Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Twingo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Twingo 2007
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 31
    • 32
    • 15 / 32
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    624
    1242
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      Ο χρήστης Govus έγραψε:

      το προβλημα λογικα θαναι το τιμονι... εκτος αν καπου λενε για υδραυλικο κανονικο οποτε δεν υπαρχει θεμα...

      http://www.worldcarfans.com/9080825.011 ... -unleashed' target='_blank' target='_blank

      Ξεκάθαρα ηλεκτρικό (βλ. και εδώ)...

      ναι ηταν ρητορικο ερωτημα...απο τωρα το βλεπω το τεστ...' πολυ καλο αλλα το τιμονι κτλ κτλ'

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Και στο Clio III Renault Sport ηλεκτρικό δεν είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          govus last edited by

          Ο χρήστης samatistas έγραψε:
          Και στο Clio III Renault Sport ηλεκτρικό δεν είναι?

          Ορθόν, αλλά τι λέει αυτό για το Twingo ...;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            samatistas last edited by

            Απλώς στο Clio III RS παρότι είναι ηλεκτρικό έχει πολύ καλή αίσθηση - χωρίς βέβαια να φτάνει υδραυλικό- και δεν έχει καμία σχέση με το απλό Clio. Λογίκα το ίδιο θα ισχύει και για το Twingo. Θα είναι κρίμα ένα αυτοκίνητο που δείχνει πολύ καλό να το αφήσουν να του αμαυρώσει την εικόνα ένα κακό τιμόνι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adis4gr last edited by

              ε στα περιοδικα ειχαμε ψιλοθαψιμο στην αισθηση του τιμονιου ακομα και για το κλιο rs...

              βασικα δεν το χω οδηγησει το μεγαλο κλιο οποτε δε ξερω...εαν ειναι αντιστοιχο του μικρου, τοτε δεν ειναι και το ακρον αωτον της αισθησης και σιγουρα δεν ειναι εφαμιλλο του κλιο 2...

              τεσπα, βλεπουμε πως θα ειναι γιατι το τουινγκο σιγουρα εχει potential να ειναι κατι πολυ καλο...αν το κλιο 2 το δικο μας ειχε 140 ιππους δε θα φευγε ποτε απο την οικογενεια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Εχοντας ένα απλό Clio III και έχοντας οδηγήσει ένα RS σε test drive το τιμόνι του RS έχει κατα πολύ καλύτερη αίσθηση από το απλό Clio III ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες όπου του απλού είναι πολύ μέτριο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                  Εχοντας ένα απλό Clio III και έχοντας οδηγήσει ένα RS σε test drive το τιμόνι του RS έχει κατα πολύ καλύτερη αίσθηση από το απλό Clio III ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες όπου του απλού είναι πολύ μέτριο.

                  βασικα δεν ειναι οι μεγαλες το προβλημα...οι μικρες και οι μεσαιες ειναι..εκει ειναι το θεμα να μην εχει αισθηση σαν του μικρου...

                  βασικα τζαμπα μιλαμε...εφοσον μιλαμε οτι εχουν μπει ολα τα ηλεκτρικα στη μεση ειναι σαν να μιλαμε για το 106 και ποσο καλο ηταν και αχ βαχ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Συνήθως για πολλά τεστ ισχύει το: αίσθηση = σκληρότητα και τούμπαλιν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos997 last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης samatistas έγραψε:
                        Εχοντας ένα απλό Clio III και έχοντας οδηγήσει ένα RS σε test drive το τιμόνι του RS έχει κατα πολύ καλύτερη αίσθηση από το απλό Clio III ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες όπου του απλού είναι πολύ μέτριο.

                        Σωστό. Έχει καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι με τη ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ αίσθηση στην κατηγορία. Αυτό δεν το κάνει καλό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Το Twingo RS δεν θα είναι σε καμιά περίπτωση τόσο καλό όσο το ραλί. Παρά το γεγονός ότι κάνει καλύτερους χρόνους, η ρυθμισιμότητα δεν είναι εφάμιλλη του 106, ούτε των 8βάλβιδων ούτε του 122.

                          Και ο επιλογέας μάλλον κουμπώνει σωστά, οπότε πάει η όποια διάθεση για οδήγηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            samatistas last edited by

                            Στην αρχική σελίδα του autobild κάτω κάτω στα βίντεο σήμερα έχει ένα πολύ ωραίο βίντεο με το twingo RS.
                            Οποιος θέλει ας μπει να το δει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8288

                              Και οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις των 4Τ από την πανευρωπαική παρουσίαση του Twingo RS. Αρκετά καλές φαίνονται... Αλλά στο τέλος γράφει κυκλοφορία στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2009.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pappaki last edited by

                                Me 14.800€ στη Γερμανία, αν δεν παίξει το γνωστό 'νταβατζιλίκη' της εδώ αντιπροσωπείας θα είναι πολυ ενδιφέρον...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  govus last edited by

                                  Στη Γαλλία είναι 1.500 ευρώ ακριβότερο από το GT (15.600 έναντι 14.100 ευρώ) και στη Γερμανία 1.900 ευρώ (14.800-12.900). Άρα, τουλάχιστον 15.000 θα κοστίσει εδώ (με το κλειδί στο χέρι, μάλλον κάποιες εκατοντάδες παραπάνω...) .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    samatistas last edited by

                                    http://www.in.gr/auto/tests/introductio ... stID=56187

                                    Αλλο ένα άρθρο από το in.gr αυτή τη φορά για το Twingo RS

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mop26 last edited by

                                      Ο χρήστης pappaki έγραψε:
                                      Me 14.800€ στη Γερμανία, αν δεν παίξει το γνωστό 'νταβατζιλίκη' της εδώ αντιπροσωπείας θα είναι πολυ ενδιφέρον...

                                      τερμα τα νταβατζιλικια!!!ευτυχως...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        To νέο twingo RS αγγίζει το τέλειο!

                                        http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... rt_id=8288

                                        Εν6τυπωσιάστηκα διαβάζοντας τη δοκιμή μέχρι που στο τέλος είδα το 'Μ.Σαλ' ..

                                        Το Twingo RS μπορεί φυσικά όντως να είναι τόσο καλό αλλά μετά την αλησμόνητη γνωριμία με το IBIZA (ένα μοντέλο με όνομα που γεμίζει το στόμα) η δοκιμή αυτή δεν έχιε καμία αξία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Αποδιδει τους 133 ιππους στις 6.750. Εντυπωσιακο νουμερο και μπραβο στην Renault.
                                          Αναμενω και τον κοφτη στις 7.500 και οχι στις 7.000 σαλ.
                                          Δηλαδη η ιπποδυναμη περαν των 6.750 να παραμενει πανω απο τους 120 ιππους μεχρι τις 7.200

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            To twingo όσο το βλέπω μου αρέσει όλο και περισσότερο, δύο προβλήματα έχει μόνο (από σχεδιαστικής πλευράς).

                                            1. χαζές λεπτομέρειες, οι πλαινοί αεραγωγοί σε GT/RS ταιριάζουν σε κινέζικο παιχνίδι και όχι σε αυτοκίνητο.
                                            2. Το twingo mk1 ήταν μακράν ανώτερο σαν σχεδίαση.

                                            Το 2. βέβαια δεν αναφέρεται μόνο στο νεο Twingo, πιστεύω το κλασσικό twingo είναι αξεπέραστο σαν σχέδιο για μικρό αυτοκίνητο, το νέο είναι όμορφο, καλό κλπ αλλά είναι μία από τα ίδια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 15 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr