-
Το μπροστινό μέρος μου αρέσει.
To πίσω μου φαίνεται πολύ συντηρητικό και κάπως άσχημο (ειδικά αυτή η κλίση προς τα κάτω που έχει το πάνω μέρος των φαναριών)...
Το εσωτερικό είναι ουσιαστικά ένα επανασχεδιασμένο V.
Κύριες διαφορές το καντράν που φαίνεται ΙΜΗΟ να βελτιώνεται αισθητικά, η μετατόπιση των χειριστηρίων παραθύρων και καθρεπτών ψηλά στην πόρτα, και το ταμπλό που μοιάζει λίγο πιο ψηλό/ογκώδες.Οι καθρέπτες αλλάζουν λίγο σε σχήμα αλλά η πρακτικότητά τους μένει να αποδειχθεί...
Οι πίσω κολώνες μοιάζουν πιο μικρές αλλά ίσως να ξεγελάει η φωτό...
_
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εμένα μ'αρέσει! Αν δεν σου αρέσει η εμφάνιση 'Golf' , παίρνεις ένα από τα υπόλοιπα. Το Golf πουλάει πρώτα και κύρια γιατί μοιάζει με...τον εαυτό του!Αν όντως έρθει και λίγο φθηνότερο από το υπάρχον όπως άκουσα να λέγεται, λογικά θα σπάσει ταμεία στην Ελλάδα...
μου αρέσει 2% περισσότερο από το υπάρχον ..... όσο δηλαδή και οι αλλαγές που έχει από το παλιό. Αυτό
που με προβληματίζει είναι μήπως κάνουν εκπτώσεις, στο βωμό της μείωσης του κόστους παραγωγής -
Και μόνο ότι πλεον βάφουν όλο τον πίσω προφυλακτήρα αρκεί για να το πω όμορφο.
Γενικά δεν περίμενα εξτρεμισμούς και εκκεντρικότητες όπως όλοι φαντάζομαι.
Απο μπροστά πάει προς Scirocco που δεν μ'αρέσει ιδιαίτερα αφού μόνο σε εμένα άρεσε ... μάλλον ... το στυλ Passat ή Eos ...
Τα πίσω φώτα αλα Tuareg/Phaethon ... δεν μου φαίνονται για led ...
Γενικά πάντως αλλαγές προς το καλύτερο. -
Τελικά αυτά περί 1.6T(F)SI με 200 ίππους στέκουν ή είναι ράδιο αρβύλα του worldcarfans;
(http://www.worldcarfans.com/9080804.001 ... tos-leaked'). Ίσως αύριο (06/08) να ξέρουμε..... -
Εμενα το εσωτερικο μου κανει για Skoda Octavia V....
-
Μια φορά αυτή η VW δε μπορεί να κάνει κανένα επαναστατικό σχεδιασμό?
Μπροστά κάτι πάει να πει...πίσω είναι χάλια, μέσα είναι βαρετό και από το πλάι φαίνεται σαν MPV με πολύ ψηλή οροφή.
-
Xαχαχα πρωτοτυπια παλι ...φασον παλι χαχαχαχα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μια φορά αυτή η VW δε μπορεί να κάνει κανένα επαναστατικό σχεδιασμό?Μπροστά κάτι πάει να πει...πίσω είναι χάλια, μέσα είναι βαρετό και από το πλάι φαίνεται σαν MPV με πολύ ψηλή οροφή.
Είπαμε, εμφανισιακά θα είναι Golf , γιατί ΕΤΣΙ αρέσει σε πολύ κόσμο. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να το αλλάξουν πλήρως και να χάσουν πελατεία που αγοράζει φανατικά Golf από την πρώτη γενιά και μένουν πιστοί σε καθεμία που βγαίνει.
Πρωτότυπο ΔΕΝ είναι. Ασχημο, με τίποτε. Είναι συντηρητικό ως όφειλε και με μια ένσταση για τα πίσω φανάρια, νομίζω όμορφο. Απλό ναι, αλλά όμορφο.Είμαι επίσης σχεδόν σίγουρος πως πάλι θα είναι στην κορυφή της κλάσης του και σαφώς στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων πανευρωπαϊκά. Και σαφώς, θα δούμε μειώσεις τιμών από τους ανταγωνιστές , που θα πιεστούν περαιτέρω...
Δύσκολες μέρες για Bravo και Leon έρχονται... Επίσης, αναρρωτιέμαι πόσο ακόμη θα ξεβρακωθεί η Toyota για να πουλήσει το Auris... -
Καμμια εκπληξη για το σχημα του νεου Golf.
Συντηρητικο,και υποταγμενο στην εταιρικη φιλοσοφια,δικαιολογει πληρως τον τιτλο Golf 5.5 ενω αφηνει χωρο και στο Scirocco να ταιριαξει στο παζλ.
Δεν περιμενα να κανουν την υπερβαση που δεν εκαναν και στην προηγουμενη γενια και θελω να δω πως μεταφραζεται η αναβαθμιση απο το προηγουμενο μοντελο,αν θα μετακυλιστει το μικροτερο κοστος κατασκευης του σε σχεση με την προηγουμενη γενια στον καταναλωτη,και πως θα ισορροπησουν τα 'νεα' μοτερ στην γκαμα.Δοξα τω θεω,μαλλον γλιτωσαμε ενα δευτερο 1.6 FSI
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Τελικά αυτά περί 1.6T(F)SI με 200 ίππους στέκουν ή είναι ράδιο αρβύλα του worldcarfans;
(http://www.worldcarfans.com/9080804.001 ... tos-leaked' target='_blank'). Ίσως αύριο (06/08) να ξέρουμε.....http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=71187
Και εδώ το λέει αλλά το άλλο που μου έκανε εντύπωση ... Χιλιάρι Golf?
Στο http://carscoop.blogspot.com/2008/08/2009-volkswagen-golf-vi-images-leaked.html δεν αναφέρει τίποτα. -
Diesel engines
Making a significant contribution to the pioneering acoustic properties are the exceptionally quiet TDI common rail engines being used in the Golf for the first time. Two balancer shafts also put an end to undesirable vibrations. Plans call for a TDI power range extending from 66 kW / 90 PS to 125 kW / 170 PS. Right at the market launch, Volkswagen will be offering the Golf with two 2.0 liter TDI engines; they output 81 kW / 110 PS and 103 kW / 140 PS. Always there as production equipment: a diesel particulate filter (DPF).
The new TDIs are exceptionally fuel efficient. The 110 PS strong entry-level diesel is satisfied with 4.5 liters of fuel (119 g/km CO2) per 100 kilometers – that represents a 0.6 liter reduction! Even the 140 PS version only requires 4.9 liters of diesel (129 g/km CO2), which is 0.6 liters less.
Gasoline engines
Four variants will define the range of gasoline engines in the launch phase: 59 kW / 80 PS, 75 kW / 102 PS, 90 kW / 122 PS and 118 kW / 160 PS. Starting at 90 kW / 122 PS, the TSI engines come with supercharger and/or turbocharger. The fact is that the gasoline engines too are pioneering when it comes to fuel economy. The optimized 80 PS entry-level engine consumes just 6.4 liters of Super per hundred kilometers (149 g/km CO2) – that is 0.5 liters less than the previous model. The other TSI engines are also taking the stage as prime examples of efficiency: at 122 PS the new Golf 1.4 TSI consumes just 6.2 liters of Super (144 g/km CO2); this yields a fuel consumption advantage of 0.1 liters. Even the new 160 PS top version of the 1.4 TSI attains an excellent value at 6.3 liters. Compared to the retired 150 PS FSI, the 160 PS TSI's fuel consumption was even lowered by 1.6 liters.
DSG – replaces conventional automatic
With the exception of the entry-level versions, all gasoline and diesel engines can be paired with Volkswagen's dual clutch transmission (DSG). Depending on the engine torque, either a 6-s0eed or 7-speed DSG is used. On the Golf, the extremely efficient and agile DSG has thereby replaced the classic torque converter automatic. Just how efficient the alliance of TSI plus DSG can be is demonstrated by the average fuel consumption of the 1.4 TSI with 160 PS and 7-speed DSG: 6.0 liters (139 g/km CO2). This high-tech duo replaces the 2.0 FSI with 150 PS and 6-speed automatic. Average fuel consumption there: 8.3 liters. Savings: 2.3 liters per hundred kilometers or 28 percent – progress in its best form.
-
Τι 'ν' τούτο πάλι ;
-
Κάμερα οπισθοπορείας στην λαβή του πορτμπαγκάζ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάμερα οπισθοπορείας στην λαβή του πορτμπαγκάζ.Λίγο ...σύνθετα δεν το υλοποίησαν ;
-
-
Το παράξενο με τους κινητήρες είναι πως ο ισχυρότερος είναι ο 1.4 TSI με τα 160 άλογα!
Τι θα γίνει άραγε δε θα υπάρξει ισχυρότερος μέχρι να βγει το GTI;
-
αφού τώρα ο ισχυρότερος είναι ο TSI 140 που είναι το παράξενο..?
-
Υπάρχει και το GT με τα 170
-
αφού σταμάτησε η παραγωγή του.. η όχι..???
-
O 170 κυκλοφορεί κανονικά.
Με την έλευση Golf VI και Scirocco καταργούνται και οι δύο (140 & 170) και αντικαθίστανται από έναν 160 ίππων.
Το Tiguan άραγε θα συνεχίσει να έρχεται με 150 άλογα;
Τώρα που το σκέφτομαι όλα τα είδαμε με αυτό το μοτόρι
140 στο Golf, 150 στο Tiguan, 160 στο νέο Golf, 170 στο GT + aftermarket προγράμματα για 190 και 205 ίππους , όλα με τον ίδιο κινητήρα
VW Golf VΙ