-
Η μαμα Πεζω ;
-
Ο χρήστης leonvt έγραψε:
ρε παιδια εχω ενα c4vtr με 6500χλμ μου εχουν κανει τηλεφορτιση 2 φορες και συχνα πυκνα κανει μια ασταθεια το ρελαντι ,το εχει παρουσιασει σε αλλους αυτο?οπως και ο πισω ξερος αξονας εχει γιατρεια ?απο το 307 τιποτα εχω ακουσει πως το πεζο ειναι μια χαρα σε αποσβεσηΔοκίμασες να αλλάξεις βενζιναδικο? Και όσο για τον πίσω ξερό άξονα μου φαίνεται λογικό αν έχεις 17αρες ζάντες (το πεζό έχει 16αρες) αλλά μπορεί να μην έχουν ''στρωθεί'' τα αμορτισέρ και να είναι κάπως σκληρά ακόμη.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για αυτό δεν τραβάει το δύσμοιρο...φιμώθηκε εντελώς. Ομορφες μεν αλλά σου κοστίζει σε επιδόσεις και χρήμα. Παρακάλα να μην φαγωθούν τα λάστιχά σου.
Δεν νομιζω πως δεν τραβάει. Και οσα παρακαλια να ριξω τα λάστιχα θα θελησουν αλλαγη καποια στιγμή
-
Ο χρήστης vagemm έγραψε:
για αυτό δεν τραβάει το δύσμοιρο...φιμώθηκε εντελώς. Ομορφες μεν αλλά σου κοστίζει σε επιδόσεις και χρήμα. Παρακάλα να μην φαγωθούν τα λάστιχά σου.
Δεν νομιζω πως δεν τραβάει. Και οσα παρακαλια να ριξω τα λάστιχα θα θελησουν αλλαγη καποια στιγμή
α την 2λιτρη έχεις; Ακυρο.
τι διάσταση φοράς να δω λίγο τα κιτάπια σε τιμές στο περίπου;
EDIT: βλέπω 1550 κιλά βάρος με 140 κιλά και αυτόματο...ωχ ωχ έχεις το τράβηγμα περίπου της δικιάς μου C4 1600 ... ...χάλια δηλ.
πικάσο=11,1 κιλά ανά ίππο
απλη σ4=11,3 ... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για αυτό δεν τραβάει το δύσμοιρο...φιμώθηκε εντελώς. Ομορφες μεν αλλά σου κοστίζει σε επιδόσεις και χρήμα. Παρακάλα να μην φαγωθούν τα λάστιχά σου.
Δεν νομιζω πως δεν τραβάει. Και οσα παρακαλια να ριξω τα λάστιχα θα θελησουν αλλαγη καποια στιγμή
α την 2λιτρη έχεις; Ακυρο.
τι διάσταση φοράς να δω λίγο τα κιτάπια σε τιμές στο περίπου;...Πράγματι, 'δύσκολη' πληροφορία (δεν υπάρχει στο ελληνικό 'σάιτ' ...) !!
Είναι ανώμαλοι οι γάλλοι: 215/55/16-->215/50/17-->215/45/18 ...EDIT : πρέπει να βγαίνουν 6-7 λάστιχα σ' αυτή τη διάσταση και οι τιμές ... !!
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
...Πράγματι, 'δύσκολη' πληροφορία (δεν υπάρχει στο ελληνικό 'σάιτ' ...) !!
-
Γιατί τρώω ...τηγανιές ;
-
Eξέλαβα ως εμπρηστική την δήλωση σου.... ...νόμιζα ότι με ειρωνεύεσαι για το ότι δεν έψαξα στο επίσημο σάϊτ.
-
Γνωρίζεi κανένας αν τα ανανεωμένα C4 είναι προς πώληση απο το δίκτυο της Citroen-ή έστω να γνωρίζει κάποιο τέστ σε κάποιο περιοδικό του ειδικού τύπου ;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eξέλαβα ως εμπρηστική την δήλωση σου.... ...νόμιζα ότι με ειρωνεύεσαι για το ότι δεν έψαξα στο επίσημο σάϊτ.Τώρα που έψαξες λοιπόν και είδες πως δεν υπάρχει και 'συ, πες μου είναι ή δεν είναι ανώμαλοι οι γάλλοι με τις επιλογές τους ;;
-
δούμπλε...
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Γνωρίζεi κανένας αν τα ανανεωμένα C4 είναι πώληση απο το δίκτυο της Citroen;Άσ' τα να πάνε ...
Πήγα και ρώτησα σ' ένα εξουσιοδοτημένο την Πέμπτη και πληροφορήθηκαν από ...εμένα, πως θα άλλαζαν οι κινητήρες ...
Οι ανανεωμένες C4 πάντως θα έρθουν σε κανένα δίμηνο 'περίπου' και άκουσα και τα γνωστά 'κάνε υπομονή' κλπ. ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Γνωρίζεi κανένας αν τα ανανεωμένα C4 είναι πώληση απο το δίκτυο της Citroen;
Άσ' τα να πάνε ...
Πήγα και ρώτησα σ' ένα εξουσιοδοτημένο την Πέμπτη και πληροφορήθηκαν από ...εμένα, πως θα άλλαζαν οι κινητήρες ...
Οι ανανεωμένες C4 πάντως θα έρθουν σε κανένα δίμηνο 'περίπου' και άκουσα και τα γνωστά 'κάνε υπομονή' κλπ. ...Κάπου είχα διαβάσει ότι η πρώτη επίσημη παρουσίαση θα γίνει στην έκθεση της Μόσχας κατα τα τέλη Αυγούστου. Δεν θέλει και κανένα 3μηνο να φτάσει στην Ελλάδα ...
Μόνο φωτογραφίες απο την ίδια Citroen έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής. -
Δεν γνωρίζω πότε θα παρουσιαστεί επίσημα, πάντως στην πατρίδα του πωλείται ήδη ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
EDIT: βλέπω 1550 κιλά βάρος με 140 κιλά και αυτόματο...ωχ ωχ έχεις το τράβηγμα περίπου της δικιάς μου C4 1600 ... ...χάλια δηλ.
πικάσο=11,1 κιλά ανά ίππο
απλη σ4=11,3 ...Ηρθα και εγώ ο καημένος να γράψω εντυπώσεις απο το καινούργιο μου σιτροεν και μου λέτε οτι αγόρασα χελώνα
Το ήξερα οτι δεν βγάζει φωτιές στο δρόμο. Τέλος πάντων θα συμβιβαστω με τα χάλια που αγόρασαΌσο για τα λάστιχα ένα εχω να πώ Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ**λους. Ας πρόσεχα
-
OXI ρε Βαγγέλη μην το παίρνεις έτσι...ούτως ή άλλως το Πικάσο αγόρασες όχι το Ραλί...
πάντως τα λάστιχα τσούζουν αλλά οι ζάντες είναι πανέμορφες.
έχω έναν κατάλογο με 1800 ελαστικά (διάφορες διαστάσεις)....βρήκα μόνο ένα ελαστικό 1 ...1 !!!!
Pirelli PZERO SYSTEM DIREZ. =300 ευρώ το ένα = 1200 η 4αδα....
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
ρε παιδια εχω ενα c4vtr με 6500χλμ μου εχουν κανει τηλεφορτιση 2 φορες και συχνα πυκνα κανει μια ασταθεια το ρελαντι ,το εχει παρουσιασει σε αλλους αυτο?οπως και ο πισω ξερος αξονας εχει γιατρεια ?απο το 307 τιποτα εχω ακουσει πως το πεζο ειναι μια χαρα σε αποσβεση
Δοκίμασες να αλλάξεις βενζιναδικο? Και όσο για τον πίσω ξερό άξονα μου φαίνεται λογικό αν έχεις 17αρες ζάντες (το πεζό έχει 16αρες) αλλά μπορεί να μην έχουν ''στρωθεί'' τα αμορτισέρ και να είναι κάπως σκληρά ακόμη.
to δικο μου φοραει 16αρες οσο για βενζιναδικα εχω αλαξει 500 μαλον αισθητηρα λ θα θελει ακουσα οτι βγαζει σε πολλους προβλημα κανα εξουσιοδοτημενο καλο εκτος του ρουσακη εχουμε?
-
Ο χρήστης vagemm έγραψε:
EDIT: βλέπω 1550 κιλά βάρος με 140 κιλά και αυτόματο...ωχ ωχ έχεις το τράβηγμα περίπου της δικιάς μου C4 1600 ... ...χάλια δηλ.
πικάσο=11,1 κιλά ανά ίππο
απλη σ4=11,3 ...Ηρθα και εγώ ο καημένος να γράψω εντυπώσεις απο το καινούργιο μου σιτροεν και μου λέτε οτι αγόρασα χελώνα
Το ήξερα οτι δεν βγάζει φωτιές στο δρόμο. Τέλος πάντων θα συμβιβαστω με τα χάλια που αγόρασαΌσο για τα λάστιχα ένα εχω να πώ Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ**λους. Ας πρόσεχα
Εγώ έχω να πω πως το αυτοκίνητο και με αυτόν το εξοπλισμό, είναι απίστευτο και ειλικρινά σε ζηλεύω. Αν είχα οικογένεια, θα ήταν στο Top5 , με μόνον ερωτηματικό τα τέλη του δίλιτρου.
Οσο για τις ζάντες, υπομονή, θα βγάλουν κι άλλες εταιρείες διαστάσεις τέτοιες, κι αν όχι, θα πας κάπου...δίπλα που θα είναι φθηνότερα.
Καλοτάξιδο. -
Πάντως στο διάβασα στο Auto bild ότι στα μικρά/μικραμεσαία μοντέλα της Σιτροέν θα μπούν όλοι οι κινητήρες του PSA με την BMW δηλαδή και ο 1.4 των 95 ίππων και ο 1.6Τ των 175 ίππων.
Έτσι το νέο C3 με τους αυξημένους χώρους και με σωστές επιλογές σε πλαίσιο,ανάρτηση μπορεί να αποδειχθεί ένα πολύ καλό 2ο αυτοκίνητο για μια 4/5-μελή οικογένεια με τον 1.4 των 95 ίππων η και ένα πολύ καλό 1ο αυτοκίνητο με τον 1.6 των 120 ίππων για ένα νέο οδηγό που ίσως λόγω οικονομικών να μην μπορεί να 'φτάσει' στην C4.
-
Δύο βιντεάκια που ανέβασα πρίν λίγο απο μια γρήγορη διαδρομή στην παλιά εθνική οδό Ελευσίνας-Θήβας.
http://www.youtube.com/watch?v=hW5h5hUpKfk
Youtube VideoΤα γκάπ-γκούπ που ακούγονται είναι απο τον ημιάκαμπτο!
CITROËN FORUM