-
Είναι είτε θέμα καλής υποστήριξης πελατών ή συχνής καταστροφής ανταλλακτικού ή και τα δύο...
Διαλέγουμε και παίρνουμε...
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Είναι είτε θέμα καλής υποστήριξης πελατών ή συχνής καταστροφής ανταλλακτικού ή και τα δύο...Διαλέγουμε και παίρνουμε...
_
Aυτο ακριβως...
-
Έχω θέματα με τον συμπλέκτη. Είχα αφήσει το αμάξι 4 μέρες στην αντιπροσωπεία για να γίνει το πρώτο service και έλεγχος για την όπισθεν που γρατσουνάει τρομερά όταν το αμάξι δουλέψει για ώρα και κάνει μεγάλη απόσταση (aka ζεσταθεί ο συμπλέκτης με πολλές αλλαγές ταχυτήτων).
Παίρνω σήμερα το αμάξι από την αντιπροσωπεία και μου λένε πως όσο και να το δοκίμασαν η όπισθεν δεν κλώτσησε ποτέ - δλδ φάνηκα και τρελός. Λέω πως γίνεται αυτό ρε γμτ, κάτσε να το πάω μια βόλτα να δω. Κάνω μια 50άρα χλμ και πάω να παρκάρω, χρρρρρρρρ η όπισθεν με μανία και τράνταγμα στο λεβιέ. Πφφφ απελπισία και γυρνάω πίσω στην αντιπροσωπεία. Πιάνω επιτόπου τον μηχανικό που μου είπε πως το αμάξι ήταν οκ και τον βάζω να κουμπώσει όπισθεν. Χρρρρ και μένει να με κοιτάει ανέκφραστος.
Καλά λέω κατάλαβα, τσάμπα το είχα αφήσει τόσες μέρες εδώ. Μιλάει ο άνθρωπος στον αρχιμηχανικό και κάτι πήρε το αυτί μου για 'αλλαγή σετ συμπλέκτη', ο αρχιμηχανικός είπε ξεκάθαρα ΟΧΙ αν η όπισθεν μπαίνει έστω και πολύ πολύ αργά χωρίς να γρατσουνίσει. Το δοκιμάζουν να τη βάλουν πολύ αργά και δεν γρατσουνάει. Εκεί μου λένε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι, γεια. Λέω μάλλον τρελαθήκατε τελείως. Η τελική τους απάντηση χωρίς ΚΑΜΙΑ υποχώρηση για άμεση επισκευή ήταν να το αφήσω να 'δούμε πως θα πάει' και να ξαναπεράσω μετά από μερικές χιλιάδες χλμ για να δουν αν έχει επιδεινωθεί.
Φυσικά θα με ξαναδούν σύντομα με την απαίτηση να το επισκευάσουν ό,τι κι αν είναι. -
Μήπως και αν μπαίνει με διπλοσυμπλεκτάρισμα, πάλι δεν θα στον αλλάξουν; Ακόμα καλύτερα, εφόσον μπαίνει με σβηστό μοτέρ, όλα οκ.
-
Άσε τι να λέμε. Δοκίμασαν και διπλοσυμπλεκτάρισμα για να μου πουν ότι μπαίνει χωρίς γρατσούνισμα. Αλλά δεν τους έκανε τη χάρη, γρατσούνισε κι εκεί!
Δεν ξέρω τι να κάνω, είναι απελπισία οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα.Σοβαρά τώρα, ξέρει κανείς πώς πρέπει να κινηθώ; Το ότι το αμάξι έχει πρόβλημα και είναι προφανές γιατί αν ζεσταθεί αρκετά όταν βάζεις όπισθεν κάνει σαν να το ξεσκίζεις, εκτός πια κι αν τη βάλεις αργά σαν να μην έχεις τίποτα άλλο να κάνεις στη ζωή σου, κάτι που στην καθημερινή ζωή είναι ΑΝΕΦΙΚΤΟ. Ο ένας μηχανικός ήταν βέβαιος πως χρειάζεται καινούριος συμπλέκτης αλλά ο αρχιμηχανικός του το έκοψε μαχαίρι καθώς πιθανώς τους βολεύει να γλιτώσουν την τσάμπα επισκευή. Ο αρχιμηχανικός μάλιστα επέμεινε πως το αμάξι 'είναι μια χαρά' ενώ ο άλλος άνθρωπος μου είπε άστο να χαλάσει κι άλλο για να μπορείς να πιέσεις για επισκευή.
Τι άλλο θα ακούσουμε δηλαδή Τι στο καλό να κάνω, να περιμένω 'να χαλάσει κι άλλο' το αμάξι μου που το πλήρωσα 20.000 ευρώ με τον ιδρώτα μου; -
H λυση: Κουρεψε το κιβωτιο, να καταστραφει σε σημειο που να μην χωρα αμφιβολια πως δεν γινετε τιποτε αλλο περα απο αλλαγη. Αργα η γρηγορα θα στη κανει την ζημια. Επιταχυνε το προβλημα να τελειωνεις....
-
Δεν μου πάει η καρδιά να κάνω κάτι τέτοιο, την τύχη μου μέσα
Ο μηχανικός που υποστήριζε πως έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης έμμεσα αυτό μου είπε. 'Κάνε όσα χιλιόμετρα μπορείς για να σου βγάλει τη ζημιά μέσα στον επόμενο ένα χρόνο'... -
Δεν πας αλλού κάνοντας τον κινέζο;
-
Καλα αυτοι στη VW, ειναι τραγικοι...Θα το σκεφτομουν παρα πολυ να ξανααγοραζα VAG.Και λογω κακης πλεον αξιοπιστιας αλλα και του after sales...
-
To έχω σκεφτεί. Αλλά αν με γείωσαν έτσι εκεί που με ξέρουν ως πελάτη και κάνω τα service κλπ, φαντάζομαι το γράψιμο που θα φάω αν πάω σε άσχετο συνεργείο. Αν δεν βρω άκρη όσο έχω εγγύηση με αυτή την αντιπροσωπεία πάντως αναγκαστικά θα στραφώ αλλού γιατί εκτός εγγύησης θα μου ζητήσουν ποιος ξέρει πόσα.
Εν τω μεταξύ έχω τυπωμένο σε χαρτί πως το αμάξι μπήκε για έλεγχο μετά από παράπονα του πελάτη για έντονο γρατσούνισμα της όπισθεν. Λογικά κάπως θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω ακόμα κι αν είμαι εκτός εγγύησης όταν θα τα τινάξει ε;Πάντως το πιο σάπιο από όλα είναι ότι ο ένας μηχανικός θεώρησε πως αργά ή γρήγορα ο συμπλέκτης θα παραδώσει το πνεύμα ενώ ο chief του συνεργείου έβρισκε το αμάξι άψογο - τέλειο -δεν θέλει τίποτα - είναι μια χαρά- φύγε
-
Αν ξαναπάς, ζήτα εγγράφως βεβαίωση πως το αμάξι βρίσκεται σε άριστη λειτουργική κατάσταση, σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, όσον αφορά τον συγκεκριμένο τομέα. Κατά 99% δεν πρόκειται να σου δώσουν τπτ βέβαια, αλλά δεν χάνεις...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εν τω μεταξύ έχω τυπωμένο σε χαρτί πως το αμάξι μπήκε για έλεγχο μετά από παράπονα του πελάτη για έντονο γρατσούνισμα της όπισθεν. Λογικά κάπως θα μπορώ να το χρησιμοποιήσω ακόμα κι αν είμαι εκτός εγγύησης όταν θα τα τινάξει ε;
Εμενα μου εχουν αλλαξει με παρομοιο τροπο το μηχανισμο του παραθυρου στο ΜΙΝΙ,δωρεαν ,10 μηνες μετα τη ληξη της εγγυησης.ΟΧΙ στην Ελλαδα βεβαια...
-
Τι στο καλό σημαίνει το ότι δεν γρατζουνάει όταν μπαίνει πολύ αργά?
Μου κάνει σαν το ολίγον έγκυος .Εφόσον ο συμπλεκτης σου έχει πρόβλημα πρέπει να αντικατασταθεί .Η προτεινόμενη λύση να φτάσεις το πρόβλημα από μόνος σου στα άκρα ακούγεται καλή,δεν ξέρω τι ισχύει και με το 'θεσμό' του εμπειρογνώμονα ,μάλλον αυτοί τα έχουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους αλλά ποτέ δεν ξέρεις ,πάντως κυνήγησέ το γιατι είναι κρίμα κάποιοι στα συνεργεία να μην αντιλαμβάνονται ότι στην τελική χρήματα δίνεις για να το αγοράσεις το ρημάδι και οχι καραμέλες
Μακάρι να βρείς άκρη -
Είναι νωρίς ακόμα για να το τραβήξω στα άκρα. Μου δίνει ελπίδες το ότι ο ένας μηχανικός (απλός υπάλληλος) αναγνώρισε το πρόβλημα αμέσως και πρότεινε αλλαγή σετ συμπλέκτη στην εγγύηση και άμεσα για να μην ταλαιπωρηθώ καθώς τους είχα αφήσει το αμάξι 4 μέρες ασχέτως του ότι τον γείωσαν με τη μία οι ανώτεροι.
Καλά, για το γεγονός ότι 4 μέρες είχαν το αμάξι μου, έγραψαν τόσα χιλιόμετρα τελειώνοντας και δεν βρήκαν πρόβλημα δεν το σχολιάζω.
Λέω να το αφήσω λίγο καιρό να δω πως θα προχωρήσει. -
Δωσ'το στον Corsair να στο 'φτιαξει'...
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Καλά, για το γεγονός ότι 4 μέρες είχαν το αμάξι μου, έγραψαν 60 χιλιόμετρα τελειώνοντας το 1/4 του ντεπόζιτου (δηλαδή το πήγαιναν φέτες) και ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ προτιμώ να μην το σχολιάσω.Για να γράψει τόσα χιλιόμετρα σίγουρα το χρησιμοποιούσαν για θελήματα
-
@ neos
Στείλε το e-mail στη Γενική Αντιπροσωπεία με CC στην εταιρεία στη Γερμανία και το ΙΝΚΑ. Απείλησε τους στο τέλος ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημα θα καταφύγεις στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ως καταναλωτής και ότι θα αναφέρεις το συγκεκριμένο θέμα σε κάθε forum στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Συνήθως η απειλή ότι 'ή λύνετε το πρόβλημα ή σας κάνω ρόμπες' πιάνει. Το είχα κάνει στον Σ απειλόντας τον με Δικηγόρους και άλλα τέτοια όταν μετά από 5 εβδομάδες δεν είχε ακόμα φτάσει ο αριστερός καθρέπτης από την Ολλανδία του ΙΜΑ μου. Το ίδιο απόγευμα το ανταλακτικό ήταν στον αντιπρόσωπο και τοποθετήθηκε την επόμενη.
Δεύτερο εναλλακτική κίνηση. Πήγαινε το αμάξι σε άλλο συνεργείο και εξήγησε τι συνέβει στον προηγούμενο και ότι δεν θα ξαναπας σε αυτόν καθώς είναι απαράδεκτη η συμπεριφορά του. Θεωρώ ότι και θα σου αλλάξουν το συμπλέκτη χωρίς άλλες ερωτήσεις (αρκεί βέβαια να υφίσταται το πρόβλημα τι στιγμή εκείνη) χωρίς να χρειαστεί να καταφύγεις στο γράμμα. Υπάρχει και ανταγωνισμός μεταξύ των.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Καλά, για το γεγονός ότι 4 μέρες είχαν το αμάξι μου, έγραψαν 60 χιλιόμετρα τελειώνοντας το 1/4 του ντεπόζιτου (δηλαδή το πήγαιναν φέτες) και ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ προτιμώ να μην το σχολιάσω.
Για να γράψει τόσα χιλιόμετρα σίγουρα το χρησιμοποιούσαν για θελήματα
Σε ποιόν έγιναν αυτά;
-
Δεν έχω προσωπικά κανένα πρόβλημα να ανακοινώσω το όνομα της αντιπροσωπείας, εξάλλου δικά τους κατορθώματα είναι.
Αλλά ό,τι κυκλοφορεί στο internet (το έχω μάθει από πρώτο χέρι παλιότερα) φτάνει παντού στις μέρες μας κι επειδή θέλω να αποκατασταθεί το αμάξι μου όσο πιο γρήγορα γίνεται και με όσο λιγότερο πρήξιμο γίνεται, προτιμώ να μην βγάλω στη φόρα όνομα ακόμα μήπως και τύχει μία στο εκατομμύριο να το μάθουν και να έχω κι άλλα μετά.
Πάντως ήμουν ευχαριστημένος από αυτούς και την εξυπηρέτησή τους μέχρι τώρα, δεν μου είχαν δείξει σημάδια ότι θα είχα τέτοια αντιμετώπιση αυτή τη φορά.christos.dimou σε ευχαριστώ για τις συμβουλές. Δυστυχώς αν δεν μου αφήσουν περιθώριο έτσι θα κινηθώ με επιστολή στη VW Γερμανίας και το ΙΝΚΑ. Ελπίζω πάντως να με εξυπηρετήσουν στο μέλλον αφού το πρόβλημα αναγνωρίστηκε από κάποιον εκεί και δεν έκαναν όλοι πως δεν τρέχει τίποτα.
-
Τα χλμ που κάνανε τα υπολόγισα στο περίπου, δεν θυμόμουν ακριβώς.
Τώρα είδα το χαρτί, τους πήγα με 7099 χλμ. Μηδένισα το trip τη στιγμή που το πήρα από το συνεργείο κι έχω διανύσει 56 χλμ. Και τώρα έχει 7280.
Έκαναν σχεδόν 130 χιλιόμετρα. Και δεν βρήκαν και πρόβλημα.Μα τη ζωή μου θα γίνει της Καλλιόπης από Δευτέρα.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)