-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ελπίζω aserf αύριο να το κλείσεις το cordoba μπας κ ηρεμήσουν μερικοί
Εγώ νομίζω πως αυτό το φόρουμ πάει κατά διαβόλου... Μετά από φορουμίτη με ροζ Corolla , θ'αποκτήσουμε και άγαμο 20άρη με Cordoba!
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;
..........
Και ένα σκύλο που θα αγοράσει S-MAX εντός ολίγου...
-
καλα εδω εχουμε και εναν που εδωκε 11 εκ. δραχμες για ενα γκολφ,στον σκυλο κολλας;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
ελπίζω aserf αύριο να το κλείσεις το cordoba μπας κ ηρεμήσουν μερικοί
Εγώ νομίζω πως αυτό το φόρουμ πάει κατά διαβόλου... Μετά από φορουμίτη με ροζ Corolla , θ'αποκτήσουμε και άγαμο 20άρη με Cordoba!
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;
..........
Και ένα σκύλο που θα αγοράσει S-MAX εντός ολίγου...
Γιατί;;;; Γκάστρωσε καμιά σκυλίτσα στις διακοπές του;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Kάνε EDIT τώρα! ΤΩΡΑ!
Σόρυ, αλλά πραγματικά δεν βλέπεται ο ...εχμμ...πισινός του!Πειράζει που εμένα μ'αρέσει; [ ή τουλάχιστον δεν με απωθεί αισθητικά ]
-
Eισαι κατω απο 70 χρονω;
-
Είμαι πιο μεγάλος από σένα αλλά μικρότερος από τον HF
-
Ε τοτε γραψε ενα τηλεφωνο που θα σε πω,ειναι ψυχαναλυτης,θα σε βοηθησει να μπεις στο σωστο δρομο...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Eισαι κατω απο 70 χρονω;Τελικά αυτή η καφρίλα σε αυτό το forum είναι διαχρονική.
Γνωρίζοντας πολύ καλά τον 'ψηλό' και μπαίνοντας στη θέση του και σύμφωνα με τα δικά του γούστα, ειλικρινά, Ανδρέα, πιστεύω ότι έκανες καλή επιλογή.
Πάντα θα υπάρχουν καλύτερες επιλογές (όπως και χειρότερες βέβαια, άσχετα αν κανείς δεν το λέει αυτό).Το θέμα είναι να βρεις εκείνη για την οποία δε θα μετανιώσεις που την επέλεξες αλλά θα μείνεις και ευχαριστημένος μαζί της ως την επόμενη αλλαγή
Μην ακούς αυτά περι '80ντάριδων'.Τα λένε μερικοί κακεντρεχείς και ασυνείδητοι κοντράκηδες!Σχετικό-άσχετο:Σήμερα δεν ξέρω πώς έτυχε και πήγα στα Φαλάσσαρνα (κρίμα ρε Ανδρέα που δεν κάτσατε ακόμα μια μέρα να πάμε) και όταν επέστρεψα να πάρω το αμάξι, είχαν παρκάρει 3 Cordoba δεξιά, αριστερά και πίσω μου.Τι γίνεται?Από κει που δεν έβλεπα καθόλου Cordoba στο δρόμο (σχεδόν είχα ξεχάσει πως είναι), σήμερα είδα 3 μαζεμένα
Για sedan είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, ενώ ελέω του 'κώλου', το πόρτπαγκάζ πρέπει να είναι τεράστιο!!!!Μία σκέψη κάνω μόνο:
Από ηλεκτρικά, είχα ακούσει ότι έπασχαν τα πρώτα ibiza τελευταίας γενιάς.Τα ibiza με τον κώλο (κατα κόσμον 'Cordoba' ), πάσχουν από τίποτα τέτοια προβλήματα?
Ελπίζω πώς όχι, αλλά σήμερα μου πέρασε η απλή ιδέα από το μυαλό:γιατί να πουλήσει κάποιος το αμάξι του που του είναι:
-απροβλημάτιστο
-έχει λίγα km (κι ας είναι 5-6 ετών)
-και είναι στην τρίχα ???ΥΓ:Ανδρέα, ειλικρινά ελπίζω να σου βγει απροβλημάτιστο και να το πάρεις με τη μία και να μείνεις πλήρως ικανοποιημένος από την αγορά σου!!!!
-
Ως κάτοχος να σου πω οτι δεν έβγαλε το παραμικρό απο προβλήματα,εκτός απο το λαμπάκι μηχανής που αναψε δύο φορές αλλα δεν επηρρέασε την λειτουργία του οχήματος(στο συνεργείο είπανε οτι είναι η ποιότητα βενζίνης).Εγω το άφηνα μονίμως ρεζέρβα-να χτυπήσει κουδουνάκι- γιατί είμαι λίγο στον κόσμο μου,δεν τα παρατηρώ αυτά και όμως συγκριτικα με άλλα ακριβότερα που χαλούσαν βενζιναντλιες εμένα τίποτα.Τωρα το γιατι πωλείται είναι ένα θέμα με τα seat καθως η μεταπωλητική με βάση την τιμολογιακή της εδω εταιρίας τα σφάζει κοψοχρονιά.Ετσι όλοι αναγκάζονται να τα δώσουν σχετικά νωρις για να πιάνουν και κάτι.
Εγώ λυπόμουν να το δώσω(εχει διάφορα extra-ηλιοροφες κλπ) και ευτυχώς που η μαμά μου ήθελε να αλλάξει το δικό της και το πήρε αυτή. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ελπίζω aserf αύριο να το κλείσεις το cordoba μπας κ ηρεμήσουν μερικοί
Εγώ νομίζω πως αυτό το φόρουμ πάει κατά διαβόλου... Μετά από φορουμίτη με ροζ Corolla , θ'αποκτήσουμε και άγαμο 20άρη με Cordoba!
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;
..........
Και ένα σκύλο που θα αγοράσει S-MAX εντός ολίγου...
Γιατί;;;; Γκάστρωσε καμιά σκυλίτσα στις διακοπές του;
Κάτι χειρότερο. Ετοιμάζεται να κρεμαστεί.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν νομίζω πως είναι απλουστευτική καθόλου!
-Οσο μεγαλύτερο το μεταξόνιο, τόσο πιο σταθερό το πάτημα: γι'αυτό το λόγο ένα Smart θα ταξιδεύει πάντα χειρότερα από ένα Α6!
-Τα ίδια ισχύουν και για τα μετατρόχια: η μεγάλη διαφορά των kit-cars στους αγώνες γινόταν από την μεγάλη αύξηση των μετατροχίων. Το ίδιο και στα WRC cars: πρόσεξε πόσο πιο φαρδιά είναι μια C4 WRC από το αυτοκίνητο παραγωγής.
-Οσο αυξάνεις το νοητό ορθογώνιο που σχηματίζουν οι τροχοί, τόσο πιο καλό πάτημα έχει το αυτοκίνητο.
-Μια ακόμη σημαντική παράμετρος είναι που μοιράζεις τα βάρη: όσο πιο έξω από το νοητό ορθογώνιο τόσο χειρότερο το κράτημα. Γι'αυτό το λόγο ένα sedan φορτωμένο τέρμα στο χώρο αποσκευών, έχει περίεργη συμπεριφορά στη στροφή. Οσο πιο κοντά στους άξονες το βάρος, τόσο καλύτερη η κατανομή των βαρών, άρα τόσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους βρίσκονται αυτά, άρα τόσο καλύτερο το κράτημα.
-Ενα Cordoba με γεμάτο χώρο αποσκευών, θα κρατάει χειρότερα από ένα Ibiza και όχι μόνον επειδή θα μεταφέρει περισσότερο βάρος, αλλά επειδή θα έχει το βάρος του στον πίσω άξονα, άρα θα τείνει ν'αλλάξει πιο απότομα την δυναμική του κατάσταση πάνω στην στροφή, ενώ φυσικά και στην ευθεία, πάνω από ανωμαλίες, η ροπή αδράνειας του (αν θεωρήσουμε σαν άξονα περιστροφής των πίσω νοητό -αν και...ημιάκαμπτο -άξονα των τροχών) θα είναι μεγαλύτερη: επομένως θα έχεις περισσότερες πλεύσεις , χειρότερη απόκριση κ.ο.κΕνα Cordoba λόγω διαστάσεων (αμαξώματος, αλλά κυριότερα μεταξονίων-μετατροχίων) θα ταξιδεύει χειρότερα από μια Corolla sedan, ενώ κι αυτή με τη σειρά της θα ταξιδεύει χειρότερα από ένα Lexus GS.
Και ΝΑΙ, η απλή γεωμετρία μπορεί να στο εξηγήσει γιατί.Διαφωνω καθετα θα ελεγα...
Μεγαλυτερο ρολο παιζει η αρχιτεκτονικη των αναρτησεων και οι ρυθμισεις τους απο το μεταξονιο και τα μετατροχια,μιλοντας παντα συγκριτικα.
Και για να σου δωσω να καταλαβεις τι εννοω :Πιο εχει καλυτερη οδικη συμπεριφορα ,Ενα ΜΙΝΙ coooper ή Daewoo Leganza για παραδειγμα?
Εξαλλου οι διαφορες στις διαστασεις των Corolla kai Cordoba δεν ειναι τοσο ακραιες σε σχεση με τα παραδειγματα που φερνεις.
Τα παραδειγματα που αναφερεις για τα WRC ειναι σωστα ,αλλα μη ξεχνας οτι εκει εχουμε να κανουμε για κυνηγη δεκατων του δευτερολεπτου,πανακριβες αναρτησεις και ρυθμισεις με γνωμονα κυριως την ταχυτητα και οχι για παραδειγμα την ευκολια χρησης.
Προσωπικα πιστευω οτι το ibiza & Cordoba,εχουν αρκετα πιο καλο στησιμο απο την corolla και το λιγο μεγαλυτερο μεταξονιο δε φτανει για να καλυψει τη διαφορα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Eισαι κατω απο 70 χρονω;
Τελικά αυτή η καφρίλα σε αυτό το forum είναι διαχρονική.
Γνωρίζοντας πολύ καλά τον 'ψηλό' και μπαίνοντας στη θέση του και σύμφωνα με τα δικά του γούστα, ειλικρινά, Ανδρέα, πιστεύω ότι έκανες καλή επιλογή.
Πάντα θα υπάρχουν καλύτερες επιλογές (όπως και χειρότερες βέβαια, άσχετα αν κανείς δεν το λέει αυτό).Το θέμα είναι να βρεις εκείνη για την οποία δε θα μετανιώσεις που την επέλεξες αλλά θα μείνεις και ευχαριστημένος μαζί της ως την επόμενη αλλαγή
Μην ακούς αυτά περι '80ντάριδων'.Τα λένε μερικοί κακεντρεχείς και ασυνείδητοι κοντράκηδες!
......................Συμφωνώ.
Ειδικά αν θέλει ο aserf να μπει στο μάτι του παλιόHF που του πάει συνέχεια κόντρα, μπορεί να απευθυνθεί στην Seat Force να του το κάνει τούμπανο.
-
Εννοειται οτι για τον Αντρεα ειναι η καλυτερη επιλογη αφου αυτος το πιστευει και το αμαξι ανταποκρινεται στις αναγκες και τα θελω του..η δικη μου ταπεινη και αχρειαστη γνωμη ειναι βεβαια διαφορετικη αλλα δεν κανω εγω κουμαντο στην τσεπη του αντριου.
Στην απορια σου (γιατι ειδες σημερα 3 cordoba) φταιει οτι τωρα που θα το παρει ο αντρεας το εχεις στο μυαλο σου,ενω συνηθως ολα τα βλεπεις ιδια (εκτος απ τα ιταλικα.. ) .Ετσι επαθα κι εγω με το μπραβο,οταν το πηρα νομιζα οτι ειναι best seller..
Απορια δικη μου: Μηπως θελει σενταν γιατι δε βολευεται στα πισω καθισματα των μικρων; Το ιδιο παθαινω κι εγω...αλλα δε γερασα ακομα..vasqai αν θελει να το ομορφυνει (οπως ομορφυνε η μαρια η ασχημη.. ) μπορει να απευθυνθει με πμ στον γραφοντα..
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μία σκέψη κάνω μόνο:
Από ηλεκτρικά, είχα ακούσει ότι έπασχαν τα πρώτα ibiza τελευταίας γενιάς.Τα ibiza με τον κώλο (κατα κόσμον 'Cordoba' ), πάσχουν από τίποτα τέτοια προβλήματα?
Ελπίζω πώς όχι, αλλά σήμερα μου πέρασε η απλή ιδέα από το μυαλό:γιατί να πουλήσει κάποιος το αμάξι του που του είναι:
-απροβλημάτιστο
-έχει λίγα km (κι ας είναι 5-6 ετών)
-και είναι στην τρίχα ???Γιατί ίσως το έχει βαρεθεί ας πούμε...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΨΗΛΕ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ....αυτό λογικά χτυπάς ε;Ναι, απλά σε ασημί χρώμα.
Εγώ νομίζω πως αυτό το φόρουμ πάει κατά διαβόλου... Μετά από φορουμίτη με ροζ Corolla , θ'αποκτήσουμε και άγαμο 20άρη με Cordoba!
Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας;
Ώρα είναι να πουλήσω το Υ και να πάρω κάνα 'βελτιωμένο' Tigra ή Skoda!
Το κορντομπα το εχει φιλος(το προηγουμενο) και ειναι υπερευχαριστημενος,δεν του εχει βγαλει το παραμικρο.Σιγουρα ειναι ετη φωτος ανωτερο απο το τιπο που εχεις,και με καλο εξοπλισμο.Καλοριζικο λοιπον αν το επιλεξεις.
Ευχαριστώ πολύ!!!
Διαβαζα και διαβαζα και διαβαζα ωσπου εφτασα στην σελιδα 6 προς το τελος,ειδα μια φωτογραφια και ανακατευτηκα(μη με ρωτησετε ποιος εκανε το ποστ,δεν ξαναγυρναω πισω.. ) Φυσικα ο hf ειχε δικιο στην συγκριση ψορολλας και κορντομπας... Τεσπα,καλοταξιδο αντριου αλλα ρε συ απο φιατ σε σεατ;
Κάποτε ήταν ένα και το αυτό... επί εποχής Seat-Fiat 127, το οποίο και είχαμε...
Ευχαριστώ πάντως για τις ευχές!
Αντε να δούμε αν θα το πάρω αύριο ή θα συνεχίσω να σας πρήζω
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ειδικά αν θέλει ο aserf να μπει στο μάτι του παλιόHF που του πάει συνέχεια κόντρα, μπορεί να απευθυνθεί στην Seat Force να του το κάνει τούμπανο.Θα βάλω τον 1.8 Τ μέσα και θα πάει πουτ@ν@
Απορια δικη μου: Μηπως θελει σενταν γιατι δε βολευεται στα πισω καθισματα των μικρων; Το ιδιο παθαινω κι εγω...αλλα δε γερασα ακομα..
Μπα, θέλω Sedan για να έχω 4 ξανθιές συνεπιβάτισες και άλλες 3-4 'καστανές' ρεζέρβα στο πορτ-μπαγκάζ
Μία σκέψη κάνω μόνο:
Από ηλεκτρικά, είχα ακούσει ότι έπασχαν τα πρώτα ibiza τελευταίας γενιάς.Τα ibiza με τον κώλο (κατα κόσμον 'Cordoba'), πάσχουν από τίποτα τέτοια προβλήματα?
Ελπίζω πώς όχι, αλλά σήμερα μου πέρασε η απλή ιδέα από το μυαλό:γιατί να πουλήσει κάποιος το αμάξι του που του είναι:
-απροβλημάτιστο
-έχει λίγα km (κι ας είναι 5-6 ετών)
-και είναι στην τρίχα ???Γιατί ίσως το έχει βαρεθεί ας πούμε...
Γιατί το έκανε ανταλλαγή με Mercedes...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Μία σκέψη κάνω μόνο:
Από ηλεκτρικά, είχα ακούσει ότι έπασχαν τα πρώτα ibiza τελευταίας γενιάς.Τα ibiza με τον κώλο (κατα κόσμον 'Cordoba'), πάσχουν από τίποτα τέτοια προβλήματα?
Ελπίζω πώς όχι, αλλά σήμερα μου πέρασε η απλή ιδέα από το μυαλό:γιατί να πουλήσει κάποιος το αμάξι του που του είναι:
-απροβλημάτιστο
-έχει λίγα km (κι ας είναι 5-6 ετών)
-και είναι στην τρίχα ???Γιατί ίσως το έχει βαρεθεί ας πούμε...
Γιατί το έκανε ανταλλαγή με Mercedes...
Αν ακολουθήσεις και εσύ το παράδειγμά του σε 2 χρόνια και το αλλάξεις για κλασσικό sedan Mercedes θα πρέπει όντως να αρχίσουμε να ανησυχούμε για σένα
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!Γενικά ψάχνοντας δύο αυτοκίνητα μόνο μου κίνησαν το ενδιαφέρον. Το ένα ήταν μια Corolla 5d του 2004 με 8700 € και 59000 χλμ και το άλλο ένα Seat Cordoba (έχω δηλώσει την προτίμησή μου στα Sedan) του 2003 με 8000 € και μόλις 35500 χλμ (Πήγαμε και είδαμε και άλλα Cordoba αλλά ήταν σε εμφανώς κακή κατάσταση).
Χτες είχα δει την Corolla και σήμερα πήγα και είδα και το Cordoba. Η Corolla ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, το Cordoba όμως ήταν σε αρίστη κατάσταση. Πραγματικά ήταν σαν καινούργιο και εξωτερικά και εσωτερικά. Κατέληξα λοιπόν σε αυτό και τη Δευτέρα θα το πάω να το ελέγξει ένας δικός μου μηχανικός.
Όπως ανέφερα είναι μοντέλο 2003 με 35500 χλμ επιβεβαιωμένα και από το book service και από τον Παζαρόπουλο όπου και πήρα τηλ. Το αυτοκίνητο έκανε απλά ~7000 χλμ το χρόνο Είναι η καλή έκδοση με αντισπίν και clima. Φοράει καινούργια λάστιχα και γενικά είναι σε άψογη κατάσταση.Ειλικρινα προσεχε μηπως καιει λαδια.Τα περισσοτερα που ειχαν προβλημα με τα τσιμουχακια των βαλβιδων ,αρχισαν να καινε απο τα 30000 χμ περιπου.Και εγω ειμαι εκει κοντα και περιμενω να δω αν θα καψει.
Επισης αν το οδηγησεις να προσεξεις για τριγμους απο το μπροστινο συστημα.Μερικες φορες τα σινεμπλοκ ,θελουν αλλαγη.
Προσπαθησε να ελεγξεις τα παραθυρα,αν και στα 3πορτα ηταν κυριως το προβλημα.
Αυτα αν σκεφτω κατι αλλο θα ενημερωσω -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Αν ακολουθήσεις και εσύ το παράδειγμά του σε 2 χρόνια και το αλλάξεις για κλασσικό sedan Mercedes θα πρέπει όντως να αρχίσουμε να ανησυχούμε για σέναΑν έχω πετύχει τόσο πολύ επαγγελματικά μετά από μόλις 1 χρόνο δουλειάς και μπορώ να αγοράσω Mercedes καλέστε και τα παιδιά με τις άσπρες ποδιές να με μαζέψουν... μάλλον θα το βλέπω στο όνειρό μου και θα νομίζω ότι είναι πραγματικότητα
Υ.Γ. Ψυχάκιας mode on
Χαλαρά έπαιρνα μια C63 AMG ή ένα Audi RS4 ακόμα και σήμερα αν είχα τα λεφτά
Ψυχάκιας mode off -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ειλικρινα προσεχε μηπως καιει λαδια.Τα περισσοτερα που ειχαν προβλημα με τα τσιμουχακια των βαλβιδων ,αρχισαν να καινε απο τα 30000 χμ περιπου.Και εγω ειμαι εκει κοντα και περιμενω να δω αν θα καψει.
Επισης αν το οδηγησεις να προσεξεις για τριγμους απο το μπροστινο συστημα.Μερικες φορες τα σινεμπλοκ ,θελουν αλλαγη.
Προσπαθησε να ελεγξεις τα παραθυρα,αν και στα 3πορτα ηταν κυριως το προβλημα.
Αυτα αν σκεφτω κατι αλλο θα ενημερωσωΌσον αφορά τα λάδια ελπίζω να μπορεί να το ελέγξει ο μηχανικός. Το αμάξι θα το ελέγξω πως πάει στη διαδρομή από τη μάντρα στο συνεργείο, οπότε θα το δω και στο δρόμο. Τα παράθυρα τα έχω ελέγξει ήδη και δουλεύουν κανονικά.
Αναζητείται μικρό - μικρομεσαίο μέχρι 8000 €