε και το πρώτο Honda CR-V. Μιλάμε πάντα για σχετικά φθηνά αυτοκίνητα.
-
To 406 πολλαπλών έχει πίσω.
-
Για μπροστά δεν λέμε? Αλλιώς για πίσω διπλά ψαλίδια ή ακόμα καλύτερα πολλαπλούς συνδέμους έχουν πλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα.
-
Δεν ξέρω για τι ακριβώς λέμε.
To 406 μπροστά δεν έχει διπλά ψαλίδια πάντως, μακφέρσον έχει... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Audi A4 1.6 και Honda Civic 4d.Το Civic εχει ΜcPherson.
Επισης το Audi δεν εχει διπλα ψαλιδια αλλα ανω και κατω ψαλιδια.
Εχει καποια διαφορα απο τα καθε αυτου double wishbones.
Καθαρα διπλα ψαλιδια ανεξαρτητα φορανε ολες οι Alfa απο την 147 εως την 8C Competizione εκτος της ΜιΤο. -
Το 407 εχει διπλα ψαλιδια και το 406 McPherson
-
Όντως και δεν μίλησα για πισωκίνητα , μπορεί να μην έγινα κατανοητός...
-
Ούτε για 4Χ4
-
drdino το 407 εννοούσα, έκανα λάθος. Το Civic 5/3d έχει McPherson, τα 4πορτα όπως είπα και πρίν έχουν διπλά ψαλίδια.
Τα Audi όπως το Α4 που είπα έχουν διπλά ψαλίδια απλώς το επάνω ψαλίδι ειναι χωρισμένο σε δύο τμήματα ώστε να ρυθμίζει τη σύγκλιση στην τροχιά της διαδρομής. Είναι λίγο πιο πολύπλοκη λύση από τα ψαλίδια με γόνατα που έχουν τα υπόλοιπα (Alfa, Civic κλπ)
-
Ανάρτηση με διπλά ψαλίδια
Αποτελείται από βραχίονες που έχουν διχαλωτό σχήμα, παρόμοιο με αυτό του κεφαλαίου ελληνικού γράμματος 'λάμδα' (Λ). Στην ανάρτηση του κάθε τροχού τα ψαλίδια είναι δύο, το πάνω και το κάτω, κι έχουν δύο πόδια (σκέλη) το καθένα. Η βάση του κάθε ψαλιδιού, δηλαδή τα δύο του πόδια συνδέονται αρθρωτά σε κάποιο σταθερό σημείο του σασί και στην κορυφή του το κάθε ψαλίδι έχει έναν ακόμα αρθρωτό σύνδεσμο, με τον οποίο συνδέεται με την τέταρτη κατακόρυφη πλευρά του αρθρωτού τετράπλευρου, που δεν είναι άλλη απ' το φορέα του άξονα του τροχού.Αν πρόκειται για μπροστινό τροχό, τότε ο φορέας του άξονα του πρέπει να μπορεί να στρέφεται γύρω από τον νοητό άξονα που ορίζουν τα σημεία της σύνδεσης του με τις κορυφές των ψαλιδιών. Στην πράξη, μόνο ένα από τα δύο ψαλίδια χρειάζεται να έχει σχήμα διχαλωτό, δηλαδή να αρθρώνεται σε δύο σημεία του σασί. Το άλλο μπορρεί να είναι ένας απλός βραχίονας, ένα μπράτσο, με μία μόνο σύνδεση.
-
Ανάρτηση με γόνατα Μακ-Φέρσον (Mac-Pherson)
Στο σύστημα αυτό χρησιμοποιείται μόνο ένα αρθρωτό δίχαλο (ψαλίδι), το οποίο συνδέει το σασί με το κάτω μέρος του φορέα του τροχού. Στην πα΄νω πλευρά δεν υπάρχει ψαλίδι, αλλά μια κατακόρυφη τηλεσκοπική αντηρίδα, η οποία έχει μέσα της τα αμορτισέρ και γύρω της ένα μακρύ σπειροειδές ελατήριο, Αυτή η τηλεσκοπική αντηρίδα ενσωματώνεται στο κάτω μέρος της (χωρίς αρθρωση) με το φορέα του άξονα του τροχού και στο επάνω μέρος της στερεώνεται με μια ειδικά σχεδιασμένη πυργοειδή εσοχή του ενοποιημένου σήμερα σασοαμαξώματος. -
Ανάρτηση παλλαπλών συνδέσμων
Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων μοιάζει με μια ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, όπου το καθένα απ' αυτά έχει χωριστεί σε δύο βραχίονες -σύνολο τέσσερις- και μερικές φορές προστίθεται κι ένας πέμπτος. Ο κάθε βραχίονας είναι υπεύθυνος για μια συγκεκριμένη παράμετρο της θέσης και της κινησιολογίας του τροχού, όπως είναι η μεατβολή της γωνίας κάμπερ, η διαμήκης σταθερότητα και η εγκάρσια τοποθέτηση.Η εγκάρσια τοποθέτηση του κέντρου του τροχού, δηλαδή η απόστασή του από τον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, δεν είναι σταθερή και αμετάβλητη, γιατί αν ένας τροχός ματαβάλλει τη γωνία κάμπερ και διατηρεί το κέντρο του σταθερό ως προς το αυτοκίνητο, τότε τα πέλματα των δύο απέναντι τροχών θα πλησιάζουν ή θα απομακρύνονται, πράγμα που δεν πρέπει να είναι και τόσο ευχάριστο για τα λάστιχα. Οι βραχίονες ενός τέτοιυ μηχανισμού πρέπει να μπορούν να συνεργάζονται για τον ίδιο σκοπό, χωρίς όμως ο ένας να παρεμποδίζει τη δουλειά του άλλου και να βρίσκονται και σε τέτοιες θέσεις και σχήμα, που να αφήνουν χώρο στο σχεδιαστή για την τοποθέτηση άλλων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου.
-
tsargy τα civic (4d), 407, A4 είναι προσθιοκίνητα. Επίσης και το Accord έχει διπλά ψαλίδια (ένα ένα μου έρχονται:P).
Να προσθέσω πως τα εμπρός γόνατα των παλιών Carina GTi, Clio RS, Megane RS και του νέου Focus RS με την πλευστή πλύμνη έχουν παρόμοια συμπεριφορά με τα διπλά ψαλίδια των αυτοκινήτων που συζητάμε εδώ.
-
Α γεια σου ρε tsargy.
Θα το ελεγα εγω οτι εγινε βαπτιση της McPherson στην περιπτωση του Audi αλλα λεω κατσε να περιμενω λιγο.... -
Όσο έγινε βάφτιση σε διπλά ψαλίδια σε Alfa (εκτός 8c), peugeot, Honda (εκτός S2000, NSX) κλπ
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Όσο έγινε βάφτιση σε διπλά ψαλίδια σε Alfa (εκτός 8c), peugeot, Honda (εκτός S2000, NSX) κλπΜε καθε βεβαιοτητα για τις Alfa Romeo 159/Brera/Spider σε πληροφορω οτι εχουν καθε αυτου ανεξαρτητα διπλα ψαλιδια.....
-
Στα υπόλοιπα μοντέλα δηλαδή που ανέφερα είναι εξαρτημένα? Ακριβώς ο ίδιος μηχανισμός είναι, απλώς στην Audi είναι 2 βραχίονες επάνω αντί για έναν.
-
Θα μπορουσες να μου πεις αν εχεις οδηγησει καποια Alfa Romeo και αν ναι ποια/ποιες?
ΑLFA ROMEO FORUM