-
Στην ελεύθερη αγορά, το να αποκτήσει κάποιος τον έλεγχο ενός άμεσου ανταγωνιστή είναι μεγάλη επιτυχία, αλλά ταυτόχρονα κοστίζει ακριβά. Πχ αν αποφασίσει η Pizza Hut ν' αγοράσει την αλυσίδα Domino's, θα ξηλωθεί πολύ περισσότερο από την πραγματική αξία της δεύτερης. Έτσι πάνε αυτά. Δεν αγοράζεις απλώς τα ντουβάρια, τα μηχανήματα, την οργάνωση και το λογότυπο, αγοράζεις και το τμήμα της αγοράς που έχει καταλάβει ο άλλος στερώντας το από εσένα.
Δεν το έχω ψάξει, όμως είμαι βέβαιος ότι οι προσφορές για την εξαγορά πχ της Yahoo ήταν πολύ υψηλότερες από τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.
Τώρα, το αν το παράκαναν, το αν υπάρχουν ποινικά κολάσιμες πράξεις (πχ απιστία, δωροληψία, παράνομες προμήθειες κλπ), είναι ζήτημα δικαστικής διερεύνησης.
Σημαντικότερο πάντως θέμα είναι η δημιουργία δεσπόζουσας θέσης στην αγορά από τον ΟΤΕ και το κατά πόσο αυτή είναι σύμφωνη με την περί ανταγωνισμού νομοθεσία.
Αλήθεια, η δίωξη του εισαγγελέα ποια ποινικά αδικήματα αναφέρει; -
Ελευθερη αγορα, ανταγωνισμος, και να οι προσφορες χωρις παγιο ΟΤΕ, και να οι ομιλιες τζαμπα, και να τα Ιντερνετ με ταχυτητες 569879654Mbps, και να τα κοροϊδα που πιστεψαν σε ολα αυτα και εμπιστευτηκαν τη LANNET.
Καθε θαυμα τρεις ημερες που λεει και ο σοφος(?) λαος ομως.
Το πρωτο κανονι εσκασε και η LANNET μας τελειωσε....
Παπαλα, Φινιτο λα μουζικα πασσατο λα φιεστα, τερμα το παστοψαρο, παμε γι' αλλα.Πανω απο 400 εκ.ευρω 'αντλησε' ο κ.(?) Θωμας Λαναρας τη χρυση περιοδο της ρεμουλας του Χρηματιστηριου.
Πανω απο 500 εκ. εισεπραξε απο θαλασσοδανεια.
Και αφου εκλεισε ολες τις κλωστοϋφαντουργικες μοναδες, βαρεσε κανονι και η LANNET.Bεβαια ο κυρ Θωμας δε ρισκαρισε ουτε σεντσι απο την οικογενειακη και προσωπικη του περιουσια ειτε με μορφη εγγυησεων, ειτε με οποιοδηποτε αλλο τροπο για να διασωσει τις εταιρειες του.
Τωρα κυκλοφοραει με συνοδεια 5-6 φουσκωτων και ετοιμαζει βαλιτσες για χωρες μακρυνες με θερμο κλιμα και σοκολατι καλλονες.
Αμ πως??Ελευθερη αγορα, ανταγωνισμος, επιχειρηματικοτητα, ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ οικονομια.
Τι θελατε δηλαδη??
Να μας βασανιζει ο ΟΤΕς με το παγιο του?? -
Αυτές οι χρηματιστηριακές απάτες δεν έχουν σχέση με την ελεύθερη αγορά. Γίνονται επειδή δεν λειτουργούν οι θεσμοί, λόγω ανικανότητας ή επειδή λαδώνονται.
Γίνεται χειραγώγηση της αγοράς και τους δίνουν τα ωραία μας λεφτά (δήθεν για επένδυση) ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΓΧΟ. Σε άλλες χώρες θα ήταν ήδη στη φυλακή για πολλά πολλά χρόνια. Εδώ μπορούμε να συνεχίσουμε να ψηφίζουμε τους άχρηστους/διαπλεκόμενους.
-
Με 40 ευρώ έχω τηλεφωνία, 24άρα γραμμή νετ με ικανοποιητική ταχύτητα (10-13 Mbps), δωρεάν αστικές-υπεραστικές κλήσεις και διεθνείς σε πολλούς προορισμούς. Τις υπηρεσίες και την υποστήριξη τις κρίνω ικανοποιητικές.
Ο ΟΤΕ για τα ίδια πράγματα μου ζητάει: 30 ευρώ νετ, 16 ευρώ πάγιο, 16 ευρώ δωρεάν αστικές-υπεραστικές και κάτι ψιλά ακόμα (1-2 ευρώ) για υπηρεσίες του τύπου απόκρυψη αριθμού κ.ά. Σύνολο 62+ ευρώ.
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ, όπως έλεγε κάποιος, ότι ο παραδοσιακά πανάκριβος και καθυστερημένος τεχνολογικά (τουλάχιστον μέχρι να επιτραπεί η λειτουργία ιδιωτικών εταιρειών τηλεφωνίας) ΟΤΕ έχει ως ρόλο τη διατήρηση των τιμών σε προσιτά επίπεδα. Στην πραγματικότητα έχει ακριβώς αντίθετο ρόλο: κρατάει ψηλά τις τιμές και αναγκάζεται να τις ρίξει μόνο όταν χάνει πελάτες. Μερικές φορές μάλιστα (παθών και ξέρω άλλον ένα που το έπαθε) κόβει 'κατά λάθος' τις γραμμές των συνδρομητών άλλων δικτύων.
Όσο για τον Λαναρά και τη ΛΑΝΝΕΤ, φίλε 888888, είναι γνωστό από τη δεκαετία του 90 λαμόγιο αλλά και με λίγους συνδρομητές. Η αγορά τον σούταρε και τέλος - όπως πρέπει να γίνεται δηλαδή. Η άλλη κωλοεταιρεία που βάρεσε ουσιαστικά κανόνι, η TELLAS, με τίνος τα χρήματα δημιουργήθηκε και πού πήγαν οι επενδύσεις της;
ΥΓ: Ο ΟΤΕ μου έχει στείλει 3 φορές λογαριασμό με ένα υπόλοιπο 17 ευρώ που έχει μείνει απλήρωτο. Να το πληρώσω;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ΥΓ: Ο ΟΤΕ μου έχει στείλει 3 φορές λογαριασμό με ένα υπόλοιπο 17 ευρώ που έχει μείνει απλήρωτο. Να το πληρώσω;Την επόμενη θα σου στείλει εξώδικο για αυτά τα 17
-
Πιθανότερο να με πάρουν τηλέφωνο, όπως μια φορά που είχα καθυστερήσει 1 ολόκληρη βδομάδα την πληρωμή ενός λογαριασμού 70 ευρώ! Θα έχει πολλή πλάκα.
-
O OTE λόγω 'δεσπόζουσας θέσης στην αγορά' κλπ. δεν μπορεί να κάνει ό,τι προσφορές θέλει.
Για παράδειγμα νομίζω πως υπήρχε πρόθεση να προσφέρει και ο ΟΤΕ δωρεάν αστικά/υπεραστικά αλλά δεν του επετράπη. Αυτή τη στιγμή νομίζω πως η προσφορά αφορά μόνο κλήσεις προς νούμερα του ΟΤΕ.
Γενικά η μέριμνα αυτή τη στιγμή αφορά την ανάπτυξη των εναλλακτικών και την προστασία τους απέναντι στην εμπορική δύναμη του ΟΤΕ.
Μεταξύ άλλων δηλαδή, ο ΟΤΕ δεν είναι ανταγωνιστικός επειδή δεν του επιτρέπουν να είναι! -
Και αυτο ισχυει αλλα οχι μονο. Αυτη τη στιγμη οι εναλλακτικοι εχουν προτεραιοτητα να γεμισουν συνδρομητες ακομη και αν αυτο σημαινει οτι ανα συνδεση οχι μονο δε βγαζουν κερδος αλλα εχουν ζημια. Αρα τις τιμες των εναλλακτικων δεν μπορεις να τις λαβεις ουτε σαν ενδειξη χαμηλου κερδους, ουτε καν σαν ενδειξη κοστους.
-
Καλά όλα αυτά, όμως δεν μου λύνουν μια απορία. Ο ΟΤΕ γιατί δεν μείωνε τις τιμές του και δεν έκανε προσφορές όταν ήταν μόνος του στην αγορά; Αλλά απεναντίας χρέωνε τα κεράτά του για PSTN-ISDN 36 ως 64-128 kbps και χωρίς οποιαδήποτε προσφορά στην τηλεφωνία;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Καλά όλα αυτά, όμως δεν μου λύνουν μια απορία. Ο ΟΤΕ γιατί δεν μείωνε τις τιμές του και δεν έκανε προσφορές όταν ήταν μόνος του στην αγορά; Αλλά απεναντίας χρέωνε τα κεράτά του για PSTN-ISDN 36 ως 64-128 kbps και χωρίς οποιαδήποτε προσφορά στην τηλεφωνία;Δεν είναι άγιος και προφανώς ήταν (και σε κάποιο βαθμό είναι) μια πολύ προβληματική
ΔΕΚΟ.
Έκανε μια λάθος επένδυση με την τεχνολογία ISDN και λόγω του τότε μονοπωλίου αντί να την επωμιστεί ο ίδιος τη μετέφερε στους καταναλωτές.
Απλά αυτή τη στιγμή δεν είναι ανταγωνιστικός τόσο εξαιτίας των αδυναμιών του αλλά κυρίως επειδή οι επιτροπές ανταγωνισμού του έχουν βάλει χαλινάρι.
Κάτι τέτοιο νομίζω πως είναι σωστό στην αγορά των τηλεπικοινωνιών (δεν είναι όμως σωστό αυτό που πάει να γίνει με τη ΔΕΗ, τουλάχιστον όπως πάνε να το κάνουν). -
Καλό θα είναι όταν εκφράζουμε άποψη για μια επιχειρηματική κίνηση να έχουμε γνώση όλων των στοιχείων της ή αν είναι δυνατόν να ξέρουμε το σκεπτικό της, χωρίς να μένουμε στο τι λένε οι φυλλάδες και τα κανάλια...
Ας κάνουμε μια προσπάθεια να αναφέρουμε στο ποια ήταν η κατάσταση τότε:
-
Πριν την εξαγορά της ΓΕΡΜΑΝΟΣ η COTE είχε ένα ιδιόκτητο δίκτυο είκοσι περίπου καταστημάτων στην Ελλάδα, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των συνδρομητών εξυπηρετούνταν από τρίτα κανάλια διανομής. Έτσι, δεν υπήρχε απευθείας έλεγχος σε κανένα κανάλι διανομής, με όποιους επιχειρηματικούς κινδύνους αυτό συνεπάγεται, ιδίως όταν το κανάλι που προσφέρει τις περισσότερες νέες συνδέσεις (ΓΕΡΜΑΝΟΣ) αποτελεί κανάλι διανομής και των δύο άλλων ανταγωνιστών.
-
Επίσης, η COTE είχε το μικρότερο ιδιόκτητο δίκτυο διανομής μεταξύ των ανταγωνιστών, ενώ αν συνυπολογίσουμε ότι τα έξοδα διανομής αποτελούν περίπου το 35% των λειτουργικών εξόδων της εταιρίας, αλλά και την ανάγκη για αυξημένη επικέντρωση στη διακράτηση πελατών στην ώριμη Ελληνική αγορά τότε μάλλον καταλήγουμε ότι η κάθετη ολοκλήρωση προς τα εμπρός ήταν μια σωστή απόφαση.
-
Αν η COTE αποφάσιζε να φτιάξει μόνη της ένα ιδιόκτητο δίκτυο διανομής τότε θα:
- χρειαζόταν μεγάλος χρόνος ολοκλήρωσης και μεγάλα ποσά κεφαλαιουχικών επενδύσεων,
- αντιμετώπιζε μεγάλη δυσκολία στην ανεύρεση προνομιακών σημείων πώλησης,
- εμφανιζόταν ανάγκη για πρόσληψη και εκπαίδευση μεγάλου αριθμού προσωπικού,
- χρειαζόταν εξειδικευμένο σύμβουλο αφού δεν υπήρχε πρότερη εμπειρία franchising,
- χρειαζόταν μεγάλη οργανωτική αλλαγή.
- Η Γερμανός:
- ήταν η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη αλυσίδα λιανικής τηλεφωνίας στις αγορές όπου δραστηριοποιείται η COTE, με πάνω από 550 καταστήματα που αναμενόταν να αυξηθούν σε περίπου 800 μέχρι το τέλος του 2007.
- ήταν η καλύτερα τοποθετημένη και πιο αναγνωρίσιμη επωνυμία αλυσίδας λιανικής κινητής τηλεφωνίας στα Βαλκάνια με αναγνωρισιμότητα 100% στην Ελλάδα και πάνω από 85% σε Βουλγαρία, Ρουμανία και Σκόπια.
- είχε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο μοντέλο δικαιόχρησης με πλήρως ελεγχόμενα και προνομιακά σημεία πώλησης.
- εμφάνιζε μεγάλη επισκεψιμότητα στα καταστήματα ακόμα και για λόγους που δεν άπτονται στην κινητή τηλεφωνία.
- εμφάνιζε χαμηλά λειτουργικά έξοδα με προσήλωση στον έλεγχο κόστους.
- είχε εμπειρη διοικητική ομάδα.
- εμφάνιζε εξαιρετική οικονομική κατάσταση.
- Εκτιμούμενα Ωφέλη μεταξύ άλλων:
- αύξηση μικτών νέων συνδέσεων,
- εξοικονόμηση κόστους από αερόχρονο (μη απόδοση προμηθειών),
- αποφυγή κεφαλαιουχικών επενδύσεων από μη-ανάπτυξη ίδιου δικτύου διανομής,
- πρόσθετες πωλήσεις άλλων προϊόντων,
- μείωση κόστους προμηθειών για εμπορεύματα και υπηρεσίες (οικονομίες κλίμακας),
- μείωση κόστους εξόδων marketing μέσω κοινών διαφημίσεων και προωθητικών ενεργειών,
- μείωση κόστους logistics,
- αποχώρηση ανταγωνιστών από το κανάλι με ότι αυτό συνεπάγεται βραχυπρόθεσμα αλλά και μεσοπρόθεσμα.
Επομένως, όταν αξιολογούμε την εξαγορά θα πρέπει να συσνυπολογίσουμε τα ακόλουθα:
- Την εξοικονόμηση κόστους από την μη κατασκευή ιδίου δικτύου διανομής (σύμβουλοι, μαγαζιά, κατασκευαστικά, προσωπικό, εκπαίδευση, εσωτερική αναδιοργάνωση).
- Την απόκτηση έτοιμου δικτύου σε 4 χώρες, άμεσα. Πώς αξιολογείται το κόστος του χρόνου που κέρδισε η COSMOTE; Ιδίως όταν αναφερόμαστε σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά και όταν η εξαγορά αφορά και τη Ρουμανία (start up) που είχε άμεση ανάγκη εκτεταμένου δικτύου πωλήσεων.
- Την απόκτηση μιας επωνυμίας (brand) με την αναγνωρισιμότητα που αναφέραμε προηγουμένως. Πόσο αποτιμάται η αξία της επωνυμίας;
- Την απόκτηση δικτύου με προνομιακά σημεία πώλησης. Πόσο αποτιμάται η προνομιακή θέση των σημείων πώλησης; Ιδίως όταν αναλογιστούμε ότι η ίδια ανάπτυξη δικτύου δε θα ήταν δυνατό να προσφέρει σημεία πώλησης ανάλογης εμπορικής αξίας και επισκεψιμότητας.
- To premium που δόθηκε για την εξαγορά των μετοχών δεν ξεπερνούσε το 5,5% από την τιμή της μετοχής την προηγούμενη περίοδο (περίπου €18).
-
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
- To premium που δόθηκε για την εξαγορά των μετοχών δεν ξεπερνούσε το 5,5% από την τιμή της μετοχής την προηγούμενη περίοδο (περίπου €18).
Νομίζω το 'σκάνδαλο' του θέματος είναι το πως συγκρίνεται η τιμή εξαγοράς με την τιμή των μετοχών την...πιο προγούμενη περίοδο, ας πούμε 9-12 μήνες πριν.
Στο επίμαχο αυτό διάστημα υπήρξε (λένε τα δημοσιεύματα) χωρίς προφανή αιτία αύξηση της τιμής των μετοχών αλλά και του τζίρου συναλλαγών.
Έτσι οι καχύποπτοι πιθανολογούν ότι η εξαγορά είχε συμφωνηθεί αρκετά πριν ανακοινωθεί και δόθηκε η ευκαιρία σε ημετέρους να επωφεληθούν από εσωτερική πληροφόρηση. -
Δηλαδή για σένα το τίμημα των 1,3 δις ευρώ (μέσες-άκρες) για την εξαγορά της αλυσίδας, μεγάλο μέρος των καταστημάτων της οποίας ήταν franchise, είναι εύλογο; Θεωρείς ότι τα θετικά που (όχι σε απόλυτο βαθμό, έχει συζητηθεί κατά κόρον δημόσια- σκέψου απλά πόσο χρόνο και χρήμα ανάλωσε η Vodafone για να χτίσει το δικό της δίκτυο καταστημάτων) έφερε η εξαγορά αντιστάθμιζαν τον δεκαπενταπλασιασμό (και βάλε) της εμπορικής αξίας της αλυσίδας που ήταν το τίμημα εξαγοράς;
-
lazarefa το αν το τίμημα είναι υψηλό είναι κάτι το σχετικό. Σίγουρα η τιμή είναι 'τσιμπημένη' όσο και να το τεντώσει κανείς αλλά ποινικές ευθύνες από αυτό δεν μπορούν να προκύψουν.
Το ερώτημα για εμένα είναι πως επετράπη μια τέτοια αγορά από πλευράς ανταγωνισμού (που προσωρινά στραγγάλισε εμπορικά τους ανταγωνιστές της Cosmote) και βέβαια το αν υπήρξε επικερδής εκμετάλευση εσωτερικής πληροφόρησης.
Με βάση το πρώτο εγώ απορώ πως έγινε η συμφωνια και με βάση το δεύτερο αναμένω με ενδιαφέρον τις εξελίξεις! -
Για να καταλάβω. Το θέμα είναι αν η εξαγορά ήταν λίγο ακριβή, πλήρωσαν 1,3 αντί ας πούμε 1,1 ή αν είναι παράλογη; Έπρεπε να πληρώσουν 400 - 500;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Για να καταλάβω. Το θέμα είναι αν η εξαγορά ήταν λίγο ακριβή, πλήρωσαν 1,3 αντί ας πούμε 1,1 ή αν είναι παράλογη; Έπρεπε να πληρώσουν 400 - 500;Το θέμα είναι αν κάποιοι κέρδισαν με αθέμιτα μέσα από αυτήν τη συμφωνία.
Η συμφωνία αυτή καθέαυτή σίγουρα δεν είναι παράλογη (από την πλευρά του ΟΤΕ τουλάχιστον).Εάν εγώ είμαι ο πρόεδρος του ΙΚΑ και αγοράσω ένα οικόπεδο την προηγουμένη της ανακοίνωσης ότι στο δίπλα οικόπεδο θα ανοίξει νέο υποκατάστημα του ΙΚΑ έχω εκμεταλευτεί εσωτερική πληροφόρηση για ίδιον όφελος και εις βάρος του οικοπεδούχου από τον οποίο αγόρασα κάτι που είναι ποινικώς κολάσιμο.
Το ίδιο ισχύει και για τις μετοχές. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Για να καταλάβω. Το θέμα είναι αν η εξαγορά ήταν λίγο ακριβή, πλήρωσαν 1,3 αντί ας πούμε 1,1 ή αν είναι παράλογη; Έπρεπε να πληρώσουν 400 - 500;
Το θέμα είναι αν κάποιοι κέρδισαν με αθέμιτα μέσα από αυτήν τη συμφωνία.
Η συμφωνία αυτή καθέαυτή σίγουρα δεν είναι παράλογη (από την πλευρά του ΟΤΕ τουλάχιστον).Εάν εγώ είμαι ο πρόεδρος του ΙΚΑ και αγοράσω ένα οικόπεδο την προηγουμένη της ανακοίνωσης ότι στο δίπλα οικόπεδο θα ανοίξει νέο υποκατάστημα του ΙΚΑ έχω εκμεταλευτεί εσωτερική πληροφόρηση για ίδιον όφελος και εις βάρος του οικοπεδούχου από τον οποίο αγόρασα κάτι που είναι ποινικώς κολάσιμο.
Το ίδιο ισχύει και για τις μετοχές.τότε πάσο.
Εγώ μίλησα για τι τίμημα. -
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
*Νέα τσουχτερά πρόστιμα σε βάρος του ΟΤΕ, επέβαλε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για διάφορες παραβάσεις σχετικά με θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόγχο.
Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ στη σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειάς της αποφάσισε την επιβολή προστίμου στον ΟΤΕ που εγγίζει τα 11 εκατομμύρια ευρώ, γιατί δεν συμμορφώθηκε πλήρως με τα Προσωρινά Μέτρα που του είχαν επιβληθεί για θέματα Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο- ΑΠΤΒ
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης και με βάση τα Προσωρινά Μέτρα η ΟΤΕ ΑΕ όφειλε να συμμορφωθεί με τις υποχρεώσεις της αναφορικά με την παροχή ΑΠΤΒ και ειδικότερα:
**α) Να ικανοποιήσει τα εκκρεμή και ήδη «εκπρόθεσμα» (αιτήματα ενεργοποίησης των ενεργών βρόχων εντός 5 εργασίμων ημερών, καθώς και τα αιτήματα των ανενεργών βρόχων εντός 10 εργασίμων ημερών,
β) να ενεργοποιήσει-παραδώσει τα ήδη εκπρόθεσμα Εσωτερικά Καλώδια (ΕΣΚ) στους χώρους Φυσικής Συνεγκατάστασης εντός 15 εργασίμων ημερών και
γ) να υλοποιήσει τα εκκρεμή «εκπρόθεσμα» αιτήματα Φρεατίων Υποδοχής Παρόχων (ΦΥΠ) εντός 30 εργασίμων ημερών.
**
Στην ίδια συνεδρίαση, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ αποφάσισε την παράταση μέχρι τις 20 Μαίου του 2009, της εφαρμογής της ισχύος του πακέτου «συνδυασμένων» υπηρεσιών «All- in -one» που προωθεί ο ΟΤΕ.Μετά από τις 20 Μαϊου ή τη συμπλήρωση των 70.000 πελατών, η ΕΕΤΤ επιφυλάσσεται να επανεξετάσει το συγκεκριμένο πακέτο, βάσει των στοιχείων που θα υποβάλει η ΟΤΕ ΑΕ. *
-
-
Εδώ και έναν μήνα σε Πολυκατοικια στη Νέα Φιλαδέλφια οι τηλεφωνικές γραμμές παρουσιάζουν προβλήματα. Ο ΟΤΕ δηλώνει ότι θα αποκαταστήσει τη βλάβη, το πρόβλημα εντοπίζεται στο ΚΑΦΑΟ αλλά μετά από ένα μήνα τίποτα. Πρέπει να κάνεις 10 προσπάθειες για να πετύχεις μίας ενώ άλλες τρεις η κλήση εκτρέπεται σε άλλο τηλέφωνο. Η αιτία του προβλήματος είναι η περυσινή χιονόπτωση. Η βλάβη είχε τότε αποκατασταθεί κατά πρόχειρο τρόπο από τον ΟΤΕ ο οποιός αργεί στην πλήρη αποκατάσταση αυτής.
Το ερώτημα είναι:
α. Αν το πρόβλημα το είχε κάποιος Ιδιώτης παροχός θα είχαν βουήξει τα καναλιά και θα ξιφουλκούσαν όλοι κατά του Ιδιώτη Παροχού???
Οι εραστές του ΟΤΕ