Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η Toyota ικανοποιεί περισσότερο. Συμφωνείτε;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η Toyota ικανοποιεί περισσότερο. Συμφωνείτε;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    47
    148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_ last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      Και οι φαναρτζοδουλειες βλαβες ειναι αν εσυ εβλεπες μια εταιρεια να σου πασαρει ενα πολλη ποιοτικο προιον και σου προτεινει να το αγορασεις... ταυτοχρονα βλεπεις στον δρομο αλλους 15 ανθρωπους που αγορασαν αυτο το προιον αλλα εχουν εναν προσορινο αντικαταστατει αυτου του προιοντος για οποιοδηποτε λογο τι πορισμα θα εβγαζες για αυτο το προιον και για την εταιρεια...

      Dimitris...

      Kατ' αρχήν η Toyota είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Eλλάδα, άρα κυκολοφορούν και πολλά αυτοκίνητά της και κατ' επέκταση πολλά προγραμματισμένα σέρβις και λόγω φόρτου εργασίας IΣΩΣ δεν προλάβουν να ολοκληρώσουν το σέρβις σε μία μέρα, οπότε σου δίνουν αυτοκίνητο να κάνεις τη δουλειά σου.

      Όλα αυτά τα afer sales αυτοκίνητα που έχεις δει, ξέρεις ποιοι τα οδηγούν; ρώτησες τους οδηγούς τους και σου είπαν OΛOI ότι έχουν το δικό τους Toyota στο συνεργείο;

      Eσύ θες να φεύγεις με ταξί-λεωφορείο-πόδια από το συνεργείο που πας το αυτοκίνητό σου;

      Oι φαναρτζοδουλειές βλάβες;;;

      Αφου οι φαναρτζοδουλειες εχουν την δυνατοτητα να φτιαχτουν ή να μπορουν να φτιαχτουν ειναι βλαβες αφου και οι βλαβες εχουν τις ιδιες δυνατοτητες...
      Τωρα...το αν η Toyota ή οποιοαδηποτε εταιρεια ειναι πρωτει σε πωλησεις στη ελλαδα δεν παιζει κανενα ρολο....ολες η εταιρειες θα μπορουσαν να ειχαν μια τετοια υπηρεσια εξυπηρετησης των πελατων τους...
      **και σου είπαν OΛOI ότι έχουν το δικό τους Toyota στο συνεργείο; **:
      Δεν πιστευω η Toyota να εδινε την αδεια προσωρινης κυριοτητας οχηματος σε σε μη ιδιοκτητη ή μη συνιδιοκτητη του οχηματος θα ηταν κατι το ηλιθιο αν το εκανε θα μπορουσε ο καθενας να εχει τσαμπα τσαρκα απο την Toyota. Αν η Toyota θα ηθελε να εχει καλο ονομα στην αγορα δεν πιστευω να ηθελε να εχει πολλα οχηματα στα service centers της ουτε πολλα after sale στον δρομο.. θα εκανε τα παντα να αυξηση την ποιοτητα των προιοντων της να κρατησει σε λογικα επιπεδα τους οικονομικους παραγοντες και να μειωσει αυτα τα οχηματα στα serv.cent και τα aft.sal στον δρομο...Η δικια μου τοποθετηση θελει την Toyota σε οχι καλο επιπεδο ποιοτητας μπορει να εχει καποια..αλλα οχι αυτην που θα ηθελε και θα επρεπε να εχει..

      Dimitris...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        ouzo-power last edited by

        Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

        Α και κατι αλλο για να μην ξεχνιομαστε... Οποιος νομιζει οτι τα Toyota εχουν 6χρονια εγγυηση κανει πολυ μεγαλο λαθος!!! 3 χρονια εχουν! Αυτη ειναι η επισημη της Toyota Ιαπονιας. Τα επιπλεον 3 χρονια ειναι της Τοyota Ελλας... Δεν θελετε να σας περιγραψω τι επικρατει σε περιπτωση που το αμαξι παθει κατι σοβαρο στα 3 χρονια και ενα μηνα...

        Εξυπηρετηση πελατων ειπατε??? Ας γελασω

        3 Xronia Bumper to Bumper + 3 Xronia Drive Train. World Wide. Opote den einai mono Elliniko.

        Oso gia thn eksipiretish. Mhn ta bazhs me thn toyota. Balta me tous Ellines. Einai Greek Fenomeno auto dustixos. Pigene se antiprosopia ths Toyota sto eksoteriko kai mexrh ta papoutsia sou 8a sou gialisoun oso perimenhs.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Η παρατήρηση περί πολλών δανεικών αυτοκινήτων είναι απλά παρατήρηση και το μόνο συμπερασμα που μπορεί να βγεί είναι ότι η εταιρεία έχει και τέτοια αυτοκίνητα (ενώ άλλες δεν έχουν).
          Το πόσα έχει και αν επαρκούν δεν το ξέρουμε. Σε σχέση με τα υπό επισκευή-συντήρηση αυτοκίνητα μπορεί να είναι λίγα. Εφόσον υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα στοι δρόμο πρέπει να υπάρχουν και μερικά στα συνεργεία και μερικοί παίρνουν δανεικό.
          Επίσης μπορεί να τα οδηγάνε υπάλληλοι της εταιρείας για να πάνε για καφέ....
          Οι φαναρτζοδουλειές δεν αποτελούν ένδειξη μειωμένης αξιοπιστίας (βέβαια μπορεί επί συχνής αιτίας να αποτελούν ένδειξη ελαττωματικού προιόντος...πχ χαλάνε συχνά τα φρένα και τρακάρουν...)
          Δεν αναφέρονται στοιχεία, συγκρίσεις, ποσοστά επί των κυκλοφορούντων κλπ και άλλων εταιρειών. Ακριβώς αυτά τα κενά καλύπτουν οι επίσημες στατιστικές μελέτες σε μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών.
          Συνεπώς η παρατήρηση δεν έχει καμία απολύτως αξία και δεν τεκμηριώνει το συμπέρασμα που δηλώθηκε.
          Είναι σα να λέμε ότι οι Roll Royce δεν είναι καλά αυτοκίνητα γιατί δεν βλέπω πολλά στο δρόμο άρα δεν τα παίρνει κανένας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitris_ last edited by

            Η παρατήρηση περί πολλών δανεικών αυτοκινήτων είναι απλά παρατήρηση και το μόνο συμπερασμα που μπορεί να βγεί είναι ότι η εταιρεία έχει και τέτοια αυτοκίνητα (ενώ άλλες δεν έχουν).

            Πως μπορεις και εισαι τοσο σιγουρος?

            Επίσης μπορεί να τα οδηγάνε υπάλληλοι της εταιρείας για να πάνε για καφέ....

            [b]Για μεταφρασε το αυτο στην εργατικη γλωσσα...

            αυτά τα κενά καλύπτουν οι επίσημες στατιστικές μελέτες σε μεγάλο αριθμό ιδιοκτητών.

            Οι στατιστικες γινονται απο εταιρειες για εταιρειες..

            Συνεπώς η παρατήρηση δεν έχει καμία απολύτως αξία και δεν τεκμηριώνει το συμπέρασμα που δηλώθηκε.

            Χεστικα οτι ειχα να πω το ειπα

            Είναι σα να λέμε ότι οι Roll Royce δεν είναι καλά αυτοκίνητα γιατί δεν βλέπω πολλά στο δρόμο άρα δεν τα παίρνει κανένας!

            Ποτε δεν ξερεις.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              ....ολες η εταιρειες θα μπορουσαν να ειχαν μια τετοια υπηρεσια εξυπηρετησης των πελατων τους...

              ..και γιατι δεν εχουν?κανουν...πεισματα στους πελατες?

              Μαλλον επειδη δεν εχουν το μεγεθος της Τoyota στην αγορα.
              Το οποιο φυσικα ειναι και μειονεκτημα,γιατι δεν ειναι το ιδιο ευκολο να δωσει αυτοκινητο σε οσους ιδιοκτητες εχουν για επισκευη το δικο τους.

              Πιο ευκολο ειναι για την Porche η ακομα και την Saab,που εχουν απειρως λιγοτερα κυκλοφορουντα αυτοκινητα.

              ...το αν η Toyota ή οποιοαδηποτε εταιρεια ειναι πρωτει σε πωλησεις στη ελλαδα δεν παιζει κανενα ρολο....

              Οχι δα!
              Φυσικα δεν ειναι αποκλειστικο στοιχειο για την ποιοτητα των αυτοκινητων και των υπηρεσιων(καποτε ηταν και η Huyndai...)αλλα δεν μπορει να το περναμε στο ντουκου(οι ανταγωνιστες της σιγουρα οχι)

              Εκεινο που δεν ξερω, και καλα ειναι να μας το πληροφορησει καποιος,ειναι αν δινουν ΣΕ ΟΛΟΥΣ δανεικο αυτοκινητο,η πρεπει να πληρει καποιες προυποθεσεις(σχετικα καινουργιο αυτοκινητο π.χ για επισκευη)
              Δηλαδη αν παω το δικο μου για service που ειναι 15ετιας θα μου δωσουν??

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris_ last edited by

                ..και γιατι δεν εχουν?κανουν...πεισματα στους πελατες?

                Ρωτα τες....

                Dimitris...[/quote]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gskarmou last edited by

                  Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:

                  Á êáé êáôé áëëï ãéá íá ìçí îå÷íéïìáóôå... Ïðïéïò íïìéæåé ïôé ôá Toyota å÷ïõí 6÷ñïíéá åããõçóç êáíåé ðïëõ ìåãáëï ëáèïò!!! 3 ÷ñïíéá å÷ïõí! Áõôç åéíáé ç åðéóçìç ôçò Toyota Éáðïíéáò. Ôá åðéðëåïí 3 ÷ñïíéá åéíáé ôçò Ôïyota Åëëáò... Äåí èåëåôå íá óáò ðåñéãñáøù ôé åðéêñáôåé óå ðåñéðôùóç ðïõ ôï áìáîé ðáèåé êáôé óïâáñï óôá 3 ÷ñïíéá êáé åíá ìçíá...

                  Åîõðçñåôçóç ðåëáôùí åéðáôå??? Áò ãåëáóù

                  3 Xronia Bumper to Bumper + 3 Xronia Drive Train. World Wide. Opote den einai mono Elliniko.

                  Oso gia thn eksipiretish. Mhn ta bazhs me thn toyota. Balta me tous Ellines. Einai Greek Fenomeno auto dustixos. Pigene se antiprosopia ths Toyota sto eksoteriko kai mexrh ta papoutsia sou 8a sou gialisoun oso perimenhs.

                  Ïðùò óôçí Ì.Âñåôôáíßá ìå ôçí óáìðÜíéá ,ïóï ðåñßìåíáí ãéá ôçí áðïêáôÜóôáóç ìéáò âëÜâçò ,,ìåôÜ áðï áíÜêëçóç

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    syele last edited by

                    Ο χρήστης Dimitris_ έγραψε:

                    Συνεπώς η παρατήρηση δεν έχει καμία απολύτως αξία και δεν τεκμηριώνει το συμπέρασμα που δηλώθηκε.

                    Χεστικα οτι ειχα να πω το ειπα

                    Ο διάλογος είναι το δυνατό σου σημείο έτσι; Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση.

                    Η προσωπική μου εμπειρία από την Toyota συμφωνεί με όλες τις έρευνες που έχουν γίνει παγκοσμίως.
                    Θέτει τα standars με τα οποία μετριέται τόσο η ποιότητα και η αξιοπιστία των αυτοκινήτων όσο και η εξυπηρέτηση του πελάτη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takiskoym last edited by

                      Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
                      Α και κατι αλλο για να μην ξεχνιομαστε... Οποιος νομιζει οτι τα Toyota εχουν 6χρονια εγγυηση κανει πολυ μεγαλο λαθος!!! 3 χρονια εχουν! Αυτη ειναι η επισημη της Toyota Ιαπονιας. Τα επιπλεον 3 χρονια ειναι της Τοyota Ελλας... Δεν θελετε να σας περιγραψω τι επικρατει σε περιπτωση που το αμαξι παθει κατι σοβαρο στα 3 χρονια και ενα μηνα...

                      Έχω ακόμη φυλαγμένα τα τιμολόγια που αποδεικνύουν ότι:

                      1)Όταν στα πεντέμισι χρόνια χρειάσθηκε να αλλαχθούν και οι τρεις βάσεις της μηχανής της τότε Corolla XLI που είχα, αυτό έγινε χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση μου. Συνεργείο, Toyota Αμφιθέας!

                      2)Όταν λίγο πριν από την λήξη της 6ετούς εγγύησης χρειάσθηκε να επισκευασθεί ο μηχανισμός του τζαμιού του οδηγού, αυτός αντικαταστάθηκε εξ’ολοκλήρου χωρίς καμία επιβάρυνσή μου. Και μάλιστα το αντικατασταθέν εξάρτημα δεν ήτο εργοστασιακό αλλά αξεσουάρ τοποθετημένο από την Toyota με την αγορά του αυτοκινήτου. Συνεργείο, Toyota Αμφιθέας!

                      Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thodwris last edited by

                        Ο χρήστης takiskoym έγραψε:

                        Α και κατι αλλο για να μην ξεχνιομαστε... Οποιος νομιζει οτι τα Toyota εχουν 6χρονια εγγυηση κανει πολυ μεγαλο λαθος!!! 3 χρονια εχουν! Αυτη ειναι η επισημη της Toyota Ιαπονιας. Τα επιπλεον 3 χρονια ειναι της Τοyota Ελλας... Δεν θελετε να σας περιγραψω τι επικρατει σε περιπτωση που το αμαξι παθει κατι σοβαρο στα 3 χρονια και ενα μηνα...

                        Έχω ακόμη φυλαγμένα τα τιμολόγια που αποδεικνύουν ότι:

                        1)Όταν στα πεντέμισι χρόνια χρειάσθηκε να αλλαχθούν και οι τρεις βάσεις της μηχανής της τότε Corolla XLI που είχα, αυτό έγινε χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση μου. Συνεργείο, Toyota Αμφιθέας!

                        2)Όταν λίγο πριν από την λήξη της 6ετούς εγγύησης χρειάσθηκε να επισκευασθεί ο μηχανισμός του τζαμιού του οδηγού, αυτός αντικαταστάθηκε εξ’ολοκλήρου χωρίς καμία επιβάρυνσή μου. Και μάλιστα το αντικατασταθέν εξάρτημα δεν ήτο εργοστασιακό αλλά αξεσουάρ τοποθετημένο από την Toyota με την αγορά του αυτοκινήτου. Συνεργείο, Toyota Αμφιθέας!

                        Έτσι για να ξέρουμε τι λέμε!

                        Οι βασεις τις TRD απο την Ιαπονια για το MR2 κοστισαν 400 ευρο...
                        Ο μηχανισμος στα παραθυρα αντε να κοστιζει 600 ευρο???

                        Το κοστος για ενα σπασμενο μοτερ 1ΖΖ-FE ειναι 6000 ευρο Και οταν λεω σπασμενο, λεω για ενα απο τα πολλα μοτερ που εχουν μεινει απο λαδια ως δια μαγειας!!!

                        Βαλε κατω λοιπον σε παρακαλω τα ποσα που σου συζηταω εγω, ριξε μια ματια και στα τιμολογια που εχεις και ελα παλι να συζητησουμε το θεμα των εγγυησεων!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          ouzo-power last edited by

                          Ti sxesh exei h TRD? Ean den hr8e me TRD motormounts tote giati na sou dosh egkihsh.

                          Ama apo 4h sta kokina xo8h 3h anth gia 5h pou h8eles den sou fteei h Toyota se tipota.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thodwris last edited by

                            Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
                            Ti sxesh exei h TRD? Ean den hr8e me TRD motormounts tote giati na sou dosh egkihsh.

                            Ama apo 4h sta kokina xo8h 3h anth gia 5h pou h8eles den sou fteei h Toyota se tipota.

                            Oι TRD βασεις κολανε σχετικα με το κοστος που εχουν οι βασεις. Τι θελω να πω: Ειπε ο φιλος μας οτι του αλλαξαν βασεις στο Toyota του. Και ειπα οτι οι ενυσχημενες βασεις σε ενα MR2 εχουν 400-450 ευρο. Ποσο μαλλον θα εχουν οι απλες για το μοντελο που μας ειπε.

                            Αλλο λοιπον να σου αλλαξουν κατι που το κοστολογιο λιανικης ειναι 400 ευρο maximum και οι 4 (αν και αμφιβαλω οτι χρειατικε να αλλαξουν κια τις 4 γιατι τοτε θα του ειχε πεσει το μοτερ στο δρομο!) και αλλο να σου αλλαξουν ενα μοτερ που μαζι με εργασια και ανταλλακτικα το κοστολογουν 6000 ευρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takiskoym last edited by

                              Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                              Ti sxesh exei h TRD? Ean den hr8e me TRD motormounts tote giati na sou dosh egkihsh.

                              Ama apo 4h sta kokina xo8h 3h anth gia 5h pou h8eles den sou fteei h Toyota se tipota.

                              Oι TRD βασεις κολανε σχετικα με το κοστος που εχουν οι βασεις. Τι θελω να πω: Ειπε ο φιλος μας οτι του αλλαξαν βασεις στο Toyota του. Και ειπα οτι οι ενυσχημενες βασεις σε ενα MR2 εχουν 400-450 ευρο. Ποσο μαλλον θα εχουν οι απλες για το μοντελο που μας ειπε.

                              Αλλο λοιπον να σου αλλαξουν κατι που το κοστολογιο λιανικης ειναι 400 ευρο maximum και οι 4 (αν και αμφιβαλω οτι χρειατικε να αλλαξουν κια τις 4 γιατι τοτε θα του ειχε πεσει το μοτερ στο δρομο!) και αλλο να σου αλλαξουν ενα μοτερ που μαζι με εργασια και ανταλλακτικα το κοστολογουν 6000 ευρο.

                              Οι Τρείς και όχι τέσσερεις βάσεις αλλάχθηκαν μόνο και μόνο γιατί το αυτοκίνητο παρουσίαζε ένα κραδασμό κατά την εκίνησή του. Οσο για το αν τις άλλαξαν, δεν ξέρω αν γνώριζες την αντιπροσωπεία στην λεωφόρο Αμφιθέας και που βρισκόταν το συνεργείο της. Ο κάθε ιδιοκτήτης είχε πρόσβαση και μπορούσε να δεί το τι επισκεύαζαν. Τώρα για το αν αλλάζουν μοτέρ, δεν νομίζω ότι θα διακινδύνευαν την φήμη τους έτσι εύκολα. Το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι όταν κάποια στιγμή στις 75 χιλιάδες χιλιόμετρα τους ρώτησα το αν άλλαξαν λουρί εκκεντροφόρου, η απάντησή τους ήταν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ άλλαζε λουρί στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Οταν δε τους είπα ότι θα είθελα να το αλλάξουν νωρίτερα για λόγους προληπτικούς και να πλήρωνα την αλλαγή, η απάντησή τους ήταν ότι αφού το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση το πρόβλημα είναι δικό τους. Εξαρτάται απο το τι ζητάς απο την εγγύηση ενός αυτοκινήτου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mic_parauno last edited by

                                Έχω την αίσθηση ότι η TOYOTA έχει αρχίσει και χαλάει!!!Ενώ ήμουνα ικανοποιημένος τώρα δεν είμαι πια.Και θα σας πω αμέσως γιατί.Μικρό Service (ξέρετε, αυτό που γίνεται ανά 5.000 χλμ-λάδια,φίλτρο λαδιού κτλ) που έγινε στην DIMCO κράτησε 7 ολόκληρες ώρες , χωρίς να προκύψει κάποια έκτακτη εργασία!!
                                Τα ανταλλακτικά της καινούριας COROLLA είναι πανάκριβα.Είχα ένα ατύχημα και το ένιωσα για τα καλά. ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΚΕΤΗ!!!!!!!!!!!!
                                Τώρα θέλετε να σας πω τη γνώμη μου για την TOYOTA?Μου φαίνεται ότι ξυπνήσανε οι μάγκες.Το θέμα είναι πότε θα ξυπνήσουμε και όλοι εμείς που πιστεύουμε ότι υπάρχει ακόμα η παλιά , καλή TOYOTA .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwris last edited by

                                  Ο χρήστης takiskoym έγραψε:

                                  Ti sxesh exei h TRD? Ean den hr8e me TRD motormounts tote giati na sou dosh egkihsh.

                                  Ama apo 4h sta kokina xo8h 3h anth gia 5h pou h8eles den sou fteei h Toyota se tipota.

                                  Oι TRD βασεις κολανε σχετικα με το κοστος που εχουν οι βασεις. Τι θελω να πω: Ειπε ο φιλος μας οτι του αλλαξαν βασεις στο Toyota του. Και ειπα οτι οι ενυσχημενες βασεις σε ενα MR2 εχουν 400-450 ευρο. Ποσο μαλλον θα εχουν οι απλες για το μοντελο που μας ειπε.

                                  Αλλο λοιπον να σου αλλαξουν κατι που το κοστολογιο λιανικης ειναι 400 ευρο maximum και οι 4 (αν και αμφιβαλω οτι χρειατικε να αλλαξουν κια τις 4 γιατι τοτε θα του ειχε πεσει το μοτερ στο δρομο!) και αλλο να σου αλλαξουν ενα μοτερ που μαζι με εργασια και ανταλλακτικα το κοστολογουν 6000 ευρο.

                                  Οι Τρείς και όχι τέσσερεις βάσεις αλλάχθηκαν μόνο και μόνο γιατί το αυτοκίνητο παρουσίαζε ένα κραδασμό κατά την εκίνησή του. Οσο για το αν τις άλλαξαν, δεν ξέρω αν γνώριζες την αντιπροσωπεία στην λεωφόρο Αμφιθέας και που βρισκόταν το συνεργείο της. Ο κάθε ιδιοκτήτης είχε πρόσβαση και μπορούσε να δεί το τι επισκεύαζαν. Τώρα για το αν αλλάζουν μοτέρ, δεν νομίζω ότι θα διακινδύνευαν την φήμη τους έτσι εύκολα. Το μόνο που μπορώ να πώ είναι ότι όταν κάποια στιγμή στις 75 χιλιάδες χιλιόμετρα τους ρώτησα το αν άλλαξαν λουρί εκκεντροφόρου, η απάντησή τους ήταν ότι το συγκεκριμένο μοτέρ άλλαζε λουρί στις 100 χιλιάδες χιλιόμετρα. Οταν δε τους είπα ότι θα είθελα να το αλλάξουν νωρίτερα για λόγους προληπτικούς και να πλήρωνα την αλλαγή, η απάντησή τους ήταν ότι αφού το αυτοκίνητο είναι σε εγγύηση το πρόβλημα είναι δικό τους. Εξαρτάται απο το τι ζητάς απο την εγγύηση ενός αυτοκινήτου.

                                  Καταρχας να ξεκαθαρισω οτι δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι, απλα σου λεω προσωπικες εμπειριες που εχω με Toyota.

                                  Οταν λοιπον πηρα το MR2 μου ειπαν οτι θελει σερβις και αλλαγη λαδιων καθε 15.000 χιλιομετρα και προληπτικα καθε 7,500... Για αυτο και εχουν σπασει τοσα μοτερ! Οσα εχουν γλυτωσει ειναι ιδιωκτητων που τα αλλαζουν η συμπληρωνουν καθε 1000 χιλιομετρα αφου στο manual λεει οτι ειναι δικαιολογημενη καταναλωση μεχρι και 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα!!! Το καρτερ γεμιζει με 4 λιτρα. Αν λοιπον το οδηγεις απαιτητικα για 5000 χιλιομετρα το αμαξι ειναι δικαιολογημενο να καψει και τα 4 λιτρα συμφωνα με το manual και εσυ να αναρωτιεσε γιατι σου ειπαν καθε 75000χλμ προλυπτηκα και ποσο μαλλον καθε 15.000χιλιομετρα. Και φυσικα να αναρωτιεσε που στο καλο πηγαν 4 λιτρα λαδι!!!

                                  Αν δηλαδη εσυ εχεις κανει ενα σωρο θησιες και οικονομιες για να παρεις ενα MR2 30.000+ ευρο και δεν εχεις την δυνατοτητα να αλλαζεις λαδια καθε 7500 ειναι σιγουρο το kabum στο μοτερ!

                                  Και δεν ειναι μονο το λαδι το προβλημα... ειναι και οι προκαταλυτες και ο καταλυτης... Μου αρεσει που λεμε για τους Wankel του RX7 και του RX8 μετα... τουλαχιστον αυτα τα μοτερ βγαζανε δυναμη!!!

                                  Ειπες οτι ζητησες να σου αλλαξουν κατι και σου απαντησαν οτι εφοσον ειναι σε εγγυηση αν χαλασει θα στο φτιαξουν κτλ κτλ κτλ...

                                  Κανενα MR2 απο την μερα που μπηκε στο συνεργιο για αλλαγη η επισκευη κινητηρα δεν βγηκε σε λιγοτερο απο 3-4 βδομαδες! Ολο αυτο το χρονικο διαστημα οι ιδιωκτητες κυκλοφορουν με yaris και sedan corolla... θα το πω και παλι... δεν πληρωσα 30.000 ευρο για να κυκλοφορω με yaris και corolla. Να το εχω τρακαρει και να μου δωσουν αυτο μαλιστα το δεχομαι και χιλια ευχαριστω! Εγω εκανα τον Μακινεν με το κεντρομηχανο εχασα τα αυγα και τα πασχαλια και το εριξα στον τοιχο! Δεκτο! Ομως, να εχει σπασει απο δικο τους λαθος (Κατασκευαστικο απο την toyota) και να κυκλοφορω ενα μηνα το λιγοτερο συγνωμη δεν το δεχομαι! Eφοσον λοιπον ξερουν οτι σπανε τα MR2 και εχουν ενα σωρο προβληματα με αυτα ας εχουν και MR2 αυτοκινητα αντικαταστασης πελατων! Απο την αλλη ομως σου λεω οτι ακομα και το yaris/corolla εχει χρειαστει να τσακωθουμε και να το παρουμε!

                                  Να σου πω και κατι αλλο στην τελικη? Πηρα ενα αμαξι καινουργιο εδωσα ενα σωρο λεφτα που δεν μου περισευαν και ειδα το μοτερ να σπαει... αντε και μου το αλλαξαν στην εγγυηση... εγω εχω ξενερωσει για τα καλα? να μου σπασει καινουργιο αμαξι? Το δινω λοιπον και δεν ξαναπερνω Toyota! Απλα! Για τον ιδιο λογο που καποιοι πινουν η μαλλον επιναν νερο στο ονομα της (την αξιοπιστια) εγω δεν ξαναπερνω για να μην μπλεξω και τα περασω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yiannis2002s last edited by

                                    Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                                    Οταν λοιπον πηρα το MR2 μου ειπαν οτι θελει σερβις και αλλαγη λαδιων καθε 15.000 χιλιομετρα και προληπτικα καθε 7,500... Για αυτο και εχουν σπασει τοσα μοτερ! Οσα εχουν γλυτωσει ειναι ιδιωκτητων που τα αλλαζουν η συμπληρωνουν καθε 1000 χιλιομετρα αφου στο manual λεει οτι ειναι δικαιολογημενη καταναλωση μεχρι και 1 λιτρο λαδι στα 1000 χιλιομετρα!!! Το καρτερ γεμιζει με 4 λιτρα. Αν λοιπον το οδηγεις απαιτητικα για 5000 χιλιομετρα το αμαξι ειναι δικαιολογημενο να καψει και τα 4 λιτρα συμφωνα με το manual και εσυ να αναρωτιεσε γιατι σου ειπαν καθε 75000χλμ προλυπτηκα και ποσο μαλλον καθε 15.000χιλιομετρα. Και φυσικα να αναρωτιεσε που στο καλο πηγαν 4 λιτρα λαδι!!!

                                    ...Θοδωρη απο την μια ειναι όπως τα λες...Αρκετα μοτέρ μένουν απο λάδια, αλλα απο την αλλη δεν ειναι και ο κανονας...Στο δικο μου MR2 που εχει 14,500 χιλ. δεν εχει κάψει σταγόνα! Το τσεκάρω αρκετά συχνά και πολύ σύντομα θα πάει για την πρώτη του αλλαγή λαδιών...

                                    ...Αντίθετα στο Πολο της αδερφης μου (1.4) στα ίδια πάνω κατω χιλιόμετρα έκαψε πανω απο ενα λίτρο (ειχε ανάψει και το αντίστοιχο προειδοποιητικο λαμπάκι) , αν και οδηγείται σε πολύ πιο ηπιους ρυθμούς....

                                    ....Οπότε για εμενα δεν υπάρχει κανόνας οτι καιει στανταρ..Αν διαβάσεις σε πολλά manual γράφουν για μια πιθανή κατανάλωση λαδιών....

                                    Όσο για το προειδοποιητικο να αλλάζεις λαδια στα μισα χιλιόμετρα δεν εχω ακούσει προσωπικά απο τον δικό μου αντιπρόσωπο κατι τέτοιο....

                                    ...Ενας άλλος λόγος για τα σπασίματα (ο βασικός υπαίτιος για μενα) ειναι ο τρόπος που το οδηγεί κανεις...Τρελά κατεβάσματα, γυροι σε πίστα, αναβάσεις, σβουρίδια κλπ..
                                    Που όπως και να το κάνεις δεν είναι και ότι πιο νορμάλ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ouzo-power last edited by

                                      Alagh ladion ka8e 15000 km? Sobarologite? Kai me ta kalutera sun8etika opos AMSoil h Motul 8100 den 8a tolmousa pano apo 10000 ka8hmerinhs edogishs.

                                      Ego pou pao pista alazo Mobil 1 ka8e 5000km. To Polh.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        citastak last edited by

                                        σε πολλα καθημερινα αυτοκινητα ο κατασκευαστης δινει σερβις για λαδια και φιλτρα στα 15.000 (πχ Audi, VW, και νομιζω και στα σεατ. δεν ξερω για άλλες μαρκες) αλλα στην προσπάθεια να περιορισουν το λειτουργικο κοστος, συνεβη και αυτο!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xdesign last edited by

                                          Όσοι κατέχουμε λίγα παραπάνω και το αυτοκίνητο είναι το μεράκι μας, εννοείται οτι λάδια θα αλλάξουμε το συντομότερο ανάλογα με τι χρήση που του κάνουμε. Ας λέει η ΤΟΥΟΤΑ και κάθε ΤΟΥΟΤΑ ότι θέλει. Προσωπικά με χαροποιεί, γιατί όταν πάθει κάτι, φέρουν την ευθύνη 100%.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            treasure last edited by

                                            Αγαπητοί φίλοι,

                                            είμαι πελάτης της Toyota Ελλάδος εδώ και 3 χρόνια. Μπορώ να σας πω με το χέρι στην καρδιά ότι αυτή την στιγμή, και για εμένα προσωπικά, η Toyota Ελλάδος, πρέπει να είναι αν όχι η πρώτη, από τις πρώτες εταιρείες αυτοκινήτων σε after sales service.

                                            Έχω προσωπική πείρα και μπορώ να σας πω ότι παρόλο που η βλάβη του αυτοκινήτου μου 'πέτυχε' την εταιρεία στην πρόσφατη φάση αναδιάρθρωσης που περνούσε, η Toyota έλυσε το πρόβλημα που είχα και μου παρείχε service car για όσο διάστημα κράτησε η επισκευή!

                                            Δεν έμεινα 100% ευχαριστημένος,γιατί ο τρόπος παροχής των υπηρεσιών από τον επίσημο τοπικό αντιπρόσωπο της ήταν ερασιτεχνικός, αλλά γι'αυτό φταίει εμμέσως η κεντρική αντιπροσωπεία και όχι αμμέσως.

                                            Τι να πει άραγε συγγενής μου με Volvo S80, και άπειρα μικροπροβλήματα, που του εμφανίστηκαν μετά την εγγύηση (1 χρόνος) και ούτε τα ταξί για τα πήγαιν'έλα δεν του πληρώσαν. Δράμα αγαπητοί μου.

                                            Εκτός αυτού, κι αν αποφασίσω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου αύριο, που λέει ο λόγος, ο επόμενος θα έχει και 3 χρόνια εγγύηση! Αυτό θα πει PEACE OF MIND, με κεφαλαία. Όλα τ'αλλα είναι απλά λεπτομέρειες!

                                            Φιλικά,

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr