-
Εεε... έχει ανάψει σε κάποιον το λαμπάκι του αερόσακου;
Γνωρίζω σχετικά με το ζήτημα της καλωδίωσης των πλευρικών αερόσακων που είχε προκύψει λίγο παλιότερα σε κάποια αυτοκίνητα και την ανέξοδη επιδιόρθωση του, απλά ρωτώ για το Golf μιας το ξανασυνάντησα! Προφανώς δε σχετίζεται με το TSI μοτέρ, αλλά θεωρώ κατάλληλο αυτό το thread.
Ευχαριστώ!
-
Παιδιά ξέρει κανένας αν για να ισχύει η εγγύηση τα service πρέπει να γίνονται αποκλειστικά και μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία?
-
Ο χρήστης ata έγραψε:
Αν αλλάξεις σε δευτέρα με χαμηλές στροφές την παίρνει κανονικά, να'ναι καλά ο κομπρέσορας! Αλλά δεν έχω σκοπό να τους αφήσω, σε λίγο θα αρχίσουν και τα απαραίτητα καντήλια, τι να κάνουμεκαι ενας φιλος μου εχει το ιδιο προβλημα (golf gt).. με οσες στροφες και να ειναι αν κανει αλλαγη σε 2α ακουγεται σαν να μην πατησε συμπλεκτη..
-
Μια που ξανανέβηκε το θέμα ας γράψω κι εγώ την περίπτωσή μου.
VW Touran TSi DSG αγορασμένο 29/6/2007.
Περίπου 1 μήνα μετά την αγορά (3500 km) αρχίζει να παρουσιάζει τα εξής συμπτώματα: Όταν ζεσταθεί
- Σταματημένο ακούγεται ένας ρυθμικός ήχος σα χτύπημα 2 λεπτών μετάλλων, όταν έχει επιλεγμένη D και R. O ήχος είναι πολύ πιο έντονος όταν είναι το A/C ενεργοποιημένο.
- Πατώντας γκάζι σε χαμηλές στροφές ακούγεται ήχος σα να τρίβονται περιστρεφόμενα μεταλλικά αντικείμενα μεταξύ τους.
Το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία στις 3/8 όπου ο διαγνώστης το ακούει και αποφαίνεται ότι ο θόρυβος είναι από τον 'κονβερτορα' του DSG. Μετά από αρκετή καθυστέρηση λόγω καλοκαιρινών διακοπών δικών μου, θερινής αδράνειας της αντιπροσωπείας και αναμονής 2 εβδομάδων για νέο ανταλλακτικό, τελικά αλλάζεται ολόκληρο το DSG στις 17/9 (9100 km).
Μετά την αλλαγή, ο ήχος (1) συνεχίζει να ακούγεται, ο ήχος (2) έχει εξαφανιστεί, και το κιβώτιο δείχνει να αναταποκρίνεται πιο άμεσα στο κατέβασμα ταχύτητας κατά το πάτημα του γκαζιού.
Τις τελευταίες μέρες (10500 km) έχει αρχίσει να επανεμφανίζεται και ο ήχος (2), οπότε μάλλον ξαναβρισκόμαστε στο αρχικό πρόβλημα
Εδώ και λίγες μέρες βρίσκομαι στο εξωτερικό λόγω μετεγκατάστασης, οπότε δε γίνεται να τους το ξαναπάω. Ίσως και καλύτερα, γιατί αν κατάλαβα καλά το ελληνικό συνεργείο δεν ξέρει να κάνει κάτι άλλο εκτός από το αλλάζει εξαρτήματα (το γνωστό 'changeneering'). Tο πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί κατ'ανάγκη από ελβετικό συνεργείο (υποθέτω ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά πανευρωπαϊκά) και ο θεός βοηθός. Κρίμα για αμάξι 24k να έχει τέτοια.
Οποιαδήποτε άποψη ή κουβέντα συμπαράστασης ευπρόσδεκτη*. Εμπειρία από κατόχους DSG ιδιαιτέρως ευπρόσδεκτη.
- Η άποψη 'έπρεπε να είχες πάρει χειροκίνητο/γιαπωνέζικο/κορεάτικο/το λεωφορείο' δεν είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ
-
Γεγονός είναι ότι στην ελλάδα δεν ασχολούνται με επισκευές για το dsg. Αλλαγή μόνο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γεγονός είναι ότι στην ελλάδα δεν ασχολούνται με επισκευές για το dsg. Αλλαγή μόνο.Κατανοητό, αλλά για να εμφανιστεί 2 φορές το πρόβλημα σε 10500 km πιθανολογώ ότι μπορεί να μην προκαλείται από το ίδιο το DSG αλλά από κάτι άλλο. Εκτός και αν είμαι τόσο γκαντέμης κι έπεσα σε 2 ελλατωματικά κομμάτια, ή αν το DSG είναι αναλώσιμο, όπως οι κρεμαγιέρες του Corsa, αλλά αν συνέβαινε αυτό θα είχε βουήξει ο τόπος.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τώρα μπορείς να οδηγείς με δύο πατήματα του συμπλέκτη (όπως τα φορτηγά), έτσι δεν χρειάζεσαι καθόλου το συγχρονιζέ.
Το εξηγεις λιγο?
Πατάς συμπλέκτη-βγάζεις την ταχύτητα που έχεις-αφήνεις συμπλέκτη (με το λεβιέ κάπου στο νεκρο)-πατάς ξανά συμπλέκτη-βάζεις την ταχύτητα που θες.
Είναι το λεγόμενο 'διπλοσυμπλεκτάρισμα'. Αν φυσικά, το χω καταλάβει καλά, 2 φορές που το δοκίμασα το βρήκα πολύ κουραστικό για ν' ασχοληθώ μαζί του.
Γιατι να το κανεις αυτο?Απαιτειται η προλαμβανει ζημιες?
-
Στα ασυγχρόνιστα αγωνιστικά κιβώτια αυτός ήταν ο σωστός τρόπος, νομίζω. Αλλιώς δεν έπαιρνε τις ταχύτητες.
-
Και τα αγωνιστικά Steyer του στρατού δεν έχουν συγχρονιζέ.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Στα ασυγχρόνιστα αγωνιστικά κιβώτια αυτός ήταν ο σωστός τρόπος, νομίζω. Αλλιώς δεν έπαιρνε τις ταχύτητες.Φυσικα και τις επαιρνε, ταπα γκαζι και αλλαγες ψηλά, δεν χρειαζεσαι συμπλεκτη!
-
Μετα απο 31200κμ η τουρμπινα παιδια αλλαγμα..Δεν το σχιζω το παω νορμαλ αμια φορα με το δινω αλλα λογικα, Εχω το gt 170.ποσο κοστιζει η τουρμπινα ρε παιδια ειμαι εντος εγγυησης και εχετε ακουσει και για αλλα να εχουν προβλημα τουρμπινας?ΜΙλαμε παντα οχι ακουσα και τετοια .Εγωειμαι κατοχος οποτε και αξιοπιστη πηγη
-
Οταν το γκαζωνες το αφηνες να ηρεμησει καθολου το αμαξι η το εσβηνες κατευθειαν?
-
Ο χρήστης nakata72 έγραψε:
Μετα απο 31200κμ η τουρμπινα παιδια αλλαγμα..Δεν το σχιζω το παω νορμαλ αμια φορα με το δινω αλλα λογικα, Εχω το gt 170.ποσο κοστιζει η τουρμπινα ρε παιδια ειμαι εντος εγγυησης και εχετε ακουσει και για αλλα να εχουν προβλημα τουρμπινας?ΜΙλαμε παντα οχι ακουσα και τετοια .Εγωειμαι κατοχος οποτε και αξιοπιστη πηγηΣτα 12.000χλμ, 7 μηνων Golf GT Sport DSG, εσπασε τουρμπινα....
Ερχομενοι απο Αθηνα, μας αφησε στον περιφεριακο Θεσσαλονικης μεσα σε ενα συννεφο καπνου (καμμενου λαδιου).
Ξερεις κανεις αν η τουρμπινα ειναι ετοιμοπαραδοτη η γινεται παραγγελια απο Γερμανια? -
seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).
-
Τα thrust της τουρμπίνας; Και αλλάζουν τον κινητήρα γιαυτό; Ή μήπως του στροφάλου;
-
Μάλλον γθα τα thrust του στροφάλου θα εννοεί, για της τουρμπίνας δεν αλλάζουν κινητήρα.
Που είναι ο G60 ? αυτός ξέρει, εγώ είμαι στο καφενείο τώρα..........................και βλέπω όνειρα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μάλλον γθα τα thrust του στροφάλου θα εννοεί, για της τουρμπίνας δεν αλλάζουν κινητήρα.Που είναι ο G60 ? αυτός ξέρει, εγώ είμαι στο καφενείο τώρα..........................και βλέπω όνειρα.
Δε νομίζω ότι αξιζει τον κόπο να σου αναλύσω κάποια πράγματα,εσύ θα βλέπεις αυτό θέλεις να βλέπεις.
Ποιά είναι η Volkswagen και αν είναι αξιόπιστα τα αυτοκίνητα της το γνωρίζεις πολύ καλά.Ακόμα υπάρχουν στη ζωή Τ2 κι ο κόσμος βγάζει ψωμί απ αυτά.
Βρες μου κάνα trafic του 80 να λειτουργεί (ναι αυτά που τα έλεγαν επαγγελματικά ......τα καρναβάλια) και μετά το ξανασυζητάμε -
Μάκη να σε ρωτήσω, ο μόνος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των γερμανικών είναι χαρακτηρίζοντας οιοδήποτε άλλα;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μάκη να σε ρωτήσω, ο μόνος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των γερμανικών είναι χαρακτηρίζοντας οιοδήποτε άλλα;To ότι δεν κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους,κι όσοι ελάχιστοι έκαναν το λάθος να πάρουν πχ trafic renault βλαστήμησαν την ώρα και τη στιγμή που τα πήραν.
-
Μάστορα βγάλε τις παρωπίδες από τα μάτια σου, και άνοιξε το μυαλό σου, καλό θα σου κάνει.
Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...