-
Σημαντικές πληροφορίες απο το αυτοτριτη
http://www.autotriti.gr/_magazine/viewt ... thema=1474
= ==============================================
Τέλη κυκλοφορίας-διόδια
Οι πιέσεις της ΕΕ για τη δημιουργία αντικινήτρων στη χρήση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας και η ανάγκη για μείωση του μέσου όρου της ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων προωθούν τη θέσπιση νέων μέτρων που θα επηρεάσουν σαφέστατα το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Μια από τις λύσεις που προωθεί ο ΣΕΑΑ σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία αφορά τη μεταβολή του μέτρου του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα δεν αποκλείεται να υπάρξει σχετική τροποποίηση του μέτρου που θα αποκλείει τα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα από την είσοδό τους σε αυτόν ή η δημιουργία σταθμών διοδίων που θα λειτουργεί ανασταλτικά για όσους θέλουν να εισέλθουν στο κέντρο με το αυτοκίνητό τους. Επιπλέον η ανάγκη εξασφάλισης των διαφυγόντων εσόδων του κράτους από τη μείωση της φορολογίας κατά την ταξινόμηση των αυτοκινήτων αναμένεται να επηρεάσει και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Όλες οι ενδείξεις συνηγορούν προς την κατεύθυνση της μελλοντικής αύξησής τους ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος τους έχει διατηρηθεί στάσιμο την τελευταία διετία.
===============================================
Οι επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτήΛαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφές πως οι αναμενόμενες αλλαγές που θα προκύψουν από τη σταδιακή εναρμόνιση της φορολογίας της χώρας μας με τις επιταγές της ΕΕ θα επηρεάσουν σημαντικά τόσο το κόστος αγοράς, όσο και χρήσης του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα μέσα στην επόμενη τριετία οι τιμές λιανικής των καινούργιων αυτοκινήτων θα αυξάνονται σταδιακά ακολουθώντας τις αντίστοιχες τάσεις των εργοστασιακών τιμών προ φόρων. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει μια νέα μείωση στους φόρους ταξινόμησης των αυτοκινήτων, ωστόσο δε θα επηρεάσει σημαντικά τις τελικές τιμές λιανικής καθώς το ελληνικό Κράτος δεν έχει τα περιθώρια για 'γενναιόδωρες' κινήσεις προς τον τελικό καταναλωτή. Τα σημαντικά νέα ωστόσο αναμένεται να προέλθουν από τη φορολογία στη χρήση του αυτοκινήτου καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια θα κληθούμε να πληρώσουμε αρκετά περισσότερα σε σχέση με τα ισχύοντα δεδομένα. Οι σημαντικές αυξήσεις στη φορολογία των καυσίμων μπορεί μεν να τοποθετούνται χρονικά σε έξι έτη περίπου από τώρα, ωστόσο τίποτα δεν απαγορεύει στο ελληνικό κράτος να προβεί σε αύξηση της φορολογίας και νωρίτερα προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του. Στο μεσοδιάστημα θα έχουν προηγηθεί σημαντικές αυξήσεις τόσο στα ασφάλιστρα που πλέον θα καθορίζονται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του οδηγού και του οχήματος ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα ακολουθήσουν μια ανοδική πορεία. Πέραν αυτού το Ελληνικό Κράτος αναμένεται να θεσπίσει νέα αντικίνητρα για τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα που κινούνται στην ευρύτερη επικράτεια της χώρας μας, που μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας για αυτά ή απαγόρευση εισόδου στο κέντρο των μεγάλων πόλεων. Ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η πιθανή απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και στις μεγάλες πόλεις της χώρας καθώς πλέον οι Έλληνες θα μπορούν να επιλέξουν από μια μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων του μοντέλου που τους ενδιαφέρει χωρίς να παραλείπουμε το στοιχείο της μειωμένης μέσης κατανάλωσης καυσίμου και των μικρότερων -πλέον- εκπομπών ρύπων που εμφανίζουν οι πετρελαιοκινητήρες. Φορείς όπως ο υπό σύσταση ΕΔΟΕ θα συμβάλλουν στην απομάκρυνση από την κυκλοφορία των εγκαταλειμμένων οχημάτων που εκτός των άλλων καταλαμβάνουν και πολύτιμες θέσεις στάθμευσης ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το ενδεχόμενο υλοποίησης ενός νέου μέτρου απόσυρσης με οποιαδήποτε μορφή (που σίγουρα πρέπει να έχει προοπτική σε βάθος χρόνου) δεν είναι μεν ορατό άμεσα δεν έχει όμως αποκλειστεί τελείως από την ατζέντα της ελληνικής πολιτείας. Τέλος ένας από τους τομείς όπου τουλάχιστον ο τελικός καταναλωτής θα έχει σαφή και άμεσα οφέλη βάσει των νέων εξελίξεων είναι αυτός της επισκευής και συντήρησης των οχημάτων. Η αύξηση των ανταγωνισμού τόσο στην παροχή υπηρεσιών όσο κυρίως στα ανταλλακτικά αναμένεται να οδηγήσει σε σταδιακή μείωση των τιμών.
-
Σημαντικές πληροφορίες απο το αυτοτριτη
http://www.autotriti.gr/_magazine/viewt ... thema=1474
= ==============================================
Τέλη κυκλοφορίας-διόδια
Οι πιέσεις της ΕΕ για τη δημιουργία αντικινήτρων στη χρήση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας και η ανάγκη για μείωση του μέσου όρου της ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων προωθούν τη θέσπιση νέων μέτρων που θα επηρεάσουν σαφέστατα το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Μια από τις λύσεις που προωθεί ο ΣΕΑΑ σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία αφορά τη μεταβολή του μέτρου του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα δεν αποκλείεται να υπάρξει σχετική τροποποίηση του μέτρου που θα αποκλείει τα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα από την είσοδό τους σε αυτόν ή η δημιουργία σταθμών διοδίων που θα λειτουργεί ανασταλτικά για όσους θέλουν να εισέλθουν στο κέντρο με το αυτοκίνητό τους. Επιπλέον η ανάγκη εξασφάλισης των διαφυγόντων εσόδων του κράτους από τη μείωση της φορολογίας κατά την ταξινόμηση των αυτοκινήτων αναμένεται να επηρεάσει και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Όλες οι ενδείξεις συνηγορούν προς την κατεύθυνση της μελλοντικής αύξησής τους ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος τους έχει διατηρηθεί στάσιμο την τελευταία διετία.
===============================================
Οι επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτήΛαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφές πως οι αναμενόμενες αλλαγές που θα προκύψουν από τη σταδιακή εναρμόνιση της φορολογίας της χώρας μας με τις επιταγές της ΕΕ θα επηρεάσουν σημαντικά τόσο το κόστος αγοράς, όσο και χρήσης του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα μέσα στην επόμενη τριετία οι τιμές λιανικής των καινούργιων αυτοκινήτων θα αυξάνονται σταδιακά ακολουθώντας τις αντίστοιχες τάσεις των εργοστασιακών τιμών προ φόρων. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει μια νέα μείωση στους φόρους ταξινόμησης των αυτοκινήτων, ωστόσο δε θα επηρεάσει σημαντικά τις τελικές τιμές λιανικής καθώς το ελληνικό Κράτος δεν έχει τα περιθώρια για 'γενναιόδωρες' κινήσεις προς τον τελικό καταναλωτή. Τα σημαντικά νέα ωστόσο αναμένεται να προέλθουν από τη φορολογία στη χρήση του αυτοκινήτου καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια θα κληθούμε να πληρώσουμε αρκετά περισσότερα σε σχέση με τα ισχύοντα δεδομένα. Οι σημαντικές αυξήσεις στη φορολογία των καυσίμων μπορεί μεν να τοποθετούνται χρονικά σε έξι έτη περίπου από τώρα, ωστόσο τίποτα δεν απαγορεύει στο ελληνικό κράτος να προβεί σε αύξηση της φορολογίας και νωρίτερα προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του. Στο μεσοδιάστημα θα έχουν προηγηθεί σημαντικές αυξήσεις τόσο στα ασφάλιστρα που πλέον θα καθορίζονται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του οδηγού και του οχήματος ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα ακολουθήσουν μια ανοδική πορεία. Πέραν αυτού το Ελληνικό Κράτος αναμένεται να θεσπίσει νέα αντικίνητρα για τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα που κινούνται στην ευρύτερη επικράτεια της χώρας μας, που μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας για αυτά ή απαγόρευση εισόδου στο κέντρο των μεγάλων πόλεων. Ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η πιθανή απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και στις μεγάλες πόλεις της χώρας καθώς πλέον οι Έλληνες θα μπορούν να επιλέξουν από μια μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων του μοντέλου που τους ενδιαφέρει χωρίς να παραλείπουμε το στοιχείο της μειωμένης μέσης κατανάλωσης καυσίμου και των μικρότερων -πλέον- εκπομπών ρύπων που εμφανίζουν οι πετρελαιοκινητήρες. Φορείς όπως ο υπό σύσταση ΕΔΟΕ θα συμβάλλουν στην απομάκρυνση από την κυκλοφορία των εγκαταλειμμένων οχημάτων που εκτός των άλλων καταλαμβάνουν και πολύτιμες θέσεις στάθμευσης ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το ενδεχόμενο υλοποίησης ενός νέου μέτρου απόσυρσης με οποιαδήποτε μορφή (που σίγουρα πρέπει να έχει προοπτική σε βάθος χρόνου) δεν είναι μεν ορατό άμεσα δεν έχει όμως αποκλειστεί τελείως από την ατζέντα της ελληνικής πολιτείας. Τέλος ένας από τους τομείς όπου τουλάχιστον ο τελικός καταναλωτής θα έχει σαφή και άμεσα οφέλη βάσει των νέων εξελίξεων είναι αυτός της επισκευής και συντήρησης των οχημάτων. Η αύξηση των ανταγωνισμού τόσο στην παροχή υπηρεσιών όσο κυρίως στα ανταλλακτικά αναμένεται να οδηγήσει σε σταδιακή μείωση των τιμών.
-
Σημαντικές πληροφορίες απο το αυτοτριτη
http://www.autotriti.gr/_magazine/viewt ... thema=1474
= ==============================================
Τέλη κυκλοφορίας-διόδια
Οι πιέσεις της ΕΕ για τη δημιουργία αντικινήτρων στη χρήση των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας και η ανάγκη για μείωση του μέσου όρου της ηλικίας των κυκλοφορούντων οχημάτων προωθούν τη θέσπιση νέων μέτρων που θα επηρεάσουν σαφέστατα το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Μια από τις λύσεις που προωθεί ο ΣΕΑΑ σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία αφορά τη μεταβολή του μέτρου του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα δεν αποκλείεται να υπάρξει σχετική τροποποίηση του μέτρου που θα αποκλείει τα παλαιάς τεχνολογίας οχήματα από την είσοδό τους σε αυτόν ή η δημιουργία σταθμών διοδίων που θα λειτουργεί ανασταλτικά για όσους θέλουν να εισέλθουν στο κέντρο με το αυτοκίνητό τους. Επιπλέον η ανάγκη εξασφάλισης των διαφυγόντων εσόδων του κράτους από τη μείωση της φορολογίας κατά την ταξινόμηση των αυτοκινήτων αναμένεται να επηρεάσει και τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Όλες οι ενδείξεις συνηγορούν προς την κατεύθυνση της μελλοντικής αύξησής τους ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το κόστος τους έχει διατηρηθεί στάσιμο την τελευταία διετία.
===============================================
Οι επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτήΛαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφές πως οι αναμενόμενες αλλαγές που θα προκύψουν από τη σταδιακή εναρμόνιση της φορολογίας της χώρας μας με τις επιταγές της ΕΕ θα επηρεάσουν σημαντικά τόσο το κόστος αγοράς, όσο και χρήσης του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα μέσα στην επόμενη τριετία οι τιμές λιανικής των καινούργιων αυτοκινήτων θα αυξάνονται σταδιακά ακολουθώντας τις αντίστοιχες τάσεις των εργοστασιακών τιμών προ φόρων. Είναι πολύ πιθανό να υπάρξει μια νέα μείωση στους φόρους ταξινόμησης των αυτοκινήτων, ωστόσο δε θα επηρεάσει σημαντικά τις τελικές τιμές λιανικής καθώς το ελληνικό Κράτος δεν έχει τα περιθώρια για 'γενναιόδωρες' κινήσεις προς τον τελικό καταναλωτή. Τα σημαντικά νέα ωστόσο αναμένεται να προέλθουν από τη φορολογία στη χρήση του αυτοκινήτου καθώς μέσα στα επόμενα χρόνια θα κληθούμε να πληρώσουμε αρκετά περισσότερα σε σχέση με τα ισχύοντα δεδομένα. Οι σημαντικές αυξήσεις στη φορολογία των καυσίμων μπορεί μεν να τοποθετούνται χρονικά σε έξι έτη περίπου από τώρα, ωστόσο τίποτα δεν απαγορεύει στο ελληνικό κράτος να προβεί σε αύξηση της φορολογίας και νωρίτερα προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του. Στο μεσοδιάστημα θα έχουν προηγηθεί σημαντικές αυξήσεις τόσο στα ασφάλιστρα που πλέον θα καθορίζονται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του οδηγού και του οχήματος ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα ακολουθήσουν μια ανοδική πορεία. Πέραν αυτού το Ελληνικό Κράτος αναμένεται να θεσπίσει νέα αντικίνητρα για τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα που κινούνται στην ευρύτερη επικράτεια της χώρας μας, που μπορεί να περιλαμβάνουν υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας για αυτά ή απαγόρευση εισόδου στο κέντρο των μεγάλων πόλεων. Ως θετική μπορεί να χαρακτηριστεί η πιθανή απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης και στις μεγάλες πόλεις της χώρας καθώς πλέον οι Έλληνες θα μπορούν να επιλέξουν από μια μεγαλύτερη γκάμα εκδόσεων του μοντέλου που τους ενδιαφέρει χωρίς να παραλείπουμε το στοιχείο της μειωμένης μέσης κατανάλωσης καυσίμου και των μικρότερων -πλέον- εκπομπών ρύπων που εμφανίζουν οι πετρελαιοκινητήρες. Φορείς όπως ο υπό σύσταση ΕΔΟΕ θα συμβάλλουν στην απομάκρυνση από την κυκλοφορία των εγκαταλειμμένων οχημάτων που εκτός των άλλων καταλαμβάνουν και πολύτιμες θέσεις στάθμευσης ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το ενδεχόμενο υλοποίησης ενός νέου μέτρου απόσυρσης με οποιαδήποτε μορφή (που σίγουρα πρέπει να έχει προοπτική σε βάθος χρόνου) δεν είναι μεν ορατό άμεσα δεν έχει όμως αποκλειστεί τελείως από την ατζέντα της ελληνικής πολιτείας. Τέλος ένας από τους τομείς όπου τουλάχιστον ο τελικός καταναλωτής θα έχει σαφή και άμεσα οφέλη βάσει των νέων εξελίξεων είναι αυτός της επισκευής και συντήρησης των οχημάτων. Η αύξηση των ανταγωνισμού τόσο στην παροχή υπηρεσιών όσο κυρίως στα ανταλλακτικά αναμένεται να οδηγήσει σε σταδιακή μείωση των τιμών.
-
to ξερουμε οτι μας περιμενουν δυσαρεστα.....
περιμενει κανεις τιποτα αλλο?
Μια ζωη τα παιρνουν απο το αμαξι, τα σπιτια, κ τους μισθωτους.....
ΣΚ@Τ@! -
Το αυτοκίνητο είναι μια από τις παχιές αγελάδες της Ελληνικής και όχι μόνο οικονομίας. Περίμενε κανείς να της κάνουν δίαιτα; Άντε να δούμε τι μας περιμένει.
-
Εδώ έχει ακριβύνει ή θα ακριβύνει στη Γερμανία, από ό,τι άκουσα και θα μείνει η Ελλάδα έξω από το χορό; Μόνο που... είμαστε που είμαστε, τώρα θα απογίνουμε. Από τη μια οι συγκοινωνίες μας, που είναι χάλια και από την άλλη δε θα συμφέρει να έχεις αυτοκίνητο. Πώς θα μετακινούμαστε;
-
Ενδιαφερον. Θα αφησουν τις τιμες των αυτοκινητων να ανεβουν αλλα δεν θα μειωσουν τη φορολογια που την θεωρουν αναγακαια.
Προσφυγη στη Χαγη/Ευρωπαικη Ενωση. Ισαως να κοψουν μερικα κονδυλια προς την Ελλαδα και να αναγκασουν την κυβερνηση να αλλαξη τραγουδι.
Επισης προσπαθησε κανεις να παει δικαστικα εναντιον των μετρων; Πχ. ο δακτυλιος μονα/ζυγα μικρα/μεγαλα. Ισως να βγουν αντισυνταγματικα. Βεβαια αν η βουλη περασει νομους δυσκολευουν τα πραγματα αλλα το δικαστικο σωμα μπορει να κρινει αν οι νομοι ειναι αντισυνταγματικοι. Το να μη σου επιτρεπουν να κυκλοφορεις το αυτοκινητο σου παντου φαινεται σαν παραβαση της ελευθεριας λογου.
Αυτο που λεμε First Amendment εν ΗΠΑ :
'Freedom of expression consists of the rights to freedom of speech, press, assembly and to petition the government for a redress of grievances, and the implied rights of association and belief.'
Υποθετω ομως οτι αυτα εχουν γινει και τα δικαστηρια εχουν δηλωσει αναρμοδιοτητα.
Νικος
-
Και χαιρόμουν δηλαδή που έδινα χαμηλή ασφάλεια και 33 ευρώ τέλη...
Τι με περιμένει...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Ενδιαφερον. Θα αφησουν τις τιμες των αυτοκινητων να ανεβουν αλλα δεν θα μειωσουν τη φορολογια που την θεωρουν αναγακαια.Προσφυγη στη Χαγη/Ευρωπαικη Ενωση. Ισαως να κοψουν μερικα κονδυλια προς την Ελλαδα και να αναγκασουν την κυβερνηση να αλλαξη τραγουδι.
Επισης προσπαθησε κανεις να παει δικαστικα εναντιον των μετρων; Πχ. ο δακτυλιος μονα/ζυγα μικρα/μεγαλα. Ισως να βγουν αντισυνταγματικα. Βεβαια αν η βουλη περασει νομους δυσκολευουν τα πραγματα αλλα το δικαστικο σωμα μπορει να κρινει αν οι νομοι ειναι αντισυνταγματικοι. Το να μη σου επιτρεπουν να κυκλοφορεις το αυτοκινητο σου παντου φαινεται σαν παραβαση της ελευθεριας λογου.
Αυτο που λεμε First Amendment εν ΗΠΑ :
'Freedom of expression consists of the rights to freedom of speech, press, assembly and to petition the government for a redress of grievances, and the implied rights of association and belief.'
Υποθετω ομως οτι αυτα εχουν γινει και τα δικαστηρια εχουν δηλωσει αναρμοδιοτητα.
Νικος
Και κάτι άλλο. Η διημιουργία αντικινήτρων δεν είναι ιδέα της ΕΕ ώπος αναφέρει το άρθρο, αλλά της Ελληνικής κυβέρνησης. Το ίδιο κάνει ακόμα η Ελλάδα με τα τέλη ταχινόμησης στα μεταχειρισμένα εξωτερικού ορισμένα απο τα οποία υποβάλονται σε φόρο 330% ακομα και τώρα που η ανώτερη φορολογία ειναι 50% για τα 'αρκιβότερα' καινουργια. Γιατι δήθεν λενε δεν θέλουν να ταξινομούνται αυτοκίνητα 'παλιάς τεχνολογίας'. Αλλά η ΕΕ μας πήρε στα δικαστήρια 2 φορές ως τώρα για την διάκρηση.
Η ΕΕ προτείνει ΚΙΝΗΤΡΑ και οχι ΑΝΤΙΚΙΝΙΤΡΑ.
Θα σας άρεσε να πληρώνατε περισσότερο φόρο εισοδήματος η να σας απαγόρευαν να κυκλοφορείτε στον δρόμο επείδη είσαι 'εξηντάρης'. Αμά ειναι ετσι τότε να καταργήσουμε και τα ΚΤΕΟ γιατι αφου το αμάχι περάσει την 10ετια δεν θα του επιτρέπεται η κυκλοφορία στους δρόμους παρα μόνο για το τελευταίο του ταξίδι στα παλιατζίδικα.
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Ενδιαφερον. Θα αφησουν τις τιμες των αυτοκινητων να ανεβουν αλλα δεν θα μειωσουν τη φορολογια που την θεωρουν αναγακαια.
Προσφυγη στη Χαγη/Ευρωπαικη Ενωση. Ισαως να κοψουν μερικα κονδυλια προς την Ελλαδα και να αναγκασουν την κυβερνηση να αλλαξη τραγουδι.
Επισης προσπαθησε κανεις να παει δικαστικα εναντιον των μετρων; Πχ. ο δακτυλιος μονα/ζυγα μικρα/μεγαλα. Ισως να βγουν αντισυνταγματικα. Βεβαια αν η βουλη περασει νομους δυσκολευουν τα πραγματα αλλα το δικαστικο σωμα μπορει να κρινει αν οι νομοι ειναι αντισυνταγματικοι. Το να μη σου επιτρεπουν να κυκλοφορεις το αυτοκινητο σου παντου φαινεται σαν παραβαση της ελευθεριας λογου.
Αυτο που λεμε First Amendment εν ΗΠΑ :
'Freedom of expression consists of the rights to freedom of speech, press, assembly and to petition the government for a redress of grievances, and the implied rights of association and belief.'
Υποθετω ομως οτι αυτα εχουν γινει και τα δικαστηρια εχουν δηλωσει αναρμοδιοτητα.
Νικος
Και κάτι άλλο. Η διημιουργία αντικινήτρων δεν είναι ιδέα της ΕΕ ώπος αναφέρει το άρθρο, αλλά της Ελληνικής κυβέρνησης. Το ίδιο κάνει ακόμα η Ελλάδα με τα τέλη ταχινόμησης στα μεταχειρισμένα εξωτερικού ορισμένα απο τα οποία υποβάλονται σε φόρο 330% ακομα και τώρα που η ανώτερη φορολογία ειναι 50% για τα 'αρκιβότερα' καινουργια. Γιατι δήθεν λενε δεν θέλουν να ταξινομούνται αυτοκίνητα 'παλιάς τεχνολογίας'. Αλλά η ΕΕ μας πήρε στα δικαστήρια 2 φορές ως τώρα για την διάκρηση.
Η ΕΕ προτείνει ΚΙΝΗΤΡΑ και οχι ΑΝΤΙΚΙΝΙΤΡΑ.
Θα σας άρεσε να πληρώνατε περισσότερο φόρο εισοδήματος η να σας απαγόρευαν να κυκλοφορείτε στον δρόμο επείδη είσαι 'εξηντάρης'. Αμά ειναι ετσι τότε να καταργήσουμε και τα ΚΤΕΟ γιατι αφου το αμάχι περάσει την 10ετια δεν θα του επιτρέπεται η κυκλοφορία στους δρόμους παρα μόνο για το τελευταίο του ταξίδι στα παλιατζίδικα.
Γιατι οχι. Ετσι φαινονται οτι ακολουθουν την οδηγια της ΕΕ. Υποθετω υπαρχει πανω απο ενας τροπος να μεταφρασεις την κοινοτικη οδηγια σε τοπικους νομους. Και φυσικα δεν υπαρχουν μετρα κατα της Ελλαδας. (Η υπαρχουν αλλα εχουν παραθυρακια)
Μα καλα εχει γινει ποτε μελετη για τι θα γινει αν υπηρχαν πραγματικα κινητρα για αποσυρση; Χαμηλωτερη καταναλωση, λιγοτερη ρυπαναση, ισως και αναζοωγωνιση της οικονομιας (αν ο κοσμος ξοδευει η οικονομια μεγαλωνει). Επισης σε πιο μακρα κλιμακα μειωση τους νεφους, βελτιωση της υγειας, λιγωτερες νοσηλειες κτλ κτλ... Η η σκεψη ειναι ασε ρε συ να τους τα φαμε τωρα και ποιος ενδιαφερεται για 5-10-15 χρονια.
Αν υπαρχει τετοιος τροπος σκεψεις τοτε τα παλια θα ειναι η εξαιρεση και περισσοτερο σε συλλεκτικο στυλ.
Παντα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα με νοοτροπια σαν και αυτη (παρτα τωρα και ασε τι θα γινει μετα...) ειναι φαυλος κυκλος.
Νικος
-
Παλι λευτα θελουν... Γιατι δεν ελεγχουν τα ΚΤΕΟ και τα οχηματα που κινουνται εξω??? Ολα τα παλια δηλαδη ειναι χρεπια και ρυπαινουν ενω ολα τα καταλυτικα ειναι καθαρα... Για να πανε να δουνε ποσοι αλλαξανε καταλυτες η οχι μετα τα 90κ κμ???
Ελεγχο καυσαεριων γιατι δεν κανουν στα παλια???
Εχω αντικα του 65 και ποτε δεν λαδωσα στο ΚΤΕΟ για να περασει και τα καυσαερια του ειναι μια χαρα.
Ελληνικες καφριλες ειναι ολα αυτα.Εχουν ολοι λευτα να πεταξουν το kadett και να αγορασουν αλλο?
Τα τελη κυκλοφοριας δεν φτανει που τα πληρωνουμε ενω δεν θα επρεπε να υπαρχουν καν (ΤΕΛΗ + διοδια + φορολογια????) τωρα θα τα ανεβασουν κιολας??? Βεβαια τσαμπα ειναι τα 150Ε για τα 1500cc του οχηματος μου! ΠΕΤΑΜΕΝΑ λευτα για τις τσεπες καποιων....Καλα να παθουμε... Οσο ειμαστε κολημενοι με 2-3 κομματα τοσα χρονια...
(Δεν το συνεχιζω οσοι καταλαβαν καταλαβαν...)Το χρεπι (?) μου παντως δεν το πεταω....
Θελουν λυσεις για το κεντρο-πολεις???
Ας φτιαξουν συγκοινωνια-δρομους ωστε να μην συνωστιζονται τα οχηματα και ειναι Οκ....Τα νευρα μου
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Το χρεπι (?) μου παντως δεν το πεταω....
Συμφωνό απόλυτα. Και εγώ το ίδιο. Ένας βασικός λόγος που δεν περνάνε ορισμένες αντίκες απο ΚΤΕΟ είναι πώς απο μία χρονολογία και πρίν 'απαλλασεται' απο ελένχο καυσαεριων.
Δέν θα ήταν όμως δίκαιο να έχεις ένα άριστα συντηρημένο παλιό αμάχι και να σου απαγορεύσουν να το κυκλοφορήσεις η να σε επιβαρήνουν με υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
-
Κύριοι, μην πανικοβάλλεστε... Και μην εμπιστεύεστε το... Alter του ειδικού τύπου αυτοκινήτου
Κάποιοι ίσως θυμούνται πως το AMS πρίν σχεδόν 10 χρόνια είχε δημοσιεύσει μακροσκελέστατο άρθρο για τα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας με τίτλο 'Μετατρέπεται (σσ. σε καταλυτικό) ή το πετάτε ;;;'. Έ, όσο πετάξατε εσείς τα παλιά σας αυτοκίνητα, άλλο τόσο το πέταξα κι εγώ
Προσωπική μου εκτίμηση αποτελεί πως -ειδικά εν όψει εκλογών- δύσκολα θα εφαρμοστούν τέτοια μέτρα...
Στο κατώφλι σημαντικών εξελίξεων για τα "παλια"