-
Ίσως η Hartge να είναι λίγο υπερβολική, αλλά η Coupe 135i είναι πολύ ωραία.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ίσως η Hartge να είναι λίγο υπερβολική, αλλά η Coupe 135i είναι πολύ ωραία.Μνημείο ομορφιάς! (και κολοκυθόπιτας )
Νομίζω πως χαλαρά μπορούσε να λέγεται bmw thalia -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ίσως η Hartge να είναι λίγο υπερβολική, αλλά η Coupe 135i είναι πολύ ωραία.
Μνημείο ομορφιάς! (και κολοκυθόπιτας )
Νομίζω πως χαλαρά μπορούσε να λέγεται bmw thaliaΠροσωπικά, μου αρέσει πάρα πολύ πόσο φουσκωμένη είναι εμπρός και πίσω και βεβαίως πάνω απ'όλα βάζω τα 306 διπλοτούρμπινα, πισωκίνητα άλογά της, με ηλεκτρονικό μπλοκέ και...Ιταλικές (brembo) φρενάρες.
-
ηλεκτρονικό μπλοκέ:
-
+1
για αυτο εχει και φρεναρες -
Ο χρήστης pad έγραψε:
ηλεκτρονικό μπλοκέ:Παντελή σίγουρα ένα μηχανικό θα ήταν ΠΟΛΥ καλύτερο...αλλά αυτό μας δώσανε...αυτό έβαλαν και από το ελεύθερο είναι καλύτερο. ...πάλι καλά να λέμε που δε μας έχει συνηθίσει η BMW σε μπλοκέ, έστω ηλεκτρικά.
-
Ο χρήστης AR32104 έγραψε:
+1
για αυτο εχει και φρεναρεςΤι εννοείς?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
+1
για αυτο εχει και φρεναρεςΤι εννοείς?
Ίσως εννοεί ότι είναι μεγάλες (οι φρενάρες, και δη και οι πίσω) για να μην υπερθερμαίνονται εύκολα από τη συνεχή χρήση τους σε ρόλο 'μπλοκέ'. Αλλά απαιτούνται και τα κατάλληλα υγρά, σωληνάκια και τακάκια.
Το 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' κάκιστα λέγεται έτσι γιατι δεν έχει σχέση με το διαφορικό.
Είναι τόσο μπλοκέ διαφορικό όσο είναι αντισυλληπτική μέθοδος η διακοπτόμενη συνουσία. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
+1
για αυτο εχει και φρεναρεςΤι εννοείς?
Ίσως εννοεί ότι είναι μεγάλες (οι φρενάρες, και δη και οι πίσω) για να μην υπερθερμαίνονται εύκολα από τη συνεχή χρήση τους σε ρόλο 'μπλοκέ'. Αλλά απαιτούνται και τα κατάλληλα υγρά, σωληνάκια και τακάκια.
Το 'ηλεκτρονικό μπλοκέ' κάκιστα λέγεται έτσι γιατι δεν έχει σχέση με το διαφορικό.
Είναι τόσο μπλοκέ διαφορικό όσο είναι αντισυλληπτική μέθοδος η διακοπτόμενη συνουσία.Μα οι πίσω δεν είναι 6πίστονες, είναι 2πίστονες...οι μπροστά μόνο είναι 6πίστονες και Brembo.
-
Νομίζω έχει αποδειχτεί ότι η φόρτιση των πίσω φρένων (στα πισωκίνητα) από την χρήση τους στα ESP και τη λειτουργία μπλοκαρίσματος διαφορικού δεν καταπονεί τα φρένα. (στα προσθιοκίνητα μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι....)
Επίσης συχνά τα πίσω δισκόφρενα είναι μεγάλα γιατί πρέπει να χωρέσουν τις σιαγόνες για τη λειτουργία του χειρόφρενου. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Νομίζω έχει αποδειχτεί ότι η φόρτιση των πίσω φρένων (στα πισωκίνητα) από την χρήση τους στα ESP και τη λειτουργία μπλοκαρίσματος διαφορικού δεν καταπονεί τα φρένα. (στα προσθιοκίνητα μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι....)
Επίσης συχνά τα πίσω δισκόφρενα είναι μεγάλα γιατί πρέπει να χωρέσουν τις σιαγόνες για τη λειτουργία του χειρόφρενου.Ναι, αλλά εδώ δεν είναι απλο esp, αλλά μια προσομείωση μπλοκέ που συνεπάγεται αυξημένη χρήση των πίσω φρένων. Οπότε, περιμένουμε και βλέπουμε
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Νομίζω έχει αποδειχτεί ότι η φόρτιση των πίσω φρένων (στα πισωκίνητα) από την χρήση τους στα ESP και τη λειτουργία μπλοκαρίσματος διαφορικού δεν καταπονεί τα φρένα. (στα προσθιοκίνητα μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι....)
Επίσης συχνά τα πίσω δισκόφρενα είναι μεγάλα γιατί πρέπει να χωρέσουν τις σιαγόνες για τη λειτουργία του χειρόφρενου.Και επειδή η κίνηση είναι πίσω...γιαυτό είναι τόσο μεγάλα τα πίσω φρένα. Τα πίσω μου φρένα είναι πολύ μεγάλα: 296mm, όταν π.χ σε ένα Golf GTI είναι 286mm
-
Nταξη το ηλεκτρονικο διαφορικο δεν εχει καμμια σχεση με το κανονικο αλλα οχι και οτι υπερφορτιζει τα φρενα,ουτε σε πιστα δε το πιστευω,δηλαδη 5-10 συνεχεις εμπλοκες του σε παρατεταμενες στροφες ειναι χειροτερο απο ενα φρεναρισμα πανικου στα 150?
-
ενώ στην αρχή που παρουσιάστηκε στην 135 εκθίασαν όλοι την λειτουργία του ηλεκτρονικού μπλοκέ , τελικά πολλά περιοδικά πλέον γράφουν ότι απλά προσωμειώνει το μπλοκέ αλλά δεν φτάνει την αποτελεσματικότητα του και το κυριώτερο , ότι μετά από αρκετή χρήση του φθείρονται ανομιόμορφα τα πίσω τακάκια....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νομίζω έχει αποδειχτεί ότι η φόρτιση των πίσω φρένων (στα πισωκίνητα) από την χρήση τους στα ESP και τη λειτουργία μπλοκαρίσματος διαφορικού δεν καταπονεί τα φρένα. (στα προσθιοκίνητα μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι....)
Επίσης συχνά τα πίσω δισκόφρενα είναι μεγάλα γιατί πρέπει να χωρέσουν τις σιαγόνες για τη λειτουργία του χειρόφρενου.Και επειδή η κίνηση είναι πίσω...γιαυτό είναι τόσο μεγάλα τα πίσω φρένα. Τα πίσω μου φρένα είναι πολύ μεγάλα: 296mm, όταν π.χ σε ένα Golf GTI είναι 286mm
Η πίσω κίνηση δεν έχει καμία σχέση με τα πίσω φρένα. Κάθε όχημα σταματάει με τα μπροστινά φρένα. Χρησιμοποιεί τα πίσω, κυρίως, για ευστάθεια. Τα πίσω φρένα στο δικό σου είναι μεγάλα για να μην υπερθερμαίνονται από το 'ηλεκτρονικό μπλοκέ'.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Νομίζω έχει αποδειχτεί ότι η φόρτιση των πίσω φρένων (στα πισωκίνητα) από την χρήση τους στα ESP και τη λειτουργία μπλοκαρίσματος διαφορικού δεν καταπονεί τα φρένα. (στα προσθιοκίνητα μάλλον υπάρχει ένα θεματάκι....)
Επίσης συχνά τα πίσω δισκόφρενα είναι μεγάλα γιατί πρέπει να χωρέσουν τις σιαγόνες για τη λειτουργία του χειρόφρενου.Και επειδή η κίνηση είναι πίσω...γιαυτό είναι τόσο μεγάλα τα πίσω φρένα. Τα πίσω μου φρένα είναι πολύ μεγάλα: 296mm, όταν π.χ σε ένα Golf GTI είναι 286mm
Η πίσω κίνηση δεν έχει καμία σχέση με τα πίσω φρένα. Κάθε όχημα σταματάει με τα μπροστινά φρένα. Χρησιμοποιεί τα πίσω, κυρίως, για ευστάθεια. Τα πίσω φρένα στο δικό σου είναι μεγάλα για να μην υπερθερμαίνονται από το 'ηλεκτρονικό μπλοκέ'.
Μα εγώ δεν έχω EDL
-
Στο παράδειγμά σου...
-
Το χειρόφρενο είναι με ταμπούρα; Αν ναι, χρειάζεται μεγάλη διάμετρος δίσκου γιατί στη μέση είναι το τύμπανο για το χειρόφρενο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το χειρόφρενο είναι με ταμπούρα; Αν ναι, χρειάζεται μεγάλη διάμετρος δίσκου γιατί στη μέση είναι το τύμπανο για το χειρόφρενο.To χειρόφρενο επιδρά στους δίσκους.
Πάντως πραγματικά έχω απορία γιατί είναι τόσο μεγάλοι οι πίσω δίσκοι σε πισωκίνητα από αντίστοιχα μπροστοκίνητα ...μου έχει κάνει εντύπωση που οι πίσω δίσκοι μου είναι κατά 10mm μεγαλύτεροι από ένα Golf GTI (τους πίσω του).
Έχει σημασία που είναι η μετάδοση?
-
Σίγουρα παίζει ρόλο η κατανομή του βάρους. Άλλο το να έχεις το 30% του βάρους πίσω άλλο το να έχεις το 50% και άλλο το να έχεις το 70% (κεντρομήχανο).
Επίσης η περιστρεφόμενη μάζα σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη στους πίσω τροχούς ενός πισωκίνητου (που μαζί τους γυρίζουν οι άξονες μετάδοσης κλπ.)
Στην Carrera GT για παράδειγμα νομίζω πως τα πίσω φρένα είναι ίδια με τα μπροστά!
BMW FORUM