-
-
Είναι μια 288 GTO, ο πρόγονος της F40.
-
Ferrari 430 Scuderia & 360 CS! AWESOME sounds in tunnels!
http://www.youtube.com/watch?v=VyrE15q7LSw&fmt=18' target='_blank
Τι ήχος είναι αυτός, Παναγία μου!!!!!!
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Ferrari 430 Scuderia & 360 CS! AWESOME sounds in tunnels!http://www.youtube.com/watch?v=VyrE15q7LSw&fmt=18' target='_blank' target='_blank
Τι ήχος είναι αυτός, Παναγία μου!!!!!!
Συγνωμη για την παρενθεση αλλα αν αυτος ο ηχος ειναι φοβερος, που οντως ειναι δεν το συζητω
αυτος εδω http://www.autoblog.nl/video/big/alfa-8c.php
τοτε τι ειναι???? -
Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
Συγνωμη για την παρενθεση αλλα αν αυτος ο ηχος ειναι φοβερος, που οντως ειναι δεν το συζητω
αυτος εδω http://www.autoblog.nl/video/big/alfa-8c.php' target='_blank
τοτε τι ειναι????Πολύ ωραίος κι ο ήχος της 8C αλλά μπροστά στις άλλες 2 παραπάνω, δεν πιάνει μία..
-
Ο χρήστης Nick-K έγραψε:
Συγνωμη για την παρενθεση αλλα αν αυτος ο ηχος ειναι φοβερος, που οντως ειναι δεν το συζητω
αυτος εδω http://www.autoblog.nl/video/big/alfa-8c.php' target='_blank' target='_blank
τοτε τι ειναι????Πολύ ωραίος κι ο ήχος της 8C αλλά μπροστά στις άλλες 2 παραπάνω, δεν πιάνει μία..
Επετρεψε να γνωριζω 5-10 πραγματα παραπανω αγαπητε φιλε.
Η εκφραση δεν πιανει μια ειναι εντελως αστοχη.
Μην ξεχνας οτι ο 4.7 V8 κινητηρας της Alfa Romeo ειναι ενας Ferrari-bread κινητηρας.
Μαλιστα εν αντιθεσει με τις κεντρομηχανες 360 και 430 η 8c χρησιμοποιει την τεχνολογικα αρτιοτατη διαταξη Transaxle(κινητηρας εμπρος-κιβωτιο πισω). Τι σημαινει αυτο? Απλα στην περιπτωση της Alfa 8C απο τις πολλαπλες εξαγωγης μεχρι και τα τελικα υπαρχει περισσοτερη 'σωληνα' η οποια επιτρεπει την αναπαραγωγη του ηχου του κινητηρα. Αντιθετα στις κεντρομηχανες Ferrari απο τις πολλαπλες μεχρι τα τελικα εχουμε πολυ μικροτερη αποσταση. Σιγουρα οι πιο υστερικες στα ψηλα Ferrari ουρλιαζουν, ενω η 8C δουλευει εως τις 7.500σαλ και παραγει εναν πιο μπασο ηχο. Τα σκασιματα τα ακουσες? Ειναι σε sport-mode και εχουν ανοιξει τα κλαπετα των εξατμισεων. Προσωπικα ο ηχος απο τις 8C ειναι αντικειμενο συζητησης απο οσους την οδηγησαν. Θεωρω τον ηχο της 8C αντιστοιχο των V12 made in Maranello....YΓ: Και μην ξεχνας οτι ειναι μοναχα 500 οποτε αυτοι που τις δοκιμαζουν ειναι παρα πολυ προσεκτικοι. Ενω το αλλο βιντεο ειναι απο ιδιωτες.
-
Ναι, το 'δεν πιάνει μια' που ανέφερα πριν είναι σε 'αστειεύομαι Mode'. Εννοείτε πως ο ήχος της 8c είναι πάρα πολύ ωραίος και ειδικά τα σκασίματα που κάνει! Έχει πλάκα και ο μορφασμός που κάνει στο video όταν ακούγεται το σκάσιμο!
Απλά στο video με τις Ferrari, έτσι όπως ακούγεται μέσα στα τούνελ με 2 μοτέρ να χτυπάνε 8.000 στροφές, όταν είδα στο καπάκι την 8c, δεν μου έκανε την εντύπωση που θα μου έκανε αν το έβλεπα πρωτού δω το video με τις Ferrari!
-
Κινητήρες της Φεράρι όταν τους χρησιμοποιούν στην AR μπορεί να έχουν διαφορετική σειρά ανάφλεξης και γι αυτό ο εντελώς διαφορετικός ήχος.
-
Έχουν διαφορετικό στρόφαλο, της Ferrari είναι επίπεδος.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχουν διαφορετικό στρόφαλο, της Ferrari είναι επίπεδος.Ααα μπραβο. Ο λεγομενος flat crank.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κινητήρες της Φεράρι όταν τους χρησιμοποιούν στην AR μπορεί να έχουν διαφορετική σειρά ανάφλεξης και γι αυτό ο εντελώς διαφορετικός ήχος.Οχι ο ηχος ειναι απο την ευστροφια.
Για την ακριβεια ο V8 της Ferrari ειναι V8 ad albero piatto (επιπεδος στροφαλοφορος).
Τι σημαινει αυτο?
Προκειται για ενα στροφαλοφορο με τα κομβια του σε 180 μοιρες διαφορα φασης οπως των 4κυλινδρων εν σειρα.
Εδω δεν εχουμε αντιβαρα, αλλα 2 πλευρικους αντικραδασμικους αξονες, που εχουν μικροτερη μαζα και αδρανεια επομενως προσφερουν μεγαλυτερη ευστροφια. Μαλιστα τον flat crankshaft τον χρησιμοποιουν σε αμιγως αγωνιστικους V8. Αρα καταλαβαινεις....
Ενω στις V8 Μaserati και Alfa 8C εχουμε την κλασσικη διαταξη εξου και η διαφορα στο ουρλιαχτο στα ψηλα. Πιστεψε με ειναι ιδια τα μοτερ. Ακριβως ιδια. Απλα διαφερουν στον κυβισμο.
Μαλιστα στην 8C επιλεχτηκε στα 4.7 λιτρα (πρωτη φορα τοσο μεγαλο κυβισμο αποκτα ο V8 του Μαρανελλο) με σκοπο την ροπη ειδικα στις μεσαιες. Αλλα και με πολυ πολυ δουλεια στον ηχο......Και δη στο συστημα εξαγωγης που εγινε ειδικη περιποιηση....
Αυτα -
Σύμφωνα με το CAR η έκδοση S της maserati Grandturismo έχει ΑΚΡΙΒΩΣ (το τόνιζε) τον ίδιο ήχο με την 8C.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σύμφωνα με το CAR η έκδοση S της maserati Grandturismo έχει ΑΚΡΙΒΩΣ (το τόνιζε) τον ίδιο ήχο με την 8C.Αφου η Maserati GT-S εχει τον 4.7 αλλα με 440 (οχι 450 οπως στην 8C) και οχι τον 4.2 των 405 ιππων
που εχει η απλη Gran Turismo. Λογικο δεν ειναι? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οχι ο ηχος ειναι απο την ευστροφια.Σίγουρα η ευστροφία είναι χαρακτηριστική.
και με αρκετή δουλειά στην εξάτμιση μπορείς να τους κάνεις να ακούγονται (σχεδόν) το ίδιο.Έχει διαφορά ένας flat-crank V8 αντί ενός κλασσικού V8 (στροφαλοφόρος 90 μοιρών) στην εξαγωγή. Στον κλασσικό V8 χρειάζεται σωλήνα εξισορόπησης (crossover tube) ανάμεσα στις εξατμίσεις των δύο πλευρών γιατί κάθε πλευρά στέλνει τα καυσαέρια σε παλμούς αντί της πιο στρωτής ροής ενός 4-κύλινδρου (ή flat-crank V8 που δεν χρειάζεται crossover). Χωρίς crossover η εξάτμιση ακούγεται σαν να 'μπερδεύει' όπως σε παλιά αμερικάνικα muscle cars (οι παλμοί στη κάθε πλευρά της εξάτμισης έχουν διαφορά φάσης και ακούγεται ακόμα περισσότερο). Βέβαια πιο σωστή είναι η παρακάτω εξαγωγή αλλά είναι αρκετά δύσκολη σε τοποθέτηση.
-
Ο Schumacher ''σεταρει'' την California.
http://www.worldcarfans.com/9080724.006/schumacher-completes-ferrari-california-development-testing
-
-
-
-
σε μια συγκριση των δυο παραπάνω φωτογραφιών φαινεται οτι η California ειναι πολυ μυωδης
ανυπομονω να την δω από κοντά...
αραγε στην εκθεση της Αθηνας το Νοεμβριο θα ερθει? -
http://www.worldcarfans.com/9080729.002 ... n-the-ring' target='_blank
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=175&i=9080729002mini3lbu2.jpg][IMG]
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)