-
Μα τι λες αγαπητε? Εισαι με τα καλα σου?
Τι σε ενοχλει αυτο? Μηπως η υπενθυμιση ζωνης με το χαρακτηριστικο(σπαστικο) beep-beep ειναι καλυτερη, που μαλιστα ανεβαζει το rating στο Euro NCAP κατα 1/2 αστερι?Το beep-beep θα σε σωσει νομιζεις.
Αν αντιληφθεις τι εστι marketing θα αλλαξεις τροπο σκεψης. Λιγο μονοπλευρα τα βλεπεις.
Για φορα πιο αντικειμενικα γυαλια.Γυαλια φοραω με 3.5 στο αριστερο και 4.25 στο δεξι.Α και λιγο αστιγματισμο
Εσυ εχεις τσεκαρει που κινουνται τα επιτρεπτα ορια αλκοολ στο αιμα?Μισο λιτρο μπυρα να πιεις(αναλογα και τον μεταβολσιμο) και τα χεις περασει.Να μην πουμε για κρασι,ή βοτκα κτλ.Χρειαζεσαι λοιπον ενα μαραφετι να σου πει κατι που ηδη ξερεις?
Απο την αλλη ο ηχος της ζωνης μπορει να λειτουργησει αποτρεπτικα,αφου σε ωθει να φορεσεις τη ζωνη.Συγκρινεις μηλα με πορτοκαλια λοιπον
εξυπνη η κινηση της αλφα λοιπον,αλλα μονο αν ειδωθει στα πλαισια μιας πολιτικης marketing.Τα αλκοτεστ αυτα θα ειναι χρησιμα σε ειδικες και ελαχιστες; περιπτωσεις που θα εισαι αναγκασμενος να οδηγησεις ενω εχεις πιει 'λιγακι',και θα θες να σιγουρευτεις
-
Προς όποιον γνωρίζει:
Σε ποιους αντιπροσώπους στη Θεσσαλονίκη υπάρχει η MiTo? -
Σφακιανάκης ανατολικά σίγουρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σφακιανάκης ανατολικά σίγουρα.Θενξ!
-
Λοιπόν...ή τυχαίνουν σε μένα όλα τα στραβά...ή υπάρχει θέμα!
Πάω σήμερα (πριν λίγο) στον Τόλια να κάνω test drive τη Μίτο. Μπαίνω μέσα...μου λέει ο κύριος (τώρα κατάλαβα γιατί ήταν στη κοσμάρα του όταν μιλούσα μαζί του τη προηγούμενη φορά και δεν είχε ιδέα για το αυτοκίνητο, είναι γιός του αφεντικού αν κρίνω από τη συνωνυμία) είναι πίσω με το αυτοκίνητο.
Κοιτάω μέσα...είναι στο συνεργείο, πίσω.
Έρχεται, του λέω για το test drive που λέγαμε. Ναι, ναι μου λέει...αλλά κοιτάξτε, έχει ένα πρόβλημα το αυτοκίνητο, κάτι ακούγεται από τα φρένα. Το έπλυνε λέει...και έχει πρόβλημα μάλλον από αυτό. Του λέω δεν είναι τίποτα...πάμε μια βόλτα τώρα που ήρθα και κάτι τέτοια. Με τα πολλά, πάμε πίσω, μπαίνω στο αυτοκίνητο.
Μου άρεσε καταρχάς που οι βελόνες πάνε μέχρι το τέλος και ξανά πίσω. Πολύ εφετζίδικο ...και όταν το σβήνεις και βγάζεις το κλειδί από το BC φαίνεται μια Μίτο να απομακρύνεται.
Φτιάχνω τη θέση...βάζω το dynamic και ξεκινώ. Ακουγόταν ένα γκτουπ, γκτουπ, γκτουπ στην ίδια συχνότητα από τον πίσω δεξί τροχό!
Αγχώθηκε, και λέει...δε το αφήνουμε καλύτερα για αύριο ώστε να το φτιάξουμε κλπ? Του λέω ΟΚ, εντάξει, κρίμα και κάτι τέτοια. Σε κάποια φάση του λέω...δε βγαίνεις έξω να το πάω πάνω-κάτω να δω τι συμβαίνει με το αυτί σου στον πίσω τροχό? Το έκανε...αλλά δε κατάλαβε και πολλά, είπε ότι ακούγεται από το μέσα μέρος του τροχού. Τα ταμπούρα του ίσως?
Τέσπα...προβληματική η Μίτο στον Τόλια (όποιος θέλει μπορεί να περάσει απόψε να το δει από μόνος του, φτάνει να ζητήσει τεστ-drive μήπως και βρει τι πρόβλημα έχει) δυστυχώς και δε κατάφερα να την οδηγήσω. Όλα σε μένα τυχαίνουν ρε γαμώτο?
Τώρα για τα 5 μέτρα που πήγα δεν έχω να πω κάτι...παρά μόνο ελαφρύ τιμόνι, αλλά θα δούμε τι λέει στον δρόμο αύριο.
Αυτά!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Λοιπόν...ή τυχαίνουν σε μένα όλα τα στραβά...ή υπάρχει θέμα!Πάω σήμερα (πριν λίγο) στον Τόλια να κάνω test drive τη Μίτο. Μπαίνω μέσα...μου λέει ο κύριος (τώρα κατάλαβα γιατί ήταν στη κοσμάρα του όταν μιλούσα μαζί του τη προηγούμενη φορά και δεν είχε ιδέα για το αυτοκίνητο, είναι γιός του αφεντικού αν κρίνω από τη συνωνυμία) είναι πίσω με το αυτοκίνητο.
Κοιτάω μέσα...είναι στο συνεργείο, πίσω.
Έρχεται, του λέω για το test drive που λέγαμε. Ναι, ναι μου λέει...αλλά κοιτάξτε, έχει ένα πρόβλημα το αυτοκίνητο, κάτι ακούγεται από τα φρένα. Το έπλυνε λέει...και έχει πρόβλημα μάλλον από αυτό. Του λέω δεν είναι τίποτα...πάμε μια βόλτα τώρα που ήρθα και κάτι τέτοια. Με τα πολλά, πάμε πίσω, μπαίνω στο αυτοκίνητο.
Μου άρεσε καταρχάς που οι βελόνες πάνε μέχρι το τέλος και ξανά πίσω. Πολύ εφετζίδικο ...και όταν το σβήνεις και βγάζεις το κλειδί από το BC φαίνεται μια Μίτο να απομακρύνεται.
Φτιάχνω τη θέση...βάζω το dynamic και ξεκινώ. Ακουγόταν ένα γκτουπ, γκτουπ, γκτουπ στην ίδια συχνότητα από τον πίσω δεξί τροχό!
Αγχώθηκε, και λέει...δε το αφήνουμε καλύτερα για αύριο ώστε να το φτιάξουμε κλπ? Του λέω ΟΚ, εντάξει, κρίμα και κάτι τέτοια. Σε κάποια φάση του λέω...δε βγαίνεις έξω να το πάω πάνω-κάτω να δω τι συμβαίνει με το αυτί σου στον πίσω τροχό? Το έκανε...αλλά δε κατάλαβε και πολλά, είπε ότι ακούγεται από το μέσα μέρος του τροχού. Τα ταμπούρα του ίσως?
Τέσπα...προβληματική η Μίτο στον Τόλια (όποιος θέλει μπορεί να περάσει απόψε να το δει από μόνος του, φτάνει να ζητήσει τεστ-drive μήπως και βρει τι πρόβλημα έχει) δυστυχώς και δε κατάφερα να την οδηγήσω. Όλα σε μένα τυχαίνουν ρε γαμώτο?
Τώρα για τα 5 μέτρα που πήγα δεν έχω να πω κάτι...παρά μόνο ελαφρύ τιμόνι, αλλά θα δούμε τι λέει στον δρόμο αύριο.
Αυτά!
Μπορεί να συμβαίνει το εξης : στον πίσω άξονα έχει δισκόφρενα και γύρω από αυτά υπάρχει σε πολλά αυτοκίνητα ένα προστατευτικό για να εμποδίζει πετραδακια και λάσπη να εισέρχονται μεταξύ δίσκου και δαγκάνας .Όταν το αμάξι πλυθεί είναι πιθανό τα ρινίσματα από τα έντονα και συνεχή πατήματα φρένου (και φαντάζομαι σε test drive αυτού του χαρακτήρα θα ήτανε πολλά ) να μαζευτούν στο χώρο που είπα παραπάνω και να βρίσκουν σε κάθε στροφή του τροχού με το εν λόγω προστατευτικό , αυτό θα σταματήσει με κάποια έντονα φρεναρίσματα μετά απο το πλήρες στέγνωμα των επίμαχων σημείων.
Φαντάζομαι να είναι αυτό και όχι κάτι πιο σοβαρό ,αλλά μια πληροφόρηση και σε εμάς αύριο μετά το test drive και για το πρόβλημα αλλά και για όλο το αυτοκίνητο θα ήταν ευπρόσδεκτη -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα ταμπούρα του ίσως?
Τέσπα...προβληματική η Μίτο στον Τόλια (όποιος θέλει μπορεί να περάσει απόψε να το δει από μόνος του, φτάνει να ζητήσει τεστ-drive μήπως και βρει τι πρόβλημα έχει) δυστυχώς και δε κατάφερα να την οδηγήσω. Όλα σε μένα τυχαίνουν ρε γαμώτο?
Τώρα για τα 5 μέτρα που πήγα δεν έχω να πω κάτι...παρά μόνο ελαφρύ τιμόνι, αλλά θα δούμε τι λέει στον δρόμο αύριο.
Αυτά!
Δισκοφρενα δεν εχει πισω;Μηπως ειχε καμια 'εξοδο' απο το δρομο το αμαξι; Ηταν και τριημερο.........
-
mamias αυτό σκέφτηκα, το προστατευτικό, αλλά σε όλη του την επιφάνεια είναι ΟΚ. Το είδα και το έψαξα. Ακούγεται πολύ δυνατά. Ένα άσχημο γκντουπ-φλοπ...κάπως έτσι.
Θα πάω πάλι αύριο, ελπίζω να το έχουν φτιάξει.
-
Χε χε χε... Στην επίσημη παρουσίαση δεν έγινε λόγος για το ABDD (Αnti BMW Drivers Device). Νέα τεχνολογία της Alfa Romeo που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να καταλαβαίνει αν στο τιμόνι βρίσκεται οδηγός προπελοφόρου οχήματος και στέλνει σήμα στον εγκέφαλο προκειμένου να μην καταφέρει αυτός να ολοκληρώσει το test drive και στη συνέχεια να θάψει το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα ταμπούρα του ίσως?
Τέσπα...προβληματική η Μίτο στον Τόλια (όποιος θέλει μπορεί να περάσει απόψε να το δει από μόνος του, φτάνει να ζητήσει τεστ-drive μήπως και βρει τι πρόβλημα έχει) δυστυχώς και δε κατάφερα να την οδηγήσω. Όλα σε μένα τυχαίνουν ρε γαμώτο?
Τώρα για τα 5 μέτρα που πήγα δεν έχω να πω κάτι...παρά μόνο ελαφρύ τιμόνι, αλλά θα δούμε τι λέει στον δρόμο αύριο.
Αυτά!
Δισκοφρενα δεν εχει πισω;Μηπως ειχε καμια 'εξοδο' απο το δρομο το αμαξι; Ηταν και τριημερο.........
Δίσκους ναι, αλλά δεν έχουμε πει ότι μερικά αυτοκίνητα με πίσω δίσκους έχουν πίσω ταμπούρα στο κέντρο του άξονα?
Το πρωί μου είπε ότι ήταν ΟΚ...μετά το το πλύσιμο έγινε η ζημιά...γιατί του λέω...μήπως το κοπάνισε κανένας? Λέει, όχι, όχι...κανείς.
Τώρα, ποιός ξέρει...τον έχω δει να κυκλοφορεί πάντως με το αυτοκίνητο μια φορά που έφευγα για το γραφείο.
Eddie
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τα ταμπούρα του ίσως?
Τέσπα...προβληματική η Μίτο στον Τόλια (όποιος θέλει μπορεί να περάσει απόψε να το δει από μόνος του, φτάνει να ζητήσει τεστ-drive μήπως και βρει τι πρόβλημα έχει) δυστυχώς και δε κατάφερα να την οδηγήσω. Όλα σε μένα τυχαίνουν ρε γαμώτο?
Τώρα για τα 5 μέτρα που πήγα δεν έχω να πω κάτι...παρά μόνο ελαφρύ τιμόνι, αλλά θα δούμε τι λέει στον δρόμο αύριο.
Αυτά!
Δισκοφρενα δεν εχει πισω;Μηπως ειχε καμια 'εξοδο' απο το δρομο το αμαξι; Ηταν και τριημερο.........
Δίσκους ναι, αλλά δεν έχουμε πει ότι μερικά αυτοκίνητα με πίσω δίσκους έχουν πίσω ταμπούρα στο κέντρο του άξονα?
Το πρωί μου είπε ότι ήταν ΟΚ...μετά το το πλύσιμο έγινε η ζημιά...γιατί του λέω...μήπως το κοπάνισε κανένας? Λέει, όχι, όχι...κανείς.
Τώρα, ποιός ξέρει...τον έχω δει να κυκλοφορεί πάντως με το αυτοκίνητο μια φορά που έφευγα για το γραφείο.
Eddie
Πιστευεις οτι αν το χτυπησε καποιος θα το ελεγαν;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πιστευεις οτι αν το χτυπησε καποιος θα το ελεγαν;Δε ξέρω τι θα έκαναν...αλλά σίγουρα ακούγεται καλύτερο το 'κάποιος το τράκαρε και έκανε ζημιά' από το 'έχει πρόβλημα και δε ξέρουμε τι είναι'.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πιστευεις οτι αν το χτυπησε καποιος θα το ελεγαν;
Δε ξέρω τι θα έκαναν...αλλά σίγουρα ακούγεται καλύτερο το 'κάποιος το τράκαρε και έκανε ζημιά' από το 'έχει πρόβλημα και δε ξέρουμε τι είναι'.
Την απάντηση που πήρες εγώ θα την θεωρούσα σαν τίμια και ειλικρινή απάντηση παρά σαν 'μαρκετινγκ' απάντηση για να μην χαλάσω το look ...
Πάντως σε πολλές εταιρίες που παρουσιάζονται νέα μοντέλα κάποια στιγμή υπάρχουν το ίδιο διάστημα ειδικά σεμινάρια και για τους τεχνικους κλπ προσωπικό σχετικά με τα μέρη του αυτοκινήτου που σίγουρα δεν θα γνωρίζουν. -
καινούργιο ιταλικό....
το πλένεις κ χαλάει...
δεν κρατιέται!! -
Και να φανταστείτε ότι έχει και αυτό κινητήρα 'κινούμενη βόμβα'...
-
ρε συ vas vas...για όνομα του θεού, trollareis σε όλα τα θέματα με alfa.
και μη μου πείς ότι κάνεις πλάκα, γιατί αντί για τον μυστήριο κινέζο έπρεπε να βάλεις τα emoticons του v@sili πιο πάνω.
-
Το συγκεκριμένο εμότικον πάντως, μετά από χρήση από συγκεκριμένο χρήστη τείνει να σημαίνει σχόλιο με υπονοούμενο, αλλά με διάθεση για πλάκα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μου άρεσε καταρχάς που οι βελόνες πάνε μέχρι το τέλος και ξανά πίσω. Πολύ εφετζίδικοΚαλή φάση! Πάντα αναρωτιώμουν γιατί κανένας κατασκευαστής αυτοκινήτων δέν το έχει κάνει μέχρι τώρα. Άλλωστε τα ταχύμετρα και στροφόμετρα είναι ψηφιακά σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα οπότε δέν είναι κάτι δύσκολο να εφαρμοστεί.
Πολύ θα γούσταρα και το ψηφιακό ταχύμετρο στο C4 να πάει μέχρι το 299 και να γυρίζει στο 0 όταν το βάζω μπρός.
-
Το 13ρι ραλι το εκανε αυτο στους δεικτες θερμοκρασιας.
Ρε γμτ σε καποιο αμαξι νομιζω το εχω δει αυτο με τις βελονες αλλα δεν θυμαμαι σε ποιο.
-
sto subaru impreza
Alfa Romeo Mi.Τo 2008