-
-
Εγώ έχω δεί πάντως στο Στρασβούργο σε άψογη κατάσταση...Απλά δεν είχα μηχανή μαζί μου
-
Τυχερε
-
βέβαια..η Citroen έχει βγάλει λεωφορεία όπως και φορτηγά.
-
-
-
-
Παιδιά καμμια ιδέα πως να καθαρίσουμε το κάρτερ χωρίς να ανοίξουμε το μπλοκ υπάρχει? Αναφέρομαι πάντα σε αεροψυκτο μοτέρ (καρτερ-μπλοκ ενωμένα)!!!
-
-
Ανοιξα το μοτέρ της GSA μου που είχε 358127 χλμ στην πλάτη του και είπα κάνω που κάνω επισκευη-καθαρισμό σε κυλινδροπιστονα και κεφαλες ελέγα μηπως υπηρχε τροπος να απαλλαγώ από αυτην την ''μακα'' χωρις να ''κόψω'' το μοτερ στην μέση (όπως έκανα στην GS αλλά εκεί είναι ανακατασκευή) αλλα απ'ότι βλέπω δεν το γλιτωνω!!! Eπίσης τα ευρήματα που βρήκα στο λύσιμο ήταν ανατριχιαστικα (κομμένα ελατήρια συμπίεσης , μπουκομένο ψυγείο λαδιού, φαγωμενα και σπασμένα σπειρώματα κλπ)!!!! Ετοιμάζω φωτορεπορταζ από αυτην την επισκευη το οποιό θα ''εκδοθεί'' μετά το πέρας των εργασιών προς τερψην των φίλων των αερόψυκτων Citroen
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Eπίσης τα ευρήματα που βρήκα στο λύσιμο ήταν ανατριχιαστικα (κομμένα ελατήρια συμπίεσης , μπουκομένο ψυγείο λαδιού, φαγωμενα και σπασμένα σπειρώματα κλπ)!!!!Και σκέφτεσαι ακόμη να ανοίξεις το στροφαλοθάλαμο???
Περιμένουμε αποκαλυπτικές φωτογραφίες...Ερώτηση, ο στρόφαλος είναι πρεσαριστός και στο GSA? Έχεις ασχοληθεί καθόλου με το αν επισκευάζεται,αν υπάρχουν κουζινέτα κλπ?
-
Ναι είναι πρεσαριστος και στο GSA (στροφαλος-μπιελες δεν χωρίζονται)αλλά στροφάρει πάνω από τις 6500 άνετα .Το σύνολό αυτο εχεται πολύ μικρό ποσοστο επισκευής δηλ μπορείς να αλλάξεις μόνο τις ''τριβες'' των πειρων των πιστονιων στις μπιέλες τίποτα άλλο .Για κουζινέτα τώρα μια φορά έψαξα και βρήκα (πήρα για 2 μηχανές) αλλά δεν ξέρω αν θα είναι το ίδιο ευκολο πια
-
GeZ σου ευχομαι καλη ανακατασκευη!Η επισκευη κινητηρα ειναι ακριβη υποθεση και απο οτι καταλαβαινω σε ενα θα ειναι ακομη ακριβοτερο και δυσκολοτερο!Περασα σημερα απο Φαληρο που ειχες δει το GS και εβγαλα δυο φωτο του απο το τρενο εν κινησει!Μολις μπορεσω θα τις ανεβασω!
-
Στους 600ρηδες αεροψυκτους τι μπορουμε να φτιαξουμε η να αλλαξουμε για επισκευη; Ποια σημεια μετα απο χρηση θελει να προσεξουμε; Ειναι και 31-34 χρονων κινητηρες ..
-
Ό,τι είναι φθαρμένο/εκτός προδιαγραφών... Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη πράγματα. Το πρόβλημα, γι αυτό ρώτησα τον GeZ, είναι ο στρόφαλος αφού οι μπιέλες δε μπορούν να βγούν απο πάνω (είναι πρεσαριστός όπως και στις μοτοσυκλέτες). Θεωρητικά τα ρεκτιφιέ μοτοσυκλετών μπορούν να τον μοντάρουν/ξεμοντάρουν (έτσι τουλάχιστον μου είπαν όσοι ρώτησα), το πρόβλημα όμως μετά έίναι τα κουζινέτα, δεν υπάρχουν στην αγορά. Οπότε πρέπει να βρεθεί κάτι που να ταιριάζει. Πιστεύω ότι είναι εφικτό, κάποτε είχα βρεί ένα σάιτ με κάποιον (Γερμανός νομίζω) που τους επισκεύαζε. Με την ευκαιρία αν κάποιος έχει στροφαλομπιέλα για πέταμα, θα ενδιαφερόμουν να την κρατούσα για να το ψάξω.
-
Σωστος
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Ό,τι είναι φθαρμένο/εκτός προδιαγραφών... Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη πράγματα. Το πρόβλημα, γι αυτό ρώτησα τον GeZ, είναι ο στρόφαλος αφού οι μπιέλες δε μπορούν να βγούν απο πάνω (είναι πρεσαριστός όπως και στις μοτοσυκλέτες). Θεωρητικά τα ρεκτιφιέ μοτοσυκλετών μπορούν να τον μοντάρουν/ξεμοντάρουν (έτσι τουλάχιστον μου είπαν όσοι ρώτησα), το πρόβλημα όμως μετά έίναι τα κουζινέτα, δεν υπάρχουν στην αγορά. Οπότε πρέπει να βρεθεί κάτι που να ταιριάζει. Πιστεύω ότι είναι εφικτό, κάποτε είχα βρεί ένα σάιτ με κάποιον (Γερμανός νομίζω) που τους επισκεύαζε. Με την ευκαιρία αν κάποιος έχει στροφαλομπιέλα για πέταμα, θα ενδιαφερόμουν να την κρατούσα για να το ψάξω.Αν είναι περίμενε θα σου πω αν είναι ακάτάλληλος ο δικός μου, κάτσε να τον πάω για μέτρημα την δευτερα γιατι μόλις τώρα τέλειωσα με το ξεμοντάρισμα-κόψιμο. Το ευτύχημα ήταν οτι τα κουζινέτα είχαν φθαρει ομοιόμορφα και χωρίς γρατζουνιες και οι μπιελες δεν ''παίζουν'' που σημαίνει οτι μάλλον την γλίτωσε ο στρόφαλος!!!!
Οσο για το αν επισκευαζεται το σύνολο αυτο, επισκευάζεται (''κοβουν'' τις μπιελες που έχει πάνω και βάζουν άλλες που μπαινοβγαίνουν με καινούρια ''αναλώσιμα'') αλλά δεν συμφέρει οικονομικά
Pro_crossaro αυτο το εγχείρημα δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό,μεχρι στιγμης μου έχει κοστισει 350 ευρώ (με καινουρια κυλινδροπιστονα με ελατηρια, πληρες κιτ στεγανοποιησης,4 μπουζι,μια υποπιεση για το αβανς του διανομέα, κιτ επισκευης καρμπυρατερ, 4 βαλβιδες και μεταχειρισμενη εξατμιση σε πολυ καλη κατασταση και από το στοκ που εχω θα χρησιμοποιησω ενα ψυγείο λαδιου και μια αριστερη κεφαλη που αντικαθίσταται λογω φαγωμενων σπειρωμάτων) ομως με δικια μου εργασία και δικά μου εργαλεία και πιστευω θα είναι η μερα με την νύχτα στο πως δουλευε και πως θα δουλευει!!!!! -
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
και μια αριστερη κεφαλη που αντικαθίσταται λογω φαγωμενων σπειρωμάτων)Αφού θα αλλάξεις μόνο τη μία κεφαλή προσπάθησε οι όγκοι και των τεσσάρων θαλάμων κάυσης να είναι ίσοι, σπάνιο το πλάνισμα σε αυτά τα μοτέρ αλλά δεν ξέρεις τί γίνεται καμιά φορά...
-
Οκ ευχαριστω για την συμβουλή για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο θα τις πάω και τις 2 κεφαλες για ογκομέτρηση αν και σε αυτα τα μοτερ το πλάνισμα είναι από πολυ δύσκολο έως αδύνατο( φώτο με το ρεπορταζ για να σου δείξω τι εννοώ)!!
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ !
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΠΡΑΤΣΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΓΙΑ ΡΟΝΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ . ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ . ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΡΟΝΥ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ ΕΙΧΕ 'ΑΡΑΞΕΙ' ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ .
ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΟΠΩΣ : ΠΟΡΤΑ ΟΔΗΓΟΥ - ΤΕΛΑΡΟ ΠΑΡΜΠΡΙΖ - ΦΤΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΠΡΟΣΤΑ - ΜΑΣΚΑ ΕΜΠΡΟΣ - ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΦΑΝΑΡΙΩΝ - ΦΑΝΑΡΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ
Classic Citroen Forum


