-
Μα την παναγία, θα πάω να το κάψω.Δεν μπορώ να διαβάζω άλλο τέτοια νούμερα
750-800χλμ τη βδομάδα (που μπορεί να φτάσουν μέχρι κ 1500) και 70-80€ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Αθήνα - Λουτράκι και με επιστροφή (~160 χιλιόμετρα) μέση κατανάλωση 4.9 λιτρα/100km (BC). Συνθήκες ομαλής ροής, με ταχύτητες στα 90~100 χιλιόμετρα την ώρα με τους γονείς μέσα στο όχημα (τους πάρκαρα για καλοκαιρινές διακοπές) που σημαίνει και πλήρες φορτίο (μάλλον υπέρβαροι είμασταν αλλά αυτό δεν το λέμε...). Επιστροφή λίγο πιο αλέγρα με ταχύτητες στα ~100 km/h και πάλι ομαλή ροή.συγνωμη και χωρις παρεξηγηση.
σοβαρα κανεις ταξιδι, Αθηνα - Κορινθο με 90-100χαω???
δηλαδη πας τερμα δεξια και σε περνανε ολα τα φορτηγα και λεωφορεια? -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
συγνωμη και χωρις παρεξηγηση.
σοβαρα κανεις ταξιδι, Αθηνα - Κορινθο με 90-100χαω???
δηλαδη πας τερμα δεξια και σε περνανε ολα τα φορτηγα και λεωφορεια?Καμία παρεξήγηση.
Ναι το κάνω. 100 χιλιόμετρα και κίνηση στη δεξιά λωρίδα. Με προσπερνούν σχεδόν όλα τα Λεωφορεία (αυτά που έχουν ανώτατο όριο τα 90 χιλιόμετρα αλλά κινούνται με +100) και πρακτικά προσπερνώ μόνον κάτι παππούδες. Μάλιστα σήμερα με προσπέρασε ένα Hyundai Coupe με πάνω από 140 χιλιόμετρα την ώρα (εκτίμηση) από τη ΛΕΑ πρακτικά παίζοντας με τη ζωή του.
Όταν θέλω να του βγάλω την Παναγία απλά επιλέγω μία διαδρομή με αρκετές τεχνικές στροφές και κινούμε βράδυ και βέβαια πάντα μόνος μου ώστε αν συμβεί κάτι να υπάρχει και η ελάχιστη κοινωνική επιβάρυνση.
Όλα αυτα είναι απόρροια και της μετωπικής που είχα πριν πολλά πολλά χρόνια (12 για την ακρίβεια) και που ευτυχώς κατέληξε σε έναν ελαφρύ τραυματισμό της συνοδηγού (μία μελανιά στη θέση της ζώνης). Αποφάσισα τότε ότι δεν αξίζει τον κόπο να θέτεις σε κίνδυνο τη ζωή των ανθρώπων που αγαπάς ή που σου εμπιστεύονται τη ζωή τους ως πλοηγό-οδηγό. Επιπλέον με τη σύζυγο που είναι πάρα μα πάρα πολύ συντηρητική με το θέμα της ταχύτητας στους Ελληνικούς Δρόμους (ίσως γιατί η ίδια τη γλύτωσε όχι μία αλλά 3 φορές) από τα 120~130 χιλιόμετρα μέση πριν από 4 με 5 χρόνια κατέβηκα σταδιακά στα 120~110 και τώρα στα 100.
Σήμερα δε, είχε και κίνηση στο δρόμο (πολύς κόσμος) και πολλούς οι οποίοι θεωρούν καθήκον τους να προσπερνούν από παντού με ότι ταχύτητα θέλουν. Από το να επιλέξω τη σταθερή με 120 χιλιόμετρα την ώρα κίνηση στην αριστερή λωρίδα (η οποία είναι και αντικοινωνική) προτίμω την κίνηση τέρμα δεξιά (που συνήθως είναι άδεια) με 100 χιλιόμετρα. Βάζεις λίγο χαλαρωτική μουσική αλλά όχι περισσότερο από ότι πρέπει. Το CC βοηθά ώστε να μειώνεται η κούραση (το πόδι βρίσκεται πάντα πολύ κοντά στο φρένο για κάθε ενδεχόμενο) και ο φόρτος εργασίας στο ελάχιστο και συγκεντρώνεσαι στο να οδηγείς και να προσέχεις τον απρόσεκτο οδηγό.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Μα την παναγία, θα πάω να το κάψω.Δεν μπορώ να διαβάζω άλλο τέτοια νούμερα
750-800χλμ τη βδομάδα (που μπορεί να φτάσουν μέχρι κ 1500) και 70-80€ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
Αν μειώσεις την μέση ταχύτητα κίνησης κατά 10 χιλιόμετρα την ώρα ίσως δεις μείωση στην κατανάλωση περί τα 10%. Λίγο παραπάνω αέρας (2 psi) στα λάστιχα θα βοηθήσει. Το κυριότερο είναι βέβαια να αποφεύγεις την οδήγηση αλλά Φ1 και αλλαγές στο κόκκινο. Πλύσιμο στο φίλτρο αερός (αν έχει καιρό να αλλαχτεί) θα βοηθήσει. Ένα πιο λεπτόρευστο λαδάκι στο επόμενο σέρβις και ειδικά στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα θα δεις βελτίωση. Πριν από ταξίδι ένα εξωτερικό πλύσιμο βοηθά ακόμα περισσότερο (μειώνει τις αντιστάσεις). Έλεγχος στο χώρο αποσκευών. Αν υπάρχουν 50 κιλά πράγματα τότε ότι και να κάνεις καις βενζίνη άσκοπα.
Μην το κάψεις το Corollaki δεν συμφέρει. Άλλωστε τα 8/100 είναι πολύ καλό νούμερο για κίνηση που περιλαμβάνει πόλη. Εγώ μέσα στην Αθήνα ζήτημα να κατέβω κάτω από τα 7 λίτρα. Το καλοκαίρι δεν μετρά καθώς δεν έχει κίνηση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μα την παναγία, θα πάω να το κάψω.Δεν μπορώ να διαβάζω άλλο τέτοια νούμερα
750-800χλμ τη βδομάδα (που μπορεί να φτάσουν μέχρι κ 1500) και 70-80€ είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ
Αν μειώσεις την μέση ταχύτητα κίνησης κατά 10 χιλιόμετρα την ώρα ίσως δεις μείωση στην κατανάλωση περί τα 10%. Λίγο παραπάνω αέρας (2 psi) στα λάστιχα θα βοηθήσει. Το κυριότερο είναι βέβαια να αποφεύγεις την οδήγηση αλλά Φ1 και αλλαγές στο κόκκινο. Πλύσιμο στο φίλτρο αερός (αν έχει καιρό να αλλαχτεί) θα βοηθήσει. Ένα πιο λεπτόρευστο λαδάκι στο επόμενο σέρβις και ειδικά στην εκκίνηση με κρύο κινητήρα θα δεις βελτίωση. Πριν από ταξίδι ένα εξωτερικό πλύσιμο βοηθά ακόμα περισσότερο (μειώνει τις αντιστάσεις). Έλεγχος στο χώρο αποσκευών. Αν υπάρχουν 50 κιλά πράγματα τότε ότι και να κάνεις καις βενζίνη άσκοπα.
Μην το κάψεις το Corollaki δεν συμφέρει. Άλλωστε τα 8/100 είναι πολύ καλό νούμερο για κίνηση που περιλαμβάνει πόλη. Εγώ μέσα στην Αθήνα ζήτημα να κατέβω κάτω από τα 7 λίτρα. Το καλοκαίρι δεν μετρά καθώς δεν έχει κίνηση.
τα έχω κάνει όλα αυτά που λες και με το ζόρι να κατέβω στα 7,5/100 και στα 7,2 σε ταξίδι.
σόρυ, αλλά δεν θα σπαταλήσω μια απο τις λίγες καθημερινές απολαύσεις για να κερδίσω 7-8€ τη βδομάδα -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μέγιστη μέτρηση. όταν με κλιματισμό στο full περίμενα 15 λεπτά για να ανοίξει ο δρόμος λόγω έργων (από Βυζίτσα προς Αγ. Ιωάννη).
Θα μπορούσε να είχες μηδενική κατανάλωση αν έσβηνες τον κλιματισμό.
Με τα πεθερικά στο αυτοκίνητο λίγο δύσκολο....
βάλτον μόνο μπροστά
-
Το μίνι στα πρώτα 800 χλμ με προσεκτικό στρώσιμο (πρακτικά δεν έχει πατηθεί το γκάζι περισσότερο απο 1/5) ,με πολη ,εθνική και επαρχιακούς δρόμους ,βρίσκεται στα 7.8 μέση.Βοηθά η ροπάρα απο τα χαμηλά βέβαια και κάνει το στρώσιμο απολαυστικό.Στα 140 με 6η είμαι στα 7 περίπου λίτρα εκτός και αν έχει ελαφρά ανωφέρεια όπου και πάει στα 8+.Στη πόλη το πάω πολύ λαουντζ και τσιλ αουτ οπότε δε καίει τιποτα (το συστημα που σβήνει το μοτερ στα φανάρια το βγαζω εκτός γιατι με εκνευρίζει προς το παρον).
-
Λαμπάκι στα 330κάτι χλμ. από το γέμισμα !!
Αποκλειστικά μικροδιαδρομές στην πόλη με κρύο κινητήρα, σταμάτα-ξεκίνα και κλιματισμός, εξόντωσαν κάθε προσπάθειά μου να οδηγήσω οικονομικά ΚΑΙ αυτήν τη φορά.
Όταν γεμίσω, θα έχω το πρώτο Clio II, που θα 'χει ΜΕΣΗ κατανάλωση στην πόλη κοντά στο ...12λιτρο ανά 100 (και δεν πάει να λέει η Renault ό,τι της καπνίσει) !! -
Δεν είσαι ο μόνος με τέτοιες καταναλώσεις. Μόλις γέμισα το Duna: 53 λίτρα βενζίνης (45.5 πήρε σήμερα και άλλα 7.5 τις προάλλες [το 'δεκάρικο' που λέμε]) για 483km, ως επί το πλείστον με 1η-2α-3η. Η μέση κατανάλωση λοιπόν στα 10.9l/100km. Δεν περίμενα και κάτι καλύτερο εδώ που τα λέμε, για να είμαι ειλικρινής υπολόγιζα να κάψω γύρω στα 12l/100km, ως συνήθως.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Λαμπάκι στα 330κάτι χλμ. από το γέμισμα !!
Αποκλειστικά μικροδιαδρομές στην πόλη με κρύο κινητήρα, σταμάτα-ξεκίνα και κλιματισμός, εξόντωσαν κάθε προσπάθειά μου να οδηγήσω οικονομικά ΚΑΙ αυτήν τη φορά.
Όταν γεμίσω, θα έχω το πρώτο Clio II, που θα 'χει ΜΕΣΗ κατανάλωση στην πόλη κοντά στο ...12λιτρο ανά 100 (και δεν πάει να λέει η Renault ό,τι της καπνίσει) !!Μην ανησυχείς ή βενζίνη στο ρεζερβουάρ σου δεν καταναλώνεται ... τουλάχιστον όλη ... το μεγαλύτερο μέρος της τόσο συχνά που το χρησιμοποιείς , εξατμίζεται ...
-
7.26/100 στην τελευταία μέτρηση
πως φαίνεται η μείωση της κίνησης
-
7 λίτρα/100 χλμ με νοικιάρικο Peugeot 206 1100 ύστερα από ~1000 χλμ (τα περισσότερα με A/C). Το αμάξι είναι ΨΟΦΙΜΙ και χρειάζεται όλη την ώρα να κατεβάζεις και να πατάς βαθιά το γκάζι, οπότε η κατανάλωσή του είναι παραπάνω από ικανοποιητική.
-
Ο χρήστης larson έγραψε:
Λαμπάκι στα 330κάτι χλμ. από το γέμισμα !!
Αποκλειστικά μικροδιαδρομές στην πόλη με κρύο κινητήρα, σταμάτα-ξεκίνα και κλιματισμός, εξόντωσαν κάθε προσπάθειά μου να οδηγήσω οικονομικά ΚΑΙ αυτήν τη φορά.
Όταν γεμίσω, θα έχω το πρώτο Clio II, που θα 'χει ΜΕΣΗ κατανάλωση στην πόλη κοντά στο ...12λιτρο ανά 100 (και δεν πάει να λέει η Renault ό,τι της καπνίσει) !!Μην ανησυχείς ή βενζίνη στο ρεζερβουάρ σου δεν καταναλώνεται ... τουλάχιστον όλη ... το μεγαλύτερο μέρος της τόσο συχνά που το χρησιμοποιείς , εξατμίζεται ...
Ρε άντε ν' αλλάξεις κανά συμπλέκτη ...
Και να γράφεις και σ' αυτό το θέμα σιγά-σιγά !! -
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
7.26/100 στην τελευταία μέτρησηπως φαίνεται η μείωση της κίνησης
Ακόμα δεν τό 'καψες το ροζ;;;;;;
Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο να κάτσω να βγάλω τον μέσο όρο του 206...
-
Αθηνα - Ωρωπος - Ερετρια και μετα ως την αλλη ακρη της Ευβοιας.
3 ατομα, κλιματισμος στο φουλ
βενζινη εντελως μουφα
κινηση σε κανονικους ρυθμους
συνολο 210χλμ
καταναλωση 7,5λτ/100χλμαποκλειστικα κινηση μεσα στη πολη
συνηθως σε κοντινες αποστασεις
παντα με κλιματισμο
8,4-9,5λτ/100χλμολες οι μετρησεις βαση του spritmonitor, οχι του B/C
το τελευταιο καιρο βαζω με πιστωτικη της Εθνικης, σε πρατηριο της ΕΚΟ, και εχω αμεσα 5% εκπτωση.
μαλιστα απο το συγκεκριμενο πρατηριο εχω παθει πλακα με το ποσο καλυτερα παει το αυτοκινητο. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
7.26/100 στην τελευταία μέτρηση
πως φαίνεται η μείωση της κίνησης
Ακόμα δεν τό 'καψες το ροζ;;;;;;
άσε, δοκίμασα τα πάντα κ δεν παθαίνει τίποτα...
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
7.26/100 στην τελευταία μέτρηση
πως φαίνεται η μείωση της κίνησης
Ακόμα δεν τό 'καψες το ροζ;;;;;;
άσε, δοκίμασα τα πάντα κ δεν παθαίνει τίποτα...
ξερω μερικα ατομα που το βγαζουν ανετα οφφ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ολες οι μετρησεις βαση του spritmonitor, οχι του B/C
Εφόσον ο βενζινάς σου είναι αξιόπιστος τότε και το Spritmonitor είναι αξιόπιστο. Προσωπικά έχοντας ελέγξει την ακρίβεια του BC ελέγχω με αυτό την ακρίβεια του βενζινά μου και εξηγούμε.
Το Σάββατο φούλαρα το IMA με καύσιμο μετά από 769 χιλιόμετρα και χρειάστηκα περί τα 44.8 λίτρα. Κατά 3 λίτρα περισσότερο από το αναμενόμενο. Με έκλεψε ο βενζινάς?? Όχι ή με έκλεψε λιγότερο από ότι ο προηγούμενος . Ο λόγος είναι ότι στο προηγούμενο γέμισμα η κλίση του βενζινάδικου ήταν τέτοια που το ρεζερβουάρ έμεινε άδειο κατά 2 περίπου λίτρα. Αυτό το είχα παρατηρήσει αμέσως μόλις έφυγα από τον συγκεκριμένο βενζινά καθώς το βενζινόμετρο έδειξε ελαφρά μικρότερη μέτρηση. Ο τωρινός στην Αθήνα είχε τέτοια κλίση που πρακτικά το ρεζερβουάρ τίγκαρε (έκανε 60 χιλιόμετρα και δεν έχει ακόμα ξεκολλήσει από το πλήρες). Τώρα δηλαδή αντί του 5.4 λίτρα του BC έχω γράψει 5.83 λίτρα (ήτοι 0.39~0.43 λίτρα παραπάνω που είναι πρακτικά 3 και κάτι λίτρα παραπάνω για τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει).
Αυτό το αναφέρω γιατί από συγκεκριμένο βενζινά όπου το όχημα πρακτικά κάθε φορά βρίσκεται σε ίδια κλίση (οπότε με το πρώτο κλικ έχεις σχεδόν το ίδιο κάθε φορά ποσοστό πλήρωσης) οι διαφορές μεταξύ βενζινά και sprit είναι της τάξης του 0.1 του λίτρου (και συνήθως με το BC να είναι απαισιόδοξο).
Αυτό τώρα σε σχέση με το συγκεκριμένο όχημα. Προσωπικά θεωρώ ότι αυτά που μου αναφέρει ο ρουφιάνος είναι αυτά που ισχύουν όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, μου λέει 3 με 5 χιλιόμετρα παραπάνω από την πραγματική ταχύτητα (κάτι που έλεγξα και με τον μετρητή χιλιομέτρων όσο και με το GPS) και λόγω του γεγονότος ότι τα λάστιχα μου είναι πάντα στο +10% σε θέμα πίεσης από την κανονική έχω μία απόκλιση του χιλιομετρητή της τάξης του 0.5~1% προς το απαισιόδοξο (αν θεωρήσουμε ότι τουλάχιστον στις νέες Ε.Ο. τα σημεία των χιλιομετρικών είναι σωστά).
Ααα και περί αναφοράς κόστους ... 1.159 για Shell.
-
σωστα ολα αυτα, απλα δεν σταματω να βαζω παντα οταν ακουγεται το 1ο 'κλικ'.
το αν με κλεβει ο βενζινας το ελεγχω βλεπωντας το b/c και την μεση καταναλωση που προεκυψε απο το spritmonitor.
οταν ενας με ειχε κλεψει, το spritmonitor ειxε βγαλει μεση γυρω στα 9,5 ,οταν προηγουμενες μετρησεις με τον ιδιο τροπο κινησης και συνθηκες δεν ειχαν δειξει ποτε πανω απο 8 (μ.ο 7,4). Δεν ξαναεβαλα ποτε σε αυτον!
αργοτερα ειδα οτι πιο παλια τον ειχαν πιασει για νοθεια... -
εγω δεν εχω BC οποτε κοιτάω τον δείκτη και το λαμπάκι. Συνήθως με κλέβουν
Έρευνα Κατανάλωσης