-
reset και φυγαμε!
-
Σωστός ο mkiii!
Τώρα όσον αφορά πωλήσεις και ιστορίες, μην ξεχνάμε ότι εδώ είναι Ελλάδα.
Π.χ. το Μεγκάν σαρώνει στην Δ.Ευρώπη, το Κλιώ πουλάει τρελά (και αρκετά ως ημι-επαγγελματικό, αυτά των εταιρειών - καταστημάτων με τα σφραγισμένα πισω παράθυρα) επίσης, ενώ σίγουρα τα Χιουντάι και τα Νταεγού δεν πουλάνε αλλού εκτός από εδώ και το ανατολικό μπλοκ με τα σήματα της GM.Οι ιδιοτροπίες της ελληνικής αγοράς (και φορολογικά και ως αντιλήψεις) είναι απίστευτες.
Για να μπω και στο θέμα. Γνώμη μου (ωραία δεν το είπα, mkiii;) είναι ότι το Φοξ φυσικά και δεν είναι άσχημο αυτοκίνητο. Είναι μεν λίγο συντηρητικό και για αυτό φυσιολογικά μας θυμίζει και άλλα αυτοκίνητα, αλλά σίγουρα θα είναι άξιο μοντέλο. Για κάποιον που δεν επιζητά πολλές συγκινήσεις και είναι και μεγαλωμένος με γερμανικά αυτοκίνητα, πιστεύω ότι θα είναι κουτί. Αλλά, πιθανότατα, η τιμή του θα στρέψει σε άλλα μοντέλα τον κόσμο. Ελπίζω η VW να με διαψεύσει, αλλιώς θα είναι ένα ακόμα Lupo. Μην ξεχνάμε ότι το κοινό αυτής της κατηγορίας είναι νεαροί (π.χ. γκαζιάρηδες), κορίτσια (π.χ. 'θέλω να ξεχωρίζει') κατά πολύ μεγάλο ποσοστό. -
και κατι που ισως διαφευγει
Μπορει το προηγουμενο λουπο να ηταν ακριβο και ασυμφορο σα προταση, απο την αλλη δε μπορω να βρω ενα αντιστοιχα μικρο αμαξι αλλης εταιρειας που να τα πηγαινε τοσο καλα στα κρας-τεστ.....Smart ισως??
Αυτο σημαινε λοιπον παραπανω κοστος για την εταιρεια.....
Αυτο ηταν μια ετεροχρονισμενη απαντηση για το θαψιμο που εφαγε το αμαξακι! -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
και κατι που ισως διαφευγει
Μπορει το προηγουμενο λουπο να ηταν ακριβο και ασυμφορο σα προταση, απο την αλλη δε μπορω να βρω ενα αντιστοιχα μικρο αμαξι αλλης εταιρειας που να τα πηγαινε τοσο καλα στα κρας-τεστ.....Smart ισως??
Αυτο σημαινε λοιπον παραπανω κοστος για την εταιρεια.....
Αυτο ηταν μια ετεροχρονισμενη απαντηση για το θαψιμο που εφαγε το αμαξακι!Yaris 4 stars
1.000κ.εκ, 65 άλογα, 10.210 ABS + A/C 3,64μ μήκοςLupo
1.000κ.εκ., 50 άλογα, 11.145 A/C (μόνο) 3,53μ μήκος
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και κατι που ισως διαφευγει
Μπορει το προηγουμενο λουπο να ηταν ακριβο και ασυμφορο σα προταση, απο την αλλη δε μπορω να βρω ενα αντιστοιχα μικρο αμαξι αλλης εταιρειας που να τα πηγαινε τοσο καλα στα κρας-τεστ.....Smart ισως??
Αυτο σημαινε λοιπον παραπανω κοστος για την εταιρεια.....
Αυτο ηταν μια ετεροχρονισμενη απαντηση για το θαψιμο που εφαγε το αμαξακι!Yaris 4 stars
1.000κ.εκ, 65 άλογα, 10.210 ABS + A/C 3,64μ μήκοςLupo
1.000κ.εκ., 50 άλογα, 11.145 A/C (μόνο) 3,53μ μήκος
δεν ειπα οτι το λουπο ηταν συμφερουσα αγορα
ειπα οτι οταν παρουσιαστηκε ειχε παθητικη ασφαλεια. Υπαρχει κρας-τεστ λουπο με πασατ και τα πηγε ανελπιστα καλα για το μεγεθος του.
Πιστευω οτι τα 'αστερια' δεν ειναι πανακεια.
Κοιτα τη πορτα του γιαρις και του λουπο. Αμα τη φαει απο το πλαϊ το γιαρις κλαφτο....
Για να μην ξαναπω οτι η παθητικη ασφαλεια μεχρι πριν λιγο καιρο ηταν αγνωστη λεξη για τους ιαπωνες..... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
και κατι που ισως διαφευγει
Μπορει το προηγουμενο λουπο να ηταν ακριβο και ασυμφορο σα προταση, απο την αλλη δε μπορω να βρω ενα αντιστοιχα μικρο αμαξι αλλης εταιρειας που να τα πηγαινε τοσο καλα στα κρας-τεστ.....Smart ισως??
Αυτο σημαινε λοιπον παραπανω κοστος για την εταιρεια.....
Αυτο ηταν μια ετεροχρονισμενη απαντηση για το θαψιμο που εφαγε το αμαξακι!Yaris 4 stars
1.000κ.εκ, 65 άλογα, 10.210 ABS + A/C 3,64μ μήκοςLupo
1.000κ.εκ., 50 άλογα, 11.145 A/C (μόνο) 3,53μ μήκος
δεν ειπα οτι το λουπο ηταν συμφερουσα αγορα
ειπα οτι οταν παρουσιαστηκε ειχε παθητικη ασφαλεια. Υπαρχει κρας-τεστ λουπο με πασατ και τα πηγε ανελπιστα καλα για το μεγεθος του.
Πιστευω οτι τα 'αστερια' δεν ειναι πανακεια.
Κοιτα τη πορτα του γιαρις και του λουπο. Αμα τη φαει απο το πλαϊ το γιαρις κλαφτο....
Για να μην ξαναπω οτι η παθητικη ασφαλεια μεχρι πριν λιγο καιρο ηταν αγνωστη λεξη για τους ιαπωνες.....Aπλώς σου ανέφερα ένα άλλο μικρό ασφαλες αυτοκίνητο μιας και δεν μπορούσες να βρεις. Πριν γράψεις οτιδήποτε, καλό είναι να δεις αν ισχύει. Ένα κλικ μακριά είναι οι σελίδες
Tο Yaris ( http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=74 ) πήρε καλύτερο βαθμό KAI στην πλευρική σύγκρουση από το Lupo ( http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=1&id2=27 )
άρα και καλύτερο βαθμό συνολικά, αφού ήταν καλύτερο και στη μετωπική
Ίσως όμως η πόρτα του Lupo να κάνει καλύτερο θόρυβο όταν κλείνει.
H παθητική ασφάλεια, γενικά ήταν άγνωστη λέξη. Στο ίδιο site θα δεις δοκιμές της BMW σειράς 3 του 97, όπως και της Mercedes C-Class της ίδιας χρονιάς. Tο συμπέρασμα το αφήνω σε σένα για το αν TOTE ήταν γνωστή και στους Γερμανούς η λέξη ασφάλεια. Kυριαρχούσε ο μύθος της 'γερής λαμαρίνας' . Aπλώς τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει άλματα από OΛOYΣ και είναι τεράστιες οι διαφορές μεταξύ των νέων μοντέλων και των προκατόχων τους.
Tα αστέρια φυσικά δεν είναι πανάκεια και προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν. Bρες όμως άλλον τρόπο αξιολόγησης! Για την ώρα αυτός υπάρχει, (στην Eυρώπη) με αυτόν κρίνονται και είναι ανεξάρτητος, αφού οι δοκιμές δεν γίνονται στα εργαστήρια της κάθε εταιρείας.
Aν δεν σε ικανοποιεί επειδή δεν αριστεύουν τα γερμανικά αυτοκίνητα κι έχει γίνει τώρα η παθητική ασφάλεια μέρος του marketing, μην του δίνεις σημασία
-
οκ με το euroncap
ΟΚ κ με το γιαρις (παρουσιαστηκε αρκετα μετα το λουπο)
Συγκριτικα παντα οι Γερμανοι ηταν πιο μπροστα απο τους υπολοιπους....
ειμαι σε θεση το γνωριζω αρκετα καλα...
και δεν κρινω απο τον ηχο της πορτας φιλε μου.
Δε θα το θεωρησω υποτιμιτικο αυτο που μου ειπες, αλλα αστοχο... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
οκ με το euroncap
ΟΚ κ με το γιαρις (παρουσιαστηκε αρκετα μετα το λουπο)
Συγκριτικα παντα οι Γερμανοι ηταν πιο μπροστα απο τους υπολοιπους....
ειμαι σε θεση το γνωριζω αρκετα καλα...
και δεν κρινω απο τον ηχο της πορτας φιλε μου.
Δε θα το θεωρησω υποτιμιτικο αυτο που μου ειπες, αλλα αστοχο...ενώ δεν ήταν άστοχο το 'κλάφτο Yaris';
To Yaris και το Lupo παρουσιάστηκαν ακριβώς την ίδια χρονιά το 1998. Tο Yaris κυκλοφόρησε στην Iαπωνία πρώτα ως Vitz και την επόμενη χρονιά ως Yaris στην Eυρώπη.
-
Ikar γιατί του χαλάς τον έρωτα? Αμα κάποιοι γουστάρουν με το να μην βλέπουνε πέρα απο την μύτη της δικαίωμά τους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατι αμα το οδηγησω τι θα γινει?Θα χασω τον κοσμο κατω απ τα ποδια μου απο fiat? Οδηγησα το punto , και τι εγινε, σιγα τ αμαξι ρε παιδια.Η φιλοσοφια ειναι φιατ, παει και τελειωσε.Η κακοκατασκευες και η φθηνια δεν μπαλονωνται με ενα test drive
Ωραία, αφού έβγαλες τα συμπεράσματά σου για το Panda, μήπως μπορείς να μας προτείνεις κάποιο μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο (3,50-3,60μ.) με περίπου 9Κ ευρώ;
[list:1188jkxj]Πρωσοπικα εφω δεν δινω ουτε μια δεκαρα για να αγορασω αυτοκινητο κουβα.Δινω πεντε φραγκα παραπανω για ενα καλυτερο η αν δεν φτανουν, παιρνω μεταχειρο [/list:u:1188jkxj]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Γιατι αμα το οδηγησω τι θα γινει?Θα χασω τον κοσμο κατω απ τα ποδια μου απο fiat? Οδηγησα το punto , και τι εγινε, σιγα τ αμαξι ρε παιδια.Η φιλοσοφια ειναι φιατ, παει και τελειωσε.Η κακοκατασκευες και η φθηνια δεν μπαλονωνται με ενα test drive
Ωραία, αφού έβγαλες τα συμπεράσματά σου για το Panda, μήπως μπορείς να μας προτείνεις κάποιο μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο (3,50-3,60μ.) με περίπου 9Κ ευρώ;
[list:xrlmyryz]Πρωσοπικα εφω δεν δινω ουτε μια δεκαρα για να αγορασω αυτοκινητο κουβα.Δινω πεντε φραγκα παραπανω για ενα καλυτερο η αν δεν φτανουν, παιρνω μεταχειρο [/list:u:xrlmyryz]
Aπό τη στιγμή που δεν έχεις να προτείνεις TIΠOTA σε κάποιον άλλον, (δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι θα αγόραζες) παρά μόνο να γράφεις το 'ένα είναι κουβάς' το άλλο 'χρέπι', το τρίτο ιαπωνικό, καλύτερα να μην κατακρίνεις.
Eπαναλαμβάνω την ερώτηση, μήπως κάποια στιγμή καταλάβεις:
KAINOYPIO αυτοκίνητο, μικρών διαστάσεων μεταξύ 9-10K ευρώ. Περί αυτού έχεις κάτι να πεις σε κάποιον που ενδιαφέρεται;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ikar γιατί του χαλάς τον έρωτα? Αμα κάποιοι γουστάρουν με το να μην βλέπουνε πέρα απο την μύτη της δικαίωμά τουςΠρέπει να χουν μύτη πινόκιο φαίνεται
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γιατι αμα το οδηγησω τι θα γινει?Θα χασω τον κοσμο κατω απ τα ποδια μου απο fiat? Οδηγησα το punto , και τι εγινε, σιγα τ αμαξι ρε παιδια.Η φιλοσοφια ειναι φιατ, παει και τελειωσε.Η κακοκατασκευες και η φθηνια δεν μπαλονωνται με ενα test drive
Ωραία, αφού έβγαλες τα συμπεράσματά σου για το Panda, μήπως μπορείς να μας προτείνεις κάποιο μικρών διαστάσεων αυτοκίνητο (3,50-3,60μ.) με περίπου 9Κ ευρώ;
[list:3s3ftms6]Πρωσοπικα εφω δεν δινω ουτε μια δεκαρα για να αγορασω αυτοκινητο κουβα.Δινω πεντε φραγκα παραπανω για ενα καλυτερο η αν δεν φτανουν, παιρνω μεταχειρο [/list:u:3s3ftms6]
Aπό τη στιγμή που δεν έχεις να προτείνεις TIΠOTA σε κάποιον άλλον, (δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι θα αγόραζες) παρά μόνο να γράφεις το 'ένα είναι κουβάς' το άλλο 'χρέπι', το τρίτο ιαπωνικό, καλύτερα να μην κατακρίνεις.
Eπαναλαμβάνω την ερώτηση, μήπως κάποια στιγμή καταλάβεις:
KAINOYPIO αυτοκίνητο, μικρών διαστάσεων μεταξύ 9-10K ευρώ. Περί αυτού έχεις κάτι να πεις σε κάποιον που ενδιαφέρεται;
[list:3s3ftms6]Δεν το καταλαβα?Ειμαι υποχρεωμενος να αγορασω τον κουβα που μου προσφερει η χ εταιρια επιδη ο ανταγωνισμος ειναι ποιο ακριβος?Ποιος ειναι αυτος που θετει περιορισμο χρηματων στην αγορα?Αυτος που πουλαει?Αν καποιος μου πει θελω αμαξι μικρο και φθηνο, αλλα δε του φτανουν τα χρηματα, θα του ελεγα να κανει υπομονη να παρει ενα καλυτερο.Και επιλογες υπαρχουν πολλες με μικρη, πολυ μικρη διαφορα τιμης οπως το ibiza 1,2(10.090) corsa 1.0 (10.010) arosa (10.400)polo 1,2 (9.600) fabia 55 (10.000) [/list:u:3s3ftms6][list:3s3ftms6]Oτι δινεις παιρνεις, ειναι νομος.Ισχυει απο ρουχα μεχρι μουσικα οργανα, αυτοκινητα, αεροπλανα..............τα παντα [/list:u:3s3ftms6][list:3s3ftms6]Τωρα εχουμε αναγαγει σε επιστημη διαφορους ορους του μαρκετινγκ για να γινετε συζητηση αλλα και να ευνοουνται οι εταιριες που ειναι για τα πανυγηρια!!![/list:u:3s3ftms6]
-
Όρος του μάρκετινγκ είναι να διαθέτει το αυτοκίνητο ABS;
Επίσης, για να πάμε το θέμα στους αερόσακους και στην παθητική ασφάλεια...
Τώρα που η VW βλέπει ότι το Polo θα γίνει πανάκριβο αν φορέσει 4 από δαύτους στο βασικό του εξοπλισμό θυμήθηκε ότι είναι... 'όρος του μάρκετινγκ';
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν που, με φερέφωνο το Auto Motor und Sport, επέβαλλε τα μπαλλονάκια και τη βαριά (άρα ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ και ΡΥΠΟΓΟΝΟ) κατασκευή στα αυτοκίνητα, για να αντισταθμίσει τις ασθενικές επιδόσεις των κατασκευασμάτων της;
Τότε ΔΕΝ ήταν όρος του μάρκετινγκ... Και τώρα που οι άλλοι δίνουν ό,τι προβάλλανε ΤΟΤΕ οι γερμαναράδες, και μάλιστα πολύ φθηνότερα, να μπορεί κι ο χαμηλόμισθος να έχει ένα άνετο, πολιτισμένο και ασφαλές αυτοκινητάκι, ΤΩΡΑ θυμήθηκαν ότι αυτά είναι... 'όροι του μάρκετινγκ';
Επιτέλους ας σοβαρευτούμε λιγάκι!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όρος του μάρκετινγκ είναι να διαθέτει το αυτοκίνητο ABS;Επίσης, για να πάμε το θέμα στους αερόσακους και στην παθητική ασφάλεια...
Τώρα που η VW βλέπει ότι το Polo θα γίνει πανάκριβο αν φορέσει 4 από δαύτους στο βασικό του εξοπλισμό θυμήθηκε ότι είναι... 'όρος του μάρκετινγκ';
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν που, με φερέφωνο το Auto Motor und Sport, επέβαλλε τα μπαλλονάκια και τη βαριά (άρα ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ και ΡΥΠΟΓΟΝΟ) κατασκευή στα αυτοκίνητα, για να αντισταθμίσει τις ασθενικές επιδόσεις των κατασκευασμάτων της;
Τότε ΔΕΝ ήταν όρος του μάρκετινγκ... Και τώρα που οι άλλοι δίνουν ό,τι προβάλλανε ΤΟΤΕ οι γερμαναράδες, και μάλιστα πολύ φθηνότερα, να μπορεί κι ο χαμηλόμισθος να έχει ένα άνετο, πολιτισμένο και ασφαλές αυτοκινητάκι, ΤΩΡΑ θυμήθηκαν ότι αυτά είναι... 'όροι του μάρκετινγκ';
Επιτέλους ας σοβαρευτούμε λιγάκι!
[list:1fgbhmlw]Γιατι κατηγορεις το AMS για Γερμανοφιλια(και ετσι ειναι) και δεν κατηγορεις τους 4Τ για ιταλοφιλια?Οπως μας συμφερει?Η μηπως ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι εδω μεσα(καθως παιδια των 4Τ) ειστε ιταλοφιλοι, και το κακο ειναι οτι ειστε μεσα απ το περιοδικο και χωρις εμπειριες οι περισοοτεροι απ οτι βλεπω.[/list:u:1fgbhmlw]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Δεν το καταλαβα?Ειμαι υποχρεωμενος να αγορασω τον κουβα που μου προσφερει η χ εταιρια επιδη ο ανταγωνισμος ειναι ποιο ακριβος?Ποιος ειναι αυτος που θετει περιορισμο χρηματων στην αγορα?Αυτος που πουλαει?Αν καποιος μου πει θελω αμαξι μικρο και φθηνο, αλλα δε του φτανουν τα χρηματα, θα του ελεγα να κανει υπομονη να παρει ενα καλυτερο.Και επιλογες υπαρχουν πολλες με μικρη, πολυ μικρη διαφορα τιμης οπως το ibiza 1,2(10.090) corsa 1.0 (10.010) arosa (10.400)polo 1,2 (9.600) fabia 55 (10.000) [/list][list:29z87xig]Oτι δινεις παιρνεις, ειναι νομος.Ισχυει απο ρουχα μεχρι μουσικα οργανα, αυτοκινητα, αεροπλανα..............τα παντα [/list:u:29z87xig][list]Τωρα εχουμε αναγαγει σε επιστημη διαφορους ορους του μαρκετινγκ για να γινετε συζητηση αλλα και να ευνοουνται οι εταιριες που ειναι για τα πανυγηρια!!!
Φυσικά και δεν είσαι υποχρεωμένος. Ίσως έχεις πολλά ευρώ και μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε. Δεν είναι όλοι σαν εσένα.
Aπό τα μοντέλα που ανέφερες, μόνο το Arosa είναι μικρών διαστάσεων, τα άλλα πλησιάζουν τα 4 μέτρα, είναι οι βασικές τους εκδόσεις χωρίς ABS τουλάχιστον.
Tο συγκεκριμένο Arosa είναι XIΛIAPI (50 ίπποι) χωρίς ABS, με πολύ μικρότερους χώρους από το Panda, που είναι 1.200 και 60 άλογα με ABS.
Aν θεωρείς το συγκεκριμένο Arosa πιο συμφέρουσα αγορά και καλύτερο σαν αυτοκίνητο, δεκτό και τέλος. Aς κρίνουν και οι υπόλοιποι.
Y.Γ.: Eιλικρινά, έχεις οδηγήσει κάποιο μοντέλο με τον τρικύλινδρο 1.2 της VAG και σ'αρεσε;
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Όρος του μάρκετινγκ είναι να διαθέτει το αυτοκίνητο ABS;
Επίσης, για να πάμε το θέμα στους αερόσακους και στην παθητική ασφάλεια...
Τώρα που η VW βλέπει ότι το Polo θα γίνει πανάκριβο αν φορέσει 4 από δαύτους στο βασικό του εξοπλισμό θυμήθηκε ότι είναι... 'όρος του μάρκετινγκ';
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν που, με φερέφωνο το Auto Motor und Sport, επέβαλλε τα μπαλλονάκια και τη βαριά (άρα ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ και ΡΥΠΟΓΟΝΟ) κατασκευή στα αυτοκίνητα, για να αντισταθμίσει τις ασθενικές επιδόσεις των κατασκευασμάτων της;
Τότε ΔΕΝ ήταν όρος του μάρκετινγκ... Και τώρα που οι άλλοι δίνουν ό,τι προβάλλανε ΤΟΤΕ οι γερμαναράδες, και μάλιστα πολύ φθηνότερα, να μπορεί κι ο χαμηλόμισθος να έχει ένα άνετο, πολιτισμένο και ασφαλές αυτοκινητάκι, ΤΩΡΑ θυμήθηκαν ότι αυτά είναι... 'όροι του μάρκετινγκ';
Επιτέλους ας σοβαρευτούμε λιγάκι!
[list:1fqpif79]Γιατι κατηγορεις το AMS για Γερμανοφιλια(και ετσι ειναι) και δεν κατηγορεις τους 4Τ για ιταλοφιλια?Οπως μας συμφερει?Η μηπως ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι εδω μεσα(καθως παιδια των 4Τ) ειστε ιταλοφιλοι, και το κακο ειναι οτι ειστε μεσα απ το περιοδικο και χωρις εμπειριες οι περισοοτεροι απ οτι βλεπω.[/list:u:1fqpif79]
Oι 4T δεν είναι αυτοί που έβγαλαν καλύτερο το A3 FSI από την 147 2.0 στο συγκριτικό του Iουνίου 2003;
Δεν εκφράστηκαν με τα καλύτερα λόγια για το Golf V στο τρέχον τεύχος;
-
Ε ρε και ν'άκουγε κάνας Καββαθάς την κατηγορία περί 'ιταλοφιλίας' τι καντήλια θα κατέβαζε...
-
Φυσικά και δεν είσαι υποχρεωμένος. Ίσως έχεις πολλά ευρώ και μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε. Δεν είναι όλοι σαν εσένα.
[list:1dnn54tr]Εκει που δινει καποιος τα 9 χιλιαρικα δινει και αλλο 1.Δεν ειναι τοσο τραγικη η διαφορα.Οποιος λυπατε το καρφι χανει το πεταλο, λεει μια παροιμια.[/list:u:1dnn54tr]>Aπό τα μοντέλα που ανέφερες, μόνο το Arosa είναι μικρών διαστάσεων, τα άλλα πλησιάζουν τα 4 μέτρα, είναι οι βασικές τους εκδόσεις χωρίς ABS τουλάχιστον.
[list:1dnn54tr]Ξερεις πολλους που να αγοραζουν αμαξι με την μεζουρα?Μη τρελαθουμε τωρα.Θα θελω εγω να παρω αμαξι και θα κολησω στο μισο μετρο? [/list:u:1dnn54tr]>Tο συγκεκριμένο Arosa είναι XIΛIAPI (50 ίπποι) χωρίς ABS, με πολύ μικρότερους χώρους από το Panda, που είναι 1.200 και 60 άλογα με ABS.
Aν θεωρείς το συγκεκριμένο Arosa πιο συμφέρουσα αγορά και καλύτερο σαν αυτοκίνητο, δεκτό και τέλος. Aς κρίνουν και οι υπόλοιποι.
[list:1dnn54tr]Ολα εχουν ενα κοστος.Εσυ επιλεγεις fiat γιατι εχει μοστρα και παρδαλα λαμπακια, κι εγω επιλεγω αμαξι που να εχει κατασκευη.Η το ενα θα παρεις η το αλλο οταν τα χρηματα ειναι περιορισμενα.Οταν καποιος διαθετει φραγκα παει με κλειστα ματια στον Γερμανο [/list:u:1dnn54tr]>Y.Γ.: Eιλικρινά, έχεις οδηγήσει κάποιο μοντέλο με τον τρικύλινδρο 1.2 της VAG και σ'αρεσε
[list:1dnn54tr]Εσυ με τετοιο αμαξι τι θες?Να πας πιστα? [/list:u:1dnn54tr]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Όρος του μάρκετινγκ είναι να διαθέτει το αυτοκίνητο ABS;
Επίσης, για να πάμε το θέμα στους αερόσακους και στην παθητική ασφάλεια...
Τώρα που η VW βλέπει ότι το Polo θα γίνει πανάκριβο αν φορέσει 4 από δαύτους στο βασικό του εξοπλισμό θυμήθηκε ότι είναι... 'όρος του μάρκετινγκ';
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν ήταν που, με φερέφωνο το Auto Motor und Sport, επέβαλλε τα μπαλλονάκια και τη βαριά (άρα ΒΕΝΖΙΝΟΒΟΡΑ και ΡΥΠΟΓΟΝΟ) κατασκευή στα αυτοκίνητα, για να αντισταθμίσει τις ασθενικές επιδόσεις των κατασκευασμάτων της;
Τότε ΔΕΝ ήταν όρος του μάρκετινγκ... Και τώρα που οι άλλοι δίνουν ό,τι προβάλλανε ΤΟΤΕ οι γερμαναράδες, και μάλιστα πολύ φθηνότερα, να μπορεί κι ο χαμηλόμισθος να έχει ένα άνετο, πολιτισμένο και ασφαλές αυτοκινητάκι, ΤΩΡΑ θυμήθηκαν ότι αυτά είναι... 'όροι του μάρκετινγκ';
Επιτέλους ας σοβαρευτούμε λιγάκι!
[list:2zt0h6s1]Γιατι κατηγορεις το AMS για Γερμανοφιλια(και ετσι ειναι) και δεν κατηγορεις τους 4Τ για ιταλοφιλια?Οπως μας συμφερει?Η μηπως ειναι τυχαιο οτι οι περισσοτεροι εδω μεσα(καθως παιδια των 4Τ) ειστε ιταλοφιλοι, και το κακο ειναι οτι ειστε μεσα απ το περιοδικο και χωρις εμπειριες οι περισοοτεροι απ οτι βλεπω.[/list:u:2zt0h6s1]
Oι 4T δεν είναι αυτοί που έβγαλαν καλύτερο το A3 FSI από την 147 2.0 στο συγκριτικό του Iουνίου 2003;
Δεν εκφράστηκαν με τα καλύτερα λόγια για το Golf V στο τρέχον τεύχος;
[list:2zt0h6s1]Ειτε θετικα ειτε αρνητικα, ποτε δεν επιλεγω βαση περιοδικων [/list:u:2zt0h6s1]
Μια καλή δουλειά-New VolksWagen Fox