Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 16
    • 17
    • 11 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    104
    323
    10698
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nicknt last edited by

      Εεε... έχει ανάψει σε κάποιον το λαμπάκι του αερόσακου;

      Γνωρίζω σχετικά με το ζήτημα της καλωδίωσης των πλευρικών αερόσακων που είχε προκύψει λίγο παλιότερα σε κάποια αυτοκίνητα και την ανέξοδη επιδιόρθωση του, απλά ρωτώ για το Golf μιας το ξανασυνάντησα! Προφανώς δε σχετίζεται με το TSI μοτέρ, αλλά θεωρώ κατάλληλο αυτό το thread.

      Ευχαριστώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ata last edited by

        Παιδιά ξέρει κανένας αν για να ισχύει η εγγύηση τα service πρέπει να γίνονται αποκλειστικά και μόνο σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          george_sti last edited by

          Ο χρήστης ata έγραψε:
          Αν αλλάξεις σε δευτέρα με χαμηλές στροφές την παίρνει κανονικά, να'ναι καλά ο κομπρέσορας! Αλλά δεν έχω σκοπό να τους αφήσω, σε λίγο θα αρχίσουν και τα απαραίτητα καντήλια, τι να κάνουμε

          και ενας φιλος μου εχει το ιδιο προβλημα (golf gt).. με οσες στροφες και να ειναι αν κανει αλλαγη σε 2α ακουγεται σαν να μην πατησε συμπλεκτη..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            catalyst last edited by

            Μια που ξανανέβηκε το θέμα ας γράψω κι εγώ την περίπτωσή μου.

            VW Touran TSi DSG αγορασμένο 29/6/2007.

            Περίπου 1 μήνα μετά την αγορά (3500 km) αρχίζει να παρουσιάζει τα εξής συμπτώματα: Όταν ζεσταθεί

            1. Σταματημένο ακούγεται ένας ρυθμικός ήχος σα χτύπημα 2 λεπτών μετάλλων, όταν έχει επιλεγμένη D και R. O ήχος είναι πολύ πιο έντονος όταν είναι το A/C ενεργοποιημένο.
            2. Πατώντας γκάζι σε χαμηλές στροφές ακούγεται ήχος σα να τρίβονται περιστρεφόμενα μεταλλικά αντικείμενα μεταξύ τους.

            Το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία στις 3/8 όπου ο διαγνώστης το ακούει και αποφαίνεται ότι ο θόρυβος είναι από τον 'κονβερτορα' του DSG. Μετά από αρκετή καθυστέρηση λόγω καλοκαιρινών διακοπών δικών μου, θερινής αδράνειας της αντιπροσωπείας και αναμονής 2 εβδομάδων για νέο ανταλλακτικό, τελικά αλλάζεται ολόκληρο το DSG στις 17/9 (9100 km).

            Μετά την αλλαγή, ο ήχος (1) συνεχίζει να ακούγεται, ο ήχος (2) έχει εξαφανιστεί, και το κιβώτιο δείχνει να αναταποκρίνεται πιο άμεσα στο κατέβασμα ταχύτητας κατά το πάτημα του γκαζιού.

            Τις τελευταίες μέρες (10500 km) έχει αρχίσει να επανεμφανίζεται και ο ήχος (2), οπότε μάλλον ξαναβρισκόμαστε στο αρχικό πρόβλημα

            Εδώ και λίγες μέρες βρίσκομαι στο εξωτερικό λόγω μετεγκατάστασης, οπότε δε γίνεται να τους το ξαναπάω. Ίσως και καλύτερα, γιατί αν κατάλαβα καλά το ελληνικό συνεργείο δεν ξέρει να κάνει κάτι άλλο εκτός από το αλλάζει εξαρτήματα (το γνωστό 'changeneering'). Tο πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί κατ'ανάγκη από ελβετικό συνεργείο (υποθέτω ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά πανευρωπαϊκά) και ο θεός βοηθός. Κρίμα για αμάξι 24k να έχει τέτοια.

            Οποιαδήποτε άποψη ή κουβέντα συμπαράστασης ευπρόσδεκτη*. Εμπειρία από κατόχους DSG ιδιαιτέρως ευπρόσδεκτη.

            • Η άποψη 'έπρεπε να είχες πάρει χειροκίνητο/γιαπωνέζικο/κορεάτικο/το λεωφορείο' δεν είναι ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Γεγονός είναι ότι στην ελλάδα δεν ασχολούνται με επισκευές για το dsg. Αλλαγή μόνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                catalyst last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Γεγονός είναι ότι στην ελλάδα δεν ασχολούνται με επισκευές για το dsg. Αλλαγή μόνο.

                Κατανοητό, αλλά για να εμφανιστεί 2 φορές το πρόβλημα σε 10500 km πιθανολογώ ότι μπορεί να μην προκαλείται από το ίδιο το DSG αλλά από κάτι άλλο. Εκτός και αν είμαι τόσο γκαντέμης κι έπεσα σε 2 ελλατωματικά κομμάτια, ή αν το DSG είναι αναλώσιμο, όπως οι κρεμαγιέρες του Corsa, αλλά αν συνέβαινε αυτό θα είχε βουήξει ο τόπος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  doom1983 last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                  Τώρα μπορείς να οδηγείς με δύο πατήματα του συμπλέκτη (όπως τα φορτηγά), έτσι δεν χρειάζεσαι καθόλου το συγχρονιζέ.

                  Το εξηγεις λιγο?

                  Πατάς συμπλέκτη-βγάζεις την ταχύτητα που έχεις-αφήνεις συμπλέκτη (με το λεβιέ κάπου στο νεκρο)-πατάς ξανά συμπλέκτη-βάζεις την ταχύτητα που θες.

                  Είναι το λεγόμενο 'διπλοσυμπλεκτάρισμα'. Αν φυσικά, το χω καταλάβει καλά, 2 φορές που το δοκίμασα το βρήκα πολύ κουραστικό για ν' ασχοληθώ μαζί του.

                  Γιατι να το κανεις αυτο?Απαιτειται η προλαμβανει ζημιες?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Στα ασυγχρόνιστα αγωνιστικά κιβώτια αυτός ήταν ο σωστός τρόπος, νομίζω. Αλλιώς δεν έπαιρνε τις ταχύτητες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Και τα αγωνιστικά Steyer του στρατού δεν έχουν συγχρονιζέ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ratanplan last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        Στα ασυγχρόνιστα αγωνιστικά κιβώτια αυτός ήταν ο σωστός τρόπος, νομίζω. Αλλιώς δεν έπαιρνε τις ταχύτητες.

                        Φυσικα και τις επαιρνε, ταπα γκαζι και αλλαγες ψηλά, δεν χρειαζεσαι συμπλεκτη!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nakata72 last edited by

                          Μετα απο 31200κμ η τουρμπινα παιδια αλλαγμα..Δεν το σχιζω το παω νορμαλ αμια φορα με το δινω αλλα λογικα, Εχω το gt 170.ποσο κοστιζει η τουρμπινα ρε παιδια ειμαι εντος εγγυησης και εχετε ακουσει και για αλλα να εχουν προβλημα τουρμπινας?ΜΙλαμε παντα οχι ακουσα και τετοια .Εγωειμαι κατοχος οποτε και αξιοπιστη πηγη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evgenios last edited by

                            Οταν το γκαζωνες το αφηνες να ηρεμησει καθολου το αμαξι η το εσβηνες κατευθειαν?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης nakata72 έγραψε:
                              Μετα απο 31200κμ η τουρμπινα παιδια αλλαγμα..Δεν το σχιζω το παω νορμαλ αμια φορα με το δινω αλλα λογικα, Εχω το gt 170.ποσο κοστιζει η τουρμπινα ρε παιδια ειμαι εντος εγγυησης και εχετε ακουσει και για αλλα να εχουν προβλημα τουρμπινας?ΜΙλαμε παντα οχι ακουσα και τετοια .Εγωειμαι κατοχος οποτε και αξιοπιστη πηγη

                              Στα 12.000χλμ, 7 μηνων Golf GT Sport DSG, εσπασε τουρμπινα....
                              Ερχομενοι απο Αθηνα, μας αφησε στον περιφεριακο Θεσσαλονικης μεσα σε ενα συννεφο καπνου (καμμενου λαδιου).
                              Ξερεις κανεις αν η τουρμπινα ειναι ετοιμοπαραδοτη η γινεται παραγγελια απο Γερμανια?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonmaro last edited by

                                seat leon tsi 1.8 2008 μοντέλο.δυο φορες μου χτύπησε κινητήρα,μια στης 13000χλμ,τον αλλάζουν και κανω 350χλμ και χτυπάει ξανα.το εχω 6 μηνες και δυο μηνες ειναι στη seat,την προηγούμενη εβδομάδα πηγε και αλλος με το ιδιο προβλημα.(φεύγουν τα θροστ η φροστ η κατι τέτοιο).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Τα thrust της τουρμπίνας; Και αλλάζουν τον κινητήρα γιαυτό; Ή μήπως του στροφάλου;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Μάλλον γθα τα thrust του στροφάλου θα εννοεί, για της τουρμπίνας δεν αλλάζουν κινητήρα.

                                    Που είναι ο G60 ? αυτός ξέρει, εγώ είμαι στο καφενείο τώρα..........................και βλέπω όνειρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      g60 last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                      Μάλλον γθα τα thrust του στροφάλου θα εννοεί, για της τουρμπίνας δεν αλλάζουν κινητήρα.

                                      Που είναι ο G60 ? αυτός ξέρει, εγώ είμαι στο καφενείο τώρα..........................και βλέπω όνειρα.

                                      Δε νομίζω ότι αξιζει τον κόπο να σου αναλύσω κάποια πράγματα,εσύ θα βλέπεις αυτό θέλεις να βλέπεις.
                                      Ποιά είναι η Volkswagen και αν είναι αξιόπιστα τα αυτοκίνητα της το γνωρίζεις πολύ καλά.

                                      Ακόμα υπάρχουν στη ζωή Τ2 κι ο κόσμος βγάζει ψωμί απ αυτά.
                                      Βρες μου κάνα trafic του 80 να λειτουργεί (ναι αυτά που τα έλεγαν επαγγελματικά ......τα καρναβάλια) και μετά το ξανασυζητάμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Μάκη να σε ρωτήσω, ο μόνος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των γερμανικών είναι χαρακτηρίζοντας οιοδήποτε άλλα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          g60 last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Μάκη να σε ρωτήσω, ο μόνος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των γερμανικών είναι χαρακτηρίζοντας οιοδήποτε άλλα;

                                          To ότι δεν κυκλοφορούν πλέον στους δρόμους,κι όσοι ελάχιστοι έκαναν το λάθος να πάρουν πχ trafic renault βλαστήμησαν την ώρα και τη στιγμή που τα πήραν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Μάστορα βγάλε τις παρωπίδες από τα μάτια σου, και άνοιξε το μυαλό σου, καλό θα σου κάνει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 11 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr