-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Γουρουνι στο σακι αγοραζουν αλλοι, μαλιστα εκ Γερμανιας που φημιζεται για το χοιρινο.
Ε ναι οσοι αγοραζουν ιταλικα, παιρνουν τυρι στο σακι....απο την σαπιλα
Γρηγορη την κομωτρια παρε φιλε
Ναι ρε την κομμώτρια, που δεν θα πει όχι και σε ένα τρίο (ευπρόσδεκτος... ) , όχι την άλλη που θα νομίζει πως η πίπ απευθύνεται μόνο σε...καπνιστές!
Πέρα από την πλάκα πάντως, δεν νομίζω πως είναι τόσο δραματικά τα πράγματα για την Μι.Το: φαίνεται πως γι'αυτά που ζητάει, έχει να προσφέρει.
Θα το δείξει η πορεία της στην αγορά βέβαια... -
Με κουράζει αφάνταστα που στις συζητήσεις για αυτοκίνητα Alfa Romeo πάντα γεμίζουν κατεβατά με την ψυχή της φίρμας και την ανατριχίλα που φέρνει το παρελθόν και και και και .... και τελικά για το αμάξι δεν μαθαίνουμε τίποτα Θα δούμε κανένα τεστ ποτέ; Θέλω να βρω χρόνο να πάω να την δω από κοντά γιατί τόσο καιρό διαβάζω για jusepe mama italia peinirli automobilo forcato historico de la to '70 eimastan prwtoporoi και δεν βγαίνει άκρη!
Γίνεται απίστευτη εμβάθυνση στο έμψυχο υλικό της εταιρείας, τις δυσκολίες των καιρών, το όραμα για το μέλλον αλλά για το πως πάει το αμάξι όταν πατάει σε άσφαλτο και όχι σαλόνια δεν ξέρουμε επισήμως τίποτα σίγουρο Κι απ την άλλη μιλάμε για νέες γενιές alfisti χωρίς να έχουμε καταλάβει αν το προϊόν έχει τελικά ικανές προδιαγραφές για να πουλήσει (σε εκτός poromeno_alfisti κοινό) μιας και φτηνό δεν το λες για B segment
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις Alfa Romeo αντίθετα λατρεύω τις 147/156/159 αλλά όταν βλέπω να αραδιάζεται τόση... ιταλικούρα για να περιγράψει την ψυχή και το πνεύμα γύρω από το αμάξι κουράζομαι από την εμμονή μερικών ανθρώπων σε μια φίρμα. Δικαίωμά σας σαφώς αλλά δεν μπορώ κι εγώ να μην πω την άποψή μου γιατί θα σκάσω -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Με κουράζει αφάνταστα που στις συζητήσεις για αυτοκίνητα Alfa Romeo πάντα γεμίζουν κατεβατά με την ψυχή της φίρμας και την ανατριχίλα που φέρνει το παρελθόν και και και και .... και τελικά για το αμάξι δεν μαθαίνουμε τίποτα Θα δούμε κανένα τεστ ποτέ; Θέλω να βρω χρόνο να πάω να την δω από κοντά γιατί τόσο καιρό διαβάζω για jusepe mama italia peinirli automobilo forcato historico de la to '70 eimastan prwtoporoi και δεν βγαίνει άκρη!
Γίνεται απίστευτη εμβάθυνση στο έμψυχο υλικό της εταιρείας, τις δυσκολίες των καιρών, το όραμα για το μέλλον αλλά για το πως πάει το αμάξι όταν πατάει σε άσφαλτο και όχι σαλόνια δεν ξέρουμε επισήμως τίποτα σίγουρο Κι απ την άλλη μιλάμε για νέες γενιές alfisti χωρίς να έχουμε καταλάβει αν το προϊόν έχει τελικά ικανές προδιαγραφές για να πουλήσει (σε εκτός poromeno_alfisti κοινό) μιας και φτηνό δεν το λες για B segment
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις Alfa Romeo αντίθετα λατρεύω τις 147/156/159 αλλά όταν βλέπω να αραδιάζεται τόση... ιταλικούρα για να περιγράψει την ψυχή και το πνεύμα γύρω από το αμάξι κουράζομαι από την εμμονή μερικών ανθρώπων σε μια φίρμα. Δικαίωμά σας σαφώς αλλά δεν μπορώ κι εγώ να μην πω την άποψή μου γιατί θα σκάσωΚοίταξε αγαπητέ.Καταρχήν σου ομολογώ ότι ποσώς με ενδιαφέρει η MiTo σαν αυτοκίνητο.Προσωπικά θα προτιμούσα να μην είχε υπάρξει.Τέλος πάντων...... ένα αυτοκινητάκι Β segment είναι.Μην περιμένεις να ανακαλύψει εκ νέου τον τροχό ή να θέσει νέα standards δυναμικής συμπεριφοράς για τους κατά φαντασίαν αγοραστές ή τις ορδές των συνοικιακών Schumacher που παρεπιδημούν την ενότητα αυτή.
Όσο κουραστική είναι η ενδοσκόπηση (και έχεις δίκιο)σε ενότητες που αφορούν την Alfa Romeo,άλλο τόσο και περισσότερο,είναι η επαναλαμβανόμενη μπουρδολογία και το toilet humor που βρύθουν σχόλια-υπονοούμενα,που στοχεύουν αποκλειστικά στο να προκαλέσουν αντιπαραθέσεις ή να ρίξουν μπηχτές.Επομένως είμαστε αναγκασμένοι να τα υπομένουμε και τα δύο.Τα θέματα για την Alfa Romeo τραβούν όπως το σκατό τις μύγες και αυτό προκαλεί ως αντίδραση τα κατεβατά που σε εκνευρίζουν.
Επίτρεψε μου τώρα να σου επισημάνω δυό τρία πράγματα.
Giuseppe όχι jusepe
Καλές και άγιες οι 147/156 και 159....... αλλά όχι και άξιες λατρείας.
Τέλος οι Alfa Romeo δεν ήταν ποτέ φθηνές.Το φθηνό αρμόζει (και αυτό προς το παρόν) μόνο στους κορεάτες. -
O μύθος χτίζεται από την αξία των αυτοκινήτων του -εκάστοτε- τώρα. Η αναδρομή στο παρελθόν σαν στοιχείο ενός μοντέλου είναι θεμιτή (ενίοτε) σαν εργαλείο απόδοσης ιστορικής συνέχειας και δημιουργίας μίας προδιάθεσης αλλά δεν είναι αυτοσκοπός.
Απλώς πολλοί μπερδεύουν το κερασάκι της τούρτας με την τούρτα ..
-
στο τελος θα συμφωνησουμε ολοι οτι η αλφα θα μπορουσε να κανει ουσιαστικες βελτιωσεις στα υπολοιπα μοντελα της και θα μπορουσε να μην ειχε βγαλει τη μιτο...
-
το προβλημα με τις alfa δεν ειναι τοσο οι ιδιες οσο τα παθιασμενα ατομα που τις στηριζουν...δε βλεπουν και δε θελουν να δεχτουν οτι περα απο το εκαστοτε ομορφο σχημα δεν εχουν κατι ξεχωριστο και χρησιμοποιουν τα επιχειρηματα του 'παθους και της ψυχης'...
εδω μεσα συγκεκριμενα(στο forum) δεν υπαρχει μεγαλυτερη(και μαλιστα τυφλη) υποστηριξη σε αλλη μαρκα και αυτο προκαλει πολλους μεταξυ των οποιων και εμενα...εγω δεν εχω κατι το ιδιαιτερο με τις alfa..μια μετρια εταιρεια ειναι που κανει και αυτη τη προσπαθεια της...
ας καταλαβουν ομως αυτοι που τις οδηγουν οτι δεν ειναι κατοχοι καποιας ferrari ή του απολυτα οδηγοκεντρικου και παθιασμενου οχηματος στο συμπαν...@alba parietti
οι alfa ποτε δεν ηταν η κορυφαια μαρκα και ιστορικα να το παρουμε..ειναι αδικο για μενα να λες οτι οι 147,156,159 δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,γιατι στην ουσια αυτα ειναι τα μοντελα που αναστυλωσαν την εικονα της εταιρειας και τεχνικα να το δεις,επειδη ειναι και καποιες 10ετιες μπροστα απο τις παλιατζουρες(οπως τις αποκαλω εγω) τις οποιες λατρευουν πολλοι παρελθοντολαγνοι(χωρις παρεξηγηση) ειναι στην ουσια ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ alfa...τωρα αν οι παλιατζουρες στη εποχη τους ξεχωριζαν ενω η 159 ειναι απλα αλλο ενα οικογενιακο,δε νομιζω οτι μεσα στην ιστορια της φιρμας θα επρεπε να μειωνει τη θεση ενος ουσιαστικα πολυ καλου αυτοκινητου...
εμενα παντως οσο και αν δε μου αρεσει η αλφα,δε μπορω να πω το ιδιο για τη MI.TO..
το οτι εχει 'ταπεινη καταγωγη' ειναι ισως και καλο.. μιας και το συγκεκριμενο πλαισιο μαλλον δεν θα το εφτιαχνε ποτε μονη της η AR...
το οτι ανηκει στη μικρη κατηγορια στα χαρτια δε μου λεει κατι,γιατι δε νομιζω οτι θα διαφερει σημαντικα σε χωρους απο την απερχομενη 147,ενω θα ειναι σαφως πιο φθηνη πιο γρηγορη και εχει ολα τα φοντα να ειναι και πολυ πιο σπορ...
δε καταλαβαινω γιατι χαλιουνται μερικοι..εδω αλλες κι αλλες εταιριες(πολυ πιο ψηλα απο την αλφα) βγαζουν μινι ή σουπερμινι.. αλλωστε απο τη στιγμη που βγαζεις hatchback(το οποιο απο πολλους θεωρειται μικρο αμαξακι) δεν υπαρχει γυρισμοςακομη το οτι καποια αυτοκινητα ειναι ακριβα (και αυτο παει σε πολλους) δε σημαινει οτι τους αρμοζει/αξιζει να ειναι ακριβοι και καποιοι αλλοι φθηνοι...με λιγα λογια οι αλφα ποτε δεν αξιζαν τα λεφτα τους και για αυτο συμπαθω τη MITO μιας και εχει καποια λογικη στη τιμη της...
τελος ο χαρακτηρισμος 'συνοικιακοι schummacher' αισθανομαι οτι με θιγει τουλαχιστον εμενα προσωπικα,μιας και μου αρεσει οσο τιποτα να τρεχω στη συνοικια μου και στις γυρω περιοχες ασχετα με το αν καποιοι θιγονται απο αυτο,αν ειναι παρανομο,αν ειμαι μετριος οδηγος ή αν καποιοι θα με ειρωνευτουν...
δυο πραγματα αντιπαθω πραγματικα στη ζωη μου σε ο,τι εχει να κανει με το αυτοκινητο..
1ον να δηλωνει καποιος οτι του αρεσουν τα αυτοκινητα και να οδηγει σα παναγιτσα ολη την ωρα και ολη του αυτη η αγαπη και το 'παθος' να περιοριοριζονται στο να το θαυμαζουν 'το καμαρι τους' απο το μπαλκονι...
2ον να λεει καποιος που εχει λεφτα ειτε απο παιδακι,ή ακομα και δουλευοντας και πηγαινει σε πιστες ατακες του τυπου 'ο δρομος δεν ειναι για να τρεχουμε' , 'εχω παντα ανοιχτο το esp και το κλεινω οταν παω πιστα' , 'πωπω πως παει ετσι αυτος ο καγκουρας με το punto' και αλλα...
δεν εχουν ολοι τη ευκαιρια να βγαζουν τα απωθημενα τους σε πιστες ουτε χρηματα για να παρουν scuderia και να τη πανε στη πιστα...υπαρχουν πολυ επικινδυνα ζωα εκει εξω,χθες μαλιστα ενα ιμπιζα κοπανησε ενα παρκαρισμενο αυτοκινητο σχεδον κατω απο το σπιτι μου χωρις λογο,ομως καποιοι απο μας την εχουμε δει schumacher και καλα κανουμε κιολας δικαιωμα μας να απολαμβανουμε αυτο που αγαπαμε στα πλαισια φυσικα που δεν κινδυνευουν οι γυρω μας...
με τη λογικη πολλων εδω μεσα να σταματησουμε να παιζουμε μπαλα μιας και δε θα γινουμε ποτε zidane, να παρατησω και γω τη σχολη μου μιας και δε θα γινω ποτε markov...
εχουμε τους μπατσους να μας στολιζουν θε θελουμε και συνεργατες....ΥΓ. οι χαρακτηρισμοι 'παλιατζουρες' και 'παρελθοντολαγνοι' ειναι ανεξαρτητως εταιρειας και δεν απευθυνονται μονο στα ιταλικα και τους ιταλοφιλους.καλη η ιστορια να τη τιμουμε και να θυμομαστε τι εβγαζαν παλια μερικοι μερικοι(ασχετα αν αυτη η μνημη καμια φορα απο πολλους χαρακτηριζεται ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ),αλλα το θεμα ειναι τι κανεις τωρα και που πατας τωρα,οχι την εποχη που ο πατερας μου φορουσε καμπανες...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το προβλημα με τις alfa δεν ειναι τοσο οι ιδιες οσο τα παθιασμενα ατομα που τις στηριζουν...δε βλεπουν και δε θελουν να δεχτουν οτι περα απο το εκαστοτε ομορφο σχημα δεν εχουν κατι ξεχωριστο και χρησιμοποιουν τα επιχειρηματα του 'παθους και της ψυχης'...+1000
-
Δυο τρια πραγματα εχω να παρατηρησω αγαπητη Αlba:
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Κοίταξε αγαπητέ.Καταρχήν σου ομολογώ ότι ποσώς με ενδιαφέρει η MiTo σαν αυτοκίνητο.Προσωπικά θα προτιμούσα να μην είχε υπάρξει.Τέλος πάντων...... ένα αυτοκινητάκι Β segment είναι.Μην περιμένεις να ανακαλύψει εκ νέου τον τροχό ή να θέσει νέα standards δυναμικής συμπεριφοράς για τους κατά φαντασίαν αγοραστές ή τις ορδές των συνοικιακών Schumacher που παρεπιδημούν την ενότητα αυτή.
Δε γινεται μια εταιρεια που θελει να εχει κερδη να βγαζει μονο 8c competizione.Για αυτη τη δουλεια υπαρχουν αλλοι.Χρειαζονται και τα 'αυτοκινητακια Β segment' γιαυτο και ολες oι αυτοκινητοβιομηχανιες φροντιζουν να εχουν εναν εκπροσωπο τους στη κατηγορια αυτη μιας και απευθυνονται σε πολυ μεγαλυτερο κοινο-πελατειακη βαση.
Ουτε ειναι κακο να προσπαθουν να δωσουν, στο μετρο του δυνατου παντα, μερικα απο τα χαρακτηριστικα των μεγαλυτερων αυτοκινητων τους, ή εστω λιγη απο τη 'λαμψη' του ονοματος τους σε αυτα τα 'ταπεινα αυτοκινητακια'.
Οσον αφορα τους συνοικιακους Σουμαχερ μηπως οι ιδιες οι εταιρειες δεν τους ενθαρρυνουν με τις τηλεοπτικες διαφημισεις και τις πολυσελιδες καταχωρησεις τους που δειχνουν φωτιες στο δρομο καταιγιστικους ρυθμους στριψιματα βεντουζες κλπ κλπ??
Ακομα και η ιδια η AR το ιδιο δεν κανει οταν μιλαει για cuore spοrtivo 'πατωντας' πανω στις δαφνες των νικων της στους αγωνες??Όσο κουραστική είναι η ενδοσκόπηση (και έχεις δίκιο)σε ενότητες που αφορούν την Alfa Romeo,άλλο τόσο και περισσότερο,είναι η επαναλαμβανόμενη μπουρδολογία και το toilet humor που βρύθουν σχόλια-υπονοούμενα,που στοχεύουν αποκλειστικά στο να προκαλέσουν αντιπαραθέσεις ή να ρίξουν μπηχτές.Επομένως είμαστε αναγκασμένοι να τα υπομένουμε και τα δύο.Τα θέματα για την Alfa Romeo τραβούν όπως το σκατό τις μύγες και αυτό προκαλεί ως αντίδραση τα κατεβατά που σε εκνευρίζουν.
Aκριβως τα ιδια θα μπορουσαν να γραψουν και οι 'vagεληδες'.Ακριβως την ιδια τακτικη ακολουθουν και οι 'ιταλοφιλοι' σε θεματα που αφορυν τα Γερμανικα/γερμανογενη αυτοκινητα.
Μπορει να ειμαι σχετικα λιγο καιρο στο φορουμ αλλα βλεπω οτι τις 100+ σελιδες περνουν θεματα που σχετιζονται ειτε με το Grouppo Fiat ειτε με το Group VAG.
Και ειναι ως επι το πλειστον αυτα τα θεματα που χανεται η μπαλα με αποτελεσμα να μη βγαινει ακρη.
Οσο υπαρχουν σχολια του τυπου 'Τα ιταλικα σαπιζουν', 'τα γερμανικα δε στριβουν', κλπ τετοια χαρωπα αυτα θα γινονται.Το θεμα ειναι οτι στο παιχνιδι εμπλεκονται και ανθρωποι που ξερουν πεντε παραγματα περισσοτερα περα απο αυτα.
Εν κατακλειδι εχουμε ΟΛΟΙ ευθυνη για τη κατασταση αυτη.Μηδενος εξαιρουμενου.Επίτρεψε μου τώρα να σου επισημάνω δυό τρία πράγματα.
Giuseppe όχι jusepe
Καλές και άγιες οι 147/156 και 159....... αλλά όχι και άξιες λατρείας.
Τέλος οι Alfa Romeo δεν ήταν ποτέ φθηνές.Το φθηνό αρμόζει (και αυτό προς το παρόν) μόνο στους κορεάτες.Tι θα πει 'αξιο λατρειας' αυτοκινητο??
Γιατι ενα αυτοκινητο 'ταπεινης' καταγωγης δε μπορει να ειναι 'αξιο λατρειας'??
Και γιατι η Giullietta ας πουμε ειναι 'αξια λατρειας' και η 159 οχι??Τελος, να με συγχωρεις, αλλα το φθηνο με την πραγματικη του εννοια (αλλοι το λενε και value for money) αρμοζει σε ολους.
Γιαυτο και ολοι ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι κατασκευαστες προσπαθουν να ειναι φτηνοι στο μετρο του δυνατου.
Λογω του 'φτηνου' υπαρχουν σημερα τοσο το Grouppo Fiat οσο και το αντιπαλον(?) δεος Group Vag.
Οι Κορεατες απλα καλυψαν το οποιο κενο ή αν θελεις καταφεραν να ειναι φτηνοτεροι.
Αντιθετα η υπερτιμημενη αξια αρμοζει μονο στα 'ψωνια'. -
Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό που μου αρέσει στις εκάστοτε συζητήσεις γύρω από οποιοδήποτε μοντέλο της Alfa Romeo, είναι το πόσο πάθος και ψυχή εμπεριέχονται σ' αυτές.
Φαντάζομαι ότι δεν το συναντάμε σε καμιά άλλη μάρκα αυτό (δυστυχώς).
Σόρυ για το
-
Το forum απαρτίζεται απο διάφορους ανθρώπους με διαφορετικά γούστα και απόψεις αλλά με ένα βασικό κοινό συστατικό που είναι η αγάπη για το αυτοκίνητο. Αλλοι βλέπουν πέρα απο την λαμαρίνα και άλλοι μέχρι εκεί.
Αυτό θεωρώ ότι ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα οποιασδήποτε εθνικότητας και προέλευσης. Ακόμα και το Ι10 που για κάποιον είναι απλώς 4 ρόδες και 1 τιμόνι να κάνει την δουλειά του για κάποιον άλλον είναι το ιδανικό 'χαμόγελο' το πρωί να πάει στην δουλειά του ή να κάνει την μετακίνηση του ευχάριστη. Δεν αντικαθιστά τον συνάνθρωπο, ούτε την συντροφικότητα αλλά προσφέρει μια όμορφη εικόνα. Οπότε σε άλλους λίγο και σε άλλους περισσότερο το Χ ή Ψ αυτοκίνητο έχει την σημασία του και στην καρδιά του καθένα πέρα απο την απλή λογική.
Στο συγκεκριμενο θέμα η Μito για κάποιους είναι το καθημερινό αυτοκίνητο 'με ψυχή' και για κάποιους ένα 3θυρο μικρό όπως τα άλλα.
Όλοι μας ξέρουμε ότι ΟΛΕΣ οι εταιρίες επιδιώκουν κέρδη, διαχειρίζονται λαμαρίνες και σιδερα, λειτουργούν με το απόλυτο marketing αλλά το 'αποτέλεσμα' στον πελάτη μπορεί να φέρει στην επιφάνεια πάθος, ρομαντισμό κλπ πέρα απο την ψυχρή 'χρηστική' λογική.... ιδίως σε θέματα που αφορούν 'ιταλικά', 'γερμανικά' κλπ αυτοκίνητα οι παραπάνω σκέψεις δεν είναι
Το ωραίο πάντως είναι ότι υπάρχουν 155 σελίδες με απόψεις για ένα αυτοκίνητο που έχουμε δει όλοι σε φωτογραφίες και λίγοι, πολλοί λίγοι live έξω απο αντιπροσωπία, κλειδωμένο. Ενα χρόνο μετά που θα υπάρχουν και οδηγικές απόψεις και εμπειρίες ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
στο τελος θα συμφωνησουμε ολοι οτι η αλφα θα μπορουσε να κανει ουσιαστικες βελτιωσεις στα υπολοιπα μοντελα της και θα μπορουσε να μην ειχε βγαλει τη μιτο...+Brera
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Δυο τρια πραγματα εχω να παρατηρησω αγαπητη Αlba:
Δε γινεται μια εταιρεια που θελει να εχει κερδη να βγαζει μονο 8c competizione.Για αυτη τη δουλεια υπαρχουν αλλοι.Χρειαζονται και τα 'αυτοκινητακια Β segment' γιαυτο και ολες oι αυτοκινητοβιομηχανιες φροντιζουν να εχουν εναν εκπροσωπο τους στη κατηγορια αυτη μιας και απευθυνονται σε πολυ μεγαλυτερο κοινο-πελατειακη βαση.
Ουτε ειναι κακο να προσπαθουν να δωσουν, στο μετρο του δυνατου παντα, μερικα απο τα χαρακτηριστικα των μεγαλυτερων αυτοκινητων τους, ή εστω λιγη απο τη 'λαμψη' του ονοματος τους σε αυτα τα 'ταπεινα αυτοκινητακια'.
Οσον αφορα τους συνοικιακους Σουμαχερ μηπως οι ιδιες οι εταιρειες δεν τους ενθαρρυνουν με τις τηλεοπτικες διαφημισεις και τις πολυσελιδες καταχωρησεις τους που δειχνουν φωτιες στο δρομο καταιγιστικους ρυθμους στριψιματα βεντουζες κλπ κλπ??
Ακομα και η ιδια η AR το ιδιο δεν κανει οταν μιλαει για cuore spοrtivo 'πατωντας' πανω στις δαφνες των νικων της στους αγωνες??Aκριβως τα ιδια θα μπορουσαν να γραψουν και οι 'vagεληδες'.Ακριβως την ιδια τακτικη ακολουθουν και οι 'ιταλοφιλοι' σε θεματα που αφορυν τα Γερμανικα/γερμανογενη αυτοκινητα.
Μπορει να ειμαι σχετικα λιγο καιρο στο φορουμ αλλα βλεπω οτι τις 100+ σελιδες περνουν θεματα που σχετιζονται ειτε με το Grouppo Fiat ειτε με το Group VAG.
Και ειναι ως επι το πλειστον αυτα τα θεματα που χανεται η μπαλα με αποτελεσμα να μη βγαινει ακρη.
Οσο υπαρχουν σχολια του τυπου 'Τα ιταλικα σαπιζουν', 'τα γερμανικα δε στριβουν', κλπ τετοια χαρωπα αυτα θα γινονται.Το θεμα ειναι οτι στο παιχνιδι εμπλεκονται και ανθρωποι που ξερουν πεντε παραγματα περισσοτερα περα απο αυτα.
Εν κατακλειδι εχουμε ΟΛΟΙ ευθυνη για τη κατασταση αυτη.Μηδενος εξαιρουμενου.Tι θα πει 'αξιο λατρειας' αυτοκινητο??
Γιατι ενα αυτοκινητο 'ταπεινης' καταγωγης δε μπορει να ειναι 'αξιο λατρειας'??
Και γιατι η Giullietta ας πουμε ειναι 'αξια λατρειας' και η 159 οχι??Τελος, να με συγχωρεις, αλλα το φθηνο με την πραγματικη του εννοια (αλλοι το λενε και value for money) αρμοζει σε ολους.
Γιαυτο και ολοι ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι κατασκευαστες προσπαθουν να ειναι φτηνοι στο μετρο του δυνατου.
Λογω του 'φτηνου' υπαρχουν σημερα τοσο το Grouppo Fiat οσο και το αντιπαλον(?) δεος Group Vag.
Οι Κορεατες απλα καλυψαν το οποιο κενο ή αν θελεις καταφεραν να ειναι φτηνοτεροι.
Αντιθετα η υπερτιμημενη αξια αρμοζει μονο στα 'ψωνια'.Λογιστικά καλά κάνουν και βγάζουν και μικρά αυτοκινητάκια προσδοκώντας κέρδη.Δεν αντιλέγω.Η ένστασή μου έχει να κάνει με μια καθαρά προσωπική μου οπτική,σχετιζόμενη τόσο με την λογική της ιστορικής συνέπειας της εταιρείας,όσο και με το κατά πόσον η σχεδιαζόμενη πολιτική της πλήρους γκάμας που έχει επιλεγεί από τη Fiat για την Alfa Romeo,είναι η ενδεδειγμένη.Η γνώμη μου- με βάση αυτά που έχει διδάξει μέχρι τώρα η πείρα και οι αριθμοί-είναι ότι με ετήσια παραγωγή 300χιλιάδων μονάδων και με παρουσία σε 4 ή 5 διαφορετικά segments,είναι εξαιρετικά απίθανο να έχεις μέλλον και να είσαι κερδοφόρος.Πρόσθεσε σε όλα αυτά και την ιστορική αδυναμία της Fiat να διαχειριστεί την κουλτούρα του made in Italy,αφού μέχρι πρότινος επέμενε αταβιστικά στην προσφορά προϊόντων σχεδιασμένων ερήμην των αναγκών του καταναλωτή,του marketing και της διαφήμισης.Αυτό το τελευταίο βέβαια έχει αρχίσει σταδιακά να αλλάζει ήδη.
Είναι σωστό αυτό που παρατηρείς για τις διαφημιστικές καταχωρήσεις των εταιρειών και κατά πόσον αυτές απευθύνονται στα ταπεινότερα των ενστίκτων του υποψηφίου καταναλωτή (είσαι μετρίων δυνατοτήτων άλλά με το τάδε αυτοκίνητο θα γίνεις οδηγός αγώνων ή είσαι χάλιας αλλά με το δείνα θα γίνεις επιτυχημένος).Με μόνη τη διαφορά ότι σε όλη αυτή τη λαίλαπα,σε άλλες κοινωνίες υπάρχει για να λειτουργήσει ως αντίβαρο η παιδεία (και όχι μόνο αυτοκινητιστική),που δεν επιτρέπει τις αντικοινωνικές συμπεριφορές,πολλώ δε μάλλον το να υποστηρίζεις ανερυθρίαστα σε μια δημόσια συζήτηση ότι σου αρέσει να τρέχεις και να κάνεις ταρζανιές μέσα σε κατοικημένες περιοχές,όπως καλή ώρα το παλληκαράκι λίγα posts πιο πάνω.Δοκίμασε να διασχίσεις μια διάβαση πεζών σε ώρα αιχμής στη Ρώμη ή στο Milano,για να δεις για πότε ακινητοποιείται όλη η κυκλοφορία,και κάνε και το αντίστοιχο στην Αθήνα.Δες πώς σέβονται τα όρια ταχύτητας εντός και εκτός πόλεων σε μια οποιαδήποτε χώρα και πώς στην Ελλάδα.
Σε ότι με αφορά συμμετέχω σε ελάχιστες θεματικές ενότητες ιταλικών αυτοκινήτων και ουδέποτε έγραψα ή σκοπεύω να αφιερώσω μια γραμμή σε ενότητες αφιερωμένες σε αυτοκίνητα,εταιρείες ή θεματολογία που δεν με ενδιαφέρει,μόνο και μόνο για να κάνω ρεκλάμα σε ιταλικά μοντέλα ή να ξεκινήσω αντιπαραθέσεις.Ασχέτως του ότι μπορεί να έχω καλύτερη γνώση του αντικειμένου που πραγματεύονται οι ενότητες που δεν συμμετέχω από πολλούς που το παίζουν ειδικοί σε αυτές.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν με βγάζει από τα ρούχα μου η ασχετοσύνη και τα τέρατα που γράφονται μέσα σε ενότητες στις οποίες συμμετέχω.Και εκεί πάλι προσπαθώ να παρεμβαίνω μόνο όπου υπάρχει αγαθή προαίρεση του γράφοντος και σοβαρή πιθανότητα να προσφέρω κάτι.Φερ'ειπείν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ απαντώντας σοβαρά στο παλληκαράκι που λίγα posts πιο πάνω δήλωσε με κατηγορηματικό τρόπο, ότι και ιστορικά αν το δούμε η Alfa Romeo δεν είναι σπουδαία εταιρεία;
Δεν υποβιβάζω την όποια συνεισφορά των 147 και λοιπών συγγενών στα οικονομικά ή την ιστορία της AR.Kατάφεραν πάρα πολλά,τηρουμένων της τότε οικονομικής κατάστασης του ομίλου και των δυνατοτήτων της Tipo 2 που βασίζονταν.Επειδή όμως έχω σφαιρική γνώση και έχω οδηγήσει πλειάδα μοντέλων της φίρμας,είμαι σε θέση αφενός να τις εκτιμήσω σφαιρικότερα ως AR,αφετέρου έχω αυξημένες απαιτήσεις από αυτές, επειδή ακριβώς γνωρίζω την παρακαταθήκη που κουβαλούν ως μοντέλα της AR.Με την έννοια αυτή τη συνεισφορά της Giulietta τόσο στην ιστορία της φίρμας όσο και στην ίδια την αυτοκινητιστική κληρονομιά δεν επιτρέπεται να τη βάλω στην ίδια ζυγαριά με αυτήν της πολύ καλής 159.Μια αναδρομή αν μη τι άλλο στα τεχνικά χαρακτηριστικά και στα αγωνιστικά επιτεύγματα της πρώτης ,είναι αρκετή να σε πείσει πως σε ένα άτυπο hall of fame της φίρμας, η Giulietta δικαιούται περίοπτη θέση,την οποία η εξαιρετική 159 δεν δύναται ούτε να διανοηθεί.
Τέλος δεν είναι,ούτε προσπαθούν όλοι οι κατασκευαστές να είναι οικονομικά προσιτοί.Στην πραγματικότητα κάποιοι εκμεταλλευόμενοι τις συγκυρίες ή τη μόδα αισχροκερδούν εις βάρος των καταναλωτών.Γιατί από 'ψώνια' έχουμε πολλά.
Δεν υποστηρίζω ότι η AR δεν έβγαλε σε πρόσφατες περιόδους της ιστορίας της προχειροφταιγμένα ή και φτηνιάρικα αυτοκίνητα.Έχοντας απαιτήσεις όμως από μια AR και γνωρίζοντας τί πρόσφεραν σε σχέση με αυτά που ζητούσαν κατά καιρούς τα μοντέλα της, δεν έχω απαίτηση να προσφέρεται μια ΑR που αξίζει να φέρει αυτό το όνομα σε τιμή ευκαιρίας. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το 'ηταν και θα ειναι για λιγους' για μένα είναι φτηνή δικαιολογία! Η Alfa δεν κατασκευαζει για λίγους και σίγουρα προτιμα τα αμαξια της να τα εχουν οι πολλοι και οχι οι λιγοι! Δεν σχεδιαζει για να πουλησει λιγοτερα απο οσο πουλαει πχ η Audi... Απλα για τους ΧΥΨ λόγους δεν πουλάει, αλλά αυτο δεν σημαίνει πως δεν απευθύνεται σε πολλους!
Φυσικα το Bravo με την Mito, εχουν διαφορετικη γευση... και συγκρινομενα βάση τιμης, το Bravo ειναι κατι overall καλύτερο. Αρα Bravo γι αυτους που θέλουν το 'κατι παραπανω'!
Αυτο το 'κατι' που υποτιθετε πως προσφερει η Alfa... και ποιο συγκεκριμένα η Mito... φαίνεται να μην υπάρχει ποια. Δεν έχω διαβάσει ένα review που να έχει πει κάτι ξεχωριστό για την οδικη συμπεριφορα της Mito (αυτο πουλαει υποτιθεται με το σημα της Alfa)... και η ποιο τρελλη σύγκριση έρχεται... με το Punto Abarth. Θα έχει ενδιαφερον
:Μπορεις καλλιστα αγαπητε μου, αφου βλεπω οτι ενδιαφερεσαι, να αγορασεις καποιο βιβλιο με την Ιστορια της Alfa Romeo να δεις πιο ηταν το ποιον των αγοραστων της.
Σχετικα με τις πωλησεις.
19/6/08 ο Alfa Romeo CEO Luca De Meo, ναι μιλω για αυτο τον 40αρη απο τη Lombardia με τα μαυρα σγουρα μαλλια, παρουσιασε σε dealers την Alfa MiTo.
Aν ειχες μαθει τι ειπε σιγουρα δεν θα εγραφες το παραπανω ατοπημα.
Θα σου πω το πιο σημαντικο αποφθεγμα που ειπε: 'Η Alfa Romeo ειναι σαν τον ηθοποιο που προτιμα να παιζει στο θεατρο απο οτι στον κινηματογραφο'. Αλληγορικο εεεε? Και που να τον ακουγες να τα λεει.
Και που να δεις τι ειπε συνολικα....
Εγω παντως καταλαβα οτι σιγουρα για αυτους εκει στο Μιλανο προεχουν αλλα πραγματα και οχι οι πωλησεις. Τι να πρωτοθυμηθω δηλαδη απο αυτα που ειπε. Οτι φτιαχνουμε (και θα φτιαχνουμε απο δω και μπρος ξανα) αυτοκινητα που απευθυνονται στους αλφιστι. Και η ΜιΤο δεν ειναι τιποτα μπρος σε αυτα που ακολουθουν. Η ΜιΤο βγηκε απλα για να δημιουργηθει μια νεα γενια αλφιστι και οταν θα μεγαλωσουν θα μεταβουν στις μεγαλυτερες Alfa. Αντε τα ειπα και ανατριχιασα... Ψαξου και δες τι ειπε.
Ελα να μου πεις τα συμπερασματα σου. Ειμαι βεβαιος θα αλλαξεις γνωμη.
..........................Πήγαινε σε μια έκθεση σε ρόλο πωλητή και μόλις έρχεται κάποιος ενδιαφερόμενος αγοραστής για τη MiTo άρχισε αντί για το μοντέλο να τους λες για την ιστορία της Alfa και λοιπά στοιχεία περί της μάρκας. Αν δεν σε διαολοστείλουν έλα να μου το πεις.
Όσο για τα υπόλοιπα οπαδικά, φανατισμένα και με παρωπίδες που γράφονται περί αλφίστι κτλ, πως μπορεί να εξηγηθεί ότι άτομα που υποστήριζαν την μάρκα στράφηκαν σε άλλες μάρκες; Η συνηθισμένη αλλαγή είναι από Alfa σε BMW (το έχω δει αρκετές φορές το έργο και υπάρχει και μέλος του φόρουμ που εντάσσεται σε αυτή την κατηγορία). Πως εξηγείται αυτό; Μήπως τελικά η Alfa δεν παράγει πια αυτοκίνητα για αλφίστι και έχουν μείνει οι τίτλοι και τα ταμπελάκια;
-
Θα σου πει κάποιος ότι αυτοί δεν ήταν ανέκαθεν σωστοί αλφίστι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα σου πει κάποιος ότι αυτοί δεν ήταν ανέκαθεν σωστοί αλφίστι.Ευτυχώς που σαν ευσυνείδητος χωροφύλακας του forum δείνεις πρώτος το καλό παράδειγμα για τις εκτός θεματολογίας τοποθετήσεις.
-
Αφενός απαντώ σε ερώτημα άλλου (άρα έρχομαι δεύτερος), αφετέρου δεν την βρίσκω εκτός θέματος.
-
τελικά αδίκως σταμάτησα να διαβάζω το παρών θέμα
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
στο τελος θα συμφωνησουμε ολοι οτι η αλφα θα μπορουσε να κανει ουσιαστικες βελτιωσεις στα υπολοιπα μοντελα της και θα μπορουσε να μην ειχε βγαλει τη μιτο...Ηδη εκανε ουσιαστικες βελτιωσεις στα μοντελα της και μενουν μονο οι νεοι κινητηρες για τις 159/Brera/Spider.
Αλλα περα απο αυτο εχουν ηδη δρομολογηθει τα νεα μοντελα. Το 2009 θα ειναι ετοιμο το progetto 940
και αντικαταστατης της 147. Επισης με αφορμη την επανεμφανιση της φιρμας στην Β. Αμερικη δρομοληγηθηκε το progetto 944(αντικαταστατης της 159). Γιατι πολυ απλα κριθηκε ασυμφορο ενα 'βαρυ' μηχανολογικο facelift. Επισης ειναι σιγουρα καλυτερο εμπορικα να εισελθεις στην εκει αγορα με ενα ολοκαινουριο αυτοκινητο παρα με ενα FL και σε 2-3 χρονια επειτα να ερθει τοτε ο αντικαταστατης.
Στα 100 χρονια της εταιριας το 2010 θα ειναι ετοιμη η νεα Duetto καθως και το πρωτο SUV της AR. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
O μύθος χτίζεται από την αξία των αυτοκινήτων του -εκάστοτε- τώρα. Η αναδρομή στο παρελθόν σαν στοιχείο ενός μοντέλου είναι θεμιτή (ενίοτε) σαν εργαλείο απόδοσης ιστορικής συνέχειας και δημιουργίας μίας προδιάθεσης αλλά δεν είναι αυτοσκοπός.Απλώς πολλοί μπερδεύουν το κερασάκι της τούρτας με την τούρτα ..
To θεμα ειναι οτι σημερα εχει γινει απομυθοποιηση. Και ετσι ποιος τροπος εμεινε για να ξεχωριζει ο ενας απο τον αλλον? Η αναδρομη στο παρελθον.
Ειτε θελεις(θελετε) να το καταλαβεις ητε οχι, το βιβλιο της αυτοκινητιστικης ιστοριας εχει κλεισει προ πολλου.
Και σιγουρα αυτοι που σημερα 'μεσουρανουν' δεν ειναι γραμμενοι εκει.
Ευτυχως σε αυτο το 'βιβλιο' δεν μπορεις να κανεις edit..... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
O μύθος χτίζεται από την αξία των αυτοκινήτων του -εκάστοτε- τώρα. Η αναδρομή στο παρελθόν σαν στοιχείο ενός μοντέλου είναι θεμιτή (ενίοτε) σαν εργαλείο απόδοσης ιστορικής συνέχειας και δημιουργίας μίας προδιάθεσης αλλά δεν είναι αυτοσκοπός.
Απλώς πολλοί μπερδεύουν το κερασάκι της τούρτας με την τούρτα ..
To θεμα ειναι οτι σημερα εχει γινει απομυθοποιηση. Και ετσι ποιος τροπος εμεινε για να ξεχωριζει ο ενας απο τον αλλον? Η αναδρομη στο παρελθον.
Ειτε θελεις(θελετε) να το καταλαβεις ητε οχι, το βιβλιο της αυτοκινητιστικης ιστοριας εχει κλεισει προ πολλου.
Και σιγουρα αυτοι που σημερα 'μεσουρανουν' δεν ειναι γραμμενοι εκει.
Ευτυχως σε αυτο το 'βιβλιο' δεν μπορεις να κανεις edit.....Συγγνώμη, αυτήν την σοφιστεία δεν την κατάλαβα. Η Μi.To δηλαδή έχει απομυθοποιηθεί, και μπορεί να ξεχωρίσει μόνο με την αναδρομή σε παλαιότερες επιτυχίες της AR;
Alfa Romeo Mi.Τo 2008